ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική Εκπαίδευση ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ/ΠΑΙΔΙ/0308(ΒΙΕ)/07.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΗΛΙΑΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Παρουσίαση τελικών αποτελεσμάτων ερευνητικού προγράμματος συγχρηματοδοτούμενο από το Ίδρυμα.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Πανηγύρι Επιστήμης Παρουσίαση για γονείς
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Διδακτική Πληροφορικής
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
3D Printing και παιδί Βιβλιογραφικές αναφορές που ξεκινούν από την δεκαετία του ’70 (Growing Up Suburban, Edward A. Wynne) επισημαίνουν ότι “Το γενικότερο.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του από τους μαθητές στο μάθημα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Eκπαιδευτικός Σύμβουλος Engino.NET LTD

Ανάπτυξη λογισμικού Ονομασία έργου: «Ανάπτυξη λογισμικού για τρισδιάστατη σχεδίαση από παιδιά». Εντάσσεται στα πλαίσια της «Δέσμης Προγραμμάτων για Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία 2009-2010» του Ιδρύματος Προώθησης Έρευνας και συγχρηματοδοτείται από την Κυπριακή Δημοκρατία και το Ευρωπαϊκό ταμείο περιφερειακής ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης. ENGINO – τεχνολογική, επιστημονική και εκπαιδευτική ανάπτυξη. FREDERICK RESEARCH CENTER – επιστημονική και εκπαιδευτική ανάπτυξη. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Γενικοί σκοποί έργου Από τεχνολογικής πλευράς, το λογισμικό να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την εταιρεία Engino για βελτιστοποίηση της μεθοδολογίας στησίματος μοντέλων και παραγωγής οδηγιών κατασκευής. Από εκπαιδευτικής-επιστημονικής πλευράς, το λογισμικό να είναι φιλικό για παιδιά ηλικίας 9-15 ετών, για να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν: α) στο μάθημα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας, στην ενότητα «Σχεδιασμός» και συγκεκριμένα για την ηλεκτρονική σχεδίαση των ιδεών τους και β) γενικότερα στο σπίτι και στο σχολείο για να μπορούν να περιεργαστούν τα υλικά Engino, καθώς και άλλα υλικά σε τρισδιάστατη ηλεκτρονική μορφή. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Ειδικότεροι στόχοι έρευνας Φάση Α – συμμετοχή εκπαιδευτικών σε πιλοτικό εργαστήρι για εξοικείωση με το υλικό της έρευνας (παιχνίδι και λογισμικό). Οι ειδικότεροι στόχοι ήταν: Εφαρμογές του λογισμικού. Δυνατότητες του λογισμικού. Δυσλειτουργίες του λογισμικού. Τρόποι βελτίωσης του λογισμικού. Φάση Β – διδασκαλία λογισμικού στους μαθητές από τους εκπαιδευτικούς. Οι ειδικότεροι στόχοι ήταν: Κατανόηση του εργαλείου. Εκτέλεση του έργου. Συνειδητοποίηση της πρακτικής αξίας του λογισμικού. Ικανοποίηση από την εργασία. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Μεθοδολογία έρευνας Εργαλείο συλλογής δεδομένων: ερωτηματολόγιο για φάση Α: ερωτηματολόγιο για εκπαιδευτικούς για φάση Β: ερωτηματολόγιο για εκπαιδευτικούς και μαθητές Δείγμα έρευνας: 10 εκπαιδευτικοί Σχεδιασμού και Τεχνολογίας με 109 μαθητές 7 εκπαιδευτικοί Δημοτικού με 82 μαθητές 3 εκπαιδευτικοί Γυμνασίου με 27 μαθητές ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Διεξαγωγή έρευνας: Φάση Α Φάση Α: τρίωρο πιλοτικό εργαστήρι εκπαιδευτικών Για τους δασκάλους: 23/10 στο εργοστάσιο της Engino στη Λεμεσό Για τους καθηγητές: 24/11 στη σχολή FORUM στη Λευκωσία ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Διεξαγωγή έρευνας: Φάση Β Φάση Β: διδασκαλία τριών μαθημάτων των 2 περιόδων 1ο μάθημα  εξοικείωση με το κατασκευαστικό παιχνίδι Engino και το λογισμικό Engino KidCAD  δημιουργία πραγματικών και ψηφιακών μοντέλων (ορθογώνιο, τραμπάλα, τετράγωνο)  χρήση κατασκευαστή και παρουσιαστή του λογισμικού ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

