Δημιουργώντας 500.000 θέσεις εργασίας στην Πληροφορική Κωνσταντίνος Κεσεντές, Μέλος Δ.Σ HePIS.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Οι υπηρεσίες της ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ και των επιμέρους δομών Καθ. Κυριαζής Πιτιλάκης, Επιστ. Υπεύθυνος ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος Π.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Επιχειρηματική Αξιοποίηση Ερευνητικών Αποτελεσμάτων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πρόγραμμα «Έργο Αθήνα» ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Ο τομέας της Πληροφορικής
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Εκδήλωση για το 6ο Πρόγραμμα Πλαίσιο για την Έρευνα. Τεχνολογίες της Κοινωνίας της Πληροφορίας (IST) Εκδήλωση για το 6ο Πρόγραμμα Πλαίσιο για την έρευνα.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Μάρτιος 2008.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κωνσταντίνος Κεσεντές Μέλος Δ.Σ. ΗePIS Group General Manager, PeopleCert Προγραμματίζοντας το παρόν και το μέλλον.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Χαράλαμπος Κιουρτσίδης ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΔΑ/ΠΕΠ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜAKEΔΟΝΙΑΣ 4 η Προγραμματική Περίοδος Κοινωνία της Πληροφορίας.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Κατεύθυνση: Στρατηγική-Επιχειρηματικότητα- Ανθρώπινοι Πόροι
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΙΙ Γενική Διεύθυνση Στήριξης της Βιομηχανίας «Ημέρα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας: Παρουσίαση της Πρωτοβουλίας Startup.
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργώντας θέσεις εργασίας στην Πληροφορική Κωνσταντίνος Κεσεντές, Μέλος Δ.Σ HePIS

H HePIS Ιδρύθηκε το 2006 με στόχο να προωθήσει την ανάπτυξη της Πληροφορικής στην Ελλάδα Συμμετέχει ενεργά σε διαβουλεύσεις για τη διαμόρφωση της ψηφιακής στρατηγικής της Ευρώπης Υλοποιεί δράσεις για την προώθηση της τεχνολογίας σε όλα τα κοινωνικά στρώματα Εκπροσωπεί την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ενώσεων Επαγγελματιών Πληροφορικής (CEPIS) το οποίο ενώνει 33 ενώσεις Επαγγελματιών Πληροφορικής από 32 χώρες της Ευρώπης και περισσότερους από επαγγελματίες του κλάδου.

Tαυτότητα Mελέτης Η μελέτη αποτελεί μια πρωτοβουλία του νέου Προέδρου της CEPIS που για την περίοδο είναι ο εκπρόσωπος της Ελλάδας Α. Βύρων Νικολαΐδης. Πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με: Συντελεστές Μελέτης: Καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Δρ. Κατερίνα Πραματάρη, Aναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Διοικ. Επιστήμης & Τεχνολογίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Δρ. Νίκος Μυλωνόπουλος, Aναπληρωτής Καθηγητής, ALBA Graduate Business School at The American College of Greece Νίκος Ο. Φαλδαμής, Πρόεδρος HePIS Μανώλης Λαμπόβας, Διευθυντής Στρατηγικής Ανάπτυξης, HePIS

Η Ελλάδα Σήμερα* *ΕΛΣΤΑΤ Η Ελλάδα Σήμερα* Μαθητές, Σπουδαστές Ενεργοί πολίτες

65% των νέων είναι απογοητευμένοι από το εκπαιδευτικό σύστημα 41% των αποφοίτων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν προχωρά στην τριτοβάθμια Οι απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης δεν έχουν καλύτερες προοπτικές απασχόλησης σε σχέση με τους αποφοίτους πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας *Education to Employment: Getting Europe’s Youth into Work, McKinsey Η Ελλάδα Σήμερα*

Η Ευρώπη Σήμερα* Πρώτη προτεραιότητα της Ε.Ε αποτελεί η Ενιαία Ψηφιακή Αγορά με προσδοκώμενη συνεισφορά στην ευρωπαϊκή οικονομία 415 δις ευρώ ετησίως. Υπάρχει έλλειμμα σε ανθρώπους με δεξιότητες Πληροφορικής Το 2015 οι θέσεις εργασίας ΤΠΕ που δεν καλύπτονται είναι Προσφερόμενες Θέσεις Εργασίας Εργαζόμενοι Το 2020 οι θέσεις εργασίας που δεν θα καλύπτονται θα είναι * ΕMPIRICA, Μάιος 2015

Εκτιμώμενος αριθμός κενών θέσεων εργασίας

* Empirica 8 Προφίλ κενών θέσεων εργασίας*

Χαρακτηριστικά επαγγέλματος Προγραμματιστή Ο τόπος και ο χώρος εργασίας μπορεί να είναι οπουδήποτε Αποτελεί μορφή αυτοαπασχόλησης και καινοτόμου επιχειρηματικότητας Υψηλές αμοιβές Mπορεί να προέρχεται από διάφορα αντικείμενα σπουδών

Μια χρυσή ευκαιρία για την Ελλάδα Κενές θέσεις εργασίας ΤΠΕ στην Ευρώπη 462,000584,000692,000769,000825, ,000753,000676,000637,500 Ποσοστό κάλυψης των κενών θέσεων από Έλληνες - νέους απασχολούμενους 1.0%2.5%4.0%6.0%7.5%8.0%8.5%9.0%9.5%10.0% ΣΥΝΟΛΟ νέων απασχολούμενων από κάλυψη κενών θέσεων εργασίας ΤΠΕ 4,62014,60027,68046,14061,87566,00068,76567,77064,22063, ,420

