Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015 1 Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας Υπουργείο Παιδείας,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ευρωπαϊκή Εταιρεία για τη Γλωσσική Δοκιμασιολογία και την Αξιολόγηση της Γλωσσικής Επίδοσης
Advertisements

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Π.Π.Σ.Π.Α Όμιλος Αγγλικής Γλώσσας Επίπεδο Β
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Hyatt Regency, Θεσσαλονίκη, 10/12/2006
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας – Γερμανικά
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
Τ ΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΠΘ «Μεταπτυχιακές Σπουδές & Έρευνα στο Τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ» Ελένη Κ. Παλούρα, Καθηγήτρια Διευθύντρια ΜΠΣ «Φυσική & Τεχνολογία Υλικών»
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Βασικοί Άξονες Ανάπτυξης του ΚΠΓ ΥΠ.Ε.Π.Θ.  Γενική Διεύθυνση Ευρωπαϊκών και Διεθνών Εκπαιδευτικών Θεμάτων  Διεύθυνση Πιστοποίησης της Γνώσης Ξένων Γλωσσών.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Γ1 – Πολύ καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β2 – Καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2015 Παρασκευή, 27.
Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ΥΠ.Ε.Π.Θ.  Γενική.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Επιμόρφωση εξεταστών τουρκικής γλώσσας Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Τετάρτη, 15.
Υποέργο Τουρκικής 08 Υποέργο Τουρκικής 08 Επιμόρφωση νέων αξιολογητών και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση εξεταστών της.
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 8/03/2013.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ Εισδοχή Ελλαδιτών Υποψηφίων στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
1 ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ) Μάης 2015 Η σύνδεση της δημόσιας ξενόγλωσσης εκπαίδευσης με το ΚΠΓ Καθηγήτρια.
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
Η ΜΕΡΙΔΑ Ε ΝΗΜΕΡΩΣΗΣ «Α ΝΟΙΚΤΑ Α ΚΑΔΗΜΑΪΚΑ Μ ΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ Η ΠΕΙΡΟΥ » Προδιαγραφές Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου.
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία Ενότητα 7η: Η έννοια του ομιλιακού ενεργήματος. Όνομα Καθηγητή: Παρούσης Μιχαήλ Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗ Ημερίδα ΠΕΚΑΔΕ, 2 Οκτωβρίου 2010 “Getting Prepared for the New School” Β. Δενδρινού, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας &
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Πανελλαδικές εξετάσεις 2017 υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εξετάζονται προφορικά Ν. Μιμιλίδου σχ. σύμβουλος ΠΕ10.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΑΛΕΞΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ – ΣΕΡΓΗ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μοντέλα διδασκαλίας της γλώσσας Σχετίζονται με εκάστοτε θεώρηση και αντίληψη για γλώσσα και παιδαγωγικές και διδακτικές τάσεις που επικρατούν. Η διδακτική.
Ενημέρωση μαθητών Γ Λυκείου 2ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Σχ. Έτος
Φορείς Εκπαιδευτικής Έρευνας - Ε.Ε. & Ελλάδα
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων  Γενική Διεύθυνση Ευρωπαϊκών και Διεθνών Εκπαιδευτικών Θεμάτων  Διεύθυνση Πιστοποίησης της Γνώσης Ξένων Γλωσσών Υποέργο Τουρκικής 08 Επιμόρφωση νέων αξιολογητών και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση εξεταστών της Τουρκικής

Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου Τι είναι το ΚΠγ; Τι είναι το ΚΠγ; Γενικοί στόχοι του συστήματος εξετάσεων του ΚΠΓ και εξεταζόμενα επίπεδα (1) Οι εξετάσεις για τη χορήγηση του ΚΠΓ συνιστούν ένα σύστημα «αξιολόγησης της γλωσσομάθειας» το οποίο αποσκοπεί στον έλεγχο της ικανότητας των υποψηφίων να χειρίζονται τη γλώσσα- στόχο με κοινωνικά ωφέλιμο τρόπο εντός και εκτός Ελλάδας. Ανάλογα με το εξεταζόμενο επίπεδο, οι υποψήφιοι του ΚΠΓ καλούνται να επιδείξουν την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν τη γλώσσα-στόχο σε διάφορα επίπεδα ικανότητας: – –να κατανοούν αυθεντικά γραπτά και προφορικά κείμενα, – –να εκφράζονται στη γλώσσα-στόχο (τουρκική) σε διάφορες κοινωνικές περιστάσεις, επιλέγοντας τα κατάλληλα γραπτά και προφορικά στοιχεία της γλώσσας για τις συγκεκριμένες συνθήκες επικοινωνίας,

