 Σήμερα   ό   έ     ά     έ   ά   ώ,  '  ό  ά     ό    ί  

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αθλητισμός και βία.
Advertisements

"Η αλληλεπίδραση του αθλητισμού με τη κοινωνική πραγματικότητα”
Ποδόσφαιρο, από το άθλημα στο πρωτάθλημα
ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ Οι αναβολικές ουσίες είναι φάρμακα τα οποία προέρχονται από την ανδρική σεξουαλική ορμόνη, την τεστοστερόνη. Προάγουν την ανάπτυξη της μυϊκής.
Το αθλητικό ιδεώδες και η εμπορευματοποίησή του
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Ε’1 ΣΤΑΥΡΟΣ-ΓΙΩΡΓΟΣ.
ΕΦΗ-ΒΙΑ Σχολικός Εκφοβισμός, ο νόμος της Σιωπής, Bullying
Αναβολικά.
Ντοπινγκ και αθλητισμοσ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ Η χοληστερόλη είναι κηρώδης στερόλη που βρίσκεται στη μεμβράνη των κυττάρων όλων των ιστών του σώματος, και στο πλάσμα του αίματος.
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Ημερομηνία υλοποίησης: Δευτέρα, 17/3/2014. Διαθεματική διδασκαλία των μαθημάτων της Κοινωνική & Πολιτικής Αγωγής (Αργυρίου Αγγελική ΠΕ02), των Αγγλικών.
Φ Α Ρ Μ Α Κ Ο Δ Ι Ε Γ Ε Ρ Σ Η.
ΜΕΤΟΚΛΟΠΡΑΜΙΔΗ (PRIMPERAN)
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
 Ορίζεται η έννοια της αμβλυωπίας,  Αναλύεται η φυσιολογία του φαινομένου,  Γίνεται μια εκτενή περιγραφή των ειδών και των αιτιών της αμβλυωπίας, 
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
Κοσμάς ο Αιτωλός και η θέση της γυναίκας Από τη μαθήτρια Υρώ Δάβου το Β1’
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
Κωνσταντίνος Οικονομίδης
Νίκος Κοτοπούλης Σωτήρης Λέγκας
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΛΚΟΛ ΚΙ ΥΓΕΙΑ Τι θα δούμε σε αυτή την παρουσίαση :
ΔΕΫΔΡΟΕΠΙΑΝΔΡΟΣΤΕΡΟΝΗ (DHEA)
ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη Τμήμα : Γ ’3 Ημερομηνία : 22/11/2014.
4.4 Τρόπος ζωής και ασθένειες
Έλλη Ψαριανού Μαρία Ειρήνη Σωφρονίου Νίκος Τσιμπλιάρης Καγιάρας
Γ-ΟΡΥΖΑΝΟΛΗ.
ANABOΛΙΚΑ ΚΑΛΟΓΕΡΙΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
Ρατσισμός.
Η μάστιγα του αθλητισμού…!!
H συμπεριφορά του σύγχρονου άνθρώπου μπορεί να αποβεί μοιραία για την υγεία του Έλλειψη άσκησης Κακή διατροφή Χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ.
ΕΠΑΛ ΝΙΓΡΙΤΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Αντιστηθαγχικά Φάρμακα
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
Ενημερωτική Εκδήλωση «Δεν καπνίζω, επιλέγω τη ζωή»
ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΚΡΟΘΡΕΠΤΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ – ΑΝΟΡΓΑΝΑ ΑΛΑΤΑ – ΙΧΝΟΣΤΟΙΧΕΙΑ.
Διάλεξη 10η ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού Μάθημα: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ.
Σχολ.Ετος: Τμήμα:Α5 Ομάδα 2 η YOLOWERS 1.Χατζηασλάν Βασιλική 2.Χατζίκος Δημήτρης 3.Τοπάλ Φιλιώ 4.Φουρκαλάς Γιώργος 5.Τσάτσου Ραφαέλα.
Τι είναι τα αναβολικά στεροειδή; Τα αναβολικά στεροειδή είναι συνθετικά παράγωγα της τεστοστερόνης. Στους άντρες, η τεστοστερόνη παράγεται από τους όρχεις.
Βιολογία Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
Ντόπινγκ: Μια Μάστιγα του Αθλητισμού
Εργασία βιολογίας Σχολικό Έτος 2016/17 Γ. Αντώνης Α1
Μεταβολισμός Πρωτεϊνών και Άσκηση
Γίνε "ειδικός" στη χρήση ΟΒΕΑ
ΚΑΛΙΟΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ Α1 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΡΙΛΑΟΥ
ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Το σώμα ως μια μηχανή.
Γιατί είναι δημοφιλείς οι ΟΒΕΑ;
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
Τα αναβολικά και οι Συνέπειες τους
ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ Εργασία της μαθήτριας Δούβαλη Ευδοξίας
Τι είναι τα αναβολικά; Οργανικές χημικές ενώσεις που προάγουν τον αναβολισμό, δηλαδή τις βιοχημικές εκείνες διεργασίες του οργανισμού που οδηγούν σε σύνθεση.
Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ.
Το κΑπνισμα στη ζωΗ μασ Σχολικό Έτος: Υπεύθυνος καθηγητής:
ΟΠΙΟΥΧΕΣ ΟΥΣΙΕΣ Οι οπιούχες ουσίες περιέχουν το όπιο, την ρητίνη που
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ.
Γιάννης Σπίνος ΠΓΕΣΣ Υπεύθυνος καθηγητής: Λάμπρος Αθανασόπουλος
ΚΑΡΔΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΛΙΟΥ ΣΕ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ- ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΝΤΟΠΙΝΓΚ
2ο Γενικό Λύκειο Βόλου Σχολικό έτος Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου 2ο τετράμηνο « Η βία στους αθλητικούς χώρους » Επιβλέποντες καθηγητές.
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΧΑΠΙΑ 1.
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΩΝ α-1 αδρενεργικων υποδοχεων
Ερευνητική Εργασία Θέμα: Το ντόπινγκ στον αθλητισμό Συνέπειες στην ψυχική και σωματική υγεία του αθλητη Σελ.1.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Σήμερα   ό   έ     ά     έ   ά   ώ,  '  ό  ά     ό    ί    ύ (  ί  -  ί  ).    ώ   ί  έ    ό   ό ,   έ   ί   ά   ί     ά   έ   ή . Με λίγα λόγια ο  ό   έ   ά    ύ   ά .  ί  ί  ί   ί  ύ   ώ   ί   έ   ώ    ί   έ   ό     ό  έ .   ύ   έ   ύ    ί    ό   ώ    έ   ή   ό     ό     ί    ή    ί ,  ά   ό ,   ό     ά,   ί   ύ  ώ   ύ  ά  έ   έ  (  ή   ώ  ώ ).

