12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies1 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΗΣ CISCO CISCO’s STRATEGIES
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Εισαγωγή-ιστορικά στοιχεία Γενικές αρχές στρατηγικής-κίνδυνοι Πρωτοβουλίες στην προμήθεια-κατασκευή Πρωτοβουλίες στην απόκτηση εταριών Πρωτοβουλίες στην αντιμετώπιση πελατών Τεχνοκρατικές πρωτοβουλίες Συμπεράσματα
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies3 Εισαγωγή-ιστορικά στοιχεία Ίδρυση το 1984 από 2 υπαλλήλους του Stanford University Πρώτα προïόντα το 1986 Διαρκώς αυξανόμενη γκάμα προïόντων: LAN, WAN, MAN, SOHO, AVVID, Internetworking γενικώς… 59 εταρίες, 34,000 εργαζόμενοι
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies4 Γενικές αρχές στρατηγικής (1) Διαρκής-αδιάκοπος εμπλουτισμός επιχειρηματικού μοντέλου της εταρίας Αλλαγές πλεύσης όταν απαιτείται End-to-end solutions Ολοκληρωμένη και αυτοματοποιημένη αλυσίδα προμηθειών-κατασκεύης Επιθετική τακτική απόκτησης εταιριών
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies5 Γενικές αρχές στρατηγικής (2) Προώθηση-και όχι κατ’ανάγκη ανάπτυξη- τεχνολογικών καινοτομιών Προσέγγιση πελατών-μεταπωλητών μέσα από διαφορετικά κανάλια, ανάλογα με την περίσταση Υιοθέτηση της κουλτούρας διαφανούς ανταλλαγής πληροφορίας και προσήλωση σε αυτήν
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies6 Πιθανοί κίνδυνοι Απομόνωση και έντονος ανταγωνισμός λόγω...απομιμήσεων Σύγκλιση τεχνολογιών διεύρυνση του product & services catalogue Διόγκωση της εταιρίας σε μία εποχή απολύσεων & περικοπών Συμπέρασμα: ΟΧΙ ΑΚΡΟΒΑΣΙΕΣ!!!
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies7 Πρωτοβουλίες στην προμήθεια-κατασκευή Ύπαρξη ενός μόνο ονόματος (single enterprise & contract manufacturing) Aυτόματη διαδικασία δοκιμασίας προïόντων (autotesting) Επιθετική διαδικασία εισαγωγής νέων προïόντων Πολλαπλοί δίαυλοι επαφής με τους πελάτες
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies8 Ύπαρξη ενός μόνο ονόματος Γραφειοκρατικές διαδικασίες επικίνδυνη τακτική, ΑΛΛΑ Εξαγορά εταιριών προσέλκυση επενδυτών Διαρκής ανταλλαγή πληροφοριών ταχεία και ασφαλής πρόγνωση αναγκών & επιτάχυνση ροής ρευστού Ο καθένας πρέπει να κάνει αυτό που ξέρει καλά
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies9 Aυτόματη διαδικασία δοκιμασίας προïόντων Άλλη μία πρωτοτυπία που...δεν ανήκει στη Cisco, με μετατροπή βέβαια... Εκμηδενίζοντας τον ανθρώπινο παράγοντα επιτυγχάνεται έλεγχος 100% σε πραγματικό χρόνο αξιοπιστία 300 κυψέλες ανά τον κόσμο Συνολικό κέρδος: 75% λιγότερο προσωπικό
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies10 Διαδικασία εισαγωγής νέων προïόντων Μιλάμε για προïόντα με συρρικνούμενο χρόνο ζωής Διαδικασία=(1) σχεδιασμός, (2) εκτέλεση, (3) εφαρμογή Το πρόβλημα=η ταχεία εισαγωγή Η λύση=η μείωση του (2) Το μέσο=χρήση 2 πληροφοριακών συστημάτων
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies11 Δίαυλοι επαφής με τους πελάτες Πελάτες: Δικτυακός τόπος που δίνει το συναίσθημα της συμμετοχής στη σχεδίαση και υλοποίηση του δικτύου Μεταπωλητές: Διατήρηση ισορροπίας αλλά και ανταγωνισμού μέσω διαφορετικών “channel programmes” 90% των πωλήσεων μέσω CCO (Cisco Connection Online)
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies12 Πρωτοβουλίες στην απόκτηση εταιριών Στόχος εξαγορών=«μικρές και όμορφες» τοπικές εταιρίες, την ώρα που είναι έτοιμες να «ξεπετάξουν» Στελεχώνονται από νέους μηχανικούς Αφομοιώνονται εύκολα από τη Cisco Δεν έχουν άλλη επιλογή «Βάζω τον πελάτη, βάζεις τη γνώση» Συνεχής διαδικασία εντοπισμού (scouting)
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies13 Πρωτοβουλίες στην συνεργασία εταιριών Στόχος συνεργασιών=Μεγάλες εταιρίες Συνεργάτες προμηθειών, ανάπτυξης, διανομής-ολοκλήρωσης «Βάζεις τον πελάτη, βάζω τη γνώση» Κάθε κατηγορία διέπεται από διαφορετικές σχέσεις Απαραίτητη προϋπόθεση: υπομονή και όχι εγωισμός
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies14 Πρωτοβουλίες στην αντιμετώπιση πελατών και ανθρώπινων πόρων (1) John Chambers: «πιάστε το σφυγμό του πελάτη» Με τις end-to-end λύσεις η Cisco «εγκλωβίζει» τον πελάτη «Ικανοποιήστε τον πελάτη». Δεν χωράνε ηγεμονικές τάσεις Προσομοίωση διαπροσωπικών σχέσεων μέσα από τους δικτυακούς τόπους
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies15 Πρωτοβουλίες στην αντιμετώπιση πελατών και ανθρώπινων πόρων (2) Δοκιμές χρηστικότητας του δικτυακού τόπου και άφοβες αλλαγές 10,000,000 σελίδες που ενημερώνονται ανά 15 λεπτά Διαφορετικά επίπεδα πρόσβασης στο CCO “Network enabled productivity”. Ένα αξιόπιστο benchmark για νέα προïόντα
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies16 Τεχνοκρατικές πρωτοβουλίες Ασύρματες τεχνολογίες Τεχνολογίες πρόσβασης xDSL Τεχνολογία AVVID IPv6 TAC (Technical Assistance Center) IP+MPLS+Optical Cisco IOS
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies17 Συμπεράσματα (1) Συμπαγές κλίμα που δεν χάνει το διαπροσωπικό χαρακτήρα του παρά την αθρώα χρήση δικτυακών εργαλείων «Φυλετική αρχιτεκτονική», αλλά με πολύ ομοιογενές πρόσωπο Απόκτηση μικρών, αλλά ουσιωδών εταιριών Παρακολούθηση των δεικτών των εταιριών που αποκτήθηκαν Διαρκές “scouting” για potential acquisitions
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies18 Συμπεράσματα (2) Ηγεσία με όραμα και υιοθέτηση μίας κουλτούρας (εν προκειμένω η ανταλλαγή γνώσεων) Δημοκρατικά πληροφοριακά συστήματα “The network is the company and the company is the network”, δηλαδή ευθυγράμμιση επιχείρησης και πληροφορικής Έρευνα και εξέλιξη που γίνεται από τους πελάτες Αδιάκοπη ακρόαση των πελατών
12/7/2015Hλίας Στραβάκος, Cisco's Strategies19 Ευχαριστώ πολύ!