Χρήστος Παπανίκας Σπύρος Ανδριανός. 400 Επιχειρήσεις Πολυεκατομμυριούχος Ιππότης Δυσλεκτικός!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΘΗΜΑ 7. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ ΓΕΝΕΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ — ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΣΕ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ.
Advertisements

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
302 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 3)
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ ΣΥΝΔΕΤΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ- ΚΑΚΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΜΦΟΥ -ΤΑ.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Νίκη Βογιατζή MEd, Ειδική Παιδαγωγός Εξειδικευμένη στον αυτισμό.
Οδοντικά προβλήματα των κουνελιών Σεραφείμ Αθ. Παπαδημητρίου αν. καθηγητής Κλινική Ζώων Συντροφιάς Κτηνιατρική Σχολή Α.Π.Θ.
Η ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα Η αρχική ιδέα του να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα σαν το Comenius γεννήθηκε από την ελπίδα ότι η παραγωγή εκ μέρους.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
1 Σχέσεις με τους Καταναλωτές. 2 Σχέσεις με τους καταναλωτές Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αγνοήσει την ανάγκη για ένα πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων προσανατολισμένο.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ a
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ 26 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ 12 Μαΐου 2016, Ώρα – Αθήνα, Ξενοδοχείο Divani.
Γιάννης Μελέτης 15/1/2007.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ (ΚΗΦΗ) ΜΙΧΑΕΛΑ ΦΟΥΚΑΚΗ, MsC Κοινωνική Λειτουργός, Υπεύθυνη ΚΗΦΗ Δήμου Γόρτυνας.
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Τι είναι η βουλιμία; Η βουλιμία είναι μία διαταραχή διατροφής και αναφέρεται στην υπερβολική κατανάλωση τροφής μέχρι σημείου υπερβολικού κορεσμού,
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Συστηματικός Ερυθηματώδης Λύκος
ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δομή και Λειτουργία 4ο Γυμνάσιο Πύργου ( )
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ – ΤΟΜΕΑΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ - ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Από την Τριλογία White Matter …matters! ΜΕΡΟΣ Γ
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΑ.
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Third Declension Nouns
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου και Εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κακή θρέψη - Υποθρεψία Η κακή θρέψη (υποθρεψία) αναπτύσσεται σε περιπτώσεις όπου οι καθημερινές διατροφικές ανάγκες δεν καλύπτονται εξ αιτίας: Μειωμένης.
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Kαθηγητής Τμήματος Κοινωνιολογίας Παν/μίου Κρήτης
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας.
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Ηφαίστειο είναι η ανοιχτή δίοδος από το εσωτερικό της Γης που επιτρέπει την εκροή ή έκρηξη ρευστών πετρωμάτων και αερίων από το.
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενούς που υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ «Το βίαιο έγκλημα στον 21ο αιώνα» 13 – 14 ΙΑΝ Τίτλος εισήγησης: «Η συμβολή των εγκεφαλικών δυσλειτουργιών.
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
Find: σ1 [kPa] for CD test at failure
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
Γιορτής ανάδειξης – προώθησης τοπικών προϊόντων
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ ΕΤΟΥΣ 2015
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χρήστος Παπανίκας Σπύρος Ανδριανός

400 Επιχειρήσεις Πολυεκατομμυριούχος Ιππότης Δυσλεκτικός!

Αγχώδης Ανοργάνωτος Αναποφάσιστος Αδύναμος Ντροπαλός Αρνητικός Ανυπόμονος Αντιδραστικός Παρορμητικός Υπερευαίσθητος

Είναι η καθυστέρηση μιας πράξης που ξέρουμε ότι χρειαζόμαστε να γίνει!