  έ    ύ    ύ    ά  ί    ά   ώ  ομέ  ό    ό    ά   έ .   ή    ή  ή  ώ    έ   ή  ί ,   ά  -έ    ό   ό  -  ώ    ύ   ή  ή.  Επιπλέον  ώ  ό    ό  ο σύγχρονος πρωταθλητής  ά   ί  ή  ή   ύ  μιας και έ   ί    ό   ί .    έ   ύ     ά  έ   ί  ύ   ό   ό  ύ  ί   έ   ώ     έ .   ή   ώ   ί ,  ί    ί    ό  .  ό    ή   ί    ό   ό     ά    ί    ό  ώ .

 1. Συμπληρώματα Διατροφής – Πολυβιταμινούχα Σκευάσματα : Η χρήση τους είναι ευρύτατα διαδεδομένη στους αθλητές. Η λήψη των ουσιών αυτών, θεωρείται ότι έχει ευεργετική επίδραση στους αντιοξειδωτικούς μηχανισμούς, προστατεύοντας έτσι από τη φθορά, το γήρας και διατηρώντας το σφρίγος και την ομορφιά.  2. Αναψυκτικά τύπου Sports drinks και Energy drinks: Τα Sports drinks δεν είναι επικίνδυνα μια και στην πραγματικότητα πρόκειται για ηλεκτρολυτικά διαλύματα. Χρησιμοποιούνται από τους αθλητές καθώς και από αυτούς που γυμνάζονται συστηματικά στα γυμναστήρια.

