Η Αστρολογία σήμερα. Ομάδα 2: Ιδιοφυίες του διαστήματος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΤΑ ΤΡΕΛΑ ΜΥΑΛΑ Δημοσιογράφοι!!!.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Κεφάλαιο 1 Για Ποιο Λόγο; ΔΟΣΑ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Μελέτη Περιβάλλοντος Δ΄ Τάξη
Θέματα αναφορικά με τη χρήση και τον τρόπο αναφοράς των ψυχομετρικών τεστ Μάθημα: Ψυχομετρία II Διάλεξη Νο 4.
Επιχειρήματα κατά της Αστρολογίας Ομάδα ΔΙ.ΑΣ.. Το ηλιακό σύστημα Από αριστερά Ήλιος, Σελήνη, Δίας. Ο Δίας είναι ο μεγαλύτερος πλανήτης του ηλιακού μας.
Επιχειρήματα κατά της Αστρολογίας Ομάδα ΔΙ.ΑΣ.. Πλανήτες.
ΕΣΤΙΑΣΗ. → Οι άνθρωποι τείνουν να συζητούν για αυτά που λένε οι άλλοι άνθρωποι. → Το μοντέλο που παρέχουμε ως σύμβουλοι, συμβάλλει και προσδιορίζει το.
Η πνευματική καλλιέργεια. Πρόσεχε τις σκέψεις σου, μπορούν να γίνουν επιθυμίες.
Πολυχρόνης Καραγκιοζίδης Χημικός – Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών Ο KEPLER ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΒΗΘΛΕΕΜ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση Προβλήματος.
Κείμενο Σελίδα 31. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει.
Η Αστρολογία σήμερα. Ομάδα 2: Ιδιοφυίες του διαστήματος.
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Η 5 η από τις 12 Προτροπές Να έχω Ηθική H ηθική είναι ανηθικότητα και το αντίστροφο όταν τη μελετάμε στον χρόνο και στις κοινωνίες. Αντώνιος Περιπατητής.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Τι είναι ο κόσμος; Από πού; Πότε και πώς υπάρχει; Πού θα καταλήξει; Πανάρχαια αλλά και διαχρονικά ερωτήματα : Βίβλος, μύθοι και θρησκείες φιλοσοφία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Επιστήμη ή Ψευδοεπιστήμη; Ταυλαρίδου Βαρδιάνα, Παραδείση Μαρία
ΧΑΡΤΟΡΙΧΤΡΕΣΧΑΡΤΟΡΙΧΤΡΕΣ 5 ο Λύκειο Σερρών
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Αύγουστος Κόντ Η ζωή και το έργο του.
Η χρήση των εικόνων ως ιστορικών μαρτυριών Δ. Σ. Λίμνης | Στ΄ τάξη | Σχ. Έτος 2014 – 2015 MSc. Αποστολόπουλος Νίκος, Υπ. Διδάκτορας παν / μίου Αιγαίου.
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ ΑΝΤΡΕΑΣ ΣΕΡΓΙΔΗΣ. ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ Ο ΛΑΟΣ Τα κέντρα των μεγάλων πόλεών τους περιλάμβαναν μια ορθογώνια πλατεία που περιβαλλόταν από τις.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πέικου Μαρία Α.Ε.Μ:3867 Ο ΧΡΟΝΟΣ 1 2η Εργαστηριακή Άσκηση.
Αστρολογία Εναλλακτική επιστήμη ή ψευδοεπιστήμη; Παρουσίαση της Ερευνητικής Εργασίας της Α’ Λυκείου, για το Α’ τετράμηνο Επιβλέπων καθηγητής:
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2 η Εργαστηριακή Άσκηση Διδάσκων: Γ. Παλαιγεωργίου ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ Α.Ε.Μ.: 3783.
1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Μουντάκης Κώστας Ομ. Καθηγητής Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου Πρώην σύμβουλος του Παιδ. Ινστιτούτου ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Τα μαθηματικά και η ζωή των Μαγιά…
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό 12\Θ
ΣΕΛΕΜΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ Α.Ε.Μ.: 3876
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
Βασικές αρχές για την εκπόνηση Α.Π.
Τι είναι; Τι περιλαμβάνει;
Άξονες σχολιασμού συνέντευξης
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
Νεοελληνική Ιστορία. Εισαγωγικά 1η Συνάντηση 5/10/20126
Διάλεξη 5η Η Μορφωτική Τηλεόραση H Σχολική τηλεόραση
H Ώρα Ρότζιος Γεώργιος, ΑΕΜ : 3960.
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
Θρησκείες Άννα Αργυροπούλου 1ο Π.Δ.Σ. Θεσ/νίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
Προπονούμαι στην προπαίδεια
«Ειρήνη» Γιαννησ ριτσοσ ποίημα
Θρησκευτικά Μια εργασία της ομάδας “Μπιπ - Μπιπ”
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Μαθηματικά και Μετεωρολογία
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Β΄ Τάξη Βιολογία.
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
Η 5η από τις 12 Προτροπές Να έχω Ηθική.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Αστρολογία σήμερα. Ομάδα 2: Ιδιοφυίες του διαστήματος.

Γενικά για την αστρολογία. Η Αστρολογία είναι μια τέχνη με μακραίωνη παράδοση και σήμερα αναγνωρίζεται ως ψευδοεπιστήμη, παραεπιστήμη ή απλή προκατάληψη. Έχουν πραγματοποιηθεί πολλαπλές επιστημονικές δοκιμές και ουδέποτε ευρέθη αποδεικτικό στοιχείο που να υποστηρίζει τα αποτελέσματα που περιγράφονται στην αστρολογική παράδοση.ψευδοεπιστήμη

Η αντιμετώπιση των αστρολόγων. Εάν η αστρολογία αντιμετωπιζόταν και παρουσιαζόταν απ' τους αστρολόγους ως θρησκεία ή ως φιλοσοφία δεν θα μπορούσε κανείς να τους προσάψει τίποτα. Πράγματι, οι αστρολόγοι τείνουν να παρουσιάζουν μόνο το προφητικό-συμβουλευτικό μέρος της αστρολογίας. Αυτό το γεγονός δίνει πολλές φορές την λανθασμένη εντύπωση ότι η αστρολογία είναι αποτέλεσμα επιστημονικής μελέτης.

Γιατί οι άνθρωποι φτάνουν σε σημείο εξάρτησης από τα ζώδια; Μία από τις βασικότερες ανάγκες του ανθρώπου είναι να γνωρίζει το μέλλον, ώστε να μπορεί να προετοιμαστεί καλύτερα και να βάλει τη ζωή του σε μια τάξη. Πέρα από το ότι πολλοί άνθρωποι διαβάζουν τα ζώδια πληροφοριακά, από κεκτημένη ταχύτητα, ή από περιέργεια, χωρίς να δίνουν ιδιαίτερη βάση στις προβλέψεις που κάνουν, υπάρχει και μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων που εξαρτούν τις πράξεις τους από αυτό που λένε τα ζώδια.