ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Άνθρωπ οι ψηφιοποίησ η εφαρμογέ ς ρίσκο κωδικοποίησ η Πλαίσιο διαλειτουργικότητα ς Οδηγίες για τεχνικούς Οργανωμένες πηγές για υπαλλήλους Τύπου Unix Τύπου.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Παρεχόμενες υπηρεσίες από το ΟΠΣ της δομής ΔΑΣΤΑ Ιφιγένεια Φουντά, ημερίδα ΔΑΣΤΑ, Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011.
Έργο ΕΣΠΑ ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση»
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
E-pyxis. Εισαγωγή eSchoolLib Γ' ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ, ΚΑΤΑΛΟΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΦΗΜΕΡΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
INFSO-RI Enabling Grids for E-sciencE Hellas Grid support activities Christos Aposkitis,Valia Athanasaki EGEE-HellasGrid Coordination.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΜΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΠΥΛΗ ΔΑΣΤΑ Κ. Κοντογιάννης Αν. Καθηγητής ΣΗΜΜΥ, Ε.Μ.Π.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ο Κόμβος Δευτερογενούς Επεξεργασίας: Μια ερευνητική υποδομή για τη συγκριτική κοινωνική έρευνα.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ iBYZANTINE: Χρήση Προηγμένων Εφαρμογών.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
«Υπηρεσία Υποστήριξης Βιβλιοθηκονόμου και Διαχείρισης, Διάχυσης και Ανάπτυξης Λογισμικών Βιβλιοθηκών» Φωτεινή Ευθυμίου, Δημήτρης Κουής.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Βασικές λειτουργιές Συστήματος Δρ. Βασίλης Τσέτσος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.
KEN ΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΟΜΗ – « ΕΡΓΑΛΕΙΟ » ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Τα παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες κατά τη μάθηση έχουν-πέραν των κοινών-και ορισμένες ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. 11 Οκτωβρίου 2008 Επιμέλεια: Φωτεινή Βενέτη
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
Επιμορφωτικός κύκλος ΕΑΕ
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς στο Σχολείο
Ν.2861/2010.
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου

Εργαστήριο Φωνής & Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Μονάδα Προσβασιμότητας για Φοιτητές με Αναπηρία Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Αμερίας ο Μακεδών, 3ος αιώνας π.Χ. λεξικογράφος, ασχολήθηκε με τη συστηματική καταγραφή και ταξινόμηση των λέξεων

Υποέργο 2: «Διαδικτυακή Εφαρμογή για την Υποστήριξη της Διαρκούς Παρακολούθησης και Αξιολόγησης της Κατάστασης των Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΔΕΑΕ)»

Στόχος έργου Η ανάπτυξη ενός: λειτουργικού, χρηστικού και αποτελεσματικού Πληροφοριακού Συστήματος μέσω του οποίου θα καθίσταται δυνατή η διαρκής παρακολούθηση, από όλες τις βαθμίδες διοίκησης της εκπαίδευσης, της εκάστοτε τρέχουσας κατάστασης και της ποσοτικής & ποιοτικής αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας των Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Πηγή (2011): Δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΔΕΑΕ) αριθμός μονάδων Νηπιαγωγεία Ειδικής Αγωγής100 Τμήματα Ένταξης σε Νηπιαγωγεία245 Δημοτικά Σχολεία Ειδικής Αγωγής173 Τμήματα Ένταξης σε Δημοτικά Σχολεία1.563 Γυμνάσια - Λύκεια Ειδικής Αγωγής16 Τμήματα Ένταξης σε Γυμνάσια-Λύκεια332 Τ.Ε.Ε. - ΕΠΑΛ Ειδικής Αγωγής24 Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης77 ΚΕΔΔΥ58 Παράλληλη Στήριξη Διδασκαλία στο σπίτι

ομάδες χρηστών πληροφοριακού συστήματος ΑΜΕρίΑς διοίκηση της εκπαίδευσης ΔΕΑΕ εκπαιδευτικοί ΔΕΑΕ ~ προσωπικό ΚΕΔΔΥ ~ 590 μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ~ γονείς/οικογένειες μαθητών διαχειριστές συστήματος στοιχεία 2011

ομάδες χρηστών πληροφοριακού συστήματος ΑΜΕρίΑς διοίκηση της εκπαίδευσης: α) στελέχη της Διεύθυνσης Ειδικής Εκπαίδευσης Υπουργείου Παιδείας β) στελέχη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής γ) σύμβουλοι ειδικής εκπαίδευσης δ) προσωπικό των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης των 13 περιφερειών που ασχολούνται με θέματα Ειδικής Εκπαίδευσης ε) στελέχη των: ΣΜΕΑΕ, σχολείων με τάξεις ένταξης ή παράλληλης στήριξης, ΚΕΔΔΥ, ΕΔΕΑΥ

ομάδες χρηστών πληροφοριακού συστήματος ΑΜΕρίΑς εκπαιδευτικοί: α) που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) β) γενικής εκπαίδευσης (+ αναπληρωτές) που εφαρμόζουν το θεσμό της Ένταξης ή Παράλληλης Στήριξης γ) προσωπικό ΚΕΔΔΥ - ΕΔΕΑΥ

Πακέτα Εργασίας Υποέργου 2: ΠΕ2.1: Ηλεκτρονικά Εργαλεία Συλλογής Δεδομένων Αξιολόγησης ΔΕΑΕ ΠΕ2.2: Ανάπτυξη Διαδικτυακής Εφαρμογής Παρακολούθησης ΔΕΑΕ ΠΕ2.3: Εκπαίδευση Χρηστών Διαδικτυακής Εφαρμογής Παρακολούθησης ΔΕΑΕ ΠΕ2.4: Υποστήριξη Λειτουργίας της Διαδικτυακής Εφαρμογής Παρακολούθησης ΔΕΑΕ

Δραστηριότητες Υποέργου 2: Δ2.1.1 Ανάπτυξη Εργαλείων / Ερωτηματολογίων Αξιολόγησης Υποέργου 1 σε ηλεκτρονική μορφή Δ2.1.2 Μεταφορά Δεδομένων εφαρμογής Ηλεκτρονικών Εργαλείων /Ερωτηματολογίων Υποέργου 1 στο Υποσύστημα Βάσης Δεδομένων Δ2.2.1 Ανάλυση Διαδικτυακής Εφαρμογής Δ2.2.2 Σχεδίαση της Διαδικτυακής Εφαρμογής Δ2.2.3 Υλοποίηση της Διαδικτυακής Εφαρμογής Δ2.2.4 Ολοκλήρωση Εφαρμογής και Έλεγχος Δ2.3.1 Σχεδίαση & Ανάπτυξη Εγχειριδίων χρήσης Δ2.3.2 Σχεδίαση & Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού Δ2.3.3 Σχεδίαση & Υλοποίηση εκπαίδευσης Χρηστών Δ2.3.4 Περιεχόμενο Ασύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης Δ2.4.1 Υποστήριξη Λειτουργίας και Επίλυση Προβλημάτων

Διαλειτουργικότητα Έργο: «Σχεδιασμός και ανάπτυξη ηλεκτρονικού μητρώου δεδομένων για όλους τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ηλικίας 4-25 ετών και η αξιοποίησή του στην εκπαιδευτική διαδικασία» Σύστημα ΑΜΕρίΑς Ηλεκτρονικό Μητρώο Μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Βασική Δομή Πληροφοριακού Συστήματος ΑΜΕρίΑς Web-based υπηρεσίες Αρχιτεκτονική τριών επιπέδων: – επίπεδο πρόσβασης δεδομένων (data access layer) – επίπεδο επιχειρησιακής λογικής (business logic layer) – επίπεδο παρουσίασης (presentation layer)

Αρχιτεκτονική ΑΜΕρίΑ Χρήστες ΔΕΑΕ ΑΜΕρίΑς Χρήστες ΥΠΘ Χρήστες ΔΕΑΕ Χρήστες ΔΕΑΕ Web browser (Φυλλομετρητής) Web browser (Φυλλομετρητής) Web browser (Φυλλομετρητής) Χρήστες Περιφερειακών Διευθύνσεων MySchool Μητρώο Μαθητών ΑμεΑ Web browser (Φυλλομετρητής)

Πληροφοριακό Σύστημα ΑΜΕρίΑς Ι. Υποσύστημα Διαχείρισης Χρηστών ΙΙ. Υποσύστημα Βάσης Δεδομένων ΙΙΙ. Υποσύστημα Εργαλείων Αξιολόγησης ΙV. Υποσύστημα Αναφορών V. Υποσύστημα Παρουσίασης / Διεπαφής Χρήστη

Βασικές λειτουργίας συστήματος ΑΜΕρίΑς Επεξεργασία πληροφοριών Δομών Ειδικής Εκπαίδευσης (ΔΕΑΕ) – Υποδομές – Εξοπλισμός – Προσωπικό: Οργανικές θέσεις /Υπηρετούν/Κενές θέσεις Καταχώριση δεδομένων σχετικά με τη λειτουργία και τις τυπικές διαδικασίες κάθε ΔΕΑΕ Αυτόματη δημιουργία αναφορών από τα δεδομένα που εισάγονται Αυτοματοποίηση/Τυποποίηση περιοδικών αναφορών ΔΕΑΕ Υποβολή προβλημάτων και προτάσεων για βελτιώσεις ΕΑΕ Βιβλιοθήκη με νόμους, ΦΕΚ, χρήσιμα έγγραφα 17

Αρχές Υλοποίησης ΑΜΕρίΑ Βασισμένη σε διεξοδική ανάλυση αναγκών των διαφόρων χρηστών Απλή και διαισθητική χρήση – Αυτοματισμοί για την εισαγωγή των δεδομένων όπου επιτρέπεται Κοινά στοιχεία δεδομένων και εισόδου/σύνδεσης με το MySchool (π.χ. όνομα χρήστη & συνθηματικό) Υποβοήθηση με επεξηγηματικά κείμενα ή άλλες πρόσθετες πληροφορίες, όπου απαιτείται (π.χ. προδιαγραφές εξοπλισμού) Πλήρως παραμετροποιήσιμο σε: – νομοθετικές αλλαγές, – ρόλους/δικαιώματα χρηστών, – αναφορές/στατιστικά στοιχεία 18

Ασύγχρονη εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Χρηστών στο Πληροφορικό Σύστημα ΑΜΕρίΑς

Οδηγίες δημιουργίας προσβάσιμων εκπαιδευτικού υλικού στο MS-Office 2007, 2010 & 2013 Οδηγίες δημιουργίας προσβάσιμων εκπαιδευτικού υλικού στο LibreOffice 4.0 Οδηγίες δημιουργίας προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε μορφή PDF Ειδικές οδηγίες δημιουργίας προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού για τις Θετικές Επιστήμες

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Εργαστήριο Φωνής & Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Μονάδα Προσβασιμότητας για Φοιτητές με Αναπηρία Υποέργο: «Διαδικτυακή Εφαρμογή για την Υποστήριξη της Διαρκούς Παρακολούθησης και Αξιολόγησης της Κατάστασης των Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΔΕΑΕ)»