ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΥΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ PhD,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
«Διαχείριση ποιότητας και Ελληνικά σχολεία»
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Παιχνίδια στις υπαίθριες δραστηριότητες αθλητικής αναψυχής / Εισαγωγή
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Προκλήσεις για τις δημόσιες βιβλιοθήκες  Εξυπηρέτηση ηλικιωμένων και κοινού διαφορετικών εθνικοτήτων  Κάλυψη αναγκών για όσους ομιλούν την Αγγλική ως.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Φεβρουάριος 2006.
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
Μονογραφία Επαγγέλματος
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων. Περιγραφή επαγγέλματος Ο ειδικός Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων είναι εκπαιδευμένος να : Παρακολουθεί υπεύθυνα τα παιδιά σε όλες τους.
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
Εργασία στα πλαίσια του μαθήματος του τουρισμού στο τμήμα «τεχνικός Τουριστικών Μονάδων και επιχειρήσεων Φιλοξενίας» στο Δημόσιο ΙΕΚ Ρεθύμνου.
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 11: Αθλητικός Τουρισμός: Υπαίθρια Αθλήματα - Δραστηριότητες Αθανάσιος Κουστέλιος, Καθηγητής Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
INDUCTION WEEK 2015 BA (Hons) in Early Childhood Studies MC Employability Scheme.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: Παράγων Ποιότητας στον Τουρισμό Εσπερίδα στα πλαίσια του 5ου MONEY SHOW 8 Δεκεμβρίου 2002Νίκος Σκουλάς.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
Σχολείο, αγωγή και κοινωνία Παλιά: με βάση τις κοινωνικές συνθήκες παραδοσιακές μορφές αγωγής: κάλυψη αναγκών Οικογένεια: σταθεροί ρόλοι. Διαιώνιση.
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Εργασία στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής 2 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΑΞΗ Γ1 ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.ΣΤΡΑΤΗΣ.
ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ Γιώργος Κώστα Καθηγητής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΥΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ PhD,

Κατασκήνωση  Η έννοια της λέξης κατασκήνωση, παραπέμπει συνειρμικά στην ομαδική συμβίωση στην ύπαιθρο κατά τη διάρκεια των διακοπών. Η κατασκήνωση μπορεί να είναι τρόπος ζωής, βιωματική εμπειρία, κοινόβιο, ψυχαγωγία, περιπέτεια … και να χαρακτηρίζεται από φαντασία, ρομαντισμό, γραφικότητα ….  Μπορεί ακόμη να μας θυμίζει αλησμόνητες χαρούμενες στιγμές της παιδικής και εφηβικής μας ηλικίας. Η κατασκήνωση μπορεί να σημαίνει πολλά διαφορετικά πράγματα. Κυρίως όμως η κατασκηνωτική εμπειρία έχει αναγνωρισθεί ως σημαντικός παράγοντας της ανάπτυξης του παιδιού και της βελτίωσης της κοινωνίας μας (Miller, 1997). Ιστορικά αποδεικνύεται ότι ο κατασκηνωτικός θεσμός διατηρείται αλώβητος, η αξία του παραμένει σημαντική και μπορεί να προσαρμόζεται στις μεγάλες αλλαγές, στις ανάγκες, στις ιδιαιτερότητες και στην κουλτούρα κάθε εποχής.

Στόχοι του μαθήματος :  Η προετοιμασία σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο των φοιτητών - ιών, ώστε να γνωρίσουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία και να γίνουν ικανοί - ές να εργασθούν ως στελέχη όλων των διοικητικών επιπέδων στο χώρο των κατασκηνώσεων.  Η γνωριμία της ζωής μέσα στη φύση, στην κατασκήνωση, η εξοικείωση με το κοινόβιο και η προστασία του περιβάλλοντος.

Στόχοι του μαθήματος :  Κύριος άξονας στην παιδική κατασκήνωση, είναι τα παιδιά και οι έφηβοι, οι παιδαγωγικές αρχές, η αναψυχή, το παιχνίδι, η κατανόηση των αναγκών, επιθυμιών και προσδοκιών τους, η εκπαίδευση και η ευαισθητοποίηση τους γύρω και μέσα από την υπαίθρια ζωή.  Η συνειδητοποίηση των σύγχρονων απαιτήσεων για τη βελτίωση των υπηρεσιών των κατασκηνώσεων, στον τομέα της αναψυχής (animation).  Ανάλυση το επαγγελματικού προφίλ και του ρόλου του ανιματέρ, προοπτικές καριέρας.

