1 ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΣΠΑ: Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς Υλοποιεί μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», διάφορες πράξεις. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Το Υπουργείο Εργασίας, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ (Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς ), προκήρυξε πρόγραμμα με στόχο την ένταξη των νέων στην αγορά.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
ΕΠΟΠΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
Ιωάννης Αναγνωστόπουλος, Επικ. Καθηγητής Π. Σ. Ε
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
1 Παρουσίαση της Φιλοσοφίας των Πρακτικών Ασκήσεων στο ΤΕΠΑΕΣ ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστ. Υπεύθυνη Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης ΤΕΠΑΕΣ.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Τμήμα επιστημών προσχολικής αγωγής & εκπαίδευσης Μια πρώτη ματιά...
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Μονογραφία Επαγγέλματος
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Κατεύθυνση: Θεωρία και Πολιτική Ανάπτυξης και Διεθνούς Οικονομικής Μάθημα: Κοινωνικοοικονομική.
ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 1996 : Ευρωπαϊκό έτος εκπαίδευσης και «Δια Βίου Κατάρτισης» 2000 : Λισσαβόνα Η Ε.Ε.
Παπαγεωργίου Βάσω Σύμβουλος Επικοινωνίας ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Αντώνης Κορωναίος, Καθηγητής Τμ. Γεωλογίας ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.
Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων. Περιγραφή επαγγέλματος Ο ειδικός Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων είναι εκπαιδευμένος να : Παρακολουθεί υπεύθυνα τα παιδιά σε όλες τους.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
INDUCTION WEEK 2015 BA (Hons) in Early Childhood Studies MC Employability Scheme.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ Ιδρυματικός Υπεύθυνος: Βιδάλης Λ. Κοσμάς Υποέργο 01: Πρακτική Άσκηση Φοιτητών ΤΕΙ Μεσολογγίου Υποέργο 02: Κεντρικές.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Επαγγελματικά Περιγράμματα
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Τσινόπουλος Στέφανος Επικ. Καθηγητής Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
Μεταπτυχιακές σπουδές στη Γαλλία
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Xειμερινό Εξάμηνο
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
‘Πρακτική Άσκηση’ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ & ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου Αιγαίου-Β’ Φάση υποέργου Πρακτική Άσκηση Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού ΕΣΠΑ «Πρακτική Άσκηση στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΤΕΠΑΕΣ): Εμπειρία από την Εφαρμογή του Προγράμματος» Καθηγήτρια, ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Τμηματικά Υπεύθυνη Πρακτικής Άσκησης Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. Ρόδος,

2 «Πρακτική Άσκηση στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΤΕΠΑΕΣ): Εμπειρία από την Εφαρμογή του Προγράμματος» Καθηγήτρια ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Τμηματικά Υπεύθυνη Πρακτικής Άσκησης Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. Ρόδος, Καθηγήτρια ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Τμηματικά Υπεύθυνη Πρακτικής Άσκησης Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. Ρόδος,

3 Ι ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

4 Το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης Χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ Για τα πανεπιστήμια και τα Τμήματα τα οποία εντάσσονται σε αυτό, προβλέπει την απασχόληση ενός αριθμού φοιτητών/τριών (ασκούμενοι/ες), σε μονάδες του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα (φορείς απασχόλησης ή φορείς υποδοχής ασκούμενων).

5 Οι ασκούμενοι/ες φοιτητές/ριες Εργάζονται ένα χρονικό διάστημα σε κάποιον φορέα απασχόλησης. Οι φορείς απασχόλησης Απασχολούν τους φοιτητές/ριες για το διάστημα της Πρακτικής Άσκησης χωρίς υποχρέωση αμοιβής/ ασφάλισης Το Τμήμα Ενημερώνει φοιτητές/ριες και φορείς για το Πρόγραμμα Δίνει τις απαιτούμενες γνώσεις στους φοιτητές/ριες Συντονίζει Παρακολουθεί, Εποπτεύει Διαχειρίζεται Αξιολογεί Αποτελεί τριμερή σχέση ανάμεσα: στο Τμήμα στον/στην ασκούμενο/η φοιτητή/τρια στο φορέα απασχόλησης

6 Λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο σε κάθε Τμήμα, μέσα στο πλαίσιο δεσμευτικών όρων που προκύπτουν από: το ΕΣΠΑ, τους κανονισμούς του Πανεπιστημίου, τις αποφάσεις που λαμβάνονται από την Γενική Συνέλευση του Τμήματος Προβλέπει ένα προϋπολογισμό που κατανέμεται στα Πανεπιστήμια από το Υπουργείο Παιδείας και στη συνέχεια στα Τμήματα. Από αυτόν κυρίως εξαρτάται ο αριθμός των ασκούμενων φοιτητών/τριών

7 ΙΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΤΕΠΑΕΣ

8 Η Πρακτική Άσκηση στο ΤΕΠΑΕΣ Αποτελεί μέρος του Προγράμματος Σπουδών Συνδέεται με το μάθημα Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών και παραγωγικών δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση. Το μάθημα (άρα και η Πρακτική Άσκηση): Δεν είναι υποχρεωτικό. Είναι διατομεακό (μπορεί να θεωρηθεί ότι ανήκει σε όποιο τομέα επιθυμεί ο/η φοιτητής/τρια. Δεν είναι απαραίτητο ότι προσφέρεται κάθε χρόνο, αφού εξαρτάται από τη χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ.

