Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης (1)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
SWOT ANALYSIS.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Ο Ρόλος της υποδομής πληροφορικής στο Disaster Recovery Planning Ανδρέας Τριανταφυλλίδης Διευθυντής Marketing και Πωλήσεων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Βλάσσης Νικόλαος Α.Μ Γεωργακόπουλος Παναγιώτης Α.Μ Δεπάστα Χαρίκλεια Α.Μ Κουτσιώρα Τριανταφυλλιά Α.Μ
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Επιχειρηματικο σχεδιο
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Chapter 7: business risk analysis σ. 1 Κεφάλαιο 7 Μεθοδολογία Ανάλυσης Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ) Μεθοδολογία Ανάλυσης Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)Θεματολογία:
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΜΑΘΗΜΑ 4 Ο – 5 Ο. Η Ανάλυση SWOT εξετάζει τα Ισχυρά (Strengths) και Αδύναμα σημεία (Weaknesses) μιας επιχείρησης, τις Ευκαιρίες (Opportunities) και.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα # 4: Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων GERRY JOHNSON, KEVAN SCHOLES, RICHARD WHITTINGTON 1-1.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΡΙΣΚΟΥ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Ερωτήσεις 1ης και 2ης διάλεξης
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η Έ ρ γ ο υ P r o j e c t M a n a g e m e n t
Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Διεθνές ΗΕ
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας
Προγραμματισμός Δράσης Επιχείρησης.
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Β1. Β1 Β2 Close-to-market projects Τεχνική ωριμότητα Τεχνική διεργασία και «τελευταία λέξη της τεχνολογίας» Κλίμακα και αποτέλεσμα – Τέτοια ώστε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
Διάταξη τίτλου Σχεδιασμός Πεδίου Εφαρμογής του Έργου.
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

Έμφαση στη διαδικασία ανάπτυξης στρατηγικής  Plans are nothing; planning is everything (Dwight D. Eisenhower)  A good plan today is better than a perfect plan tomorrow. (George S. Patton)  The best way to prepare for the future is to create it. (Management guru Peter Drucker)  Every moment spent planning saves three or four in execution. (Crawford Greenwalt)  Hope is not a strategy. (General Thomas McInerney) Διαφάνεια 2

4 φάσεις για την ανάπτυξη στρατηγικής  Strategy Initiation  Ο οργανισμός αποτιμά τις δυνατότητες του και το επιχειρηματικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται.  Strategy Formulation  Ανάπτυξη των βασικών σημείων της στρατηγικής.  Strategy Implementation  Λεπτομερής ανάπτυξη στρατηγικής.  Μετατωπιζόμαστε από το τι κάνουμε στο πως το κάνουμε.  Strategy Assessment  Διαρκής αποτίμηση  Πόσο τήρείται η στρατηγική που αναπτύχθηκε ;  των αποτελεσμάτων της στρατηγικής. Διαφάνεια 3

Strategy Initiation(1/2)  Ανάλυση των δυνατοτήτων της εταιρίας και αποτίμηση.  Αποτίμηση εταιρικού οράματος και αποστολής, των δυνατοτήτων, των μεσοπρόθεσμων στόχων της εταιρίας.  Ποιές είναι οι περιοχές ενδιαφέροντος μας ;  Ποιοι είναι οι πελάτες μας ;  Ποιες προκλήσεις και κινδύνους αντιμετωπίζει ο οργανισμός μας ή / και το σύνολο του συγκεκριμένου τομέα της βιομηχανίας ;  Βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.  Αποτίμηση των βασικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων.  Προσδιορισμός των επιθυμητών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων για το μέλλον. Διαφάνεια 4

Strategy Initiation(2/2)  Προβλέψεις για το μέλλον.  Αναγνώριση των θετικών και αρνητικών παραγόντων που επηρεάζουν το μέλλον της βιομηχανίας.  Ανάλυση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και των ανταγωνιστών.  SWOT Analysis (Strengths, Weaknesses, Opportunities and Trends)  Competitor Analysis GRID template.  Scenario Planning ( δείτε περισσότερα Διαφάνεια 5

Strategy Formulation  Επιχειρηματικές ευκαιρίες  Ανάλυση των επιχειρηματικών ευκαιριών.  Πόσο οι επιχειρηματικές ευκαιρίες ταιριάζουν με τους μακροπρόθεσμούς στόχους του οργανισμού ;  Ανάλυση κόστους - ευκαιρίας (cost-benefit ανάλυσης )  Προσδιορισμός, αποτίμηση και διαχείριση ρίσκου  Εάν το ρίσκο κάποιας επιχειρηματικής δραστηριότητας είναι σημαντικό, θα πρέπει να αναπτυχθεί λεπτομερές σχέδιο διαχείρισης του ρίσκου.  Επιχειρηματικό σχέδιο (business plan)  Ανάπτυξη λεπτομερούς επιχειρηματικού σχεδίου. Διαφάνεια 6

Strategy Implementation Πως υλοποιούμε τη στρατηγική που προσδιορίσαμε στο προηγούμενο βήμα ;  Σχεδιασμός του έργου  Προσδιορισμός συγκεκριμένων στόχων.  Προγραμματισμός και ενδιάμεσοι στόχοι (milestones).  Προσδιορισμός μεθόδων αποτίμησης του αποτελέσματος.  Ανάθεση πόρων  Ανθρώπινων, οικονομικών, τεχνολογικών πόρων.  Διαχείριση του έργου  Υλοποίηση των παραπάνω μέσα από τις προδιαγεγραμμένες διαδικασίες. Διαφάνεια 7

Strategy Assessment  Διαρκής αξιολόγηση των αρχικών στρατηγικών στόχων με βάση προδιαγεγραμμένες μετρικές  Με βάση τις παραπάνω μετρήσεις  Διεξαγωγή διορθωτικών κινήσεων.  Ριζική αναδιάρθρωση του αρχικού στρατηγικού σχεδιασμού. Ο κύκλος της διαρκούς αναδιάρθρωσης της στρατηγικής του οργα - νισμού. Διαφάνεια 8