ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ Κ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (ΕΕ) Κύκλος σεμιναρίων για τις ΕΕ
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Αθήνα 2010 Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε. Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Α φάση: Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Συστηματική.
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Διδακτικοί στόχοι.
Χαρακτηριστικά και Ταξινόμηση των Ψυχολογικών Τεστ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ερευνα για την αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών 1 Πρόγραμμα Πολύ λίγη έως ανύπαρκτη ΛίγηΟύτε λίγη ούτε πολλή – μέτρια Καλή γνώση Εξαιρετική γνώση Σχεδιαστικά.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Ο τομέας της Πληροφορικής
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
Τι είναι ο Ατομικός φάκελος του παιδιού; (portfolio)
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
ΠΡΑΚΤΙΚΟΓΡΑΦΙΑ Μεταπτυχιακή φοιτήτρια: Ξυλά Βασιλική ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Προσχολική Παιδαγωγική
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Μεθοδολογία Έρευνας Δρ Ηλίας Αβραμίδης Tel:
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
για την επιλογή σκοπών και στόχων κατά το σχεδιασμό ΑΠ
Ταξινομίες διδακτικών στόχων
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Εκπαιδευτική παρουσίαση
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Θ. Ε
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Εθελοντισμός, κοινωνική δύναμη
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ Κ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ

Παρατήρηση Συμμετοχική ή απλή παρατήρηση (participant or non-participant observation) Συμμετοχική παρατήρηση των παιδιών καθώς βρίσκονται στο φυσικό τους περιβάλλον Σημειώσεις/αυτούσια αποσπάσματα Οπτικογραφήσεις Μαγνητοφωνήσεις Ημερολόγιο Λίστες ελέγχου Λίστα με αναλογική κλίμακα

Παρατήρηση Συχνή και εκτεταμένη καταγραφή Συνεχής καταγραφή ή καταγραφή επεισοδίων Παρατήρηση ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ, όχι ερμηνεία/αξιολόγηση συμπεριφορών Ανοικτά μάτια και ανοικτό μυαλό Πρόχειρες σημειώσεις Ανάπτυξη σημειώσεων

Αποφάσεις Αποφασίζω πώς να παρατηρήσω τα παιδιά με βάση το είδος των πληροφοριών που θέλω να συλλέξω. Τι θέλω να μάθω για το παιδί; Για την ανάπτυξη του σε ένα τομέα, σε μια έννοια, τη συμπεριφορά του σε μια φάση της ημέρας, μαζί ή χωρίς άλλα παιδιά; Επικεντρώνομαι στο πριν, κατά τη διάρκεια κ μετά μια κατάστασης/περίπτωσης, στους συμμετέχοντες

Είδη Παρατήρησης Anecdotal record- Παρατήρηση επεισοδίων Καταγράφω μια συγκεκριμένη ικανότητα. Σύντομη κ ειδική περιγραφή σε συνεχή κ αντικειμενικό λόγο. Π.χ. ικανότητα χειρισμού του βιβλίου

Είδη Παρατήρησης Running record-Συνεχής παρατήρηση Συνεχής σημειώσεις των όσων συμβαίνουν καθώς συμβαίνουν. Λόγος συνεχής κ αντικειμενικός Rating Scale-Αναλογική κλίμακα Κρίσεις κ αξιολογήσεις ποιότητα κ βαθμό της συμπεριφοράς, στοιχεία τα οποία έχω προκαθορίσει

Είδη Παρατήρησης Checklists-Λίστα ελέγχου Επικεντρώνομαι σε συγκεκριμένες δεξιότητες/ικανότητες και σημειώνω αν υπάρχουν ή όχι

Τι παρατηρούμε; Τομείς ανάπτυξης Γνωστικά Αντικείμενα Ατομική εξέλιξη Χρόνος Ποιότητα

Για ποιους γίνεται η παρατήρηση η οποία οδηγεί στην αξιολόγηση; Παιδιά Ανάπτυξη, μάθηση, κίνητρα, ιδιαίτερες υπηρεσίες Εκπαιδευτικούς Έλεγχος προγράμματος, και προγραμματισμού (υλικά κ.ά.) από ΥΠ Γονείς Ενημέρωση Έρευνα Νέες μεθόδους εργασίας