Γενικοί στόχοι του συστήματος εξετάσεων του ΚΠΓ και εξεταζόμενα επίπεδα Στις εξετάσεις του ΚΠΓ ακολουθείται μια ‘λειτουργική προσέγγιση’ αναφορικά με τη χρήση της γλώσσας. Οι γενικοί και ειδικοί περιγραφικοί δείκτες χρήσης της γλώσσας είναι συναφείς με εκείνους του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς (ΚΕΠΑ). Οι εξετάσεις του ΚΠΓ προβλέπονται μέχρι σήμερα για τα επίπεδα Α1 (στοιχειώδης γνώση) και Α2 (βασική γνώση), τα οποία συνθέτουν την κατηγορία «Βασικός χρήστης», τα επίπεδα Β1 (μέτρια γνώση) και Β2 (καλή γνώση), τα οποία συνθέτουν την κατηγορία «Ανεξάρτητος χρήστης», και για το επίπεδο Γ1 (πολύ καλή γνώση), το οποίο εντάσσεται στην κατηγορία «απολύτως Ικανός χρήστης», και συμμορφώνονται με την αντίστοιχη κλίμακα του Συμβουλίου της Ευρώπης. Από τον Μάιο του 2011 εγκαινιάζονται εξετάσεις στο ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Β (Β1& Β2). Οι εξετάσεις της Τουρκικής γλώσσας ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2009 με το επίπεδο Β1.

Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου Το ΚΠγ είναι προσόν για τον κάτοχό του; Το ΚΠγ (επίπεδο Β2) συμπεριλαμβάνεται στο προσοντολόγιο του ΑΣΕΠ.

Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου Το ΚΠγ είναι ισότιμο με άλλα πιστοποιητικά; ΝΑΙ, διότι αναγνωρίζεται στην Ελλάδα και εκτός αυτής, οι εξετάσεις βασίζονται στη διεθνή εμπειρία, τα επίπεδα γνώσης προσδιορίζονται από το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες (ΚΕΠΑ) του Συμβουλίου της Ευρώπης.

Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου Σε τι διαφέρει το ΚΠγ από άλλα πιστοποιητικά; Το ΚΠγ στοχεύει στην αξιολόγηση της γλωσσικής γνώσης από Έλληνες χρήστες της γλώσσας-στόχου. Το ΚΠγ υποστηρίζεται και χορηγείται από το ελληνικό κράτος και όχι από κάποιο Πανεπιστήμιο ή άλλο φορέα. Δεν αποβλέπει σε οικονομικό όφελος.

Τι δεν είναι το ΚΠγ; Δεν είναι σύστημα αξιολόγησης στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Δεν αξιολογεί τη σχολική γνώση. Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 20157

Σε ποια φιλοσοφία αξιολόγησης βασίζονται οι εξετάσεις του ΚΠγ; Στόχος των εξετάσεων είναι να «μετρηθεί» το επίπεδο «έμπρακτης γνώσης» της γλώσσας-στόχου. Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 20158

Τι εννοούμε με την «έμπρακτη γνώση» μιας γλώσσας από τον υποψήφιο; Χρήση της γλώσσας-στόχου, ώστε να κατανοεί και να παράγει γραπτό και προφορικό αυθεντικό λόγο. Ενσυνείδητη γλωσσική επιλογή (ορθή και κατάλληλη) λαμβάνοντας υπόψη την περίσταση επικοινωνίας και το ευρύτερο συγκειμενικό πλαίσιο λόγου. Μετάδοση πληροφοριών ως διαμεσολαβητής. Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 20159

ΜΑΙΟΣ 2011 ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΘΙΣΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Β (Β1 & Β2) Ποια είναι η δομή των εξετάσεων; H εξέταση αποτελείται από 4 ενότητες:

