Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΣΕΛΣΙ ● Η Τσέλσι (Αγγλικά: Chelsea Football Club) είναι αγγλικός ποδοσφαιρικός σύλλογος που εδρεύει στο Λονδίνο. Ιδρύθηκε το 1905 και από τότε χρησιμοποιεί.
Advertisements

O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΔΠΜΣ : ΑΣΚΗΣΗ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Παυλόπουλος Θεμιστοκλής Α.E.M.: 804 Θέμα : Η εκμάθηση μπάσκετ σε αρχάρια.
Κίνηση και επεξεργασία – μαθησιακές προσαρμογές (804)
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΠΡΙΤΖ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Προγραμματισμός Δράσης Επιχείρησης.
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
Οθόνη εισόδου στο περιβάλλον του λογισμικού
Ποιες είναι οι πιθανές παρενέργειες των ΟΒΕΑ;
ΟΡΙΣΜΟΙ ΑΡΘΡΟ 31: ΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ…………………………………………….
Τα αθλήματα μας βοηθούν για τη σωματική κατάσταση και όχι μόνο.
ΦΑΙΑΚΙΔΑ: ΕΝΟΤΗΤΑ 11 ζ Η Φαιακίδα αποτελεί ένα επεισόδιο της ενότητας του “Νόστου” της Οδύσσειας (αγώνας του Οδυσσέα να επιστρέψει στην Ιθάκη).
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Ήθη και έθιμα της Κεφαλονιάς
Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Α’ & Β΄ Εξάμηνο
Δημιουργική εργασία ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (αγγλικά: Manchester United Football Club) είναι μία από τις πιο ιστορικές ποδοσφαιρικές ομάδες της Αγγλίας. Η.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 2o ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
1ο Γυμνάσιο Ανατολής Σχολικό έτος
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΔΑΛΚΥΡΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 2014.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
2018 Χορός Αποφοίτησης ΣΤ’ Τάξης Δημοτικού Σχολείου Κολλεγίου Ψυχικού
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2014 – 2020
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Ενεργειακή κατανάλωση στη θέση αναμονής των συσκευών
Γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως Στροβόλου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου Κομοτηνή Φεβρουάριος

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ MINI ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΡΙΕΣ ΕΤΩΝ ΣΙΟΥΝΑΣ ΑΓΗΣΙΛΑΟΣ Α.Μ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Ο καθηγητής Φ.Α. πρέπει να διδάξει mini football σε κορίτσια ετών, μέλη κατασκήνωσης, σε χρονικό διάστημα 22 ημερών, προκειμένου να πάρουν μέρος στο εσωτερικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου 3

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΣΚΟΥΜΕΝΩΝ ΦΥΛΟ: Κορίτσια ΗΛΙΚΙΑ: Ετών ΕΜΠΕΙΡΙΑ: Αρχάριες, χωρίς μεταφορά μάθησης στο άθλημα του ποδοσφαίρου. ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ: χωρίς ουσιαστικές διαφορές μεταξύ τους. ΝΟΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ: κανονική αντίληψη σε όλα τα κορίτσια. 4

ΚΙΝΗΤΡΑ Η γνωριμία με το ποδόσφαιρο Η καλές σχέσεις μεταξύ καθηγητή-ασκούμενων Η συμμετοχή στο πρωτάθλημα mini football Η διεκδίκηση του Επάθλου 5

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ Η γνωριμία με τη μπάλα Θεμελιώδεις αρχές της πάσας Θεμελιώδεις αρχές του κοντρόλ της μπάλας Θεμελιώδεις αρχές της ντρίπλας Θεμελιώδεις αρχές του σουτ Οι δεξιότητες του τερματοφύλακα 6

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Ανοικτές γιατί εκτελούνται σε περιβάλλον ποικίλο και απρόβλεπτο. Διακριτές, με καθορισμένη αρχή και τέλος Απλές διότι συμμετέχουν λίγες αρθρώσεις Αδρές γιατί συμμετέχουν κυρίως μεγάλες μυϊκές ομάδες. Απαιτούν χειρισμό αντικειμένου (μπάλα) 7

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Περιβάλλον: απρόβλεπτο Αγωνιστικές συνθήκες: πολλαπλά ερεθίσματα, πολλές κινητικές απαντήσεις. Περιβάλλον απόδοσης: το ειδικά διαμορφωμένο γήπεδο mini football. Κοινό: οι γονείς, οι φίλοι και οι κατασκηνωτές. Χρόνος ανάπτυξης των δεξιοτήτων: περιορισμένος 8

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ Ισορροπία κατά τη διάρκεια μετακίνησης Συντονισμός του σώματος 9

ΣΤΟΧΟΣ Η μάθηση των κανόνων και των δεξιοτήτων του Ποδοσφαίρου ώστε να φτάσουν τα κορίτσια στο σημείο να παίξουν αγώνα με τις άλλες ομάδες. 10

ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ Της εφαρμογής του προγράμματος εξάσκησης είναι: Η γνωριμία με τη μπάλα δηλ. μεταφορά της μπάλας, επιλογή του τρόπου χτυπήματος της μπάλας, προσοχή στην αντίδραση της μπάλας Η ικανότητα πραγματοποίησης της πάσας Ο έλεγχος της μπάλας Η ικανότητα πραγματοποίησης της ντρίπλας Η ικανότητα πραγματοποίησης του σουτ Η εξάσκηση του τερματοφύλακα 11

ΣΤΑΔΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ Γνωστική φάση Κινητική φάση Αυτόνομη φάση (όταν θα παίζουν διπλό μεταξύ τους οι ομάδες των κοριτσιών) 12

ΧΡΟΝΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ: Περιορισμένος. Θα ασκούνται 15 ημέρες από τις 22 της κατασκηνωτικής περιόδου 13

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ Η προπόνηση θα είναι μαζική : Κάθε 3 προπονήσεις 1 ημέρα ανάπαυση. Κάθε ημέρα θα ασκούνται από 1ώρα και 30 λεπτά. Για κάθε 45΄ προπόνησης, θα εφαρμόζεται 40΄ εξάσκηση και 5΄ διάλειμμα. Μεταβαλλόμενη : Θα μεταβάλλονται παράμετροι όπως π.χ. η απόσταση για το σουτ. Για τις πάσες και το κοντρόλ θα γίνεται εξάσκηση με αντίπαλο και χωρίς αντίπαλο Για τις ντρίπλες αυξάνονται οι κώνοι τους οποίους θα πρέπει οι ασκούμενες να ντριπλάρουν. 14

Ομαδοποιημένη: στην ομαδοποιημένη εξάσκηση γίνεται εξάσκηση σε όλα τα είδη μιας δεξιότητας, μαζί, πριν προχωρήσουμε στην επόμενη δεξιότητα. Τυχαία: μετά από μερικές προσπάθειες, όταν θα υπάρξει μια αδρή προσέγγιση της δεξιότητας θα εφαρμοστεί η τυχαία εξάσκηση, όπου η σειρά εκτέλεσης των δεξιοτήτων είναι τυχαία, έχουμε δηλαδή μια μίξη εξάσκησης δεξιοτήτων. Με την τυχαία εξάσκηση αναγκάζεται ο ασκούμενος να συμμετέχει πιο ενεργητικά στη διαδικασία μάθησης. Η εξάσκηση γίνεται σε τριάδες στην αρχή, μετά έλεγχο της μπάλας σε όλο το γήπεδο, κοντινές πάσες, γιατί έτσι υπάρχει μεγαλύτερη μάθηση και δυνατότητα μεταφοράς μάθησης στον αγώνα σε διάφορα ερεθίσματα. 15

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ Μέθοδος Ολικής/Μερικής εξάσκησης : κάθε κομμάτι της δεξιότητας διδάσκεται ξεχωριστά και στο τέλος θα γίνει όλη η δεξιότητα μαζί. Περισσότερο η μερική μέθοδος θα εφαρμοστεί στην δεξιότητα ‘γνωριμία με τη μπάλα’, αλλά και στη εκμάθηση των άλλων δεξιοτήτων επίσης. Τρόπος διδασκαλίας : Με παρουσίαση: θα γίνει στην αρχή με μια σύντομη και ξεκάθαρη παρουσίαση των δεξιοτήτων που πρόκειται να διδαχθούν με την παράλληλη προβολή video. Με επίδειξη: Στην πορεία θα γίνει πρακτική επίδειξη για κάθε στάδιο της δεξιότητας που θα διδαχτεί. 16

ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ Απλός, με ακουστικό ερέθισμα (σφυρίχτρα) στην αρχή Επιλογής CRT, στη συνέχεια, μετά από κάποιες προπονήσεις. 17

ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ Εσωτερική : -η πληροφορία που παρέχεται σαν φυσικό επακόλουθο της κίνησης. -Συμπλήρωση φύλλων κριτηρίου όπου γίνεται αυτοαξιολόγηση -Πληροφορίες που παρέχονται από τις αντιδράσεις του κοινού Εξωτερική: -Περιγραφική και καθοδηγητική -Περιληπτική 18

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 19

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ: Σε περιορισμένο χώρο να δέχονται και να κρατούν τη μπάλα που κινείται αναπηδώντας προς το μέρος τους με μεγάλη ταχύτητα. Να κινούν τη μπάλα με τα πόδια τους σε χώρο 20Χ20 που οριοθετείται με κώνους. 20

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ: Να κοντρολάρουν τη μπάλα με το εσωτερικό και με το εξωτερικό μέρος του ποδιού, προσέχοντας: 1.Να στέκονται χαλαρά καθώς πλησιάζει η μπάλα 2.Να τοποθετούν το σώμα ανάλογα με την τροχιά της μπάλας 3.Να αξιολογούν ποιο μέρος του ποδιού θα χρησιμοποιήσουν. 4.Να τοποθετούν το πόδι στήριξης μπροστά από τη μπάλα 5.Να χρησιμοποιούν τα χέρια για ισορροπία 21

