Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Διεθνές ΗΕ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Διεθνές ΗΕ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Διεθνές ΗΕ
Κεφάλαιο 13 Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Διεθνές ΗΕ

2 Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Στόχοι Εκμάθησης Να περιγράψετε την διεργασία στρατηγικού σχεδιασμού. Να περιγράψετε τον σκοπό και το περιεχόμενο ενός επιχειρησιακού σχεδίου και μιας επιχειρησιακής μελέτης. Να κατανοήσετε πώς το ηλεκτρονικό εμπόριο επιδρά στην διεργασία στρατηγικού σχεδιασμού. Να κατανοήσετε πώς διαμορφώνονται, δικαιολογούνται και ιεραρχούνται οι εφαρμογές ΗΕ. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

3 Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Στόχοι Εκμάθησης 5. Να περιγράψετε την υλοποίηση και την αποτίμηση της στρατηγικής, χρησιμοποιώντας δείκτες μέτρησης. 6. Να αποτιμήσετε τα ζητήματα που περιλαμβάνονται στο διεθνές ΗΕ. 7. Να αναλύσετε την επίδραση του ΗΕ σε επιχειρήσεις μικρού και μεσαίου μεγέθους. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

4 Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση
στρατηγική Μια γενική μεθοδολογία για το πώς μια επιχείρηση πρόκειται να ανταγωνιστεί, ποιοι πρέπει να είναι οι στόχοι της και ποια σχέδια και πολιτικές θα χρειαστούν για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

5 Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση
Στρατηγική και το Περιβάλλον Web Το Μοντέλο Ανταγωνιστικών Δυνάμεων του Porter και οι Στρατηγικές Οι πέντε κύριες δυνάμεις μέσα σε ένα κλάδο, που επηρεάζουν τον βαθμό του ανταγωνισμού και, τελικά, τον βαθμό της κερδοφορίας είναι: 1. Απειλή από την εισαγωγή νέων ανταγωνιστών 2. Διαπραγματευτική ισχύς των προμηθευτών 3. Διαπραγματευτική ισχύς των πελατών ή των αγοραστών 4. Απειλή από υποκατάστατα προϊόντα ή υποκατάστατες υπηρεσίες 5. Ανταγωνισμός ανάμεσα σε υπάρχουσες εταιρείες μέσα στον κλάδο Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

6 Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

7 Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση
Η Επίδραση του Internet στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου Η διαμόρφωση και η εκτέλεση ενός οράματος για το πώς μια νέα ή υπάρχουσα εταιρεία σκοπεύει να κάνει ηλεκτρονικές συναλλαγές. Στρατηγικός Σχεδιασμός για ΤΠ και ΗΕ στρατηγικός σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων Μια διεργασία για ανάπτυξη μιας στρατηγικής και σχεδίων για στοίχιση των πληροφοριακών συστημάτων (περιλαμβανομένων των εφαρμογών ΗΕ) με τις επιχειρησιακές στρατηγικές ενός οργανισμού. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

8 Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

9 Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση
Η Διεργασία Στρατηγικού Σχεδιασμού έναρξη στρατηγικής Η αρχική φάση του στρατηγικού σχεδιασμού κατά την διάρκεια της οποίας ο οργανισμός εξετάζει τον εαυτό του και το περιβάλλον του. Συγκεκριμένα αποτελέσματα από αυτή την φάση περιλαμβάνουν τα εξής: Ανάλυση της εταιρείας και πρόταση οικονομικού οφέλους πρόταση οικονομικού οφέλους Το όφελος που παρέχουν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες μιας εταιρείας σε μια εταιρεία ή στους πελάτες της. Βασικές δυνατότητες Προβλέψεις Ανάλυση ανταγωνισμού (κλάδου) Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

10 Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση
διαμόρφωση στρατηγικής Η ανάπτυξη στρατηγικών για εκμετάλλευση των ευκαιριών και για διαχείριση των απειλών μέσα στο επιχειρηματικό περιβάλλον, με βάση την γνώση των δυνάμεων και των αδυναμιών της επιχείρησης. Συγκεκριμένες δραστηριότητες και αποτελέσματα από αυτή την φάση περιλαμβάνουν: Επιχειρηματικές ευκαιρίες Ανάλυση κόστους-οφέλους Ανάλυση κινδύνου, αποτίμηση και διαχείριση Επιχειρησιακό σχέδιο Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