Διδακτικές ενότητες  1. Εισαγωγή  2. Κατασκήνωση, Αναψυχή, animation, Βασικές έννοιες, Ιστορική εξέλιξη του κατασκηνωτικού θεσμού, Νομοθεσία  3. Υπηρεσίες, χαρακτηριστικά, σύγχρονες προκλήσεις των κατασκηνώσεων  4. Μάνατζμεντ των κατασκηνώσεων, Παράγοντες του Περιβάλλοντος  5. Στελέχη κατασκηνώσεων, Θέματα επαγγελματικών δραστηριοτήτων  6. Σχεδιασμός και εφαρμογή προγραμμάτων αναψυχής στις κατασκηνώσεις  7. Το παιχνίδι στην κατασκήνωση  8. Παιχνίδια και βραδινές εκδηλώσεις animation για ενήλικους κατασκηνωτές  9. Παιδικές κατασκηνώσεις  10. Δραστηριότητες αναψυχής στις παιδικές κατασκηνώσεις  11. K ατασκηνωτικά παιχνίδια  12. Παιχνίδια στη φύση  13. Σύνοψη

Σχεδιασμός του μαθήματος  1. 18/2  2. 25/2  3. 4/3 ( )  4. 11/3  5. 18/3  6. 25/3 ( αργία )  7. 1/4  8. 22/4  9. 29/4  10. 7/5  /5  /5  /5

Προτεινόμενη βιβλιογραφία  Μάκρας, Σ.,(2009). Στην παιδική κατασκήνωση. Αθήνα  Νικηταράς, Ν.,(2004). Υπαίθρια ζωή. Τελέθριον, Αθήνα  Παπασωτηρίου, Κ., (1996). Το παιδί και η φυσιολογική σωματο - ψυχο - πνευματική ανάπτυξη και εξέλιξη. Κατασκήνωση - Υπαίθρια ζωή. Αθήνα  Φιλιππίδης, Δ. & Γκόλιας, Ν., (2001). Ψυχαγωγία και Άθληση Πελατών Ξενοδοχείων. ΕΛΛΗΝ, Αθήνα  Γλυνιά, Ε., Λύτρας, Π. & Μαράς, Δ., (2004). ΑΝΙΜΑΣΙΟΝ. Ψυχαγωγία και άθληση στον τουρισμό. INTERBOOKS, Αθήνα  Gilbertson, K., Bates, T., McLaughlin, T. & Ewert, A. (2006).Outdoor Education. Methods and Strategies. Human Kinetics  Van der Smissen, Β., Goering, O. & Brookhiser, J.,(2005). Nature-Oriented Activities American Camp Association, Inc.  Β all, A. & Ball, B. (2004). Basic Camp Management (6th ed.). U.S.A.: American Camp Association, Inc.  Camping Magazine / American Camp Association  Διδακτικές Σημειώσεις

Προτεινόμενη βιβλιογραφία  J. Silberg (2007) «125 παιχνίδια για έξυπνα και χαρούμενα παιδιά » Διόπτρα  J. Neuman « Παιχνίδια και ασκήσεις στη φύση » Salto  J. Neuman « Περιπετειώδη παιχνίδια » Salto  Συλλογικό έργο (2003) « Το μεγάλο βιβλίο των παιχνιδιών » Άγκυρα  B. Loraine (1998) « Παιχνίδια από όλο τον κόσμο » Salto  X. Καραίσκου «100 παραδοσιακά παιχνίδια » Διάπλαση  Α. Ανατολίτης (2000) « Ελληνικά παραδοσιακά παιχνίδια » Ατλαντίς  Ο. Ripoll « Παιχνίδια για όλες τις εποχές του χρόνου » Σαββάλας  J. Glenn, C. Denton « Τα παιχνίδια της παρέας » Κέδρος  T. Dahlke «365 παιδικά παιχνίδια » Πατάκης  Μ. Κυνηγού « Μουσικά ρυθμικά και κινητικά παιχνίδια » Διάπλαση  Ζ. Σκαλίδη, Φ. Τσαμπρα (2000)« Πρωτότυπα παιχνίδια » Κέδρος  Α. Γρίβα (1998)« Ελάτε να παίξουμε » Θυμάρι  P. Wetton (1998) « Παιχνίδια φυσικής αγωγής » Salto  M. Gustafson et al. (1995) « Τα ωραιότερα παιχνίδια » Salto  Α. Αναστασιάδης (2010) « Κινητικά – Παιδαγωγικά Παιχνίδια » Σημειώσεις, ΑΠΘ

Ο ρόλος του / της γυμναστή / ιας  «O γυμναστής ήταν, είναι και θα είναι το πιο ζωτικό στέλεχος της κατασκήνωσης » ( Κώστας, 2002)  Οι σύγχρονες κατασκηνώσεις απαιτούν στελέχη με γνώσεις, δεξιότητες και επαγγελματισμό και οι γυμναστές - ιες είναι τα καταλληλότερα άτομα που μπορούν με επιτυχία να συμβάλλουν στην υλοποίηση των στόχων τους.  Η φύση της δουλειάς, η εκπαίδευση και εξειδίκευση, καθιστούν τους / τις γυμναστές - ιες ικανούς - ές να εργασθούν ως στελέχη σε όλα τα διοικητικά επίπεδα ( αρχηγοί - μάνατζερ, υπαρχηγοί, κοινοτάρχες, ομαδάρχες, ναυαγοσώστες, προπονητές, ανιματέρ )  Οι γυμναστές - ιες είναι πρωτοπόροι στην ανάπτυξη του κατασκηνωτικού θεσμού.  Η λειτουργία των παιδικών κατασκηνώσεων στηρίζεται στην τεχνογνωσία και εμπειρία των γυμναστών - ιών.  Οι γυμναστές - ιες παίζουν σημαντικό ρόλο στον εμπλουτισμό του ελεύθερου χρόνου των κατασκηνωτών και στην απόκτηση θετικής βιωματικής εμπειρίας.  Οι γυμναστές - ιες δίνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια κατασκήνωση.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας