ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προσωπικές Πωλήσεις.
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Το κόστος ποιότητας στην μεταλλουργία Ανδρίτσος Δημήτριος Διπλωματική εργασία ΑΘΗΝΑ 2002.
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
Έλεγχος Έργων Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 2 η Ανάπτυξη της Στρατηγικής «Just in Time» στις Πωλήσεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Πολιτιστική διαχείριση (Cultural management)- α΄ μέρος
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
Επιχειρηματική / Εταιρική Στρατηγική (Corporate Strategy)
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Ανάλυση Εσωτερικού Περιβάλλοντος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Στρατηγικη και διαχειριση εργου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Διαχειριση εργου μεσω κρισιμησ αλυσιδασ (;)
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ

ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ; Περισσότερα από το 90% των προβλημάτων οφείλονται στο σύστημα και όχι στα άτομα (W. E. Deming) Αναγνώριση προβλημάτων που προκαλούνται από αποφάσεις (ή την έλλειψή τους) στα υψηλά κλιμάκια των οργανισμών ή υπεκφυγές: «Tα έργα μας δεν αποτυγχάνουν ποτέ. Μπορεί να φτάνουν στο νήμα από λάθος κατεύθυνση, αλλά ποτέ δεν αποτυγχάνουν» «Τα έργα μας ποτέ δεν καθυστερούν. Όποτε δίνεται η εντύπωση ότι μπορεί να καθυστερήσουν, προσαρμόζουμε την τακτική μας»

ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΕΝΟΣ ΕΡΓΟΥ

ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ «Τώρα που μιλάμε βρισκόμαστε πάνω σε αυτόν εδώ τον λόφο. Το όραμα είναι ότι θέλουμε να βρεθούμε σε εκείνον εκεί τον λόφο.» Ασαφείς στόχοι: «Η αποστολή μας είναι να γίνουμε ο καλύτερος προμηθευτής λύσεων υψηλής τεχνολογίας σε παγκόσμια κλίμακα, που θα ικανοποιούν απόλυτα τους πελάτες μας» Σαφείς ποσοτικοί στόχοι, χωρίς όραμα «Θα γίνουμε η επιχείρηση που θα προσφέρει τις πιο συμφέρουσες λύσεις μεταφοράς στους τρεις καλύτερους από τους σημερινούς μας πελάτες, και θα είμαστε σε θέση να προσελκύσουμε ακόμα μεγαλύτερους πελάτες»

ΧΑΡΑΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ Στρατηγική: ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσει η επιχείρηση για να φτάσει στον προορισμό της Παραδοσιακά: Στρατηγική → Στρατηγική έργου Στρατηγική προσέγγιση: Στρατηγική ↔ Στρατηγική έργου

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ ΩΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ Ερωτ. «Πώς διαχειρίζεστε τα έργα σας;» Απαντ. «Αν μας ρωτάτε αν χρησιμοποιούμε ένα διάγραμμα Gannt για κάθε έργο, σας απαντάμε όχι» «Αν το μόνο εργαλείο που διαθέτεις είναι ένα σφυρί, τότε όλα αρχίζεις να τα βλέπεις σαν καρφιά» Στρατηγική ικανότητα στη διαχείριση έργων: Ικανότητα επίτευξης άριστων αποτελεσμάτων μέσω των έργων Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της δυνατότητας αλλαγής του οργανισμού

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΡΩΝ (1) «…διαπιστώσαμε ότι είχαμε προγραμματίσει τριπλάσιες εργασίες από όσες θα μπορούσαμε να εκτελέσουμε φυσιολογικά μέσα σε έναν χρόνο...» Ο συντονισμός επιτυγχάνεται μέσα από τη διαχείριση προγράμματος, δηλ. (α) το συνολικό σχέδιο έργου και (β) το γραφείο έργου Συνολικό σχέδιο έργου: Αξιολόγηση συνεισφοράς κάθε έργου στη στρατηγική Αντικειμενικά κριτήρια για απόφαση ανάληψης έργων Ιεράρχηση σχετικής σπουδαιότητας εκτελούμενων έργων Καθορισμός χρόνων που αφορούν τα εκτελούμενα έργα Αξιολόγηση αναγκών κάθε έργου σε ικανότητες και πόρους

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΡΩΝ (2) Γραφείο έργου Παρέχει: δεξιότητες, γνώσεις, προσωπικό, πόρους, υποστήριξη, τεκμηρίωση, ελέγχους, συμβουλές Λαμβάνει: πληροφορίες για τα έργα, γνώσεις που αποκτώνται από κάθε έργο, πείρα από εκτέλεση έργων, γενικά έξοδα «Λένε ότι η διαχείριση έργου μοιάζει με την προσπάθεια του ζογκλέρ να παίξει με τρεις μπάλες – το κόστος, την ποιότητα και τον χρόνο. Η διαχείριση προγράμματος (ή χαρτοφυλακίου) έργων μοιάζει με προσπάθεια οργάνωσης ομάδας ζογκλέρ που ο καθένας θα παίζει με τρεις μπάλες, τις οποίες πότε-πότε θα αλλάζουν μεταξύ τους» (Reiss, 1996)

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΑΜΕΣΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ Τα έργα σκοπό έχουν να γίνουμε πιο γρήγοροι ή καλύτεροι ή φθηνότεροι (ή συνδυασμός αυτών) ΧρόνοςΚόστοςΠοιότητα ΑπόδοσηΜικρότερος δυνατόςΜικρότερο δυνατόΑνώτατου επιπέδου ΣυμμόρφωσηΌπως σχεδιάστηκεΌπως προϋπολογίστηκεΌπως προσδιορίστηκε Χρόνος – κόστος – ποιότητα: το σιδερένιο τρίγωνο Ευελιξία;;; Συμψηφισμός: η ιεράρχηση των στόχων ενός έργου

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ Ευθυγράμμιση στόχων σε όλα τα κλιμάκια, ώστε η στρατηγική να είναι ορατή και αντιληπτή σε ικανοποιητικό βαθμό Όλα τα μέλη του οργανισμού υπεύθυνα για τη διαδικασία Η πρόοδος παρακολουθείται μέσω ορατών μέτρων Οι στόχοι βασίζονται στις ανάγκες των πελατών

ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΕΝΟΣ ΕΡΓΟΥ Είδος μέτρουΜετρούμενο Χαρακτηριστικό Μέτρα διαδικασίας Κόστος ανάπτυξης, χρόνος, συμμόρφωση προϊόντος προς τις διαδικασίες για την ποιότητα Μέτρα βραχυχρόνιας έκβασης Επίπεδο απόδοσης προϊόντος, ζήτηση από την αγορά, ευελιξία σχεδίασης για αλλαγές ώστε να ικανοποιούνται οι εξελισσόμενες ανάγκες του πελάτη Μέτρα μακροχρόνιας έκβασης Περίοδος απόδοσης, ικανοποίηση πελάτη, ποσοστό εργασιών που δημιουργεί το νέο προϊόν, μερίδιο αγοράς, προσαρμογή στις απαιτήσεις των αγορών με υψηλά περιθώρια κέρδους