 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Advertisements

“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Υπεύθυνη Καθηγήτρια:Σ.Μαυρομματάκι.
NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κεφάλαιο 2: Οι μεταβολές ως χαρακτηριστικό γνώρισμα της τεχνολογίας Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ)
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Ασφάλεια στο κινητό Ίντερνετ Τάσος Μαυρουδέας Υπ. Ασφάλειας Πληροφοριών ΟΤΕΝΕΤ Α.Ε.
E-Bay 1η Φάση Εργασίας - : Γιάννης Μοντίν: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, υπεύθυνος παρουσίασης, υπεύθυνος σύνδεσης υλικού Παρασκευάς Πιτσιάνης: Υπεύθυνος.
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
Η Πληροφορική στην εκπαίδευση στην ψυχαγωγία και στον πολιτισμό
Το Διαδίκτυο (Internet) Καθηγητής : Πέτρου Στέφανος (B.Sc, HnD, SRIOHA) University of East London – U.E.L Department of Computer Science & I.T. Tel: ++30.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Πολιτικές Προώθησης Ευρυζωνικότητας “ Θ.Καρούνος,
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΓΕΛ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
15/4/ « Η προγραμματισμένη εμπειρία διδασκαλίας / μάθησης η οποία χρησιμοποιεί πληθώρα νέων τεχνολογιών ( βίντεο, τηλεπικοινωνίες, ηλεκτρονικούς.
Τα πολυμέσα είναι: τεχνολογία λογισμικού και υλικού που συνδυάζει Κείμενο Ήχο Φωτογραφία Κινούμενο σχέδιο Σχέδιο Κινούμενη εικόνα Πολυμέσα.
Το FIFA είναι ένα video game που δημιουργήθηκε από την EA Sports τα Χριστούγεννα του Ο κόσμος είχε ανάγκη από διασκέδαση και έτσι η Αμερικανική.
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ
ΜΑΘΗΣΗ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής. Αυτή η συσκευή μπορεί να είναι.
Χωροευαίσθητα παιχνίδια Παίζοντας στην πόλη Παίζοντας με την πόλη National and Kapodistrian University of Athens 25/04/2014 Code RED - Re-Engaging the.
Ηλεκτρονικά Παιχνίδια… Γιάννης Σταμπούλης Φωτόπουλος Κώστας.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Video games Start gameLoad gameCreditsexit. LOAD GAME Τι είναι τα video games? Τα πρώτα video games… Είδη video games Πλατφόρμες Εθισμός Άλλες χρήσεις.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ-ΕΞΟΔΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Ασφάλεια στο διαδίκτυο!!!
Πληροφορίες στον Παγκόσμιος Ιστός
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Κατηγορίες ηλεκτρονικών παιχνιδιών [on-line,off-line] ,ποια είναι τα δημοφιλέστερα, και ποια παιχνίδια ηλεκτρονικού τζόγου υπάρχουν.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
Γεια σας! Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.  Το θέμα είναι σημαντικό γιατί: Μέσα από τα διαδραστικά παιχνίδια ο κόσμος μπορεί να αλληλεπιδράσει με έναν εύκολο και ταυτόχρονα διασκεδαστικό τρόπο και να συλλέξει πληροφορίες από τον πραγματικό κόσμο.  Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην εκπαίδευση γιατί: Αποτελεί ένα διασκεδαστικό και αποτελεσματικό τρόπο εκμάθησης που ελκύει τους μαθητές.

¤Ψηφιακά Παιχνίδια ¤Στρατηγική ¤Περιπέτεια ¤Φαντασία ¤Διαδίκτυο ¤Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές ¤Εκπαίδευση ¤Wii Sports Game ¤Διαδραστικά Παιχνίδια Κονσόλας ¤Διαδραστικότητα

Ψηφιακό-Διαδραστικό ονομάζεται το παιχνίδι το οποίο παρέχει οπτική ψηφιακή πληροφορία σε έναν ή περισσότερους χρήστες, δέχεται εισαγωγή δεδομένων από παίκτες, διαχειρίζεται τα δεδομένα αυτά με βάση κάποιους προγραμματισμένους για το παιχνίδι κανόνες, τροποποιεί τις ψηφιακές πληροφορίες στους παίκτες και παίζεται: α) σε κονσόλες που συνδέονται με την τηλεόραση(πχ Playstation, Xbox, Wii), β) σε υπολογιστές, γ) σε φορητές συσκευές (πχ κινητά τηλέφωνα, συσκευές όπως το Game Boy Advance)

 watch?v=6Vegrgkg2KA&fea ture=related watch?v=6Vegrgkg2KA&fea ture=related

 Κατασκευάσαμε ένα video με τη βοήθεια του “Debut Video Capture Software” με σκοπό να δείξουμε το πως σχετίζονται τα διαδραστικά παιχνίδια με την εκπαίδευση παρουσιάζοντας το διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι «Adventures in Ancient Greece».  php?v= &oid= &comments&ref=mf php?v= &oid= &comments&ref=mf

 ( Επίσημη ιστοσελίδα Sony Wonder Technology Lab)  (Ηλεκτρονικό περιοδικό του e- Δικτύου – ΤΠΕ)  ( Επίσημη ιστοσελίδα TL!fe)  (interactive game για το περιβάλλον)  (interactive games για την παγκόσμια ιστορία και τους αρχαίους πολιτισμούς του κόσμου)  productions.com/hyper/Hypermedia_2003/Miller/AM_hyperm edia/Artifact/go.htm (interactive game για την αρχαια Ελλάδα) productions.com/hyper/Hypermedia_2003/Miller/AM_hyperm edia/Artifact/go.htm

 Πιστεύουμε πως τα interactive games είναι πολύ σημαντικά στην σύγχρονη εποχή και με την εξέλιξη της τεχνολογίας θα είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης μέσα από το οποίο τα παιδιά θα εξοικειώνονται με την τεχνολογία και παράλληλα θα αποκτούν γνώσεις. Συνεργασία Γνώσεις Χρήση νέων προγραμμάτων × Έλλειψη Πηγών - Πληροφοριών × Λογότυπο

Σωστή καθοδήγηση μαθητών (φάσεις) Οδηγίες για κάθε βήμα – φάση × Τρόπος βαθμολόγησης

 Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον κ. Γούτα για τη σωστή καθοδήγησή του καθ’ όλη τη διάρκεια της εργασίας.