Ενότητες της εξέτασης Β1 & Β2 1 η Ενότητα: Κατανόηση γραπτού λόγου και γλωσσική επίγνωση Β1& Β2: 85΄ Β1& Β2: 85΄ 2 η Ενότητα: Παραγωγή γραπτού λόγου και διαμεσολάβηση Β1 & Β2: 80΄. 3 η Ενότητα: Κατανόηση προφορικού λόγου Β1& Β2: 20΄-30΄ Β1& Β2: 20΄-30΄ 4 η Ενότητα: Παραγωγή προφορικού λόγου και διαμεσολάβηση Β1 & Β2: 20΄-25΄. Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου

12 ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΠΓ ΜΑΙΟΥ 2011

13 ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ Το σύνολο των ερωτημάτων κάθε ενιαίου διαβαθμισμένου τεστ επιτρέπει την εξασφάλιση 200 μονάδων από τις οποίες οι 100 προέρχονται από ερωτήματα του χαμηλότερου επιπέδου δυσκολίας (Α1 ή Β1) και οι υπόλοιπες 100 από ερωτήματα του υψηλότερου επιπέδου δυσκολίας (Α2 ή Β2). Για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων λαμβάνονται υπόψη τα όρια βαθμολογίας του παρακάτω πίνακα, ο οποίος προκύπτει από την εξής ρύθμιση: επιτυγχάνει στις εξετάσεις ο/η υποψήφιος/α που συγκεντρώνει τουλάχιστον το 60% της μέγιστης δυνατής βαθμολογίας, υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι έχει επιτύχει το 30% της μέγιστης δυνατής βαθμολογίας για κάθε φάση εξέτασης χωριστά, με εξαίρεση την τέταρτη:

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ – Η Πράξη με τίτλο «Διαφοροποιημένες, Διαβαθμισμένες και Προσαρμοστικές Εθνικές Εξετάσεις Γλωσσομάθειας» (ΔιαΠΕΓ) σκοπό έχει την υποστήριξη του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ) και είναι σε συνέχεια του Έργου «Σύστημα Αξιολόγησης και Πιστοποίησης Γλωσσομάθειας» (ΣΑΠιΓ) που ολοκληρώθηκε το 2008 με συγχρηματοδότηση από το ΕΚΤ και εθνικούς πόρους.

Το ΔιαΠΕΓ το υλοποιεί το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) ως επισπεύδων φορέας, σε σύμπραξη με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και σε συνεργασία με το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑΙΤΥ) του Πανεπιστημίου Πατρών, το οποίο έχει αναλάβει μια δεύτερη Πράξη για την υποστήριξη του ΚΠΓ, με τίτλο «Δημιουργία Συστήματος Ηλεκτρονικών Εξετάσεων για το ΚΠΓ και Πλατφόρμα Τηλεκατάρτισης για την Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση των Εξεταστών».

Η εκπόνηση θεμάτων και η επιμόρφωση αξιολογητών-βαθμολογητών ανατέθηκαν για την Αγγλική και Γερμανική, Ισπανική στα αντίστοιχα Τμήματα Γλώσσας και Φιλολογίας του ΕΚΠΑ, για τη Γαλλική και Ιταλική, στα αντίστοιχα Τμήματα του ΑΠΘ, και Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου

Για την Τουρκική στο Τμήμα Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών του ΕΚΠΑ

Η εγκυρότητα των εξετάσεων εξασφαλίζεται εφόσον διαπιστωθεί, μεταξύ άλλων, με το σύστημα benchmarking/étalonnage, ότι ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων: ανταποκρίνεται στις ευρέως αποδεκτές προδιαγραφές για το «τι πρέπει να είναι σε θέση να κάνει» ο υποψήφιος σε κάθε επίπεδο γλωσσομάθειας με βάση τη διεθνή εμπειρία και είναι συγκρίσιμος με τα θέματα αντίστοιχου επιπέδου άλλων συστημάτων. Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου

Πληροφορίες Στον ιστότοπο του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων στη διεύθυνση: Κοινές προδιαγραφές για όλα τα εξεταζόμενα επίπεδα. Δείγματα θεμάτων για όλες τις γλώσσες και τα αντίστοιχα επίπεδα. Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου