Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Σχεδιασμός.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
O ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση.
Βασιλική Καρούνου Ερευνητική Ομάδα για την Τεχνολογική, Οικονομική και Στρατηγική Ανάλυση της Κοινωνίας της Πληροφορίας EBEO/EMΠ
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Προώθηση / Επικοινωνία
Δημόσιες Σχέσεις Ορισμός-Εισαγωγικά. Ορισμός «Δημοσίων Σχέσεων» Ποιους εξυπηρετούν οι δημόσιες σχέσεις. Η Δημόσιες Σχέσεις ως Διοικητική Λειτουργία του.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
Β΄ ΦΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Επιχειρησιακός Σχεδιασμός Οικονομικός Σχεδιασμός - Δείκτες Παρακολούθησης ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ – ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Ενότητα 4 : Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται.
1 Οι Δημόσιες Σχέσεις ως Διαδικασία Στάδια της Διαδικασίας.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Βασικές αρχές και είδη Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Msc Περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος Διεύθυνσης Οργάνωσης και Πληροφορικής της Ε. Ε. Τ. Α. Α.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
1 Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη Εσωτερικές Επικοινωνίες.
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Ενότητα # 3: Στρατηγικός Σχεδιασμός των Δημοσίων Σχέσεων Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Διακινδύνευσης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας

Δημόσιες Σχέσεις Η διαδικασία

Διαδικασία Δημοσίων Σχέσεων Έρευνα: το αρχικό στάδιο εντοπισμού των προβλημάτων και της διαφοροποίησης των ομάδων κοινού Σχεδιασμός: Ανάπτυξη των στρατηγικών σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, που θα δώσουν τη δυνατότητα στην επιχείρηση να επιτύχει τους στόχους της

Διαδικασία Δημοσίων Σχέσεων (συν.) Δράση και επικοινωνία: Υλοποίηση νέων επιχειρησιακών πολιτικών ή / και projects. Διαμόρφωση των κατάλληλων μηνυμάτων για την προσέγγιση των ομάδων στόχων Αξιολόγηση: Αποτιμάται η αποτελεσματικότητα της επίτευξης των κριτηρίων που τέθηκαν και εκτίμηση αποτελεσματικότητας νέων μελλοντικών δράσεων.

Έρευνα Ανάγκες Δημοσίων Σχέσεων Αναγνώριση ομάδων κοινού και ζητημάτων Ανάγκες πληροφόρησης και καθορισμός πηγών Συγκέντρωση γεγονότων Δείγματα ομάδων κοινού Έλεγχος ζητημάτων Συγκέντρωση πληροφόρησης για κοινά - στόχους Σχεδιασμός

Κατανόηση Κοινής Γνώμης «Η έρευνα είναι η ελεγχόμενη, αντικειμενική και συστηματική συλλογή πληροφόρησης, η οποία έχει στόχο την περιγραφή και την κατανόηση» (Broom & Dozier, 1996)

Ανάγκη Έρευνας 1.Ποιο είναι τα πρόβλημα; 2.Τι είδους πληροφόρηση απαιτείται; 3.Πως θα χρησιμοποιηθούν τα αποτελέσματα της έρευνας; 4.Ποιο συγκεκριμένο κοινό (ή ομάδες κοινού) θα ερευνηθούν; 5.Θα πρέπει να γίνει εσωτερικά η έρευνα ή να ανατεθεί σε εξωτερικούς συμβούλους; 6.Πως θα αναλυθούν τα αποτελέσματα της έρευνας; 7.Πόσο γρήγορα χρειαζόμαστε τα αποτελέσματα; 8.Πόσο θα κοστίσει η έρευνα;

Κόστος Έρευνας Άτυπη έρευνα χαμηλού κόστους Τυπική / επιστημονική έρευνα Υψηλό κόστος (3-5%, ιδανικά 10% του προϋπολογισμού του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων) Χρονοβόρα

Δυνατά Σημεία Έρευνας 1.Αξιοπιστία αποτελεσμάτων 2.Καθορισμός και ταξινόμηση ομάδων κοινού 3.Διαμόρφωση στρατηγικής 4.Δοκιμή μηνυμάτων 5.Διευκόλυνση επαφής με τη διοίκηση

Δυνατά Σημεία Έρευνας (συν.) 6.Πρόληψη κρίσεων 7.Έρευνα ανταγωνισμού 8.Αλλαγή κοινής γνώμης 9.Πρόκληση δημοσιότητας 10.Μέτρηση της επιτυχίας

«Επιβολή» Δημοσίων Σχέσεων Αποτελεσματική Έρευνα Απτά αποτελέσματα Οικονομικό όφελος Ικανές προβλέψεις Αντικειμενική αποτίμηση έργου

Τύποι Έρευνας Έρευνα στις δημόσιες σχέσεις: Επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων Επαγγελματίες ερευνητές Έρευνα επί των δημοσίων σχέσεων: Ακαδημαϊκοί ερευνητές Θεωρητικό πλαίσιο

Τύποι Έρευνας (συν.) Έρευνα για τις δημόσιες σχέσεις: Επαγγελματίες και ακαδημαϊκοί Καλλίτερες πρακτικές Αντιμετώπιση κρίσεων Ζητήματα διοίκησης Σχέσεις με τα ΜΜΕ

Επίπεδα Ανάλυσης Έρευνας 1.Πρόγραμμα: μεμονωμένα προγράμματα επικοινωνίας (με ΜΜΕ, τοπική κοινωνία κλπ) 2.Λειτουργία: αξιολόγηση της συνολικής λειτουργίας όλων των προγραμμάτων 3.Επιχείρηση: αποτίμηση της συνεισφοράς των δημοσίων σχέσεων στην συνολική αποτελεσματικότητα της επιχείρησης 4.Κοινωνία: αξιολόγηση της συνεισφοράς της επιχείρησης στην ευημερία της κοινωνίας (εταιρική κοινωνική ευθύνη)

Άτυπες Τεχνικές Έρευνας Διατήρηση αρχείων Επαφές – κλειδιά Ειδικές επιτροπές Ομάδες συζήτησης Περιστασιακή παρακολούθηση

Διατήρησή Αρχείων (Record Keeping) Εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον Ακριβή και κατανοητά στοιχεία Εύκολη και ταχεία προσπέλαση στοιχείων

Επαφές – κλειδιά (Key Contacts) Εξέχουσες προσωπικότητες Εκπρόσωποι κοινωνικών ομάδων κλπ Εκπαίδευση, μόρφωση, κοινωνική θέση κλπ Μονοδιάστατη και πολυδιάστατη πληροφόρηση

Ειδικές Επιτροπές (Special Committees) Εσωτερικές και εξωτερικές επιτροπές Επιρροή της κοινής γνώμης Λήψη αποφάσεων Εξεύρεση εναλλακτικών λύσεων Μόνιμες ή περιοδικές

Ομάδες Συζήτησης (Focus Groups) Βαθιά κατανόηση του κοινού Κοινά δημογραφικά χαρακτηριστικά Καταγραφή και ανάλυση λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας Μαγνητοσκόπηση και μαγνητοφώνηση

Περιστασιακή Παρακολούθηση (Casual Monitoring) ΜΜΕ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Δελτία τύπου και newsletter Ομάδες δράσης κλπ.

Τυπικές Τεχνικές Έρευνας Βιβλιοθήκες και τράπεζες δεδομένων Ανάλυση περιεχομένου Έρευνα καταμέτρησης Πειραματική έρευνα

Βιβλιοθήκες και Τράπεζες Δεδομένων Δημόσιες και ιδιωτικές βιβλιοθήκες Δεδομένα απογραφών και δημόσια στατιστικά στοιχεία Έρευνες οργανισμών, ενώσεων, επιμελητηρίων κλπ. Ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων

Ανάλυση Περιεχομένου Συστηματική κωδικοποίηση και ποσοτικοποίηση των μηνυμάτων Ανάλυση συγκέντρωσης Ανάλυση περιοδικών εκδόσεων και εκθέσεων

Έρευνα Καταμέτρησης Προσεκτική, λεπτομερής εξέταση τω αντιλήψεων, στάσεων και γνώμης του κοινού Κατανόηση αντιδράσεων και προτιμήσεων Δημογραφικά δεδομένα και δεδομένα γνώμης

Πειραματική Έρευνα Πειράματα εργαστηρίου – πειράματα πεδίου Εξωτερικού παράγοντες επιρροής Δοκιμή σε μικρό δείγμα και καταγραφή αντιδράσεων - απόψεων

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας