ΔΙΑΛΕΞΗ 3η Η σχέση Εκπαίδευσης και ΜΜΕ στο κοινωνικό κράτος Αναπ. Καθ. Γ. Πλειός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad Ομάδα 2 Catch – Up Meeting Μοντέλα & Μέθοδοι Έρευνας, Καταγραφής, Διαχείρισης, Αξιολόγησης.
Το προφίλ •Ιστοσελίδα με ειδήσεις από τον χώρο των Games. •Μέχρι το καλοκαίρι του 2007 ήταν γνωστός ως Ήταν ο 1ος ραδιοφωνικός σταθμός.
«Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
2007 Σπύρος Ζαβιτσάνος Διευθύνων Σύμβουλος Έχει αλλάξει κάτι ; 14 Δεκεμβρίου 2007.
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Πληροφοριακά Συστήματα
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
136 άτομα διαφόρων ηλικιών απάντησαν στο ερωτηματολόγιο.
- Ημερίδα «Πολιτισμική Πληροφορική και Εκπαίδευση», 24 Νοεμβρίου IΣΤΟΣ Ένα λειτουργικό πρότυπο για την αξιόπιστη προσφορά πολιτιστικού και εκπαιδευτικού.
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών Χρήστος Ι. Μπούρας Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, Παν. Πατρών και Ερευνητικό Ακαδημαϊκό.
9o GREEK ICT FORUM «ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (DIGITAL AWARENESS AND RESPONSE TO THREATS-D.A.R.T» ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΑ Συντονίστρια της Ομάδας.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
1Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ.
KINHTO.
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
H εικονιστική κουλτούρα έχει αυξημένη παρουσία και σημασία για τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων.
MEDIA KIT. IN BRIEF O Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ πρωτοπορεί επενδύοντας στα ψηφιακά μέσα. Διαμέσου του αλλά και των υπολοίπων ιστοσελίδων του ομίλου,
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
1 «H συμβολή του Κλάδου των Κινητών Επικοινωνιών στην Ελληνική Οικονομία»
ΔΙΑ ΒΊΟΥ ΜΆΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ Εκπαίδευση Ενηλίκων.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Διάλεξη 6η Μορφωτική Τηλεόραση Η εκπαιδευτική τηλεόραση Διάλεξη 6η Μορφωτική Τηλεόραση Η εκπαιδευτική τηλεόραση Αναπ. Καθηγητής Γ. Πλειός.
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
Αυτο-εντύπωση & Τρόπος Ζωής (Self-Concept & Lifestyle)
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Διασύνδεση Γενεών μέσα από ένα Ωφέλιμο Διαδίκτυο
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών
ΣΤ΄ 1 ΤΑΞΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
19o forum αποτελεσματικότητα στην υγεία Κατσακούλης Ευάγγελος Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας.
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενημέρωση – Twitter
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Καθηγητής Γιώργος Πλειός
Διάλεξη 9η Αύξηση του αριθμού των ρεαλιστικών απεικονίσεων στα σχολικά εγχειρίδια Αναπ. Καθηγητής Γ. Πλειός.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Ο ΗΛΙΟΣ ΣΗΜΕΡΑ (18 Μάρτη 2014).
14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ 6 ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Ρ. ΝΙΚΗ Β.
Το Κολλέγιο εμβολιάζει τους μαθητές του κάθε χρόνο κατά της γρίπης
ΤΥΠΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ
Φορείς Εκπαιδευτικής Έρευνας - Ε.Ε. & Ελλάδα
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 42ου Δημοτικού Σχολείου και των 27ου και 71ου Νηπιαγωγείων Πάτρας, σας προσκαλούν.
Γεωργία Αϋφαντοπούλου, Συντονίστρια Ομάδας Θ3, ΙΜΕΤ
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Ασφάλεια και υγιεινή στο εργαστήριο
ΔΙΑΛΕΞΗ 2η Η ιστορική εξέλιξη των σχέσεων Εκπαίδευσης και ΜΜΕ
Μέρος 5ο: Μέθοδοι Επαύξησης της Απόληψης Πετρελαίου
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Τα ΜΜΕ από την Οπτική της Οικονομικής Θεωρίας
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
σε θέματα που αφορούν τον καρκίνο, την πρόληψη καθώς και την
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΛΕΞΗ 3η Η σχέση Εκπαίδευσης και ΜΜΕ στο κοινωνικό κράτος Αναπ. Καθ. Γ. Πλειός

ΤΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ – ΜΜΕ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ

Μέσος ημερήσιος όγκος τηλεθέασης παιδιών (σε λεπτά) στις ΗΠΑ Μέσος ημερήσιος όγκος τηλεθέασης παιδιών (σε λεπτά) στις ΗΠΑ 2-5 ΕΤΩΝ 6-11 ΕΤΩΝ 6-11 ΕΤΩΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ :14 2:59 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ :40 3:11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ :54 3:39 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ :453:26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ :473:41 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ :563:29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ :053:43 Πηγή : Adler R.P., Faber R.J., “Background: Children’s Television Viewing Patterns” στο The Effects of Television Advertising on Children, Adler R.P., Lesser G.S. κ.ά. (Massachusetts: Lexington Books, 1980)

Μέσος ημερήσιος όγκος τηλεθέασης παιδιών (σε λεπτά) στις ΗΠΑ 6-11 ετών12-17 ετών 19903:093:17 Πηγή: AC Nielsen Co., 1990

Μέσος ημερήσιος χρόνος κατανάλωσης ΜΜΕ παιδιών 2-17 ετών (σύμφωνα με τις δηλώσεις των γονέων) Πηγή: Woodard Ε.Η, Gridina Ν., Media in the Home The Fifth Annual Survey of Parents and Children, The Annenberg Public Policy Center of the University of Pennsylvania, 2000.

Πηγή: Dominick J. The Dynamics of Mass Communication, (New York: McGraw Hill, 1990), σελ. 489.

Μέσος ημερήσιος χρόνος τηλεθέασης (σε λεπτά) στην Ελλάδα λεπτά λεπτά λεπτά λεπτά λεπτά λεπτά λεπτά Πηγή: European Audiovisual Observatory, Yearbook 2002.

Μέσος ημερήσιος χρόνος τηλεθέασης (σε λεπτά) στην Ελλάδα λεπτά λεπτά λεπτά λεπτά Πηγή:European Audiovisual Observatory, Yearbook λεπτά λεπτά λεπτά Πηγή: Eurodata TV/ Συνεργαζόμενες εταιρίες. Για την Ελλάδα AGB Hellas Α.Ε.

Ώρες τηλεθέασης/ ημέρα των παιδιών στο Δημοτικό Ώρες τηλεθέασης/ ημέρα ΑριθμόςΠοσοστό % Καμία 876,1% Τουλάχιστον μία ώρα 45231,9% Μία έως δύο 42029,7% Δύο έως τρεις 31622,3% Περισσότερες από τρεις 14110% Δεν απάντησαν 342,3% Πηγή: Καμαριανός Ι. Εξουσία, ΜΜΕ και εκπαίδευση, (Αθήνα: Παπαζήσης, 2002), σελ. 323.

Χρήση Η/Υ και internet κατά ηλικιακή κατηγόρια στην Ελλάδα Πηγή : Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, e - business forum, (

Προφίλ Ελλήνων Χρηστών διαδικτύου Συγκριτικά στοιχεία (Φύλο, Ηλικία) Πηγή: VPRC, Εθνική έρευνα για τις νέες τεχνολογίες και την κοινωνία της πληροφορίας. Η διάδοση και οι εφαρμογές του διαδικτύου στην Ελλάδα, 2001.

Τα 50 δημοφιλέστερα προγράμματα της αμερικανικής τηλεόρασης,

Ορθολογική Ανορθολογική Αναλυτική Συνθετική Κοινωνικο-κεντρική Ατομοκεντρική Εξωστρεφής Εσωστρεφής Γνώση των γεγονότων Βίωση των γεγονότων Προέχει το αντικείμενο Προέχει η επιθυμία Προσαρμογή και ένταξη στη κοινωνία Προσαρμογή της κοινωνίας στη δομή κοινωνίας στη δομή της προσωπικότητας της προσωπικότητας Εκπαίδευση Τηλεθέαση