Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Επιχειρηματικό Σχέδιο
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Sense of Initiative and Entrepreneurship Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
Financial Planning Η εξέλιξη στον χρηματο-ασφαλιστικό χώρο
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Ολοκλήρωση Έργου και Ανασκόπηση ΔΡ. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΑΤΡΑ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
Έλεγχος Έργων Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 6η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Διαχείριση κόστους έργων πληροφορικής. 2 Ανάλυση κόστους/οφέλους Η ανάλυση κόστους/οφέλους βασίζεται γενικά στις ακόλουθες οικονομικές αρχές:  Κριτήριο.
1 Διαχείριση Έργων Η αρχική σύλληψη του έργου Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων- ΤΕΙ Θεσσαλίας ΠΕΓΑ Πληροφοριακά Συστήματα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Διαχειριση εργου μεσω κρισιμησ αλυσιδασ (;)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
Λογιστική Κόστους Εισαγωγή.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Διάταξη τίτλου Σχεδιασμός Πεδίου Εφαρμογής του Έργου.
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Υλοποίηση &΄Έλεγχος σχεδιασμού μάρκετινγκ Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας

Περιεχόμενα Αρχικός Σχεδιασμός Έργου Ανάπτυξη ιδέας Διαχείριση εύρους Διαδικασία υλοποίησης έργου Δομή ανάλυσης εργασιών Αποτύπωση διαδικασίας Σημεία ελέγχου Ομάδες συμφερόντων

Ανάπτυξη Ιδέας (1) Πολλά είδη έργων Κάποιες από τις προτάσεις είναι ήδη καλά επεξεργασμένες, άλλες αποτελούν απλές ιδέες που «πέφτουν» στο τραπέζι Αν το έργο αναλαμβάνεται για εξωτερικό πελάτη, συνηθίζεται: Υποβολή υπομνήματος, από πλευράς πελάτη Πρόταση ή έγγραφο ανάληψης έργου, από πλευράς αναδόχου

Ανάπτυξη Ιδέας (2) 1 η Φάση κάθε έργου: σύλληψη ιδέας Δημιουργικότητα: Εντοπισμός εναλλακτικών Συζήτηση εναλλακτικών Αξιολόγηση εναλλακτικών Τα ερωτήματα πρέπει να είναι περισσότερα από τις απαντήσεις. Στόχος η δημιουργία όσο το δυνατόν περισσότερων εναλλακτικών

Παράδειγμα Έργου Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων Σπάνια πρόκειται για γραμμική διαδικασία Φιλτράρισμα ιδεών: Αξιολόγηση με βάση το μάρκετινγκ Χρηματοοικονομική αξιολόγηση Στρατηγική αξιολόγηση

Χαρακτηριστικά Δημιουργικών Διαδικασιών Περιθώρια χρόνου και χώρου στα άτομα για να κάνουν τη διερεύνηση Προστασία κυριότητας των ιδεών Ενθάρρυνση ταχείας κατασκευής μοντέλων Υποστήριξη ατόμων από τα υψηλά κλιμάκια διοίκησης (project champions) Διαδικασία γρήγορης ανάπτυξης και απόδοσης

Διαχείριση Εύρους: Sinclair C5 Έργο: μέσα δεκαετίας ΄70, ανάπτυξη τετραθέσιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου με κόστος < 1000£ Υποστηρικτές: Hoover, Lotus Αποτέλεσμα: ερπυσμός εύρους

Υλοποίηση Έργου Όσο πιο πολύπλοκο το έργο, τόσο μεγαλύτερος ο αναγκαίος βαθμός συστηματοποίησης Ερωτήματα: Σε ποιον απευθύνεται η πρόταση; Γιατί ζητείται η πρόταση; Εσωτερικός πελάτης: υπάρχει συνέπεια με τους στόχους του οργανισμού; Εξωτερικός πελάτης: μπορεί να πληρώσει; Αν το έργο αξιολογείται από ομάδα ατόμων, τι χρειάζεται να γνωρίζουμε; Πρόκειται για μια διαγωνιστική διαδικασία; Πρόκειται για προκαταρκτική εξέταση δυνατοτήτων;

