ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
Σενάριο.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Τίτλος Δραστηριότητας
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Δημιουργία σεναρίου.
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
2η επιμορφωτική συνάντηση 27 Φεβρουαρίου 2014
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Project.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ» ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΥΡΩΝΕΙΑΣ ΣΕΡΡΩΝ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ανταπόκριση μαθητών. Ευπρόσδεκτη η ανάληψη πρωτοβουλίας. Ο παιγνιώδης χαρακτήρας και ο συναγωνισμός δίνουν ώθηση. Ηθική ικανοποίηση με το τελικό προϊόν. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

ΓΙΑΤΙ ΤΠΕ; Ενίσχυση της ταυτότητας του μαθητή, Απώτερος στόχος: Ενίσχυση της ταυτότητας του μαθητή, πιο ενεργός, με ικανότητα να χρησιμοποιεί όλα τα μέσα γραμματισμού, με δεξιότητες για συνεργασία, να φτάνει στη γνώση μέσα από τη δική του ενασχόληση και συνεργασία. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ (1/3) Γνώση στόχου δραστηριότητας. ΜΑΘΗΤΕΣ Γνώση στόχου δραστηριότητας. «Λειτουργική» η ομάδα των μαθητών. Γιατί έγραψαν αυτό; Όχι μάθημα «Από εδώ … μέχρι εδώ». "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ (2/3) όχι αυθεντία, πρωτοβουλία και συνεργασία, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Αλλαγή του ρόλου όχι αυθεντία, πρωτοβουλία και συνεργασία, συντονιστής, κριτική αποτίμηση της δραστηριότητας των μαθητών. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ (3/3) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Οι ΤΠΕ προωθούν τα παραπάνω ή κλειστά περιβάλλοντα μηχανιστική μάθηση; Γιατί τις ΤΠΕ και όχι τον παραδοσιακό τρόπο; Καλή γνώση των εργαλείων των ΤΠΕ. Σοβαρή προετοιμασία πιο σοβαροί οι μαθητές κατά τη διδασκαλία. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ (1/4) Όχι τόσο καλή γνώση των ΤΠΕ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ Όχι τόσο καλή γνώση των ΤΠΕ. Δυσκολίες για συγγραφή κειμένων. Ταχύτητα μπροστά στην οθόνη. Η επεξήγηση της εκφώνησης «κεκτημένο δικαίωμα». "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ (2/4) ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ Συχνή καταφυγή στην επιλογή «Αντιγραφή-Επικόλληση». Συνεργάζονται, όμως περιθώρια για καλύτερα αποτελέσματα. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ (3/4) ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Απαιτητικό το «στήσιμο» του μαθήματος στο εργαστήριο Η/Υ. Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία. Πολύ σημαντική η παρουσίαση των εργασιών και η σύνθεση. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ (4/4) ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής. Πρόσβαση στο εργαστήριο; Ωρολόγιο πρόγραμμα; "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ «ΔΙΑΛΟΓΟΣ» ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ «ΔΙΑΛΟΓΟΣ» "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

ΣΚΕΨΕΙΣ Κοινότητα «Διάλογος» Ευνοϊκό κλίμα για δημιουργία. Άλλες οπτικές. Δημιουργική συζήτηση. Γόνιμοι προβληματισμοί. Συμβολή συναδέλφων. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

ΣΚΕΨΕΙΣ Λύσεις σε προβλήματα. Υποστήριξη. «Διάλογος» ανθρώπινη σχέση. Κοινότητα «Διάλογος» Λύσεις σε προβλήματα. Υποστήριξη. «Διάλογος» ανθρώπινη σχέση. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Σταδιακή και συνεργατική διαμόρφωση ενός σεναρίου. Σταδιακή και συνεργατική διαμόρφωση ενός σεναρίου. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"