 3. Αναβολικά Στεροειδή : Προκαλούν αύξηση της μυϊκής δύναμης, της μυϊκής μάζας και βελτίωση της αντοχής, με την άνοδο της τιμής της αιμοσφαιρίνης και την αύξηση της παροχής οξυγόνου στους ιστούς (αναβολική δράση). Η χρήση τους είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη.  4. Διεγερτικά : Αυξάνουν την αντοχή. Προκαλούν αίσθημα αυτοπεποίθησης και ενισχύουν την αυτοσυγκέντρωση.  5. Ναρκωτικά Αναλγητικά: Χρησιμοποιούνται για την αύξηση της αντοχής στον πόνο (κυρίως πυγμαχία). Προκαλούν εθισμό.  6. Διουρητικά : Χρησιμοποιούνται για ταχεία απώλεια βάρους (κυρίως άρση βαρών, πάλη κ.α.) αλλά και για αποβολή ή αραίωση διαφόρων ουσιών στο αίμα.

 7. β-Αναστολείς : Οι β-αναστολείς προκαλούν βραδυκαρδία, ελάττωση του μυϊκού τόνου κ.τ.λ. Σε μικρές δόσεις δεν προκαλούν ιδιαίτερα προβλήματα. Σε παρατεταμένη χρήση και μεγάλες δόσεις υπάρχει πιθανότητα εγκεφαλικών επεισοδίων.  8. Κρεατίνη : Αυξάνει τη μυϊκή μάζα. Χρησιμοποιείτε κυρίως από τους μπόντι μπίλντερς. Σε μεγάλες δόσεις και παρατεταμένη χρήση προκαλεί διαταραχές στην καρδιά και τους νεφρούς.  9. Ινσουλίνη : Χρησιμοποιείται σαν αναβολική ορμόνη στα αθλήματα δύναμης.

ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ : Η βία στα γήπεδα εκδηλώνεται με δύο βασικές μορφές:  ως βία μεταξύ των αθλουμένων και των λοιπών συμμετεχόντων στην αθλητική δράση  ως βία προκαλούμενη από θεατές αθλητικών αγώνων μεταξύ τους ή απευθυνόμενη σε κάποιους από τους συμμετέχοντες στον αγώνα. Η βία μεταξύ των αθλουμένων και των λοιπών συμμετεχόντων εμφανίζεται ως αποτέλεσμα του πάθους και της έντασης του αγώνα εξηγείται από την έντονη επιθυμία για την κατάκτηση της νίκης και έχει σχέση με την φύση του αθλήματος. Η σχετική μεταξύ των φιλάθλων βία μπορεί να λάβει διάφορες μορφές. Η πιο συνηθισμένη είναι η τελετουργική ή συμβολική βία η οποία εκφράζεται με τη μορφή λεκτικών ή και μη λεκτικών χειρονομιών σε βάρος αντίπαλων οπαδών λαμβάνοντας συχνά σεξουαλικό και υποτιμητικό περιεχόμενο.

ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ: Η βία που εκδηλώνεται στις αθλητικές εκδηλώσεις, κυρίως ομαδικών αθλημάτων αποτελεί πλέον κοινωνικό φαινόμενο. Η βία των ''οπαδών'', η γενική εικόνα αυτών των ''χούλιγκαν'' που καταστρέφουν χωρίς τίποτα να ζητούν ή να διεκδικούν, οδηγούν στην αδυναμία κατανόησης του φαινομένου, στην έξαρση των δημοσιογραφικών περιγραφών για ''Ζωώδη Ένστικτα'', στην κατάταξη των χούλιγκαν σε απάνθρωπα όντα, που δυστυχώς προκαλούν και τον μιμητισμό των νεότερων.Ο χουλιγκανισμός ξεκίνησε από τους ποδοσφαιρικούς αγώνες,πέρασε στους αγώνες της καλαθόσφαιρας και τελευταία σε άλλα ομαδικά αθλήματα Στην Ελλάδα καταγράφηκε κρούσμα βίας το 2005 σε αγώνα Υδατοσφαίρισης. Επειδή το ποδόσφαιρο και η καλαθόσφαιρα,εκφράζουν συμμετοχικότητα σε κοινότητα, τοπικιστική ή εθνική εχθρότητα, καβγά, φυσική δύναμη και ανδρισμό, ως μαζική εκδήλωση επιτρέπει την οργάνωση ''ομάδων'' και το ξεκαθάρισμα λογαριασμών πριν κατά και μετά τους αγώνες.

 _a2_b_Arnitika_fainomena_Athlitismou.pdf _a2_b_Arnitika_fainomena_Athlitismou.pdf      %CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82 %CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82

ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ : Μαρία Μαλαματένια Άννα Αλέξης