Ο ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΩΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Αικατερίνη Χαριοπολίτου Προϊσταμένη Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Έλενα Βλαχογιάννη Φιλόλογος – Επιμορφώτρια ΤΠΕ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Αντώνης Ζαρίντας, Δάσκαλος Η Εκπαίδευση στα Μέσα στον διεθνή χώρο και την Κύπρο 1.
Media Literacy Κατερίνα Χατζηπέτρου MBA, ΕΣΔΔΑ Μαριάννα Καρατσιώρη, PhD Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Τπε και γλώσσα.
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΩΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Αικατερίνη Χαριοπολίτου Προϊσταμένη Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων 31/10/2015

Περιεχόμενα 31/10/2015  Ορισμοί και αποσαφήνιση εννοιών  Η Ευρωπαϊκή Στρατηγική  Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση: η ψηφιακή μετάβαση  Μαθητικοί διαγωνισμοί βίντεο  Επιμορφώσεις, διαδικτυακά σεμινάρια

MEDIA LITERACY Γραμματισμός/ Εγγραμματισμός/ Παιδεία στα μέσα επικοινωνίας

 Μέσα Επικοινωνίας εννοούνται όλα τα διαθέσιμα μέσα με τα οποία μπορεί να ενημερωθεί για προηγούμενα και τρέχοντα συμβάντα ένα μεγάλο πλήθος ανθρώπων  Κανάλια ή εργαλεία αποθήκευσης και διάδοσης πληροφοριών και δεδομένων  Ασύγχρονα και σύγχρονα μέσα

 Εγγραμματισμός είναι η ικανότητα κωδικοποίησης και αποκωδικοποίησης συμβόλων, καθώς και σύνθεσης και ανάλυσης μηνυμάτων

 Εγραμματισμός στα Μέσα είναι η μιντιακή ικανότητα που περιλαμβάνει: α) την πρόσβαση στα Μέσα επικοινωνίας (τεχνικές δεξιότητες) β) την κατανόηση, ανάλυση και κριτική αξιολόγηση των μηνυμάτων των Μέσων και των περιεχομένων τους (γνωστικές δεξιότητες) γ) τη δυνατότητα προσωπικής έκφρασης και δημιουργίας (επικοινωνίας, παραγωγή περιεχομένου) σε διαφορετικά περιεχόμενα (επικοινωνιακές, κοινωνικές δεξιότητες).

Βιβλιογραφική Επισκόπηση του όρου : Media Literacy 31/10/2015 Media literacy: ◦ Skills (Steyaert, 2000; Van Dijk, 2005; Van Deursen, 2010) ◦ “Media literacy does not attach itself to a simple technical skill …” (EAVI, 2009, p.22): ◦ Knowledge (Silverblatt, 1995; Messaris, 1998; Potter, 2004) ◦ Attitudes (Tondeur et. al., 2010; Verdegem & Verhoest, 2009) ◦ Self-efficacy (Brandtweiner et. al., 2010) “One’s capability to organize and execute the courses of action required to manage prospective situations” (Bandura, 1995, p.2)

Πρόσβαση  Αναγνώριση λέξεων, συμβόλων και τεχνικών επικοινωνίας  Ανάπτυξη στρατηγικών για εύρεση της πληροφορίας από ποικίλες πηγές Κατανόηση  Χρήση πρότερης γνώσης και εμπειριών  Ερμηνεία μηνύματος (σκοπός, απόψεις, περιεχόμενο) Δημιουργία  Χρήση τεχνικής καταιγισμού ιδεών, σχεδιασμός, σύνθεση και επικοινωνία  Αποτελεσματική χρήση γραπτού και προφορικού λόγου ακολουθώντας τους κανόνες επικοινωνίας  Χρήση τεχνολογιών επικοινωνίας στην παραγωγή μηνυμάτων Recognize and understand a rich vocabulary of words, symbols and techniques of communication. ƒ Develop strategies for locating information from a wide variety of sources. ƒ Select an assortment of types of information relevant to the purpose of a task. Recognize and understand a rich vocabulary of words, symbols and techniques of communication. ƒ Develop strategies for locating information from a wide variety of sources. ƒ Select an assortment of types of information relevant to the purpose of a task. Recognize and understand a rich vocabulary of words, symbols and techniques of communication. ƒ Develop strategies for locating information from a wide variety of sources. ƒ Select an assortment of types of information relevant to the purpose of a task. 3 Key words

Πέντε βασικές έννοιες: 1. Όλα τα μιντιακά μηνύματα είναι κατασκευασμένα. 2. Στη δημιουργία των μηνυμάτων χρησιμοποιούνται οι κανόνες δημιουργικής γραφής. 3. Ο κάθε πολίτης αντιλαμβάνεται το κάθε μήνυμα διαφορετικά. 4. Υπάρχουν οικονομικά κίνητρα στη δημιουργία μηνυμάτων. 5. Τα μηνύματα έχουν τη δυνατότητα κατασκευής ή διαστρέβλωσης της πραγματικότητας.

 Ποιος είναι ο στόχος του εγγραμματισμού στα μέσα; να δημιουργήσει ενημερωμένους καταναλωτές να δημιουργήσει ενεργούς πολίτες

Why use Media in education? Πολύ αποτελεσματική η χρήση ΤΠΕ για εκπαιδευτικούς σκοπούς  Υποστήριξη και εμπλουτισμός μαθήματος, ενίσχυση της ελκυστικότητας του.  Ενσωμάτωση τεχνολογιών για να καλυφθούν οι μαθησιακές ανάγκες των μαθητών.  Ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων μαθητών.  Χρήση ΤΠΕ από μαθητές.  Εκπαιδευτικά παιχνίδια, προσομοιώσεις σε ψηφιακά περιβάλλοντα.

