ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΕΚΤΑΣΗ-ΠΛΥΘΥΣΜΟΣ Η Γερμανία έχει έκταση τετ. Χλμ. και πληθυσμό κατοίκους, ενώ πριν από το 1914 είχε έκταση τετραγωνικά.
Advertisements

ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
1 Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών Αποτελέσματα Έρευνας: Δεκέμβριος 2015.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Χρηματοοικονομικοί κανόνες διαχείρισης – Διενέργεια.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΘΗΝΑ Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 4: Τουρισμός και «ηλεκτρονικό επιχειρείν» Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας.
Διοίκηση Ποιότητας Γιώργος Απλαδάς 13/10/2016
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 8 Προτάσεις αξιοποίησης μιας σχολικής επίσκεψης στο μουσείο στη διδασκαλία.
Προσαρμογή των Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στις ανάγκες υγείας των πολιτών της τοπικής κοινωνίας 1/2 Στρατηγικοί Άξονες: Διαμόρφωση αξιόπιστου.
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Αλγόριθμοι για ανάθεση συχνοτήτων και έλεγχο αποδοχής κλήσεων σε κυψελικά ασύρματα δίκτυα (μέρος Ι)
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
Μάινας Διονύσιος Η Διδασκαλία της Ιστορίας με τη βοήθεια των ΤΠΕ
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Εναλλακτικές μέθοδοι αξιολόγησης
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
«Κατάρτιση και πιστοποίηση ανέργων σε κλάδους αιχμής»
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Αχιλλέας Γερόπουλος Διοικητής Νοσοκομείου
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
Project: Εθισμός στο Internet
Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
«ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ»
MANUAL Χρήσης Υπηρεσίας
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
Erasmus για νέους επιχειρηματίες
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
بسم الله الرحمن الرحيم.
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
Συμβουλές Πωλήσεων Καλοκαίρι 2018 ON LINE Εκπαίδευση - Αύγουστος 2018.
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
Ερώτηση της Δευτέρας 03 – 05 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
Κεφάλαιο 8 Εκτίμηση Διαστήματος Εμπιστοσύνης.
Κεφάλαιο 5 Διακριτές Κατανομές Πιθανοτήτων.
Πρακτική άσκηση φοιτητών
ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 15 – 17 Οκτωβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Social Media Networks.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ

Τα on line παιχνίδια είναι παιχνίδια που παίζονται στον ηλεκτρονικό υπολογιστή ή στις παιχνιδομηχανές. Ο παίκτης μέσω του Διαδικτύου μπορεί να επικοινωνεί με παίκτες από διάφορες χώρες. «Ο κόσμος» που περιγράφουν δεν σταματά ποτέ καθώς εξελίσσεται συνεχώς για να μη χάνεται το ενδιαφέρον των παικτών. Αποτελούν μόδα για τα παιδιά. ON LINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Υπάρχουν άσχημες πλευρές και κρυμένες καλά α ρ ν η τ ι κ έ ς εκπλήξεις, πολλές « πονηρές μάγισες » και « παραμύθια » με κ α κ ό και ά δ ο ξ ο τέλος. Έτσι στον μαγικό κόσμο του Διαδικτύου αυτό που μοιάζει π α ι χ ν ί δ ι μπορεί γρήγορα να γίνει α π ε ι λ ή και να πάρει μακριά την ξεγνοιασιά και την χαρά μας! ON LINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ON LINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - ΚΙΝΔΥΝΟΙ

ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΕΘΙΣΜΟΣ ON LINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - ΚΙΝΔΥΝΟΙ

 Συνηθίζουμε και αποδεχόμαστε εικόνες βίας  Η βία παρουσιάζεται ως τρόπος να λύνουμε προβλήματα  Δημιουργούμε λάθος πρότυπα Η ΒΙΑ ΣΤΑ ON LINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Για να είναι το παιχνίδι δ ι α σ κ έ δ α σ η κι ό χ ι α π ε ι λ ή ξέρω οτι πρέπει να π ρ ο σ τ α τ ε ύ ω τον εαυτό μου και πάντα να θ υ μ ά μ α ι ON LINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

 Μια ώρα παιχνίδι στο Διαδίκτυο είναι αρκετή.  Δεν πρέπει να μιλώ με αγνώστους.  Δεν πρέπει να δηλώνω σε αγνώστους τα προσωπικά μου στοιχεία, τη διεύθυνση και το τηλέφωνό μου.  Δεν πρέπει να δίνω σε κανέναν τον κωδικό πρόσβασής μου.  Πρέπει πάντα να ελέγχω τους διαδικτυακούς μου συμπαίκτες ή φίλους. ON LINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

 Πρέπει να έχω σωστή κρίση και να μην εμπιστεύομαι αμέσως ό,τι δω ή ακούσω.  Πρέπει να ενημερώνω τους γονείς μου για ό,τι π ε ρ ί ε ρ γ ο ή α σ υ ν ή θ ι σ τ ο αντιληφθώ.  Πρέπει να ενημερώνω τους γονείς μου για περίεργες διαφημίσεις ή εντολές που λαμβάνω ή για ηλεκτρονικά μηνύματα που με κάνουν να νοιώθω «ά β ο λ α » όταν παίζω.  Να μην αποφασίσω να συναντήσω κάποιον από τους διαδικτυακούς μου «φίλους» στον πραγματικό κόσμο, χωρίς να τους ενημερώσω για τον τόπο και τον χρόνο. ON LINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Ευχαριστούμε !