Το πρόγραμμα «Ο Ιλυρρικός λαός από το χθες στο σήμερα» Μας έδωσε την ευκαιρία να…

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Advertisements

«Ταξιδεύοντας στη χώρα των Παραμυθιών…»
Θέματα φυσικής γυμνασίου
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
ΓΙΩΡΓΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, «ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ!»
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Το αγαπημένο μου μάθημα
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΕΝΟΡΩΝ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΕΝΟΡΩΝ.
Της Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
Η ΑΡΓΩ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Το βιβλίο που διάβασα 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε2.
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
Α’ Τετράμηνο 2 ο Επάλ Α’ Τετράμηνο 2 ο Επάλ. Παραδοσιακά παιχνίδια Παραδοσιακά παιχνίδια Ονόματα Ομάδων: Ονόματα Ομάδων: Αντωνέλλη.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Ζωρζ Σαρή Δημήτρης.Σ Σχολ. 1 ο Δημοτικό σχολείο Σκύδρας Τάξη Ε
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΤΡΙΜΗΝΟΥ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Τζων Λοκ Λήδα Ευαγγελινού Β1.
ΒΟΛΤαιΡΟΣ - διαφωτισμοσ
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Ιστορία και εξέλιξη της ελληνικής σημαίας”
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΔΙΑ
Περιπέτεια στη Σκουπιδανία
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
Ο ΓΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Κεφάλαιο 1 Ο Πολιτισμός των Ελλήνων. Τι είναι πολιτισμός; Πολιτισμός είναι οτιδήποτε δημιουργεί ο άνθρωπος, δηλαδή η γλώσσα, η παιδεία, η θρησκεία, οι.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το πρόγραμμα «Ο Ιλυρρικός λαός από το χθες στο σήμερα» Μας έδωσε την ευκαιρία να…

1.Μάθουμε για την ιστορία αυτού του λαού. Ανατρέχοντας σε εγκυκλοπαιδείες ΠΟΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΑΝ ΌΧΙ ΑΠΛΑ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ!!!

Να δανειστούμε και να διαβάσουμε λογοτεχνικά και ποιητικά βιβλία από την δανειστική βιβλιοθήκη Τρικάλων,στην ελληνική και οξυπτερική. Να κάνουμε γλωσσολογική και ανθρωπολογική μελέτη του λαού και να βγάλουμε συγκινητικά συμπεράσματα για τις σχέσεις αίματος και κουλτούρας που μας ενώνουν,σχέσεις ξεχασμένες ή και σκόπιμα κρυμμένες. Να μοιράσουμε ερωτηματολόγια ξεχωριστά για έλληνες και ξεχωριστά για οξύπτερους μαθητές,απ’όπου βγάλαμε τρομερά συμπεράσματα τόσο για την άγνοια των ελλήνων νέων όσο και για την άγνοια των οξύπτερων νέων σχετικά με τα ζητήματα που αφορούν τους Οξύπτερους και την Οξυπτερία.

Να μελετήσουμε τους παραδοσιακούς χορούς. Να συγκρίνουμε παραδοσιακά τραγούδια. Να βρούμε παραδοσιακά όργανα. Να ψάξουμε την κουζίνα της Οξυπτερίας,τα τοπωνύμια,τα ονόματα ανθρώπων,την καταγωγή της σημαίας και του αγαπημένου ελληνοχριστιανού ήρωά τους ΣΚΕΡΤΈΜΠΕΗ- ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΣΤΡΙΩΤΗ.

Να γνωρίσουμε το σχολείο οξυπτερικής γλώσσας στην Καλαμπάκα και την εμπνευσμένη ιδρυτή και εκπαιδεύουσά του Merita Hida Ymeri,μητέρα τριών παιδιών. Και να προσφέρουμε εκεί βιβλίο αξίας 30ε

Να φωτοτυπήσουν τα παιδιά ποιητικές συλλογές,δώρο για το εκεί σχολείο. Να ακούσουμε Αρβανίτικα παραδοσιακά τραγούδια και να συνειδητοποιήσουν ότι τα οξυπτερικά είναι ουσιαστικά τα πιο σύγχρονα αρβανίτικα, που μιλούν και οι Αρβανίτες μας εδώ. Ενώ οι καταβολές τους είναι μια αρχαία προ-ομηρική διάλεκτος.

Ευχαριστούμε όσους μόχθησαν πριν από μας, εθνολόγους,ιστορικούς και μας χάρισαν τα αποτελέσματα των ερευνών τους,όπως -Η ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ - του Ιωάννη Ρωμανίδη. Και το - Αλβανοί –Ελληνες - του Μάριου Δημόπουλου που καταδεχόταν και μας απαντούσε και στα μας.

Μυριστήκαμε και αέρα υπερεθνικισμού και κατακτητισμού προερχόμενο από την σύγχρονη Οξυπτερία----σκιπερια=φθορά του οξυπτερια από το οξύπτερος που σημαίνει Αετός--- και καλλιεργείται σε ποδοσφαιρικές αρένες. Αυτές τις ιδέες τις εντοπίσαμε και κρούσαμε το καμπανάκι του κινδύνου σε μαθητές,γονείς και καθηγητές, για το πόσο επικίνδυνες είναι για τον τόπο μας αλλά και για την ψυχή των μαθητών και εν τέλει για την Αλήθεια των πραγμάτων.

Διαπιστώσαμε με λύπη ότι εξωτερική πολιτική από Ελλάδα δεν υπάρχει προς τα αδέρφια οξύπτερους χριστιανούς και μουσουλμάνους και καταλάβαμε πόσο σημαντικό ρόλο εξωτερικής πολιτικής θα παίξει η αδερφικότητα, που θα νιώσουν πρώτα κι έπειτα θα μεταδώσουν στην ξεχασμένη ελληνική αρβανιτόφωνη αρβανιτιά,οι συμμαθητές έλληνες.

Στα παιδιά δόθηκε μαγνητάκι με την οξυπτερική-βυζαντινή σημαία τους και το σύνθημα Έλληνες και Οξύπτεροι -αδέρφια εξ αίματος αξίας 6 Ε.

Η ελπίδα μας είναι να θυμούνται το ενδιαφέρον μας γι’αυτά. Να θυμούνται πόσο όμορφα και δημιουργικά περάσαμε.Στιγμές γεμάτες εκπλήξεις για όλους μας. Να νιώσουν ότι είναι δικοί μας και τους αγαπάμε. Και να είναι σε θέση να γυρίσουν το πρόσωπό τους ενάντια σε τυχόν ναζιστικές( περί κάτι σαν αρείας φυλής ) συμπεριφορές που βρίσκουν γόνιμο έδαφος στη χώρα τους αλλά και εντός της χώρας μας.