 Να κατανοήσουν πως παράγεται περιεχόμενο στα μιντιακά μηνύματα  Να αναγνωρίζουν το δημιουργό του μηνύματος  Να αναγνωρίζουν το σκοπό του μηνύματος  Να μάθουν τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για πειθώ  Να αναγνωρίζουν προκαταλήψεις και παραπληροφόρηση  Να αναγνωρίζουν το κομμάτι της πληροφορίας που αποκρύπτεται  Να αξιολογούν κριτικά τα μηνύματα με βάση τις δικές τους εμπειρίες, γνώσεις και αξίες  Να δημιουργούν και να διαχέουν τα δικά τους μηνύματα

 Στρατηγική «Ευρώπη 2020» : έξυπνη, βιώσιμη και χωρίς αποκλεισµούς ανάπτυξη χάρη στις ψηφιακές υποδοµές (Digital Agenda for Europe).  Rethinking Education (Ανασχεδιασμός της εκπαίδευσης): Αλλαγή στην παιδεία με την ενσωμάτωση των ΤΠΕ και των Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων (ΑΕΠ) σε όλα τα μαθησιακά περιβάλλοντα. Σύνδεση εκπαίδευσης με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας (καλλιέργεια δεξιοτήτων, νέοι μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης, νέα προσέγγιση σε πόρους και συνεργασίες) Πρωταγωνιστικός ο ρόλος των εκπαιδευτικών για τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή.

 2013 : Opening up Education: Ενθάρρυνση της μάθησης και διδασκαλίας μέσω των ΤΠΕ και της δημιουργίας και αξιοποίησης ψηφιακού περιεχομένου μέσω της ανάπτυξης και της διαθεσιμότητας των ΑΕΠ Στόχοι: διαμόρφωση πιο ανοικτών πλαισίων μάθησης για παροχή εκπαίδευσης υψηλότερης ποιότητας και αποτελεσματικότητας, μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και αύξηση των ποσοστών φοίτησης στην τριτοβάθμια ή ισοδύναμη εκπαίδευση

Η πρωτοβουλία «Άνοιγμα της εκπαίδευσης» π ροτείνει δράσεις σε επίπεδο ΕΕ και σε εθνικό επίπεδο που:  - βοηθούν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, τους καθηγητές και τους μαθητές να αποκτούν ψηφιακές δεξιότητες και μεθόδους μάθησης  - στηρίζουν την ανάπτυξη και τη διαθεσιμότητα των ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων  - συνδέουν τις αίθουσες διδασκαλίας και αναπτύσσουν ψηφιακές συσκευές και περιεχόμενο  κινητοποιούν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (εκπαιδευτικούς, μαθητές, οικογένειες, και κοινωνικούς εταίρους) ώστε να αλλάξει ο ρόλος των ψηφιακών τεχνολογιών στα εκπαιδευτικά ιδρύματα. ( m=EN )

Ευρωπαϊκή Στρατηγική media literacy 31/10/2015  20/12/2007 (COM2007:833) : Ανακοίνωση της ΕΕ για την Ευρωπαϊκή Προσέγγιση σχετικά με το εγραμματισμό στα μέσα επικοινωνίας σε ψηφιακό περιβάλλον (κοινή συμφωνία μεταξύ των κρατών- μελών για τον ακριβή ορισμό της Παιδεία στα Μέσα)  20/8/2009 (Ε2009:6464) : Ευρωπαϊκή «Σύσταση για την Παιδεία στα Μέσα στο Ψηφιακό Περιβάλλον»: - χαράσσονται βασικές κατευθυντήριες γραμμές για ενίσχυση και προώθηση της οπτικοακουστικής παιδείας - στόχος η προώθηση της Κοινωνίας της Γνώσης χωρίς αποκλεισμούς - δέσμευση των ΜΜΕ για πιο ενεργό εμπλοκή μέσω της προώθησης δράσεων αυτορύθμισης και συρρύθμισης - εισαγωγή του μαθήματος της παιδείας για τα Μέσα στη διδακτέα ύλη του σχολείου - προώθηση δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για νέες τεχνολογίες και διαδίκτυο - προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας των παραγόμενων έργων από τους χρήστες

Η εμπειρία της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης 31/10/2015

30/10/2015

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

30/10/2015 i-create.gr

 Διεθνής Διαγωνισμός Ταινιών Μικρού Μήκους «Ένας πλανήτης, μια ιστορία» και Κινηματογραφικές Εβδομάδες Μαθητικών Ταινιών Μικρού Μήκους  Μαθητικός διαγωνισμός «Κύπρος: Δεν ξεχνώ, διεκδικώ, δημιουργώ…»  Διεθνής Διαγωνισμός μαθητικής δημιουργίας «Σχολικός Αθλητισμός-Συμμετέχω και μαθαίνω τα ολυμπιακά ιδεώδη μέσα από τα ολυμπιακά και παραολυμπιακά αθλήματα»  Μαθητικός διαγωνισμός «Η ιστορία του σχολείου μου»  Μαθητικός διαγωνισμός βίντεο School Lab  Μαθητικός διαγωνισμός “Κάντο ν’ ακουστεί!” και 2ο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου

30/10/2015

31/10/2015

30/10/2015

 Διεθνές Φεστιβάλ Δράμας  Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους – Ευρωπαϊκή Συνάντηση Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας Camera Zizanio  Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου για Παιδιά και Νέους Κύπρου  Medea Awards  Ελληνική και Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου

31/10/2015 Workshops

27/3/2015 Webinars

European Association for Viewers Interests 