ΟΜΑΔΑ 1: πραγματικό αντίγραφο ελικοπτέρου 2ο μάθημα  χρήση κατασκευαστή Engino KidCAD για δημιουργία ψηφιακού μοντέλου ελικοπτέρου  χωρισμός σε 3 ομάδες ανάλογα με τον τρόπο οδηγιών που είχαν στη διάθεσή τους: ΟΜΑΔΑ 1: πραγματικό αντίγραφο ελικοπτέρου ΟΜΑΔΑ 2: τυπωμένες οδηγίες Engino ΟΜΑΔΑ 3: απλή, γραμμική εικόνα ελικοπτέρου  όποια ομάδα τελείωνε μπορούσε να φτιάξει και δεύτερο μοντέλο ενός μικρού αυτοκινήτου ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

ΟΜΑΔΑ 1: πραγματικό αντίγραφο αυτοκινήτου Engino 3ο μάθημα  χρήση παρουσιαστή Engino KidCAD για δημιουργία πραγματικού μοντέλου αυτοκινήτου  χωρισμός σε 3 ομάδες ανάλογα με τον τρόπο οδηγιών που είχαν στη διάθεσή τους: ΟΜΑΔΑ 1: πραγματικό αντίγραφο αυτοκινήτου Engino ΟΜΑΔΑ 2: τυπωμένες οδηγίες Engino ΟΜΑΔΑ 3: χρήση παρουσιαστή για 3D οδηγίες  στη 2η περίοδο οι μαθητές έπρεπε να παρουσιάσουν σύντομα τις εργασίες τους: (επεξήγηση πορείας εργασίας δυσκολίες που αντιμετώπισαν συσχέτιση με πραγματικότητα κτλ.) ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Αποτελέσματα: Φάση Α Εφαρμογές του λογισμικού Δυνατότητες του λογισμικού Δυσλειτουργίες του λογισμικού Τρόποι βελτίωσης του λογισμικού ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Αποτελέσματα: Φάση Β 1ο ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ENGINO ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Συμπεριφορά 1: Κατανόηση του εργαλείου Χρόνος εκμάθησης και εξοικείωσης με το λογισμικό Απορίες παιδιών Εισηγήσεις εκπαιδευτικών για καλύτερη διδασκαλία ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

2ο ΜΑΘΗΜΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ Συμπεριφορά 2: Εκτέλεση του έργου Χρόνος κατασκευής και ευκολία ολοκλήρωσης της εργασίας Ευκολία μεταχείρισης ψηφιακών εξαρτημάτων Φιλικότητα προγράμματος ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Συμπεριφορά 2: Εκτέλεση του έργου 3ο ΜΑΘΗΜΑ – 1η ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗ Συμπεριφορά 2: Εκτέλεση του έργου Χρόνος κατασκευής και ευκολία ολοκλήρωσης της εργασίας 3ο ΜΑΘΗΜΑ – 2η ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ Συμπεριφορά 3: Συνειδητοποίηση της πρακτικής αξίας του λογισμικού Πρακτική αξία και συσχέτιση με την πραγματικότητα Συμπεριφορά 4: Ικανοποίηση από την εργασία Χρησιμότητα μοντέλων Διατήρηση ενδιαφέροντος ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το λογισμικό χρήζει βελτίωσης, αλλά έχει απεριόριστες δυνατότητες. Υλοποιεί τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος για το μάθημα του Σ&Τ. Στηρίζεται σε σύγχρονες θεωρίες μάθησης. Διδασκαλία σε 2 περιόδους ως μέρος του κεφαλαίου «Σχεδιασμός» και χρήση όλο το χρόνο. Κάποια τεχνικά προβλήματα στα κουμπιά και την κατασκευή. Εκπαιδευτικό ενδιαφέρον για επίλυση σχεδιαστικών προβλημάτων και εκμάθηση νέων δεξιοτήτων από τους μαθητές. Διατηρήθηκε ο ενθουσιασμός και το ενδιαφέρον των μαθητών. Πρακτική αξία και σύνδεση με την πραγματικότητα και την αγορά εργασίας. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ! ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