Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
Advertisements

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΧ/ΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΙΔΙΚΩΝ ΛΟΓ/ΣΜΩΝ ΓΕΝΙΚΗ.
ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΣΤΡΕΣ
Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
Τμηματοποίηση της Αγοράς
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
ΑμεΑ & Εκπαίδευση Βιβλιοθηκονόμων στην Ελλάδα
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ RESTART GREECE Κεντρική Μακεδονία, Κιλκίς 22-23/01/2015 ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ Τα τελευταία χρόνια τα σωματεία οργανώνουν τα τμήματα υποδομών δημιουργώντας ακαδημίες με νεαρούς επίδοξους.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Κοινωνική Ευθύνη. Κ. Γαλανάκης Υπερ-φιλελεύθεροι Η κοινωνική ευθύνη αφορά το κράτος Οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιολογούν τη απόδοση Στόχος των.
Παροχή υπηρεσιών σωματικής άσκησης στα ιδιωτικά γυμναστήρια σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Εισηγητής: Δώρος Κλεοβούλου Γενικός Γραμματέας Πανελληνίου Συνδέσμου.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΣΤΟΧΟΣ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 253 Τσίτσκαρη Ε.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ (253) Τσίτσκαρη Έ.
Η διατηρησιμότητα των πελατών στο γυμναστήριο.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Μποτσορισβίλι Ξένια Πτυχιακή εργασία Διερεύνηση δημιουργίας Εφοδιαστικής Αλυσίδας επιστρεφόμενου φαγητού στα πλαίσια « Ανθρωπιστικών Logistics » Επιβλέποντες.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 2: Αθλητικός Οργανισμός Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 2011 Επιτροπή Ασφαλιστικών και Εργασιακών Θεμάτων ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ.
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 1: Εισαγωγή στις αθλητικές υπηρεσίες & προϊόντα Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Πολιτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ένας διάλογος Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα Βερώνη Παπατζήμου, Γενική Διευθύντρια Μάιος 2018.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ Ε. Τσίτσκαρη etsitska@phyed.duth.gr

Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ FITNESS ΣΗΜΕΡΑ Παγκοσμίως: αγορά νεαρής ηλικίας, Τα περισσότερα δεδομένα προέρχονται από τις ΗΠΑ, Γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη τη δεκαετία του ’90 αλλά σήμερα βρίσκεται σε στασιμότητα ή και κάμψη, Οι περισσότεροι ασκούμενοι απευθύνονται σε ιδιωτικά γυμναστήρια

ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΠΕΛΑΤΩΝ Κυρίως γυναίκες 18-36 ετών Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης Μέτριο - υψηλό εισόδημα

Ο μέσος πολίτης ασκείται σε: Ιδιωτικά Γυμναστήρια & Αθλητικά κέντρα Δημοτικά ή άλλα κρατικά γυμναστήρια Εργασιακός αθλητισμός Χώροι αθλητικών δραστηριοτήτων (π.χ. Tennis club, γυμναστήρια πολεμικών τεχνών), Personal training ή γυμναστική στο σπίτι Άθληση σε υπαίθριους χώρους & ξενοδοχεία Αποκατάσταση με άσκηση σε ειδικούς χώρους, πισίνες, κ.α. Από Πανευρωπαϊκή έρευνα (2006) προέκυψε ότι από ένα 50% των Ελλήνων που ασκούνται με κάποιον τρόπο, το 36% αποτελούν μέλη γυμναστηρίων

Στην Ελλάδα δε γνωρίζουμε ακόμη: Το ποσοστό του πληθυσμού που ασκείται, Τη μέση ανάπτυξη της αγοράς του fitness τα τελευταία χρόνια, Στάσεις των καταναλωτών απέναντι στα γυμναστήρια, Τους λόγους που ο μέσος Έλληνας ασκείται, Τους λόγους που δεν ασκείται, Τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των ασκουμένων και μη, Το οικονομικό επίπεδο των ασκουμένων,

Στην Ελλάδα δε γνωρίζουμε ακόμη: Αν υπάρχει η τάση να αυξηθεί το ποσοστό των Ελλήνων ασκουμένων, Τους λόγους που σταματούν να ασκούνται, Πόσο ενήμεροι είναι για τα οφέλη της άσκησης και το σωστό τρόπο άσκησης, Τις τάσεις της άσκησης

Διεθνείς τάσεις Σημαντική αύξηση των αλυσίδων γυμναστηρίων, Μετακίνηση από τους κλειστούς μόνο χώρους προς χώρους που προσφέρουν άσκηση τόσο σε κλειστό όσο και σε ανοικτό χώρο, Σημαντική αύξηση του personal training, Ποικιλία στην τιμολογιακή πολιτική με εμφανή τάση προς τα πακέτα συνδρομής μικρού χρονικού διαστήματος, Άσκηση των μελών για λόγος υγείας & ευαισθητοποίηση σε μια πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση άσκησης

