ΔΙΑΛΕΞΗ 3η Η σχέση Εκπαίδευσης και ΜΜΕ στο κοινωνικό κράτος Αναπ. Καθ. Γ. Πλειός
ΤΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ – ΜΜΕ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ
Μέσος ημερήσιος όγκος τηλεθέασης παιδιών (σε λεπτά) στις ΗΠΑ Μέσος ημερήσιος όγκος τηλεθέασης παιδιών (σε λεπτά) στις ΗΠΑ 2-5 ΕΤΩΝ 6-11 ΕΤΩΝ 6-11 ΕΤΩΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ :14 2:59 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ :40 3:11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ :54 3:39 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ :453:26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ :473:41 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ :563:29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ :053:43 Πηγή : Adler R.P., Faber R.J., “Background: Children’s Television Viewing Patterns” στο The Effects of Television Advertising on Children, Adler R.P., Lesser G.S. κ.ά. (Massachusetts: Lexington Books, 1980)
Μέσος ημερήσιος όγκος τηλεθέασης παιδιών (σε λεπτά) στις ΗΠΑ 6-11 ετών12-17 ετών 19903:093:17 Πηγή: AC Nielsen Co., 1990
Μέσος ημερήσιος χρόνος κατανάλωσης ΜΜΕ παιδιών 2-17 ετών (σύμφωνα με τις δηλώσεις των γονέων) Πηγή: Woodard Ε.Η, Gridina Ν., Media in the Home The Fifth Annual Survey of Parents and Children, The Annenberg Public Policy Center of the University of Pennsylvania, 2000.
Πηγή: Dominick J. The Dynamics of Mass Communication, (New York: McGraw Hill, 1990), σελ. 489.
Μέσος ημερήσιος χρόνος τηλεθέασης (σε λεπτά) στην Ελλάδα λεπτά λεπτά λεπτά λεπτά λεπτά λεπτά λεπτά Πηγή: European Audiovisual Observatory, Yearbook 2002.
Μέσος ημερήσιος χρόνος τηλεθέασης (σε λεπτά) στην Ελλάδα λεπτά λεπτά λεπτά λεπτά Πηγή:European Audiovisual Observatory, Yearbook λεπτά λεπτά λεπτά Πηγή: Eurodata TV/ Συνεργαζόμενες εταιρίες. Για την Ελλάδα AGB Hellas Α.Ε.
Ώρες τηλεθέασης/ ημέρα των παιδιών στο Δημοτικό Ώρες τηλεθέασης/ ημέρα ΑριθμόςΠοσοστό % Καμία 876,1% Τουλάχιστον μία ώρα 45231,9% Μία έως δύο 42029,7% Δύο έως τρεις 31622,3% Περισσότερες από τρεις 14110% Δεν απάντησαν 342,3% Πηγή: Καμαριανός Ι. Εξουσία, ΜΜΕ και εκπαίδευση, (Αθήνα: Παπαζήσης, 2002), σελ. 323.
Χρήση Η/Υ και internet κατά ηλικιακή κατηγόρια στην Ελλάδα Πηγή : Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, e - business forum, (
Προφίλ Ελλήνων Χρηστών διαδικτύου Συγκριτικά στοιχεία (Φύλο, Ηλικία) Πηγή: VPRC, Εθνική έρευνα για τις νέες τεχνολογίες και την κοινωνία της πληροφορίας. Η διάδοση και οι εφαρμογές του διαδικτύου στην Ελλάδα, 2001.
Τα 50 δημοφιλέστερα προγράμματα της αμερικανικής τηλεόρασης,
Ορθολογική Ανορθολογική Αναλυτική Συνθετική Κοινωνικο-κεντρική Ατομοκεντρική Εξωστρεφής Εσωστρεφής Γνώση των γεγονότων Βίωση των γεγονότων Προέχει το αντικείμενο Προέχει η επιθυμία Προσαρμογή και ένταξη στη κοινωνία Προσαρμογή της κοινωνίας στη δομή κοινωνίας στη δομή της προσωπικότητας της προσωπικότητας Εκπαίδευση Τηλεθέαση