 Είναι πάντα εκεί  Είναι πανανθρώπινη  Είναι μέρος της καθημερινότητάς μας

 Acts / Πράξεις Μη προβλέψιμες – Τυχαίες Έρχονται σε αντίθεση με το τι κάνεις συνήθως  Patterns / Μοτίβα Προβλέψιμες κινήσεις Αναγνωρίσιμη συχνότητα

 Εμφανίζεται μια σειρά από υποχρεώσεις που δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν  Μιλάς στον εαυτό σου συνεχώς με πρέπει  Είσαι μη ρεαλιστικός σε σχέση με τον χρόνο  Δεν αντιλαμβάνεσαι ότι σπαταλάς τον χρόνο σου  Δεν έχεις ξεκάθαρα σχέδια, πλάνα, δεσμεύσεις

 Είσαι μπερδεμένος για τους στόχους σου  Βρίσκεις δύσκολο να δεσμευτείς σε ένα στόχο την φορά με αποτέλεσμα να ξεκινάς συνεχώς νέους  Αποσπάσαι εύκολα  Αισθάνεσαι ανικανοποίητος και ότι συνεχώς κάτι λείπει  Είσαι αναποφάσιστος και φοβάσαι μην σε κριτικάρουν οι άλλοι επειδή έκανες λάθος

 Φοβάσαι να αναλάβεις την ευθύνη των επιλογών σου γιατί συνδέεις την αξία σου με αυτές  Αναζητάς τελειότητα  Περιμένεις να κάνεις όσο το δυνατόν λιγότερα λάθη  Δεν ανακάμπτεις εύκολα από λάθη

Ο ανασταλτικός παράγοντας της δράσης είναι ο ΔΙΣΤΑΓΜΟΣ

Αναβλητικότητα -> έξοδος διαφυγής  Πίεση ή εξουσία  Φόβος της αποτυχίας  Φόβος επιτυχίας

 Self Regulation Failure  Απαιτήσεις(εσωτερικές και εξωτερικές)  φόβος αποτυχίας ή κριτικής  αναβλητικότητα  αυτοκριτική  άγχος  έλλειψη αυτοπεποίθησης

Φόβος Αποτυχίας Επικριτικός για τα λάθη σου Δικαιολογείς τον εαυτό σου Επιτυχίας Σύγκρουση Παράδοξο επιτυχημένου αποτελέσματος Πραγματικός στόχος

Κατηγορούμε τους άλλους Γιατί : Νιώθουμε καλύτερα Αποφεύγουμε να αντιμετωπίσουμε την αρνητική επίπτωση Κατηγορούμε τον εαυτό μας Γιατί : Αφορά αποκλειστικά εμάς Μπορούμε να επηρεάσουμε τους παράγοντες

Διαδικασία διαμοιρασμού επιπτώσεων Πιστεύουμε ότι έτσι  Διορθώνουμε τα λάθη  Επιτυγχάνουμε το αποτέλεσμα ευκολότερα  Μαθαίνουμε να μη το ξανακάνουμε  Δεν επηρεάζονται όλοι από τις επιπτώσεις αλλά ένας  Τιμωρούμε και ικανοποιείται το εγγενές αίσθημα δικαιοσύνης που έχουμε

 Γιατί να προστατευθούμε από τις κατηγορίες : Στις δυτικές κοινωνίες έχουμε συνδέσει την επίτευξη ενός στόχου με την αξία μας Η διαδικασία της κατηγορίας είναι αντίθετη με την διαδικασία της επιβεβαίωσης Είμαστε πιο ευτυχείς όταν η κατηγορία βαραίνει άλλους

Όσο λιγότερο κατηγορείται ο εαυτός μας, τόσο πιο εύκολο είναι να αναλάβει αποτελεσματική δράση! Όμως δεν επιτυγχάνεται αλλαγή στο αποτέλεσμα ακόμα και όταν η κατηγορία βαραίνει αποκλειστικά εξωγενείς παράγοντες

…όχι η κατηγορία! Η κατηγορία δεν φέρνει καμία επίπτωση στο αποτέλεσμα Σκοπός είναι Να εκτιμήσουμε την κατάσταση Να αρνηθούμε την κατηγορία ως διαδικασία Να επικεντρωθούμε σε παραγωγική πράξη Να φέρουμε αποτελέσματα

