Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 37 ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Advertisements

GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
Ημερίδα Γραφείου Διασύνδεσης 21/11/2006 ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) «ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ» ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΑΘΗΝΑ, 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2007.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
JEAN MONNET. Στόχοι Προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και την έρευνα στο γνωστικό αντικείμενο της Ε.Ε. Συμφιλίωση των φοιτητών και νέων επαγγελματιών.
Αφροδίτη Τσαλγατίδου Επίκουρος Καθηγήτρια
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων στην Κύπρο Λεμεσός, 21 Ιουνίου 2013.
Ανώτατη Εκπαίδευση ERASMUS. ΔΡΑΣΕΙΣ 1) Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές 2) Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση 3) Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013.
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 8/03/2013.
Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ  Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Ιωάννης Βλάχος Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Μέλος Α.ΔΙ.Π. Bologna Expert Α. Σ. Κ. T. ΑΘΗΝΑ Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Μάθημα: Εκπαιδευτική πολιτική Διδάσκουσα : Σοφία Ηλιάδου-Τάχου Φοιτήτρια : Ντέλη.
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Προηγμένα Συστήματα Παραγωγής, Αυτοματισμού και Ρομποτικής» ( Φασουλάς Γιάννης Επίκουρος.
Η Διεθνής Κινητικότητα Erasmus+ σε αριθμούς 19η Διημερίδα Τμημάτων-Γραφείων Διεθνών, Δημοσίων Σχέσεων και Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ελληνικών.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS 29 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, “Athens Park Hotel” «Το Πρόγραμμα ERASMUS μετά το 2013»
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Κομβικός ο ρόλος της Διαχείρισης Κινδύνων στη Διαχείριση Επενδύσεων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Bonjour Athenes, Καλημέρα Παρίσι
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
MBA Εξ’ Αποστάσεως του Πανεπιστημίου Λευκωσίας
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ.
Erasmus EMaTTech.
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011 Αθήνα, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Παρουσίαση Ερευνητικών Ενδιαφερόντων
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων /Learning Mobility of Individuals
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 37 ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕRASMUS ΓΙΑ ΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΕΤΗ ΕΩΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΥΣΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (Α.Μ.227) Επιβλέπων Καθηγητής Γιαννίκος Ιωάννης Μέλη Επιτροπής Συριόπουλος Κωνσταντίνος Ανδρουλάκης Γεώργιος

Data Envelopment Analysis Μέθοδος αποτίμησης της αποδοτικότητας ενός συνόλου συγκρίσιμων και ομοιογενών μονάδων Η αποδοτικότητα σχετίζεται με την ικανότητα μιας μονάδας να μετασχηματίζει τις εισροές που καταναλώνει σε παραγόμενες εκροές Μέθοδος Data Envelopment Analysis Προσέγγιση της μεθόδου: (1957) Farrel (1978) Charnes, Cooper και Rhodes

Μονάδες Λήψης Αποφάσεων Σύνολο Μονάδων Απόφασης Decision Making Units DMUs Χαρακτηριστικά: λειτουργούν σε ένα ενιαίο πλαίσιο είναι συγκρίσιμες και ομοιογενείς καταναλώνουν τις ίδιες πολλαπλές εισροές παράγουν τις ίδιες πολλαπλές εκροές,

Αποδοτικό σύνορο DEA: μη παραμετρική μέθοδος γραμμικού προγραμματισμού υπολογίζει το όριο της αποδοτικότητας (αποδοτικό σύνορο) ενός συνόλου μονάδων παραγωγής και επιτυγχάνει να διαχωρίσει αυτές σε αποδοτικές ή μη Μονάδες Αποδοτικές να εκτιμηθεί το περιθώριο βελτίωσης Μη Αποδοτικές να μετατραπούν σε αποδοτικές

Εφαρμογές της DEA Πεδία εφαρμογής: Τράπεζες (Barr andSiems, 1997) Παροχές υγείας (Chilingerian and Sherman, 2004) Βιομηχανία (Rei, Seiford and Ζhu, 1998) και πολλά άλλα πεδία… Η μεθοδολογία της DEA έχει χρησιμοποιηθεί για την αξιολόγηση Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων σε πολλές χώρες : Αυστραλία (Madden et al. 1997, Avrikan 2001 and Abbott and Doucouliagos 2003) Kίνα (Ng and Li 2000) Γερμανία (Fandel 2007) Αγγλία (Athanassopoulos and Shale 1997, Sarrico et al. 1997, Flegg et al. 2004) USA (Colbert et al. 2000)

Μαθηματικά Μοντέλα της DEA Input-Oriented DEA Model CRS (Constant Returns to Scale) Output-Oriented DEA Model CRS (Constant Returns to Scale) VRS (Variable Returns to Scale) Slack-based DEA Models Input-Oriented DEA ModelOutput-Oriented DEA Model

Πρόγραμμα Κοινοτικής Δράσης: ERASMUS Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Το πρόγραμμα Erasmus είναι ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα εκπαίδευσης και κατάρτισης για την κινητικότητα και την συνεργασία των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων στην Ευρώπη. Το πρόγραμμα απευθύνεται: (α) σε φοιτητές που επιθυμούν να σπουδάσουν και να εργαστούν στο εξωτερικό (β) σε καθηγητές των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων που επιθυμούν να διδάξουν στο εξωτερικό και (γ) στο προσωπικό των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης που επιθυμεί να καταρτιστεί στο εξωτερικό.

