Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1.Εξηγεί τη σημασία της παράθεσης φαγητών και ποτών στο δωμάτιο του πελάτη. 2.Ονομάζει το προσωπικό της υπηρεσίας αυτής και αναφέρει τα προσόντα του. 3.Εξηγεί.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1.Εξηγεί τη σημασία της παράθεσης φαγητών και ποτών στο δωμάτιο του πελάτη. 2.Ονομάζει το προσωπικό της υπηρεσίας αυτής και αναφέρει τα προσόντα του. 3.Εξηγεί."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1.Εξηγεί τη σημασία της παράθεσης φαγητών και ποτών στο δωμάτιο του πελάτη. 2.Ονομάζει το προσωπικό της υπηρεσίας αυτής και αναφέρει τα προσόντα του. 3.Εξηγεί το σύστημα εξυπηρέτησης της υπηρεσίας δωματίου. 4.Περιγράφει το έντυπο παραγγελίας του μενού προγεύματος για παράθεση δωματίου. 5.Διακρίνει και κατονομάζει τον απαραίτητο εξοπλισμό της υπηρεσίας δωματίου. ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΤΟΧΟΙ: Με τη συμπλήρωση αυτού του μαθήματος ο μαθητής/τρια θα πρέπει να μπορεί να: ΜΕΡΟΣ Α’

2 1.Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ (ROOM SERVICE)  Το Room Service είναι η υπηρεσία σερβιρίσματος φαγητών και ποτών στο δωμάτιο του πελάτη.  Η υπηρεσία δωματίου προσφέρεται σε ξενοδοχεία που επιθυμούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες με όλες τις ανέσεις.  Είναι προέκταση των υπηρεσιών του τμήματος τροφίμων και ποτών. Οι πελάτες: Οι πελάτες:  Έχουν την επιλογής της χρονικής στιγμής που θα γευματίσουν.  Δεν πιέζονται χρονικά αλλά ούτε ψυχολογικά.  Απολαμβάνουν το γεύμα στον προσωπικό τους χώρο όπως αυτοί επιθυμούν.

3 2.ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ  Υπεύθυνος τραπεζοκόμος (Chef d’etage)  Βοηθός τραπεζοκόμος (Commis)

4 2.ΤA ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ  Γλωσσομαθής  Γνώστης εστιατορικής τέχνης  Εργατικός  Πρόθυμος  Προσωπικότητα  Τυπικός  Τίμιος  Συνεργάσιμος  Εχέμυθος

5 3.ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Εξυπηρέτηση από τα οφίς των ορόφων: Εξυπηρέτηση από τα οφίς των ορόφων:  Είναι χώροι ειδικά διαμορφωμένοι και εξοπλισμένοι για την προετοιμασία σερβιρίσματος στα δωμάτια πελατών. Βρίσκονται: Βρίσκονται:  Mεταξύ κουζίνας και τραπεζαρίας.  Δίπλα από τον ανελκυστήρα, το χώρο παρασκευής καφέδων και την κάβα ημέρας.  Τα μεγάλα ξενοδοχεία διαθέτουν ένα οφίς για κάθε όροφο.

6 3.ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Εξυπηρέτηση από μια κεντρική κουζίνα: Εξυπηρέτηση από μια κεντρική κουζίνα: Η υπηρεσία αυτή βρίσκεται : Η υπηρεσία αυτή βρίσκεται :  Δίπλα από την κεντρική κουζίνα.  Κοντά στο παρασκευαστήριο προγευμάτων. Υπάρχει ένα οφίς με υπεύθυνο του Room Service ο οποίος: Υπάρχει ένα οφίς με υπεύθυνο του Room Service ο οποίος:  Απαντά το τηλέφωνο.  Συντονίζει τις παραγγελίες.  Μεριμνεί να σταλούν οι παραγγελίες μέσω του ανελκυστήρα στα δωμάτια των πελατών.

7 3.ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Επικοινωνία του πελάτη με την υπηρεσία δωματίου: Επικοινωνία του πελάτη με την υπηρεσία δωματίου:  Προφορική μέσω τηλεφώνου.  Με πίνακα ελέγχου δωματίων (Ειδικό κουμπί στο δωμάτιο του πελάτη ενωμένο με τα οφίς των ορόφων).  Γραπτή επικοινωνία με έντυπο παραγγελίας προγευμάτων.

8 4.ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΕΥΜΑΤΟΣ  Το έντυπο παραγγελίας υπάρχει στο δωμάτιο.  Υπάρχουν πάνω τυπωμένες οι παρασκευές φαγητών και ποτών που προσφέρονται στο πρόγευμα.  Ο πελάτης το συμπληρώνει και το αναρτά στο εξωτερικό χερούλι της πόρτας του υπνοδωματίου από το προηγούμενο βράδυ.  Το πρωί μαζεύεται από το προσωπικό της υπηρεσίας δωματίου.  Το έντυπο παραδίνεται στα οφίς για εξυπηρέτηση.

9  Ασημικά ( μαχαιροπίρουνα)  Πιάτα (πορσελάνες)  Ποτήρια (κρύσταλλα)  Λινά (Τραπεζομάντιλα κα.)  Μηχανή του καφέ  Ψυγεία  Θερμοτράπεζα 5.ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ

10  Δίσκοι σερβιρίσματος.  Τρόλεϊ σερβιρίσματος.  Τηλέφωνο.  Λάντζα για πλύσιμο σκευών.  Υπολογιστής παλάμης για αποστολή της παραγγελίας. στην κουζίνα ή στην κάβα ημέρας και αυτόματη χρέωση στην κουζίνα ή στην κάβα ημέρας και αυτόματη χρέωση στο λογαριασμό του πελάτη. στο λογαριασμό του πελάτη.  Μικρός εκτυπωτής για εκτύπωση του λογαριασμού του πελάτη. πελάτη. 5.ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ

11 Αίθουσα σερβιρίσματος για ορόφους Υπολογιστής παλάμηςΕκτυπωτής λογαριασμού του πελάτη

12 ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ 1.Ποια η σημασία της παράθεσης φαγητών και ποτών στο δωμάτιο του πελάτη ; 2. Ποιο είναι το προσωπικό της υπηρεσίας δωματίου και ποια προσόντα πρέπει να διαθέτει; 3.Πώς λειτουργεί το σύστημα εξυπηρέτησης της υπηρεσίας δωματίου; 4.Τι πληροφορίες περιέχει το έντυπο παραγγελίας του μενού προγεύματος για παράθεση δωματίου; 5.Τι εξοπλισμό πρέπει να περιέχει η υπηρεσία δωματίου;


Κατέβασμα ppt "1.Εξηγεί τη σημασία της παράθεσης φαγητών και ποτών στο δωμάτιο του πελάτη. 2.Ονομάζει το προσωπικό της υπηρεσίας αυτής και αναφέρει τα προσόντα του. 3.Εξηγεί."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google