Affective Forecasting (Συναισθηματική Πρόβλεψη) Focalism Μέλλον Παρόν Presentism

Λανθασμένος υπολογισμός μελλοντικών ανταμοιβών σε σχέση με βραχυπρόθεσμες ανταμοιβές Υπεραισιοδοξία για το μέλλον Υποσυνείδητες δικαιολογίες Αλλάζουμε τα σχέδιά μας για να ταιριάζουν με την αναβλητική συμπεριφορά μας Dissonance (Γνωστική Ασυμφωνία) Απόσπαση προσοχής Υποτίμηση Αξίας Άρνηση υπευθυνότητας

Αναβλητικότητα απέναντι σε άλλους / Κοινωνική αναβλητικότητα Κοινωνικές υποχρεώσεις, προθεσμίες, εργασία Αναβλητικότητα απέναντι στον εαυτό μας / Προσωπική αναβλητικότητα Αυτοεξέλιξη, εκπαίδευση, υγεία

Δέχεσαι την ευθύνη να κάνεις μια χάρη για κάποιον που τελικά αναβάλλεις ή δεν κάνεις ποτέ Δεν επιστρέφεις όταν πρέπει το DVD στο Video Club ενώ το έχεις ήδη δει Δεν πληρώνεις του λογαριασμούς σου στην ώρα τους ενώ έχεις τα χρήματα να το κάνεις

Ποια είναι η πιο συχνή ή κυριότερη κοινωνική δραστηριότητα που συχνά αναβάλλεις ή προσπαθείς να αποφύγεις; Τι κάνεις ή τι λες στον εαυτό σου για να δικαιολογήσεις την αναβλητικότητα; Αν θες πραγματικά να την ολοκληρώσεις την κοινωνική δραστηριότητα, τι κάνεις για να το πετύχεις;

Δεν ξεκινάς το γυμναστήριο Δεν διαβάζεις εκείνο το βιβλίο που θα έπρεπε για να γίνεις καλύτερος στη δουλειά σου Δεν κόβεις το κάπνισμα Δεν ξεκινάς εκείνη τη δίαιτα που θα ήθελες

Ποια είναι η δικιά σου προσωπική ενέργεια εξέλιξης που συχνά αναβάλλεις ή προσπαθείς να αποφύγεις; Τι κάνεις ή τι λες στον εαυτό σου για να δικαιολογήσεις την αναβλητικότητα; Αν θες πραγματικά να την φέρεις εις πέρας τι κάνεις για να το πετύχεις;

Περισσότερος αυτοέλεγχος = πιο ισχυρό κίνητρο Prefrontal Cortex – Επίλυση προβλημάτων, Δημιουργικότητα, Έλεγχο παρορμήσεων Ventral Striatum – Επιθυμίες, Απόλαυση, Εθισμοί

Hot System Cool System

 If – then implementation plans  Executive Function Διατηρούμε στο μυαλό μας το στόχο Παρατηρούμε την συμπεριφορά μας Παρατηρούμε την επίδραση  Αισιοδοξία απαισιοδοξία  Εαυτός και Ψυχολογική Απόσταση

Future Discounting Θέλω να γυμναστώ σήμερα: -6+0,5Χ(+8)=-2 Θέλω να γυμναστώ αύριο: 0,5Χ(-6+8)=+1

 Είναι θέμα επιλογής  Για να είσαι Αναβλητικός : Αντικαθιστάς μια πράξη μεγάλης προτεραιότητας με μια άλλη!  Για να μην είσαι Αναβλητικός : Κάνεις την πράξη πρώτη στις προτεραιότητες σου!  Η πραγματική επιλογή έρχεται όταν : Αποφασίζεις να την σταματήσεις Δημιουργείς πλάνο Κάνεις το πρώτο βήμα

