 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
σας παρουσιάζουμε SlidePlayer.gr
Advertisements

ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ(SPAMING)
Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΖΩΗ
«Επικοινωνία και ανταλλαγή πληροφοριών εξαρτώμενη από την τοποθεσία, μέσω του Google Earth»
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Τι είναι το ; 1. Είναι o πρώτος διαδικτυακός τόπος κοινωνικής δικτύωσης αποφοίτων σχολών ιστιοπλοΐας ανοικτής θαλάσσης αλλά και όλων των.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
 Εκμετάλλευση Διαδικτύου και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης  Προσέλκυση Τουριστών Υψηλής Εισοδηματικής Εμβέλειας  Υπόσχεση=Πραγματικότητα Τουριστικός Στρατηγικός.
Η νέα ιστοσελίδα του Τμήματος
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Διαδραστικές διεπαφές στα μνημεία της Ρόδου Δημήτρης Πλατής.
Mobile applications!!!. ΤΙ ΕΙΝΑΙ…….  Εφαρμογή για αγορά μέσω κινητού μιας προσφοράς που μας ενδιαφέρει  Η τιμή της προσφοράς είναι πολύ χαμηλότερη από.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ / ΠΡΟΒΟΛΗ - ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Εργασία του/της…...
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Το Παγκόσμιο Δίκτυο Επικοινωνίας Το Διαδίκτυο (αγγλ. Internet) είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
 Στόχος – να ερευνηθεί κατά πόσο προβάλλονται οι ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης από τις 100 καλύτερες εταιρείες πληροφορικής στην Ινδία  Στόχος.
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Ο δεκάλογος του Πολίτη- Καταναλωτή στην Ψηφιακή Οικονομία Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων δ-Ε.ΚΑΤ.Ο. Τηλ: Fax:
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΤΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ? Πως χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο γενικά Η ιστορία του διαδικτύου Οι υπηρεσίες του Ασύρματα δίκτυα.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
AΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Βιβλιογραφική Αναφορά ενός Κοινωνικού Δικτύου: PINTEREST
Β Τι είναι οι εφαρμογές διαδραστικής επικοινωνίας και τι είναι κοινωνικό δίκτυο Στόχοι.
Youtube Ομάδα : Λουμιάνα Γκίστι Ηλιάνα Αρμαμέντου Φραντσέσκα Πρόκο Υπεύθυνος:Στέλιος Πλιάτσικας.
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Social Media Apostolos Sinioris.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Υπηρεσίες Διαδικτύου.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ συχνά γι’ αυτό το σκοπό: › Ιστοσελίδες › Μέσα κοινωνικής δικτυώσης › Εφαρμογές για κινητά τηλεφωνά

 Σε μια ιστοσελίδα ο επισκέπτης μπορεί: › Nα μάθει πληροφορίες για τον τόπο που τον ενδιαφέρει, όπως τι έχει να δει και τι μπορεί να κάνει εκεί › Να δει χάρτες και οδηγίες για το πώς θα πάει › Να βρει στοιχεία επικοινωνίας για ό,τι τον ενδιαφέρει › Να κάνει κρατήσεις

› Μία ιστοσελίδα θα πρέπει να έχει ελκυστική εμφάνιση › Τέλος ο επισκέπτης πρέπει να μπορεί να βρίσκει εύκολα αυτό που θέλει › Να έχει επίσης σύνδεση με τα κοινωνικά δίκτυα (facebook, twitter, google plus κλπ)

 Τα κοινωνικά δίκτυα (facebook, youtube, twitter, pinterest, instagram κ.ά) έχουν το χαρακτηριστικό ότι η πληροφορία μπορεί να διαδοθεί μέσα από αυτά πιο γρήγορα.  Μέσω των δικτύων αυτών επίσης, μπορούν πολύ περισσότερα άτομα να συμβάλλουν στην προβολή ενός τόπου, ανεβάζοντας εικόνες και βίντεο με αξιοθέατα και φυσικές ομορφιές, συνταγές από την τοπική κουζίνα κ.ά.  Ακόμα μπορούμε να ενημερωνόμαστε πιο εύκολα για γιορτές, εκδηλώσεις και ότι συμβαίνει στον τόπο που προβάλλεται.

 Πολύ σημαντικές για την τουριστική βιομηχανία, αλλά και για τους ταξιδιώτες είναι οι αξιολογήσεις μέσω κοινωνικών δικτύων.  Ο επισκέπτης μπορεί να αξιολογήσει μια τουριστική επιχείρηση ή έναν τόπο και να διαβάσει τις γνώμες άλλων  Η καλή αξιολόγηση ενός εστιατορίου π.χ. μπορεί να αυξήσει κατακόρυφα την πελατεία  Οι πιο γνωστές τέτοιες εφαρμογές αξιολόγησης είναι το Tripadvisor και το Foursquare.

