Comenius Regio 2013-2015 Comenius Regio 2013-2015 “Schools without borders” “Schools without borders”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ και ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Η Καταξιωτική Διερεύνηση (Appreciative Inquiry)
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Έλενα Βλαχογιάννη Φιλόλογος – Επιμορφώτρια ΤΠΕ
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΠΛΑΤΩΝ Συνεργατική Δημιουργία Τέχνης για την Μείωση της Περιθωριοποίησης.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Σχέση οικογένειας – σχολείου - κοινότητας
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
ERASMUS+ Βασική Δράση 2 Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Building potential of school in areas of healthy lifestyle and.
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
ETWINNING ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Μαίρη Φουρνάρη 1 ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Αττικής Blog:
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Τίτλος Προγράμματος: ή «Τα παιγνίδια του παππού/ γιαγιά»
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Εκπαίδευση και μειονότητες
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Comenius Regio Comenius Regio “Schools without borders” “Schools without borders”

Comenius Regio Σύντομη περιγραφή - στόχοι: Σύντομη περιγραφή - στόχοι: Οι Περιφερειακές Συμπράξεις Comenius regio προωθούν τη συνεργασία μεταξύ των τοπικών και των περιφερειακών Εκπαιδευτικών Αρχών που διαδραματίζουν κάποιο ρόλο στη σχολική εκπαίδευση στην Ευρώπη. Παρέχουν την ευκαιρία σε εκπαιδευτικές Αρχές δύο Ευρωπαϊκών χωρών, σε συνεργασία με σχολεία και άλλους φορείς άτυπης εκπαίδευσης στην περιφέρειά τους, να συνεργαστούν σε ένα ή περισσότερα θέματα κοινού ενδιαφέροντος και να αναπτύξουν και να ανταλλάξουν καλές πρακτικές. Οι Περιφερειακές Συμπράξεις Comenius regio προωθούν τη συνεργασία μεταξύ των τοπικών και των περιφερειακών Εκπαιδευτικών Αρχών που διαδραματίζουν κάποιο ρόλο στη σχολική εκπαίδευση στην Ευρώπη. Παρέχουν την ευκαιρία σε εκπαιδευτικές Αρχές δύο Ευρωπαϊκών χωρών, σε συνεργασία με σχολεία και άλλους φορείς άτυπης εκπαίδευσης στην περιφέρειά τους, να συνεργαστούν σε ένα ή περισσότερα θέματα κοινού ενδιαφέροντος και να αναπτύξουν και να ανταλλάξουν καλές πρακτικές. Δομή και διάρκεια Περιφερειακής Σύμπραξης Comenius Δομή και διάρκεια Περιφερειακής Σύμπραξης Comenius Οι Περιφερειακές Συμπράξεις Comenius απαρτίζονται από δύο "Περιφέρειες Εταίρους". Κάθε περιφέρεια εταίρος πρέπει να εμπλέκει: Οι Περιφερειακές Συμπράξεις Comenius απαρτίζονται από δύο "Περιφέρειες Εταίρους". Κάθε περιφέρεια εταίρος πρέπει να εμπλέκει: Μια τοπική ή περιφερειακή Εκπαιδευτική Αρχή σχετική με την εκπαίδευση Μια τοπική ή περιφερειακή Εκπαιδευτική Αρχή σχετική με την εκπαίδευση Τουλάχιστον ένα σχολείο Τουλάχιστον ένα σχολείο Τουλάχιστον έναν άλλο σχετικό τοπικό εταίρο (π.χ. κέντρα νεότητας, αθλητικά κέντρα και σωματεία, σύνδεσμοι γονέων, μουσεία, συμβουλευτικές υπηρεσίες κλπ.) Τουλάχιστον έναν άλλο σχετικό τοπικό εταίρο (π.χ. κέντρα νεότητας, αθλητικά κέντρα και σωματεία, σύνδεσμοι γονέων, μουσεία, συμβουλευτικές υπηρεσίες κλπ.) Η διάρκεια των Περιφερειακών Συμπράξεων είναι δύο χρόνια. Η διάρκεια των Περιφερειακών Συμπράξεων είναι δύο χρόνια.