9 Οι φοιτητές/ριες Εργάζονται 1-3 μήνες σε κάποιον φορέα απασχόλησης. Υποβάλλουν πρωτόκολλο με την εμπειρία τους Τους παρέχεται μικρή αποζημίωση από το Πρόγραμμα Κατοχυρώνουν ένα μάθημα επιλογής που το εντάσσουν σε όποιον τομέα επιθυμούν Οι φορείς Απασχολούν τους φοιτητές/ριες για το διάστημα της Πρακτικής Άσκησης χωρίς υποχρέωση αμοιβής/ ασφάλισης Φροντίζουν ώστε οι ασκούμενοι/ες να αποκτήσουν θετική εμπειρία από την αγορά εργασίας Το Τμήμα Ενημερώνει φοιτητές/ριες και φορείς για το Πρόγραμμα Δίνει τις απαιτούμενες γνώσεις στους φοιτητές/ριες Συντονίζει Παρακολουθεί, Εποπτεύει Διαχειρίζεται Αξιολογεί

10 Φοιτητές/ριες: Κριτήρια επιλογής: έτος σπουδών και βαθμολογία Προηγούνται οι τεταρτοετείς Η σειρά κατάταξης γίνεται με το μ.ο της βαθμολογίας Αν υπάρχει προϋπολογισμός εντάσσονται και από χαμηλότερα έτη Τα τελευταία δυο χρόνια: μόνο τεταρτοετείς

11 Φορείς Απασχόλησης: κριτήριο να σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με τις σπουδές Πολιτισμός Τομέας Υγείας Εκπαίδευση Τουρισμός Διοίκηση Τοπική Αυτοδιοίκησ η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΕΠΑΕΣ

12 ΙΙΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ

13 ΚΥΚΛΟΙΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΡΙΘ. ΦΟΙΤΗΤ. Α’ ΚΥΚΛΟΣ1/4/ /7/ Β’ ΚΥΚΛΟΣ3/5/ /11/ Γ’ ΚΥΚΛΟΣ5/9/ /2/ Δ’ ΚΥΚΛΟΣ16/1/2012-2/9/ Ε’ΚΥΚΛΟΣ26/3/ /10/ ΣΤ’ ΚΥΚΛΟΣ Ζ’ ΚΥΚΛΟΣ 2/9/2013-4/2/2014 Και μέχρι 2/7/ Η’ ΚΥΚΛΟΣ Η’ ΚΥΚΛΟΣ (συνέχεια) 6 /11/2014-2/5/ /4/ /6/ Θ’ ΚΥΚΛΟΣ27/4/ /6/ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΥΚΛΟΙΜΕΧΡΙ 2015 ΣΥΝΟΛΟ314 Ανταπόκριση φοιτητών/ριών: 9 κύκλοι 314 φοιτητές/ριες ΚΥΚΛΟΙ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

14 Ανταπόκριση Φορέων: από Ρόδο και εκτός Ρόδου Πολιτισμός Μουσείο Νεοελληνικής τέχνης Τομέας Υγείας Νοσοκομείο Ρόδου Εκπαίδευση Ιδιωτικά εκπαιδευτήρια Επιχειρήσεις Τουρισμός- Παιδότοποι- Εκδοτικοί οίκοι κλπ Τοπική Αυτοδιοίκησ η παιδικοί σταθμοί ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΕΠΑΕΣ

15 Χρόνος απασχόλησης: Σχετικά μικρός Παλαιότερα : 1-3 μήνες Τα δυο τελευταία χρόνια: 45 ημέρες Αμοιβή φοιτητών/ριών: Σχετικά χαμηλή

16 Αρνητικά στοιχεία : Δυσκολίες στη χρήση της πλατφόρμας από Τους φορείς κυρίως Τους φοιτητές/τριες Διαχειριστικές δυσκολίες (απαιτητικό σύστημα σε ανθρωποώρες) ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Οι δυσκολίες θα ήταν ανυπέρβλητες χωρίς τη στήριξη της χειρίστριας της Πρακτικής Άσκησης του Τμήματος (κ. Θεώνης Κερπηνιώτη)

17 Θετικά στοιχεία : Θετικά σχόλια από φορείς Θετικά σχόλια από ασκούμενες Ικανοποίηση για την ποιότητα της ΠΑ από τους επόπτες/ριες- καθηγητές/ριες κ.κ Χρυσούλα Σκουμπουρδή Παναγιώτη Σταμάτη Υψηλό ποσοστό απορρόφησης προϋπολογισμού Πολύ καλή συνεργασία με ΕΛΕ και ΔΑΣΤΑ

18 Ποιοτικά οφέλη για τους/τις φοιτητές/ριες μας: Βελτίωση του βιογραφικού Μικρή αποζημίωση Ένα μάθημα Επαφές με την αγορά εργασίας Επαγγελματική εμπειρία που ενισχύει την ποιότητα του ανθρώπινου κεφαλαίου Ποιοτικά οφέλη από αποκόμισαν οι φορείς απασχόλησης Απασχόληση Ενθουσιώδεις συνεργάτες Πιθανοί μελλοντικοί συνεργάτες Μια αρχή σύνδεσης με το Τμήμα Εισροή από δημιουργικές ιδέες Ποιοτικά οφέλη που αποκόμισε το Τμήμα : Αποτελεσματικότητα Δίκτυα με τον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα Εξωστρέφειά του Ποιοτικά οφέλη για τα τρία μέρη: Μεγάλα

19 ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Το φυσικό αντικείμενο του προγράμματος ολοκληρώθηκε στις 31/9/2015 Αναμένεται το νέο ΕΣΠΑ, με πιθανές αλλαγές ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Ανάγκη για στήριξη στην έδρα του Τμήματος Μεγαλύτερος προϋπολογισμός Μεγαλύτερη διάρκεια

20 Σας ευχαριστώ πολύ!