Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας

2 Είστε υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών;
Διευθύνετε ένα Resort, ένα City Hotel, ή ένα Κρουαζιερόπλοιο; Είστε υπεύθυνος Marketing σε ξενοδοχειακή μονάδα; Είστε υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών;

3 Θέλετε:

4 Ένα εργαλείο βελτίωσης της ικανοποίησης και αίσθησης φροντίδας των πελατών σας;
Ανά πάσα στιγμή να ξέρετε τι πιστεύουν οι πελάτες σας για το επίπεδο των υπηρεσιών που τους παρέχετε; Να μπορούν οι πελάτες να εκφράσουν άμεσα τα παράπονα τους, απευθείας στους υπευθύνους της μονάδας ώστε να μπορούν να αναλάβουν διορθωτική δράση; Ένα εργαλείο  συνεχούς παρακολούθησης  των επιδόσεων όλων των λειτουργιών και υποδομών της μονάδας σας; Πολλά και θετικά σχόλια στα review sites;

5 Με το Survey123®System μπορείτε!!!

6 Το Survey123® System αποτελείται από:
1) Ειδικά σχεδιασμένα για εσάς έντυπα φιλοξενίας που βρίσκονται στα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου.

7 2) On line ερωτηματολόγια ανά λειτουργία ή υποδομή.
3) We value your opinion cards. 4) Τυπωμένα QR Codes στα δωμάτια και σε εμφανή σημεία του ξενοδοχείου. 5) Λογισμικό σύλληψης, οργάνωσης και ανάλυσης όλων των στοιχείων. 6) Διαδικασίες εφαρμογής, παρακολούθησης και εκμετάλλευσης των στοιχείων που παράγονται από το σύστημα.

8 Ποιά είναι τα οφέλη του Survey123® System στη μονάδα σας;
Τα έντυπα φιλοξενίας (κάρτες δωματίου, κάρτες We Fixed it, ετικέτες στα μπουκάλια νερού, θήκες για σοκολάτες) είναι ένα επιπλέον βήμα για να νοιώθουν οι πελάτες σας ότι τους νοιάζεστε. Οι πελάτες μπορούν να εκφράσουν ανά πάσα στιγμή ενώ βρίσκονται στο ξενοδοχείο παράπονα ή αιτήματα που φθάνουν αμέσως στον υπεύθυνο. 

9 Με την ύπαρξη των Plexiglass πινακίδων σε όλα τα βασικά σημεία της μονάδας, το προσωπικό γνωρίζει ότι αξιολογείται συνεχώς από τους πελάτες. Τα στατιστικά στοιχεία και τα σχόλια των Surveys αναδεικνύουν όχι μόνο τα ισχυρά σημεία της μονάδας, αλλά και τα «αδύναμα» σημεία που εντοπίζουν οι πελάτες. Ο εντοπισμός των πελατών με μεγάλο βαθμό ικανοποίησης σημαίνει ότι μπορείτε να τους εντάξετε σε loyalty club ώστε να τους κάνετε ειδικές προσφορές και πιθανώς να τους ζητήσετε να σας «προωθήσουν» μέσω των κατάλληλων εργαλείων σε φίλους και γνωστούς.

10 Σας ευχαριστούμε! Και τώρα οι ερωτήσεις σας !!!


Κατέβασμα ppt "Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google