“ Schools without borders” “ Schools without borders”Περίληψη Το πρόγραμμα στοχεύει στην αντιμετώπιση των ποικίλων προβλημάτων που υφίστανται στα σχολεία εξαιτίας του κοινωνικού αποκλεισμού των μεταναστών καθώς και άλλων κοινωνικών ομάδων. Η ύπαρξη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας στηρίζεται στην ποικιλομορφία. Σε μια εποχή που η πολυπολιτισμικότητα και η διαφορετικότητα θεωρούνται δεδομένα η συνεργασία και η αρμονική συνύπαρξη είναι απαραίτητα στοιχεία για την πρόοδο της κοινωνίας. Βασιζόμενοι σε αυτό το σκεπτικό θα προσπαθήσουμε να περάσουμε στους συμμετέχοντες το μήνυμα ότι κανένα έθνος και καμιά κοινωνική ομάδα δε θα πρέπει να αισθάνεται μειονεκτικά και να «αποκλείεται» από τον κοινωνικό περίγυρο. Για την επίτευξη αυτού του στόχου πρέπει να γίνει συνείδηση στους συμμετέχοντες ότι ο σεβασμός της διαφορετικής κουλτούρας, του διαφορετικού πολιτισμού και της οποιασδήποτε ιδιαιτερότητας είναι το πρώτο βήμα για την υπερπήδηση όλων των δυσκολιών. Το δεύτερο βήμα είναι να «μοιραστούμε» και να εξοικειωθούμε με το διαφορετικό και το τρίτο να το εκτιμήσουμε και να το ενσωματώσουμε στη σχολική και στην ευρύτερη κοινότητα. Άλλωστε η πρόοδος της ανθρωπότητας υπήρξε το αποτέλεσμα της συνύπαρξης και της συνεισφοράς όλων μας. Βασιζόμενοι σε αυτό το σκεπτικό θα προσπαθήσουμε να περάσουμε στους συμμετέχοντες το μήνυμα ότι κανένα έθνος και καμιά κοινωνική ομάδα δε θα πρέπει να αισθάνεται μειονεκτικά και να «αποκλείεται» από τον κοινωνικό περίγυρο. Για την επίτευξη αυτού του στόχου πρέπει να γίνει συνείδηση στους συμμετέχοντες ότι ο σεβασμός της διαφορετικής κουλτούρας, του διαφορετικού πολιτισμού και της οποιασδήποτε ιδιαιτερότητας είναι το πρώτο βήμα για την υπερπήδηση όλων των δυσκολιών. Το δεύτερο βήμα είναι να «μοιραστούμε» και να εξοικειωθούμε με το διαφορετικό και το τρίτο να το εκτιμήσουμε και να το ενσωματώσουμε στη σχολική και στην ευρύτερη κοινότητα. Άλλωστε η πρόοδος της ανθρωπότητας υπήρξε το αποτέλεσμα της συνύπαρξης και της συνεισφοράς όλων μας. Επιπλέον το πρόγραμμα θα δώσει την ευκαιρία στους εμπλεκόμενους να βελτιώσουν τις επικοινωνιακές και διαχειριστικές τους ικανότητες καθώς και να ανταλλάξουν εμπειρίες μέσα από την αλληλεπίδραση με άτομα από άλλες χώρες. Επιπλέον το πρόγραμμα θα δώσει την ευκαιρία στους εμπλεκόμενους να βελτιώσουν τις επικοινωνιακές και διαχειριστικές τους ικανότητες καθώς και να ανταλλάξουν εμπειρίες μέσα από την αλληλεπίδραση με άτομα από άλλες χώρες.

