Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου  ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Ονομάζει.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου  ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Ονομάζει."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου  ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Ονομάζει τις ανάγκες του ξενοδοχείου στις οποίες υπάρχει η δυνατότητα εφαρμογής των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στα τμήματα  Τροφίμων και Ποτών  Υποδοχή – Θυρωρείο  Οροφοκομία  Συνεδρίων  Διαχείριση κτιριακών εγκαταστάσεων – Συστήματα Ασφαλείας

2 Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου Η εφαρμογή της πληροφορικής τεχνολογίας έρχεται να καλύψει τους πρωταρχικούς στόχους μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης αλλά και τις αυξημένες σημερινές απαιτήσεις των πελατών με πληθώρα εφαρμογών σε όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου

3 Π. Μαυρογένης Τμήμα Τροφίμων και Ποτών Συστήματα Point of Sales (P.O.S) και ασύρματης παραγγελιοληψίας Τα σημεία όπου γίνεται η πώληση και πληρωμή του προϊόντος Τερματικά συνδεδεμένα με κεντρικό επεξεργαστή ή και αυτόνομα Ασύρματα τερματικά

4 Π. Μαυρογένης Τμήμα Υποδοχής – Θυρωρείου Τηλεφωνικά κέντρα ξενοδοχείων Βρίσκονται στην υποδοχή και επιτρέπουν την επικοινωνία εντός και εκτός του ξενοδοχείου Άλλες υπηρεσίες Αναγνώριση εσωτερικών και εξωτερικών κλήσεων Αναγνώριση ονομάτων πελατών όταν τηλεφωνούν από το δωμάτιο τους Σύνδεση εξωτερικών γραμμών Επιστροφή αναπάντητων κλήσεων Αυτόματη χρέωση εξωτερικών κλήσεων Απενεργοποίηση στην απουσία των πελατών

5 Π. Μαυρογένης Αυτοματοποίηση πληροφοριών (Info Kiosk) Περίπτερο πληροφοριών Εικοσιτετράωρη εξυπηρέτηση Διάφορες γλώσσες Οπτικοακουστικό υλικό Συνεχής ενημέρωση από το διαδίκτυο Το κοινό επικοινωνεί αγγίζοντας την οθόνη

6 Π. Μαυρογένης Πώληση εισιτηρίων - Ticketing Σύστημα με το οποίο το ξενοδοχείο παρέχει on-line στους πελάτες του πληροφορίες, κρατήσεις και εισιτήρια για θέατρα, συναυλίες, σινεμά, θεματικά πάρκα κτλ

7 Π. Μαυρογένης Τμήμα Οροφοκομία Συνδέσεις στο διαδίκτυο Τα περισσότερα ξενοδοχεία διαθέτουν ψηλής ταχύτητας συνδέσεις στο διαδίκτυο (ISDN ή ADSL) στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια 7 Π. Μαυρογένης

8 Ηλεκτρονικές κλειδαριές Κλειδαριές δωματίων που ανοίγουν με ηλεκτρονικό κλειδί ή κάρτα κλειδί Κλειδιά με διάφορα επίπεδα πρόσβασης (grand master, floor master, καμαριέρας, πελάτη, επείγον περιστατικό, τεχνικός κτλ) Κάθε κλειδαριά έχει ξεχωριστό κωδικό ο οποίος μπορεί να αλλάζει Δύο είδη κλειδαριών Συνδεδεμένες απευθείας με κεντρικό επεξεργαστή Αυτόνομες Προτερήματα Εύκολη και φτηνή αντικατάσταση χαμένων κλειδιών Μεγάλη ασφάλεια Καλύτερος έλεγχος

9 Π. Μαυρογένης Συστήματα Pay TV και Video on Demand (VOD) Σε πολλά ξενοδοχεία, για να μπορέσει ο πελάτης να δει κάποια κανάλια στη τηλεόραση του δωματίου ή να διαλέξει ταινία σε βίντεο, πρέπει να πληρώσει Η χρέωση γίνεται με τους εξής τρόπους: 1. Απευθείας σύνδεση του συστήματος με τον Η/Υ του ξενοδοχείου. Αυτόματη χρέωση στο δωμάτιο με την ώρα. 2. Με την εισδοχή μαγνητικής κάρτας στο σύστημα από τον πελάτη 3. Σταθερό ποσό με την ημέρα. Η υπηρεσία ενεργοποιείται από την υποδοχή 4. Με την εκτύπωση απόδειξης από το σύστημα