Σύστημα PURRRR Log It [Καταγραφή] Αντίστροφο Ημερολόγιο Εργασία της Ανησυχίας

 PURRRR  Pause / Utilize / Reflect / Reason / Respond / Revise  ΒΗΜΑ 1 – PAUSE – ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ  Σταματάς την διαδικασία αναβλητικότητας

 ΒΗΜΑ 2 – UTILIZE – ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ  Αντιστεκόμαστε στους «πειρασμούς»  ΒΗΜΑ 3 – REFLECT – ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ  Νοητική καταγραφή του τι συμβαίνει ΒΗΜΑ 4 – REASON – ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ & ΚΡΙΝΟΥΜΕ Αξιολογούμε τους λόγους και κρίνουμε

 ΒΗΜΑ 5 – RESPOND – ΕΚΤΕΛΟΥΜΕ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ  Σπάμε τη πράξη σε μικρότερα βήματα ΒΗΜΑ 6 – REVISING – ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ Επαναπροσδιορίζουμε πράξεις και εκτιμούμε αποτελέσματα –

Log it Η καταγραφή των διαδικασιών σκέψης, λήψεων αποφάσεων και αξιολόγησης Εξυπηρετεί ως: Ενισχυτικό μνήμης Κίνητρο Παρακολούθηση επίδοσης –

 Πώς να ξεκινήσω το δικό μου ημερολόγιο καταγραφής;  Περιέγραψε την δραστηριότητα που αναβάλεις.  Τι αισθανόσουν όταν ξεκίνησες αρχικά την πράξη της αναβλητικότητας;  Τι σκεφτόσουν όταν ξεκίνησες την πράξη της αναβλητικότητας;  Τι δικαιολογίες έβρισκες για να συνεχίσεις την πράξη αναβλητικότητας;  Ποιο ήταν το αποτέλεσμα;

 Έλεγχος Stress  Όρισε εξαρχής πότε ξεκινά το έργο  Υπολόγισε χρόνο μέσα στο έργο για την βελτίωση και εξέλιξή του  Μη συγκρίνεις το τώρα με το τελικό

 Ποιο είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί;  Τι σκοπεύω να κάνω όταν θα συμβεί το χειρότερο;  Πως μπορώ να ελαχιστοποιήσω τον πόνο και να λάβω όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ευτυχία και επιτυχία ακόμα και όταν το χειρότερο συμβεί;  Τι εναλλακτικές έχω;  Τι μπορώ να κάνω τώρα ώστε να μειώσω αισθητά την πιθανότητα του να έρθει το χειρότερο σενάριο;  Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω τώρα ώστε να μεγιστοποιήσω τις πιθανότητες να πετύχω τον στόχο μου;

 Εντοπισμός και αποτελεσματική διαχείριση αδυναμιών  Ενεργοποίηση των σημαντικότερων εσωτερικών δυνάμεων Κοινή λογική Αποφασιστικότητα Συναισθηματική Ανάκαμψη Αντοχή κάτω από πίεση Αισιοδοξία Θετική διάθεση

 Οι αδυναμίες μας είναι εκεί όσο εμείς αφήνουμε την αναβλητικότητά μας να τις τρέφει  Tους λόγους για τους οποίους προχωρούμε σε αναβλητικές πράξεις  Γιατί δημιουργούμε κατηγορίες και δικαιολογίες αντί να φροντίζουμε οι αδυναμίες μας να εξαφανίζονται ή να γίνονται δυνάμεις  Ότι ο αυτοέλεγχος βοηθάει στην βελτίωσή μας  4 πανίσχυρα πρακτικά εργαλεία ώστε να επιτύχουμε την αλλαγή που χρειαζόμαστε αντιμετωπίζοντας την αναβλητικότητά μας ξεκινώντας από ΣΗΜΕΡΑ!

Μπορείτε να έχετε τα εργαλεία στο σας στέλνοντας ένα μήνυμα στο