Partners region1 Δ/θμια Εκπ/ση Τρικάλων Δ/θμια Εκπ/ση Τρικάλων e-trikala e-trikala 3ο Λύκειο 3ο Λύκειο 3ο Γυμνάσιο 3ο Γυμνάσιο Λύκειο Βαλτινού Λύκειο Βαλτινού 1o Γυμνάσιο Καλ/κας 1o Γυμνάσιο Καλ/κας Επάλ Πύλης Επάλ Πύλης

Partners region 2 Department of Education and Training of Charleroi Department of Education and Training of Charleroi Ecole Industrielle de Jumet Ecole Industrielle de Jumet CENTRE REGIONAL D’INTEGRATION DE CHARLEROI(CRIC) CENTRE REGIONAL D’INTEGRATION DE CHARLEROI(CRIC) Section régionale de Charleroi de la Ligue de l’Enseignement et de l’Education permanente( LEEP) Section régionale de Charleroi de la Ligue de l’Enseignement et de l’Education permanente( LEEP) Centre d’Action Laïque de Charleroi(CAL) Centre d’Action Laïque de Charleroi(CAL)

Τα θέματα-τα προβλήματα που πρόκειται να προσεγγίσουμε Η αντιμετώπιση φαινομένων ρατσισμού, ξενοφοβίας, και κοινωνικού αποκλεισμού στο σχολείο Η αντιμετώπιση φαινομένων ρατσισμού, ξενοφοβίας, και κοινωνικού αποκλεισμού στο σχολείο Η καλλιέργεια της ανεκτικότητας και του σεβασμού σε κάθε διαφορετικό πολιτισμό. Η καλλιέργεια της ανεκτικότητας και του σεβασμού σε κάθε διαφορετικό πολιτισμό. Η πολύπλευρη στήριξη των μειονοτήτων Η πολύπλευρη στήριξη των μειονοτήτων Η σπουδαιότητα της γνωριμίας διαφορετικών πολιτισμών. Η σπουδαιότητα της γνωριμίας διαφορετικών πολιτισμών. Η καλλιέργεια μιας θετικής στάσης απέναντι σε καθετί διαφορετικό Η καλλιέργεια μιας θετικής στάσης απέναντι σε καθετί διαφορετικό

Στόχοι του προγράμματος Η εκτίμηση της έκτασης του προβλήματος που αντιμετωπίζουν οι μετανάστες με σκοπό την προώθηση λύσεων Η εκτίμηση της έκτασης του προβλήματος που αντιμετωπίζουν οι μετανάστες με σκοπό την προώθηση λύσεων Συνεργασία και υιοθέτηση καλών πρακτικών από τους εμπλεκόμενους φορείς για την ενσωμάτωση των μεταναστών Συνεργασία και υιοθέτηση καλών πρακτικών από τους εμπλεκόμενους φορείς για την ενσωμάτωση των μεταναστών Περιορισμός της σχολικής βίας,του ρατσισμού και της ξενοφοβίας Περιορισμός της σχολικής βίας,του ρατσισμού και της ξενοφοβίας Συνεργασία και διάλογος μεταξύ ευρωπαϊκών χωρών και κυρίως με το Βέλγιο Συνεργασία και διάλογος μεταξύ ευρωπαϊκών χωρών και κυρίως με το Βέλγιο Η κινητοποίηση των εμπλεκομένων για συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα Η κινητοποίηση των εμπλεκομένων για συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα Η ενημέρωση πάνω σε νέες διδακτικές μεθόδους Η ενημέρωση πάνω σε νέες διδακτικές μεθόδους Η βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων Η βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων Η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων Η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων Η διάδοση των αποτελεσμάτων του προγράμματος Η διάδοση των αποτελεσμάτων του προγράμματος Η ενδυνάμωση της θέσης των εμπλεκόμενων φορέων στην τοπική κοινωνία Η ενδυνάμωση της θέσης των εμπλεκόμενων φορέων στην τοπική κοινωνία