Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – BUSINESS PLAN
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Προώθηση / Επικοινωνία
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Α’ ΤΑΞΗ - 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΕ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Καθ: Τσικολάτας Αλέξανδρος ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΤΡΑΣ 2010 ΠΑΔ 2.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Ενότητα # 3: Στρατηγικός Σχεδιασμός των Δημοσίων Σχέσεων Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Επιχειρηματικό σχέδιο
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2

Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος. ▫ Εξωτερικός σύμβουλος ▫ Ανάθεση σε εξειδικευμένη εταιρεία Μεγάλες Επιχειρήσεις ▫ Υπεύθυνος τμήματος Δημοσίων Σχέσεων ή Μάρκετινγκ.

4 Στάδια Προγράμματος ΑνάλυσηΣχεδιασμόςΥλοποίησηΑξιολόγηση

Στάδιο Ανάλυσης – Έρευνας Συλλογή Στοιχείων ▫ Φιλοσοφία, κουλτούρα, προσδοκίες εργαζομένων και ηγεσίας. ▫ Ίδρυση, πορεία και ιστορικό, κουλτούρα, αξίες, στυλ ηγεσίας, δήλωση αποστολής, επιθυμητή εικόνα. ▫ Μερίδιο αγοράς, ανταγωνισμός, στρατηγική ΜΚΤ, κοινά-στόχοι, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, κόστος/ωφέλεια. ▫ Αναγνωρισιμότητα επιχείρησης από ομάδες καταναλωτών. ▫ Εικόνα των διαφόρων κοινών για εταιρεία &προϊόντα & επιθυμητή εικόνα. ▫ Βαθμός αποδοχής εταιρείας και προϊόντων από κοινά. Εσωτερικά Εξωτερικά

Επεξεργασία στοιχείων Τα παραπάνω αποτελέσματα της ανάλυσης διαχωρίζονται σε δυο κατηγορίες. Στάδιο Ανάλυσης -Έρευνας Δυνάμεις Αδυναμίες Αναγνωρισιμότητα εταιρείας & προϊόντων Αξιοπιστία και ποιότητα Εξυπηρέτηση πελατών Προσανατολισμός σε πελάτη Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Χαμηλή Αναγνωρισιμότητα Αρνητική εικόνα από πελάτες Χαμηλή δέσμευση εργαζομένων με εταιρεία Εξυπηρέτηση πελατών Χαμηλή αξιοπιστία – ποιότητα και εξυπηρέτηση Συνεχείς απολύσεις εργαζομένων

Στάδιο Σχεδιασμού

Στόχοι Ξεκάθαροι, πραγματικοί και μετρήσιμοι Λογικοί με βάση τους διαθέσιμους πόρους Να περιλαμβάνουν συγκεκριμένη προθεσμία, κοινό και Ποσοστό μεταβολής…. Στρατηγικός Στόχος Βελτίωσης της φήμης της εταιρείας Λειτουργικός Στόχος Βελτίωσης της φήμης κατά …% της εταιρείας μέσα σε ένα έτος

Στρατηγική Σχέδιο κινήσεων και ενεργειών για την επίτευξη των σκοπών και στόχων με βάση τους διαθέσιμους πόρους και μέσα. Κατεύθυνση που θα οδηγήσει σε συνέχιση της λειτουργίας της επιχείρησης, κέρδη και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Σχέδιο κατανομής επιχειρησιακών πόρων στα διάφορα τμήματα της επιχείρησης. 3 Τύποι Στρατηγικών Δημιουργία και επικοινωνία της ταυτότητας Διόρθωση εταιρικής εικόνας Διατήρηση υπάρχουσας εταιρικής εικόνας

Κοινό - Στόχος Καθορίζονται και επιλέγονται τα βασικά τμήματα στα οποία μετά θα στοχεύσει το πρόγραμμα. Ενδοεπιχειρησιακά κοινά Ηγεσία Στελέχη Εργαζόμενοι Συνταξιοδοτηθέντες Εκπαιδευόμενοι Έξωεπιχειρησιακά κοινά Πελάτες Προμηθευτές Επενδυτές Μέτοχοι ΜΜΕ Πανεπιστήμια Ερευνητές Ενώσεις Καταναλωτών Κοινότητα Κυβέρνηση