Δεξαμενή υποψηφίων ~ νέοι άνεργοι < 35 ετών Οι σπουδαστές (~ ετησίως) 2015 Σύνολο Εισακτέων Σχολές ΠληροφορικήςΘετικές ΣχολέςΟικονομικά/Διοίκηση Λοιπές ειδικότητες ΑΕΙ ΤΕΙ IEK Σύνολο

Eγχώριος κλάδος υπηρεσιών ΤΠΕ Κέντρα τεχνολογικής υποστήριξης πολυεθνικών επιχειρήσεων που εδρεύουν στην Ελλάδα (π.χ. Kέντρο Καινοτομίας Accenture) Μoρφές εργασίας από απόσταση (π.χ. upwork.com) Ευέλικτες ομάδες προγραμματιστών που θα παρέχουν υπηρεσίες με βάση το μοντέλο outsourcing Εργασία στο εξωτερικό Κατηγορίες νέων θέσεων εργασίας

Μοντέλο υλοποίησης

Κινητοποίηση Καμπάνιες ενημέρωσης των νέων για τις προοπτικές του κλάδου ΤΠΕ Διαγωνισμοί τεχνολογικής καινοτομίας και ψηφιακής επιχειρηματικότητας Δράσεις ενημέρωσης σχετικές με την επιχειρηματικότητα Προβολή επιτυχημένων πρωτοβουλιών

Μύηση Ταχύρρυθμα πιστοποιημένα προγράμματα κατάρτισης για απόκτηση σύγχρονων δεξιοτήτων Προγραμματισμού με βάση τη ζήτηση της αγοράς Ειδικά προγράμματα κατάρτισης για μετάβαση επαγγελματιών από διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα στην τεχνολογία και στον προγραμματισμό Επικαιροποιημένα προγράμματα σπουδών σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης με έμφαση στη Β’ θμια και Γ’ θμια εκπαίδευση σε συνδυασμό με επανεκπαίδευση των καθηγητών

Εργασία Υποδομές δικτύωσης για άμεση συσχέτιση της προσφοράς με την ειδική ζήτηση εργασίας Προσέλκυση ξένων επενδύσεων για εγκατάσταση διεθνών κέντρων καινοτομίας στην Ελλάδα Ενθάρρυνση της υιοθέτησης ευέλικτων μορφών εργασίας από απόσταση Ενθάρρυνση δημιουργίας ομάδων προγραμματιστών που θα παρέχουν υπηρεσίες με βάση το μοντέλο outsourcing

Κρίσιμοι Παράγοντες επιτυχίας Συστράτευση Όλων Συλλογικοί φορείς Εκπαιδευτικοί οργανισμοί Πολιτεία Ιδιωτικός και Δημόσιος Τομέας Να επικοινωνηθεί ότι… υπάρχει διέξοδος

Σημείο Εκκίνησης O Προγραμματιστής στα Top-10 επαγγέλματα με τη μεγαλύτερη δυσκολία κάλυψης* Εκθετική αύξηση αγγελιών στην ελληνική αγορά Eλκυστικές αποδοχές για προγραμματιστές *ManpowerGroup Junior Ruby on Rails Java (Remote from Greece)

Έρευνα 33 επιχειρήσεων ΤΠΕ στην Ελλάδα* *Ιούλιος 2015, CEPIS

Είναι εφικτό; Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Innovation and Design Thinking in Mobile Application and Services” που υλοποιεί το ΟΠΑ σε συνεργασία με το ΣΕΚΕΕ φέρνει σε επαφή νέους φιλόδοξους επιχειρηματίες με παράγοντες της αγοράς, μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας, καθώς και με ειδικούς πάνω σε θέματα τεχνολογίας. Μέσα από την πρωτοβουλία FIT4JOBS που υλοποιεί η HePIS, απόφοιτοι θετικών επιστημών εκπαιδεύτηκαν σε γλώσσες προγραμματισμού που βρίσκονται σε μεγάλη ζήτηση από τους εργοδότες (Java, PHP,C#). Μετά το πέρας εκπαίδευσης διάρκειας 180 ωρών, οι υποψήφιοι τοποθετήθηκαν σε θέσεις εργασίας. (ποσοστό άνω του 70%) Το πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης «Business Analytics & Big Data» του ΟΠΑ έχει δώσει τη δυνατότητα σε σχεδόν 100 άτομα να αποκτήσουν δεξιότητες σε έναν ιδιαίτερα περιζήτητο τομέα ΤΠΕ. Το μόνο που λείπει είναι ο πολλαπλασιαστής

Με πρωτοβουλία τoυ Προέδρου της CEPIS θα οργανωθούν συναντήσεις εργασίας στις οποίες θα κληθούν εκπρόσωποι, συλλογικών φορέων, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και της Πολιτείας με στόχο να συμβάλλουν στην επίτευξη του οράματος των θέσεων εργασίας. Η HePIS αποτελεί το σημείο αναφοράς για τον συντονισμό και την επικοινωνία όλων των ενεργειών που θα ενταχθούν στην πρωτοβουλία Επόμενα βήματα

Yπάρχει διέξοδος