11 Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση
υλοποίηση στρατηγικής Η ανάπτυξη λεπτομερών, βραχυπρόθεσμων σχεδίων για ολοκλήρωση έργων που έχουν συμφωνηθεί κατά την διαμόρφωση στρατηγικής. Συγκεκριμένες δραστηριότητες και αποτελέσματα από αυτή την φάση περιλαμβάνουν: Επιχειρησιακός σχεδιασμός Κατανομή πόρων Διαχείριση έργου Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

12 Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση
αποτίμηση στρατηγικής Η συνεχής αποτίμηση της προόδου για επίτευξη των στόχων της στρατηγικής της επιχείρησης, που έχει σαν αποτέλεσμα διορθωτικές ενέργειες και, αν χρειάζεται, αναδιαμόρφωση της στρατηγικής. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

13 Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

14 Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση
Εργαλεία Στρατηγικού Σχεδιασμού ανάλυση SWOT Μια μεθοδολογία που μελετά τις εξωτερικές ευκαιρίες και απειλές, και τις συσχετίζει με εσωτερικές δυνάμεις και αδυναμίες. πλέγμα ανάλυσης ανταγωνισμού Ένα εργαλείο στρατηγικού σχεδιασμού, που δίνει έμφαση σε σημεία διαφοροποίησης ανάμεσα σε ανταγωνιστές και στην εταιρεία στόχου. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

15 Οργανισμική Στρατηγική: Αρχές και Επισκόπηση
σχεδιασμός σεναρίου Μια μεθοδολογία στρατηγικού σχεδιασμού, που παράγει αληθοφανή εναλλακτικά σχέδια, τα οποία βοηθούν τους διαμορφωτές αποφάσεων να αναγνωρίσουν ενέργειες που μπορούν να γίνουν σήμερα, για να σιγουρέψουν ότι θα επιτευχθεί επιτυχία στο μέλλον. εξισορροπημένος πίνακας βαθμολογίας Ένα εργαλείο διαχείρισης που αποτιμά την πρόοδο της επιχείρησης για επίτευξη των στρατηγικών στόχων, μετρώντας την απόδοση σε διάφορες περιοχές ενδιαφέροντος. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

16 Επιχειρησιακός Σχεδιασμός στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
επιχειρησιακό σχέδιο Μια γραπτή έκθεση που προσδιορίζει τους στόχους της επιχείρησης και περιγράφει το σχέδιο ή το πώς θα τους επιτύχει. επιχειρησιακή μελέτη Ένα επιχειρησιακό σχέδιο για μια νέα πρωτοβουλία ή για ένα μεγάλο, νέο έργο μέσα σε ένα υφιστάμενο οργανισμό. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

17 Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

18 Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

19 Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

20 Έναρξη Ηλεκτρονικής Στρατηγικής
Ζητήματα της Έναρξης της Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Πρωτοπόρος ή Οπαδός; Γεννήθηκε στο Δίκτυο ή Μεταφέρθηκε στο Δίκτυο; Καθορισμός Εμβέλειας Να Έχουμε μια Ξεχωριστή Ηλεκτρονική Εταιρεία; Να Δημιουργήσουμε μια Ξεχωριστή Ηλεκτρονική Επωνυμία; Στρατηγική στο Περιβάλλον Web 2.0 και στην Κοινωνική Δικτύωση Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

21 Διαμόρφωση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής
Επιλογή Ευκαιριών ΗΕ Καθορισμός ενός Κατάλληλου Χαρτοφυλακίου Εφαρμογής ΗΕ Το Μοντέλο BGC και ο Χάρτης Εσωτερικού Χαρτοφυλακίου Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

22 Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

23 Διαμόρφωση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής
κίνδυνος ηλεκτρονικού εμπορίου Η πιθανότητα να εμφανιστεί ένα αρνητικό αποτέλεσμα κατά την διάρκεια της ανάπτυξης και λειτουργίας μιας στρατηγικής ηλεκτρονικού εμπορίου. Ζητήματα Ασφάλειας Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

24 Διαμόρφωση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής
Ζητήματα της Διαμόρφωσης Στρατηγικής Πώς να Χειριστείτε την Σύγκρουση Καναλιών Πώς να Χειριστείτε την Σύγκρουση Ανάμεσα σε Παραδοσιακές και Ηλεκτρονικές Δραστηριότητες Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

25 Διαμόρφωση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής
Στρατηγική Διαμόρφωσης Τιμών Η σύγκριση τιμών είναι εύκολη Οι αγοραστές μερικές φορές διαμορφώνουν την τιμή Τα προϊόντα που αγοράζονται ηλεκτρονικά και παραδοσιακά έχουν διαφορετικές τιμές Η διαφοροποίηση τιμών μπορεί να είναι μια στρατηγική διαμόρφωσης τιμών διαφοροποίηση τιμών Πώληση του ίδιου αγαθού, αλλά με διαφορετικά χαρακτηριστικά επιλογής και παράδοσης. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

26 Υλοποίηση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής
Διεργασία Υλοποίησης Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Δημιουργία μιας Ομάδας Web προστάτης έργου Το άτομο που επιβεβαιώνει ότι το έργο ΗΕ λαμβάνει τον χρόνο, την προσοχή και τους πόρους που απαιτούνται, καθώς επίσης και υπερασπίζεται το έργο από αυτούς που το δυσφημούν ανά πάσα στιγμή. Εκκίνηση με ένα Πιλοτικό Έργο Κατανομή Πόρων Διαχείριση του Έργου Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

27 Υλοποίηση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής
Ζητήματα Υλοποίησης Στρατηγικής Ανάπτυξη Εφαρμογής Χρήση Εξωτερικών Συνεργατών: Πότε; Ποιους; χρήση εξωτερικού συνεργάτη Η χρήση ενός ανεξάρτητου προμηθευτή που θα παρέχει όλα ή τμήμα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που θα μπορούσαν να παρέχονται εσωτερικά. Στρατηγική Εταίρων Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

28 Υλοποίηση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής
Επιχειρηματικές Συμμαχίες και Εικονικές Εταιρείες εικονική εταιρεία Ένας οργανισμός που αποτελείται από αρκετούς επιχειρηματικούς εταίρους, οι οποίοι μοιράζονται το κόστος και τους πόρους για την παραγωγή ή την χρησιμοποίηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. συν-ανταγωνισμός Δύο ή περισσότερες εταιρείες συνεργάζονται σε κάποιες δραστηριότητες για αμοιβαίο όφελος, ακόμη και αν ανταγωνίζονται μεταξύ τους μέσα στην θέση αγορών. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

29 Υλοποίηση Ηλεκτρονικής Στρατηγικής
Ανασχεδίαση Επιχειρησιακών Διεργασιών αναδιαμόρφωση επιχειρησιακών διεργασιών Μια μεθοδολογία διεξαγωγής μιας πλήρους ανασχεδίασης των διεργασιών μιας επιχείρησης. διαχείριση επιχειρησιακών διεργασιών Μέθοδος για αναδιαμόρφωση επιχείρησης, που συνδυάζει συστήματα ροής εργασίας και μεθόδους ανασχεδίασης. Καλύπτει τρεις κατηγορίες διεργασιών – αλληλεπιδράσεις ανθρώπων με ανθρώπους, συστημάτων με συστήματα και συστημάτων με ανθρώπους. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

30 Ηλεκτρονική Στρατηγική και Αποτίμηση Έργου
Οι Στόχοι της Αποτίμησης Μέτρηση του πόσα από όσα υποτίθεται ότι αποδίδουν η στρατηγική ΗΕ και τα επόμενα έργα της, αποδίδουν πραγματικά Καθορισμός του αν η στρατηγική και τα έργα ΗΕ είναι βιώσιμα στο τρέχον περιβάλλον Εκ νέου αποτίμηση της αρχικής στρατηγικής για να μάθετε από τα λάθη σας και να βελτιώσετε τον μελλοντικό προγραμματισμό Αναγνώριση έργων που αποτυγχάνουν, όσο το δυνατό ταχύτερα και καθορισμός του για ποιο λόγο απέτυχαν, για να αποφύγετε τα ίδια προβλήματα σε επόμενα έργα Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

31 Ηλεκτρονική Στρατηγική και Αποτίμηση Έργου
Μέτρηση Αποτελεσμάτων και Χρήση Δεικτών Μέτρησης Δείκτες Μέτρησης ΗΕ δείκτης μέτρησης Ένα συγκεκριμένο, μετρήσιμο πρότυπο με το οποίο συγκρίνεται η πραγματική απόδοση. διαχείριση εταιρικής απόδοσης Προσέγγιση προχωρημένης μέτρησης και ανάλυσης απόδοσης, που περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και την στρατηγική. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

32 Ηλεκτρονική Στρατηγική και Αποτίμηση Έργου
Ο στρατηγικός σχεδιασμός στο CPM περιλαμβάνει τα παρακάτω οκτώ βήματα: Διεξαγωγή ανάλυσης της τρέχουσας κατάστασης Καθορισμό του ορίζοντα σχεδιασμού Διεξαγωγή μιας σάρωσης του περιβάλλοντος Προσδιορισμό των κρισίμων παραγόντων επιτυχίας Ολοκλήρωση μιας ανάλυσης χάσματος (απόδοση έναντι σκοπών) Δημιουργία ενός στρατηγικού οράματος Ανάπτυξη μιας εταιρικής στρατηγικής Καθορισμό στρατηγικών στόχων και σκοπών Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

33 Ηλεκτρονική Στρατηγική και Αποτίμηση Έργου
χάρτης στρατηγικής Ένα εργαλείο που ευθυγραμμίζει τις σχέσεις ανάμεσα στους βασικούς στόχους του οργανισμού για τις τέσσερις προοπτικές των εξισορροπημένων πινάκων βαθμολογίας. αναλυτική επεξεργασία για το Web Η ανάλυση των δεδομένων ρεύματος κλικ, για κατανόηση της συμπεριφοράς των επισκεπτών σε μια ιστοθέση. Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

34 Διεθνές Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Οφέλη και η Έκταση των Λειτουργιών Η δυνατότητα να διεξάγετε εμπορικές δραστηριότητες ανά πάσα στιγμή, από οπουδήποτε και με λογικό κόστος Φραγμοί του Διεθνούς ΗΕ Πολιτιστικά Ζητήματα Μετάφραση Πολιτισμού και Γλώσσας Διοικητικά Ζητήματα Γεωγραφικά Ζητήματα και Τοπικοποίηση Οικονομικά Ζητήματα Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

35 Διεθνές Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Κατάρριψη των Φραγμών του Διεθνούς ΗΕ Να είστε στρατηγικοί Μάθετε το κοινό σας Κάντε την ιστοθέση σας τοπική Να σκέφτεστε με διεθνή προοπτική, να ενεργείτε με συνέπεια Εκτιμήστε την ανθρώπινη επαφή Διασαφηνίστε, τεκμηριώστε, εξηγήστε Προσφέρετε υπηρεσίες που μειώνουν τους φραγμούς Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

36 Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

37 Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Θέματα Διοίκησης Ποια είναι η στρατηγική αξία του ΗΕ για τον οργανισμό; Ποια είναι η εμβέλεια του σχεδιασμού ηλεκτρονικών επιχειρήσεων; Πώς μπορείτε να συσχετίσετε τις δραστηριότητες ΗΕ με τους στόχους και τους δείκτες μέτρησης της επιχείρησης; Πρέπει οι δραστηριότητες dot-com να αναπτυχθούν μέσω μιας ξεχωριστής επιχείρησης; Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall

38 Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Θέματα Διοίκησης 5. Πώς πρέπει να εξελιχθεί η εμβέλεια της ηλεκτρονικής επιχείρησης; 6. Ποια είναι τα οφέλη και οι κίνδυνοι του ΗΕ; 7. Γιατί χρειαζόμαστε ένα σχέδιο; 8. Πώς μπορούμε να κάνουμε διεθνείς συναλλαγές; 9. Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε το έργο ΗΕ; Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall


Κατέβασμα ppt "Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Διεθνές ΗΕ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google