Διεθνείς τάσεις Συνεργασίες με νοσοκομεία, Αύξηση της αγοράς μηχανημάτων άσκησης για το σπίτι, Έντονος ανταγωνισμός με επίπτωση στις τιμές, Ανάπτυξη του εργασιακού αθλητισμού –κυρίως ιδιωτικές εταιρείες χρησιμοποιούν ιδιωτικά γυμναστήρια για τους υπαλλήλους τους & οι μεγάλες εταιρίες αναπτύσσουν δικές τους εγκαταστάσεις, Ενδιαφέρον των ασφαλιστικών εταιριών για οργανωμένα προγράμματα άσκησης, Ανάπτυξη της αποκατάστασης χρόνιων παθήσεων εντός & εκτός νοσοκομειακών χώρων.

ΤΑ 10 ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΣΚΗΣΗΣ – ΥΓΕΙΑΣ – ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΔΙΕΘΝΩΣ Ατομικά προγράμματα άσκησης, Προγράμματα διατροφής, Άσκηση σε ηλικιωμένους, Παιδικά προγράμματα άσκησης, Προγράμματα mind-body, Αποκατάσταση, Spinning, Επιμόρφωση σε θέματα άσκησης & υγείας, Μασάζ, Υπαίθριες δραστηριότητες

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Όλα –σχεδόν- τα γυμναστήρια είναι παρόμοια: ανάλογες εγκαταστάσεις, προγράμματα, κλπ. Τι κάνει τη διαφορά;;; 1. Η ανταπόκριση στις ανάγκες των μελών τους & η υπέρβαση των προσδοκιών αυτών 2. Το καλά εκπαιδευμένο προσωπικό. Μεταμόρφωση ενός πελάτη σε πιστό, επαναλαμβανόμενο μέλος του οργανισμού

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ I Διείσδυση στην αγορά: Διαφήμιση Μάρκετινγκ Δημόσιες σχέσεις Διαχείριση συνδρομητών-μελών Δραστηριότητες προσέλκυσης μελών

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ II Προγραμματισμό δραστηριοτήτων & υπηρεσιών: Αξιολόγηση της Φ.Κ. & της διατροφής, Ομαδικά & ατομικά προγράμματα άσκησης, Σεμινάρια

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ III Λειτουργίες διαχείρισης του γυμναστηρίου: Επίβλεψη της επιχείρησης, Προϋπολογισμός, Γραμματειακή υποστήριξη, Ασφάλιση, Μισθοδοσία, Προγραμματισμός εργασιών, Συντήρηση.

Προσωπικό: Διευθυντή Υπεύθυνο προσωπικού Υπεύθυνο προγραμματισμού άσκησης Γυμναστές Υπεύθυνο συνδρομών-μελών Πωλητή Γραμματεία Διαιτολόγο

Ταξινόμηση χώρου: Γραφεία: 5% Χώρος άσκησης: 42% Χώρος προθέρμανσης: 10% Κοινόχρηστος χώρος: 3% Αποδυτήρια: 15% Αποθηκευτικό χώρο: 12% Πλυντήρια: 1% Αναμονής παιδιών: 2% Κυλικείο/μπαρ: 2% Άλλοι χώροι – Γραμματεία: 6%

Στόχοι του γυμναστηρίου: Κέρδος, Αύξηση της διατηρησιμότητας των μελών, Αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, Αύξηση της προσέλκυσης νέων μελών, Αύξηση των προσφερόμενων παροχών, Βελτίωση της ποιότητας του προσωπικού, Βελτίωση της ποιότητας των εγκαταστάσεων

Παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά των γυμναστηρίων Κουλτούρα & κοινωνικο-οικονομικές τάσεις, Στόχοι του γυμναστηρίου Ομάδες μελών που απευθύνεται το γυμναστήριο

Target group Θεωρητικά απεριόριστος ο αριθμός των πιθανών μελών, Το μεγαλύτερο ποσοστό ζει/εργάζεται 10-15 λεπτά από το γυμναστήριο, Ο ανταγωνισμός μειώνει τον αριθμό των πιθανών μελών, Τα οικονομικά & κοινωνικά χαρακτηριστικά της περιοχής, Οι προσφερόμενες υπηρεσίες

Τομείς προς έρευνα: Καθορισμός του ποσοστού των Ελλήνων που ασκείται, Χαρακτηριστικά του Έλληνα ασκούμενου σε γυμναστήρια, Επιμερισμός της αγοράς στα διάφορα περιβάλλοντα άσκησης που προσφέρονται στην Ελλάδα, Ταξινόμηση χώρου στα ελληνικά γυμναστήρια, Προσφερόμενες υπηρεσίες στα ελληνικά γυμναστήρια, Χαρακτηρισμός του προσωπικού & της μισθοδοσίας, Διερεύνηση της διαχειριστικής λειτουργίας των ελληνικών γυμναστηρίων Περιβαλλοντικοί – κοινωνικοί παράγοντες