Λόγοι Μη-Υποβολής Πρότασης Υπάρχουν αμφιβολίες για τις ικανότητες υλοποίησης-διεκπεραίωσης Υπάρχουν αμφιβολίες για τη διαθεσιμότητα πόρων Υπάρχουν αμφιβολίες για το αν η υποβολή πρότασης είναι συμφέρουσα

Περιεχόμενο Πρότασης Αν αποφασιστεί υποβολή πρότασης: Συνοπτική περίληψη Κυρίως σώμα (και χρήση έτοιμων προτύπων) Παραρτήματα

Κόστος – Όφελος Σχεδιασμού Έργου ΚόστοςΌφελος Δαπάνες σχεδιαζόμενης εργασίας και συναφείς Αποφυγή κόστους του χάους από τον μη-προγραμματισμό Εργαλεία που πρέπει να χρησιμοποιηθούν Εξασφάλιση βάσης για τυποποιημένη διαδικασία αξιολόγησης Κόστος κατάρτισης γραπτού σχεδίουΈγκαιρος εντοπισμός προβλημάτων και επίλυσή τους «στο χαρτί» Κόστος Ευκαιρίας

Ακρίβεια ή Ευστοχία; Αναλυτικός σχεδιασμός: ναι, αλλά όχι πριν την επεξεργασία ενός γενικού σχεδίου Στοιχεία vs. Πληροφορία Σχεδιασμός: Τι θέλουμε να γίνει; Πώς θα υλοποιηθεί;

Δομή Ανάλυσης Εργασιών – WBS (1) Ανάλυση κατά δραστηριότητα

Δομή Ανάλυσης Εργασιών – WBS (2) Ανάλυση κατά λειτουργία

Δομή Ανάλυσης Εργασιών – WBS (3) Ανάλυση κατά φυσική ομάδα

Αποτύπωση Διαδικασίας Σχεδιασμού Έργου Αποτύπωση Τεσσάρων Πεδίων: Μέλη ομάδας (ή Τμήματα) Λογικές φάσεις δραστηριότητας Εργασίες προς εκτέλεση και αποφάσεις Πρότυπα (στόχοι, χρονοδιαγράμματα κλπ)

Καθορισμός Σημείων Ελέγχου Σημεία ελέγχου ή πύλες ανάμεσα στις φάσεις επιτρέπουν τη διακοπή ή ανασχεδιασμό του έργου ή κάποιων δραστηριοτήτων, όταν: Τα προσδοκώμενα αποτελέσματα έχουν επιτευχθεί ήδη, διαφορετικά Τα αρχικά σχέδια και εκτιμήσεις αποδείχθηκαν υπερβολικά ανακριβή Εμφάνιση νέας εναλλακτικής, περισσότερο ελκυστικής Η εξέλιξη του έργου δεν συμβαδίζει με τυχόν νέα στρατηγική Αποχώρηση βασικών στελεχών Αναγκαίες ικανότητες και πόροι πέρα από όσα είναι διατεθειμένη να δεσμεύσει η επιχείρηση Συνέχιση έργου εκθέτει την επιχείρηση σε χρηματοοικονομικό κίνδυνο

Διαχείριση Ομάδων Συμφερόντων Φορείς που υιοθετούν νωρίς το έργο (early adopters) Εύρεση ενός πρώτου υποστηρικτή (project champion) Εξασφάλιση δοκιμών και τεκμηρίων για τις ιδέες του έργου Πώληση Παροχή συμβουλών – ερωτήσεις προς πελάτες Κατανόηση αναγκών πελατών Ανάπτυξη ανάγκης των πελατών Κάλυψη πραγματικής ανάγκης πελατών Κλείσιμο συμφωνίας