Διαμόρφωση της Κατευθυντήριας Ιδέας Μήνυμα που επικοινωνεί τις αξίες, τους κανόνες, τον τρόπο δράσης καθώς και τον προσανατολισμό της επιχείρησης. Μπορεί να είναι το ίδιο για όλα τα κοινά ή να διαφέρει. Πρέπει να είναι συνεπές και αξιόπιστο. Διαρκεί 2 έως 3 χρόνια Σύντομες και κατανοητές φράσεις Παραστατικές & εύηχες λέξεις Επεξήγηση των ειδικών όρων Σύντομες και κατανοητές φράσεις Παραστατικές & εύηχες λέξεις Επεξήγηση των ειδικών όρων Συνθηματικές λέξεις Μη πραγματικές δηλώσεις Συνθηματικές λέξεις Μη πραγματικές δηλώσεις

Τρόπος Διαμόρφωσης Κατευθυντήριας Ιδέας Ανάλογα με το Στυλ Διοίκησης Ηγεσία Μηδενική συμμετοχή των εργαζομένων Γρήγορη δημιουργία Δύσκολα αποδεκτή από τους εργαζόμενους Δεν λαμβάνονται υπόψη οι γνώσεις και οι εμπειρίες των εργαζομένων Αρμόδιο Τμήμα Συμμετοχικό στυλ διοίκησης Συμμετοχή των εργαζομένων Αποδεκτή από εργαζομένους Ολοκληρωμένη (γνώσεις & εμπειρίες εργαζομένων) Χρονοβόρα Διαδικασία Ηγεσία και Εργαζόμενοι Διαμορφώνεται από ηγεσία και εμπλουτίζεται από εργαζόμενους Συνδυασμός επιθυμιών ηγεσίας και εργαζομένων Χρονοβόρα διαδικασία

Μείγμα Εταιρικής Ταυτότητας ▫ Παραστατική Οπτική Εικόνα  Ονομασία  Logo  Αρχιτεκτονική Κτιρίων  Slogan  Σχεδιασμός Προϊόντος ▫ Επικοινωνία  Εσωτερική επικοινωνία  Κοινωνικές Παροχές  Τύπος  Διαφήμιση  Δημόσιες Σχέσεις  Προώθηση Πωλήσεων  Χορηγίες ▫ Εταιρική Συμπεριφορά  Στυλ ηγεσίας  Εξυπηρέτηση πελατών  Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη  Πολιτική Πληρωμών Μείγμα Προβολής

Χρονοδιάγραμμα και Προϋπολογισμός Πότε αρχίζει? Πότε τελειώνει κάθε προγραμματισμένη ενέργεια? Σημαντικές ημερομηνίες του προγράμματος. Εκτίμηση των οικονομικών πόρων που θα απαιτηθούν για κάθε ενέργεια. Υπολογισμός κόστους ανά δράση (π.χ. επικοινωνία) Αποφάσεις Χρονοδιαγράμματος Προϋπολογισμός

Action Plan Υποστήριξη από ηγεσία Κατανόηση και αποδοχή από εργαζόμενους Παρουσίαση του προγράμματος Δώρα και αντικείμενα με το λογότυπο της εταιρείας Προσωπικές επιστολές από διοίκηση Ειδικές εκδηλώσεις Κατανόηση και αποδοχή από εξωτερικά κοινά Δεύτερο μέρος του σχεδίου δράσης Μείγμα Προβολής Συχνά επαναλαμβανόμενο Έκδοση φυλλαδίου και διανομή σε καθοδηγητές γνώμης

Αξιολόγηση Βαθμός επίτευξης των στόχων με βάση το χρονοδιάγραμμα & τον προϋπολογισμό. Δυσκολία μέτρησης της επιτυχίας. Οικονομικά κριτήρια – κύκλος εργασιών, μερίδιο αγοράς Ψυχολογικά κριτήρια – αναγνωρισιμότητα, ποιότητα εικόνας Εμπειρικές έρευνες – προσωπικές εκτιμήσεις στελεχών Επιστημονικές έρευνες – ερωτηματολόγια, προσωπικές ή τηλεφωνικές συνεντεύξεις. Πριν την εφαρμογή του προγράμματος Προκαταρτικός Επίτευξη ενδιάμεσων στόχων Κενά – Αδυναμίες Αναπροσαρμογή Διαρκής Συνολικός βαθμός επιτυχίας Τελικός