ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Advertisements

Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης.
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Ο ρόλος του ψυχολόγου στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα. Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στόχοι.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Επισκόπηση του θεσμικού πλαισίου της Ειδικής Αγωγής.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Ημερίδα διευθυντών ΠΕ Σερρών Σέρρες 5/12/2013
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
Η ειδική αγωγή στο σχολείο της γενικής εκπαίδευσης
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΚΕ στην Εκπαίδευση Εκπαίδευση Κομοτηνή
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Ο Ρόλος του Καθηγητή Ειδικής Φυσικής Αγωγής στα ΚΕΔΔΥ
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
KEN ΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΟΜΗ – « ΕΡΓΑΛΕΙΟ » ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.
Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα: «Μεταρρύθμιση» ή Οπισθοδρόμηση; Βενέττα Λαμπροπούλου, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστημίου Πατρών.
Ενισχυτική Διδασκαλία: αποτελεσματικότερη εφαρμογή Φελούκα Βασιλική, Γιαννόπουλος Κων/νος Σχολικοί Σύμβουλοι 7 ης & 8 ης Περιφέρειας Π.Ε. Αχαΐας.
Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας Συνάντηση Στελεχών Δ/θμιας Εκπαίδευσης Λάρισα 3/09/2015 Κυρατσώ Τσιόπα.
Κοινωνική Πολιτική Δήμου Δοξάτου Δήμαρχος Δοξάτου Δημήτρης Δαλακάκης.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. 11 Οκτωβρίου 2008 Επιμέλεια: Φωτεινή Βενέτη
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Ειδική Αγωγή – Γενική Αγωγή Αποτελεσματικότερη συνεργασία ΚΕ. Δ. Δ. Υ
Εκπαιδευτικός ΕΑΕ (ΠΕ70) Διευθύντρια Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Βόλου
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Ετήσια Συνάντηση Ηράκλειο 28 Νοεμβρίου 2016
στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση (mainstreaming)
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας: Πλαίσιο εφαρμογής
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ανιχνεύοντας και εκπαιδεύοντας παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Νόμοι: Ν 2817/2000 Ν 3194/2003 Ν 3699/2008 Ν 3966/2011 Ν 4186/2013 Ν 4229/2014 Ν 4368/2016 Ν 4415/2016 Ν 4465/2017.
Ενημερωτικη συναντηση με διευθυντεσ σχολικων μοναδων Ν.ΧΑΝΙΩΝ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Δρ. Νικόλαος Τσιγγίλης Σχολικός Σύμβουλος Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας
Επιμορφωτικός κύκλος ΕΑΕ
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς στο Σχολείο
H λειτουργία των Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης: Θεσμικό πλαίσιο και παιδαγωγική τεκμηρίωση. Πηλείδου Κωνσταντίνα.
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ “Γίνε φίλος με το φύλο σου”
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Οριζόντιες και Εστιασμένες Δράσεις για Ευπαθείς Ομάδες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κομοτηνή 18-03-2014

ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ)

Ειδική Αγωγή (Ν.3699/2008) Ειδικά Σχολεία (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Αφορά: Ειδικά Σχολεία (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) (Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης) Περιλαμβάνει: Ειδικά Δημοτικά, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ, Τ.Ε.Ε. Ειδ. Αγωγής ΚΕ.Δ.Δ.Υ. (Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης αξιολόγησης & Υποστήριξης)

(δηλ. Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής) Στελέχωση: Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (δηλ. Κοινωνικοί Λειτουργοί, Ψυχολόγοι, Εργοθεραπευτές, Λογοθεραπευτές, Φυσικοθεραπευτές, Σύμβουλοι σταδιοδρομίας) Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (δηλ. απόφοιτοι ΕΠΑΛ, ΙΕΚ ) Εκπαιδευτικό Προσωπικό (δηλ. Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής)

Έργο του Κ.Λ. στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε.…(i) Λήψη ιστορικού, διενέργεια κοινωνικής έρευνας (ανίχνευση & ιεράρχηση αναγκών, δημιουργία του προφίλ των εκπαιδευόμενων) Συνεργασία με το οικογενειακό περιβάλλον Συνεργασία με το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό…

Έργο του Κ.Λ. στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε.…(ii) Σύνδεση με την κοινότητα (ένταξη στην κοινωνία vs περιθωριοποίηση) ….Φύλαξη… Σημεία τριβής

Στελέχωση: Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό Κοινωνικοί Λειτουργοί, Ψυχολόγοι, Εργοθεραπευτές, Λογοθεραπευτές, Φυσικοθεραπευτές, Σύμβουλοι σταδιοδρομίας Εκπαιδευτικό Προσωπικό Εκπαιδευτικοί Προσχολικής Αγωγής, Α/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Διοικητικό Προσωπικό Γραμματειακή Υποστήριξη

Έργο των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ποιους αφορά; Πως υλοποιείται η διαδικασία; Η απασχόληση του Κοιν. Λειτουργού στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. (παράδειγμα αναλυτικού ιστορικού ) Η σημασία άλλων ιατροπαιδαγωγικών φορέων Η β/θμια Ειδική Διαγνωστική Επιτροπή Αξιολόγησης

Το έργο του Κοινωνικού Λειτουργού στον χώρο της Γενικής Εκπαίδευσης Παρέμβαση σε: Περιπτώσεις κακοποίησης Περιστατικά εκδήλωσης σχολικής βίας Περιπτώσεις παραβατικότητας – προβλημάτων κακοποίησης Ιδιαίτερων μαθητών (π.χ. οριακή νοημοσύνη, των οποίων οι γονείς δεν αποδέχονται την φοίτησή τους σε ειδικά σχολεία….)

Η έννοια της «μαθησιακής δυσκολίας» Αλλού; (δώστε παραδείγματα…) Το έργο του Κοινωνικού Λειτουργού στον χώρο της Γενικής Εκπαίδευσης (ii) Τα τμήματα ένταξης Η παράλληλη στήριξη Η έννοια της «μαθησιακής δυσκολίας» Αλλού; (δώστε παραδείγματα…)

Νομολογία για την Ειδική Αγωγή 1981 - Ν. 1143/1981 - ΦΕΚ. 80 -A- 31-3-1981 “Περί Ειδ. Αγ., ειδ. επαγγ. εκπ/σης, απασχ. & κοινων. μέριμνας των αποκλιν. εκ του φυσιολ.ατόμων” 1985 - Ν. 1566/1985 (αρθ. 32-36)- ΦΕΚ. 167 -A- 30-9-1985 'Δομή και λειτουργία της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης και άλλες διατάξεις‘ 2000 - Ν. 2817/2000 - ΦΕΚ. 78 -A- 14-3-2000 'Εκπαίδευση ατόμων με ειδ.εκπ/κές ανάγκες‘ 2008 - N. 3699/2008 - ΦΕΚ. 199 -A- 2-10-2008 'Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδ.εκπ/κές ανάγκες'

Ερωτήσεις;

Role playing σε περιστατικό που αφορά… Μαθητή Ειδικού Σχολείου

Role playing σε περιστατικό που αφορά… ΚΕ.Δ.Δ.Υ.

Δείγμα ιστορικού Έκθεση Κοινωνικού Λειτουργού - ΔΕΙΓΜΑ .doc

Ενδεικτικές βιβλιογραφικές πηγές Έκθεση UNICEF. Πρόοδος για τα Παιδιά: Παιδική Προστασία, Οκτώβριος 2009. http://www.unicef.gr/news/2009/dt3009_R.php Νόμος 3500/2006 ΦΕΚ 232/Α'/24.10.2006, «Για την αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας κι άλλες διατάξεις» Προεδρικό Διάταγμα 23/ ΦΕΚ 6 /Α΄/30.01.1992 Κανδυλάκη, Α., (2008). Η Συμβουλευτική στην Κοινωνική Εργασία, Δεξιότητες και Τεχνικές. Ζαϊμάκης, Γ.,Κανδυλάκη, Α., (2005). Δίκτυα κοινωνικής προστασίας Μορφές παρέμβασης σε ευπαθείς ομάδες και σε πολυπολιτισμικές κοινότητες