 Ενισχύεται τα τελευταία χρόνια η μόδα των ιστοτόπων που μπορούμε να μάθουμε πληροφορίες και προτάσεις για ένα μέρος από ντόπιους.  Παράδειγμα είναι η σελίδα Spotted by Locals και το ελληνικό dopios.com

 Στο airbnb.com μπορούμε να νοικιάσουμε ένα ολόκληρο σπίτι ή δωμάτιο που ανήκει σε κάποιον άλλο, σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου  Στο couchsurfing.com μπορούμε να γνωριστούμε με άλλους ανθρώπους και να φιλοξενηθούμε στα σπίτια τους

Στη διάδοση των smartphones έχει προσαρμοστεί και η τουριστική βιομηχανία. Αμέτρητες είναι οι εφαρμογές, με τις οποίες ο ταξιδιώτης μπορεί να περιηγηθεί σε μια πόλη, να μάθει τι υπάρχει κοντά του, προτάσεις για φαγητό, διασκέδαση, ψώνια, συγκοινωνίες, καιρό κ.ά.

 Μπορούμε να κάνουμε κρατήσεις μέσω διαδικτύου για: › Ξενοδοχεία › Πτήσεις › Ακτοπλοϊκά › Αυτοκίνητα › Μουσεία › Αξιοθέατα › Σιδηροδρομικά κ.ά.

 Κατάθεση σε τράπεζα  Πιστωτικές κάρτες  Αντικαταβολή

 Προσέχουμε οι σελίδες να είναι γνωστές.  Ελέγχουμε τη γραμμή διεύθυνσης της ιστοσελίδας  Φροντίζουμε ο υπολογιστής μας να είναι καθαρός από κακόβουλο λογισμικό (ιούς κλπ.)  Κρατάμε την απόδειξη της συναλλαγής

 Κερδίζουμε χρόνο  Γλιτώνουμε ουρές και ταλαιπωρία  Μπορούμε να συγκρίνουμε τιμές και να βρούμε καλές προσφορές

 Για να δούμε πώς λειτουργεί μία ψηφιακή περιήγηση επισκεφθήκαμε τη διεύθυνση acropolis - virtualtour.gr/ acropolis - virtualtour.gr/  Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί σαν να ήταν πραγματικά εκεί, μετακινώντας απλά την εικόνα.  Για κάθε σημείο ενδιαφέροντος παρέχονται και οι αντίστοιχες πληροφορίες

Επίσης επισκεφθήκαμε την σελίδα www. greecevirtual. gr /el/ www. greecevirtual. gr /el/ Και αυτή η σελίδα δίνει τη δυνατότητα σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται να δουν λεπτομέρειες από ένα μέρος ή και να το εξερευνήσουν χωρίς να βρίσκονται εκεί.

Η ίδια δυνατότητα υπάρχει φυσικά και σε πολλά αξιοθέατα του εξωτερικού. Κάναμε λοιπόν την ψηφιακή μας βόλτα:  Στο μουσείο του Λούβρου  Στο Βατικανό  Στο Βρετανικό μουσείο

 Με τις υπηρεσίες χαρτών μπορούμε να βρούμε ακριβείς πληροφορίες για το πώς θα πάμε κάπου, τις αποστάσεις, το κόστος καυσίμων κ.ά.  Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να εστιάσουμε σε ένα μέρος.  Τέτοιους χάρτες μας παρέχουν η Google, η Yahoo και άλλες εταιρείες.

 Το εργαλείο Street View της Google είναι από τα πιο εντυπωσιακά στο διαδίκτυο.  Μας δίνει τη δυνατότητα να «περπατήσουμε» ψηφιακά σε ένα δρόμο, σαν να ήμασταν εκεί

 Η περιοχή μας προβάλλεται στο διαδίκτυο μέσα από τις ιστοσελίδες των δήμων και αρκετές ιδιωτικές  Το επίπεδο των ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχονται είναι χαμηλό  Οι τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις δε χρησιμοποιούν αρκετά τις νέες τεχνολογίες για να προβληθούν

 Οι δήμοι πρέπει να κάνουν πιο λειτουργικές τις ιστοσελίδες τους και να τις εμπλουτίσουν με υλικό  Οι τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να αξιοποιήσουν τα κοινωνικά δίκτυα και ειδικά αυτά που γίνονται αξιολογήσεις  Χρειάζεται κάποια ιστοσελίδα που θα ενημερώνει τον επισκέπτη για ότι συμβαίνει στην περιοχή  Πρέπει να δημιουργηθεί ένας οδηγός της περιοχής για κινητά τηλέφωνα, με πληροφορίες και προτάσεις