Πρόγραμμα Κοινοτικής Δράσης: ERASMUS ERASMUS STUDENT MOBILITY STUDENT MOBILITY STUDIES (SMS) STUDENT MOBILITY PLACEMENT (SMP) ERASMUS STAFF MOBILITY STAFF TEACHING ASSIGNMENT (STA) STAFF TRAINING (STT) Πηγή: Erasmus – Facts, Figures & Trends/ The European Union support for student and staff exchanges and university cooperation in Πηγή: Erasmus – Facts, Figures & Trends/ The European Union support for student and staff exchanges and university cooperation in Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (IKY): Εθνική Μονάδα στην Ελλάδα για τη διαχείρισης των κεντρικών δράσεων του ERASMUS

Πηγή: Ι.Κ.Υ.

Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας του προγράμματος Erasmsus σε 37 Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στην Ελλάδα, με βάση τη μεθοδολογία της Περιβάλλουσας Ανάλυσης Δεδομένων κατά 4 συνεχή ακαδημαϊκά έτη από το 2007 έως το 2011 Καθορισμός Μονάδων Λήψης Αποφάσεων 37 Ελληνικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα  21 Πανεπιστήμια (UNI 1, UNI 2, …, UNI 21)  16 Τεχνολογικά Ιδρύματα (ΤΕΙ 1, ΤΕΙ 2, …, ΤΕΙ 16) Καθορισμός Εισροών – Εκροών

Καθορισμός Λογισμικού Εφαρμογή του Excel: Solver (εργαλείο βελτιστοποίησης και επίλυσης εξισώσεων) Συνολικά αποτελέσματα: Χρήση Μακροεντολών Καθορισμός Μαθηματικού Μοντέλου  Μοντέλο με προσανατολισμό την εισροή (Ιnput-Oriented Model) Καθεστώς σταθερών αποδόσεων κλίμακας (Constant Returns to Scale, CRS) Καθεστώς μεταβλητών αποδόσεων κλίμακας (Variable Rteurns to Scale, VRS)  Μοντέλο βασισμένο στο περιθώριο (Slack-Based Model)

: Καλύτερη ακαδημαϊκή χρονιά κατά την οποία υπήρχαν τα περισσότερα αποδοτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Μικρός αριθμός αποδοτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων σε σχέση με τα εξεταζόμενα μόνο το 32% (12/37) των Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων υπήρξε αποδοτικό, σε σχέση με το σύνολο των υπό εξέταση Ιδρυμάτων (VRS) Ασθενής έως και μηδαμινή παρουσία των αποδοτικών ΤΕΙ Φθίνουσα τάση στον αριθμό αποδοτικών Μονάδων Λήψης Αποφάσεων

7 Εκπαιδευτικά Ιδρύματα υπήρξαν πλήρως αποδοτικά για τα 4 συνεχόμενα ακαδημαϊκά έτη που εξετάστηκαν (VRS) 4 Εκπαιδευτικά Ιδρύματα υπήρξαν πλήρως αποδοτικά για τα 4 συνεχόμενα ακαδημαϊκά έτη που εξετάστηκαν (CRS) Μόνο ΑΕΙ υπήρξαν πλήρως αποδοτικά για τα 4 συνεχή έτη Ένα ΤΕΙ υπήρξε πλήρως αποδοτικό για 2 ακαδημαϊκά έτη Το UNI 8 υπήρξε τις περισσότερες φορές σημείο αναφοράς για μη αποδοτικές μονάδες (παρουσιάστηκε 102 φορές ως σημείο αναφοράς σε μη αποδοτικές μονάδες κατά τη διάρκεια των 4 ακαδημαϊκών ετών)

Τα αποτελέσματα δεν μπορούν να γενικευτούν Δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για όλα τα Ιδρύματα που συμμετείχαν στο πρόγραμμα κοινοτικής δράσης ERASMUS To κενό των στοιχείων δεν μπόρεσε να καλυφθεί από το Υπουργείο Παιδείας καθώς και η παραχώρηση επιπλέον πληροφοριών που θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμες Επιπλέον πληροφορίες θα μπορούσε να είναι ο αριθμός των εργαζομένων που απασχολούνται με το πρόγραμμα, ο αριθμός των συμβασιούχων που εκτελεί σχετικό διοικητικό έργο κ.α. Στη συγκεκριμένη μεθοδολογία δεν μπορούν να ληφθούν υπόψη οι εξωτερικοί παράγοντες που ισχύουν και μπορεί να επηρεάσουν την αποδοτικότητα των μονάδων Για παράδειγμα η οικονομική κρίση που βιώνει η χώρα

Το θέμα της αποδοτικότητας των Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ERASMUS μπορεί να επεκταθεί, καθώς ξεκινάει το νέο κοινοτικό πρόγραμμα ERASMUS for all Προτεινόμενες μεταβλητές που θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν στο μοντέλο είναι: O αριθμός των αιτήσεων για συμμετοχή στο πρόγραμμα Ο αριθμός των αιτήσεων που εγκρίθηκαν Ο αριθμός των ατόμων που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα Ο αριθμός των συμμετεχόντων ανά βαθμίδα εκπαίδευσης (προπτυχιακοί/ μεταπτυχιακοί/ διδακτορικοί) Η απορρόφηση του ποσοστού του εγκεκριμένου προϋπολογισμού κ.α.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