10 Π. Μαυρογένης Ηλεκτρονικά Χρηματοκιβώτια Ξενοδοχείων Ψηφιακή κλειδωνιά – ο κάθε πελάτης μπορεί να βάλει τον δικό του συνδυασμό Γενικός κωδικός για όλο το ξενοδοχείο (master code) Σύστημα συναγερμού στους τέσσερις λάθος συνδυασμούς

11 Π. Μαυρογένης Τμήμα Συνεδρίων Συστήματα έξυπνων καρτών Κάρτες συνεδρίων Ειδικές κάρτες που εκδίδονται για κάθε ένα σύνεδρο και του επιτρέπουν τη πρόσβαση στο συνέδριο και την χρήση όλων των διαθέσιμων υπηρεσιών (τηλέφωνα, fax, internet, φαγητό – ποτό κλπ) Εκτυπωτές καρτών συνεδρίων Συσκευές που εκτυπώνουν τις ειδικές κάρτες Ηλεκτρονικά συστήματα έξυπνων καρτών συνεδρίων Τα συστήματα με τα οποία το ξενοδοχείο ελέγχει τις συγκεκριμένες κάρτες και καταγράφει όλες τις πληροφορίες

12 Π. Μαυρογένης Τηλεσυνδιάσκεψη Τα Συνεδριακά Κέντρα παρέχουν την δυνατότητα για Τηλεσυνδιάσκεψη (Teleconferencing) Άμεση επικοινωνία (ηχητική και οπτική) των συνέδρων με οποιονδήποτε, οπουδήποτε στον κόσμο Χρειάζονται και τα δύο μέρη Υπολογιστές με σύνδεση στο διαδίκτυο, βιντεοπροβολείς ή οθόνες

13 Π. Μαυρογένης Τμήμα Διαχείρισης Κτιριακών Εγκαταστάσεων και Συστημάτων Ασφαλείας Χρονοπαρουσία προσωπικού Τερματικό με κάρτες χρονοπαρουσίας ή δακτυλικό αποτύπωμα 1. Καταγράφει τις ώρες παρουσίας του προσωπικού στο ξενοδοχείο 2. Αναγνωρίζει, μέσο της προσωπικής κάρτας, τον κάθε υπάλληλο και ανάλογα με το πρόγραμμα του επιτρέπει ή όχι την πρόσβαση 3. Καταγράφει και υπολογίζει τις υπερωρίες 4. Ενημερώνει τον κεντρικό υπολογιστή του ξενοδοχείου

14 Π. Μαυρογένης Έλεγχος πρόσβασης (access control) Έλεγχος πρόσβασης Σε διάφορα μέρη του ξενοδοχείου (είσοδοι, αποθήκες κλπ) Επιτρέπει την πρόσβαση μόνο σε εξουσιοδοτημένα πρόσωπα Διάφορα επίπεδα πρόσβασης και καταγραφή δεδομένων Μεγαλύτερη ασφάλεια Σύστημα συναγερμού

15 Π. Μαυρογένης Διαχείριση Συστήματος Ασφαλείας με Η/Υ Computer system security Ηλεκτρονικό σύστημα ασφαλείας ξενοδοχείου κατά διαρρήξεων, κλοπών και φωτιάς Αποτελείται από: Τον κεντρικό υπολογιστή ο οποίος επεξεργάζεται και αντιδρά στις πληροφορίες Τα διάφορα υποσυστήματα που του παρέχουν τις πληροφορίες Κάμερες ασφαλείας Αισθητήρες καπνού, φωτιάς, κίνησης Κλειδαριές πορτών Χρηματοκιβώτια Σειρήνες κτλ


Κατέβασμα ppt "Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου  ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Ονομάζει."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google