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΣΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ: Να κτυπούν τη μπάλα σύμφωνα με τα όσα διδάχθηκαν, χρησιμοποιώντας το εσωτερικό του ποδιού, το εξωτερικό του ποδιού και το κουτουπιέ. Οι ασκήσεις γίνονται: αρχικά σε διαγνώσιμο περιβάλλον Μετά σε περιβάλλον με παραμέτρους 22

Προσέχοντας : Να εξασκούνται και τα δυο πόδια Το πόδι στήριξης να τοποθετείται παράλληλα με τη μπάλα Να στοχεύουν στο κάτω μισό μέρος της μπάλας, στο κέντρο Να μη χτυπήσουν τη μπάλα από κάτω γιατί θα τη στείλουν ψηλά Να τεντώνουν το πόδι και να προεκτείνουν τον αστράγαλο κατά την επαφή. 23

ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΥΤ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ: την τεχνική του σουτ εξασκώντας και τα δυο πόδια και χρησιμοποιώντας διαφορετικά μέρη του ποδιού, όπως: –το κουτουπιέ, για περισσότερη δύναμη και ακρίβεια. –το εξωτερικό μέρος του ποδιού, για προσποίηση όταν βρίσκεται κοντά στον τερματοφύλακα. Προσέχοντας: το πόδι που θα χτυπήσει τη μπάλα είναι προς τα πίσω με τη φτέρνα πίσω από το μηρό του ποδιού στήριξης και τα δάχτυλα προς το έδαφος. όταν σουτάρει, ο παίχτης έχει το πόδι και το σώμα του προς τα εμπρός. οι ώμοι είναι πάνω από τη μπάλα, το γόνατο πιο μπροστά από το πόδι 24

ΓΙΑ ΤΗ ΝΤΡΙΠΛΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ πώς να μεταφέρουν τη μπάλα από το ένα μέρος του γηπέδου στο άλλο χωρίς τη βοήθεια των άλλων παικτών. Η μπάλα οδηγείται σε διάφορες κατευθύνσεις με απαλά χτυπήματα των ποδιών. Χρησιμοποιείται και εδώ το κουτουπιέ και το εξωτερικό του ποδιού για γρήγορη προώθηση της μπάλας. Προσέχοντας: οι παίκτριες πρέπει να κοιτάζουν τη μπάλα να χρησιμοποιούν και τα δυο πόδια να εξασκηθούν στη χρήση τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού μέρους του ποδιού. 25

ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ Επιλέγονται: - οι πιο ψηλές - οι πιο πρόθυμες Μαθαίνουν: - να επικοινωνούν με τους άλλους παίκτες της ομάδας τους, μέσα στον αγώνα - τη βασική στάση του σώματος - τον τρόπο λαβής της μπάλας - την τεχνική του μπλονζον 26

Προσέχοντας: Για τη Θέση του τερματοφύλακα: όταν ο επιθετικός έρχεται προς την εστία μόνος, ο τερματοφύλακας πρέπει να βγαίνει από την εστία του, για να μειώσει το οπτικό πεδίο του επιθετικού. Για τη Λαβή της μπάλας: πρέπει να πιάνει τη μπάλα σε διάφορο ύψος και με διαφορετική ταχύτητα. -Οι αγκώνες κατά την λαβή της μπάλας πρέπει να είναι κοντά στο σώμα, για να βοηθάνε στη μείωση της δύναμης της μπάλας. -Οι παλάμες των χεριών πρέπει να σχηματίζουν «W» -Η λαβή πρέπει να γίνεται πάντα με μέτωπο προς τη μπάλα -Πρέπει να γίνεται με τα δυο χέρια -Γίνεται πάντα με τα δάκτυλα, τα οποία είναι ανοικτά. 27

Για το Μπλονζον: είναι η αιώρηση του σώματος του τερματοφύλακα στον αέρα προκειμένου να εμποδίσει την μπάλα. Η τεχνική του είναι δύσκολη και απαιτεί σκληρή προπόνηση. -πρέπει να έχει στο μυαλό του πλήρη εικόνα όλων των φάσεων της τεχνικής -Το κάτω χέρι έρχεται πρώτα στην ευθεία γραμμή με τη πορεία της μπάλας, ενώ το πάνω χέρι τοποθετείται πάνω στη μπάλα για τον καλύτερο έλεγχο. -Η κατεύθυνση του σώματος σχηματίζει γωνία 90 0 με τη πορεία της μπάλας. -Κατά την λαβή φέρνει τα χέρια του λίγο πίσω και προς το σώμα του προκειμένου να απορροφήσει κάποια δύναμη του σουτ. -Η προστασία της μπάλας γίνεται με τη μεταφορά της στο στήθος. 28

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Οι παίκτριες αφού διδαχθούν τις δεξιότητες του mini footballκαι θα είναι σε θέση να τις εκτελούν προσέχοντας τα κύρια σημεία και του κανόνες του παιχνιδιού. Μεταφέροντας τις γνώσεις τους θα είναι σε θέση να ανταγωνιστούν επάξια τους αντιπάλους τους κατά το τουρνουά της κατασκήνωσης και να διεκδικήσουν το έπαθλο. 29