Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γιατί είναι δημοφιλείς οι ΟΒΕΑ;

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γιατί είναι δημοφιλείς οι ΟΒΕΑ;"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γιατί είναι δημοφιλείς οι ΟΒΕΑ;

2 «Οι Ουσίες βελτίωσης της Eμφάνισης και της Απόδοσης (ΟΒΕΑ)
Ορισμός «Οι Ουσίες βελτίωσης της Eμφάνισης και της Απόδοσης (ΟΒΕΑ) αναφέρονται ως οι ουσίες που χρησιμοποιούνται για το χτίσιμο των μυών, την απώλεια βάρους και γενικότερα την ενίσχυση της αθλητικής επίδοσης.»

3 Ορισμός Υπάρχουν 2 είδη ΟΒΕΑ: ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ ουσίες
Ελέγχονται από τη κυβέρνηση και/ή από κάποιο κυβερνητικό αθλητικό οργανισμό όπως ο Παγκόσμιος Οργανισμός για τη Καταπολέμηση του Ντόπινγκ (WADA), επειδή είναι βλαβερές. Δεν είναι δυνατό να αποκτήσει κανείς αυτές τις ουσίες με νόμιμο τρόπο. Παραδείγματα: EPO, στεροειδή αναβολικά, αυξητική ορμόνη 2. ΟΙ ΜΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ ουσίες Δεν ελέγχονται* και είναι νόμιμα διαθέσιμες σε όλους. Παραδείγματα: παυσίπονα (π.χ ασπιρίνη), συμπληρώματα διατροφής όπως πρωτεϊνούχα σκευάσματα, κρεατίνη, βιταμίνες και μέταλλα*.

4 Τι επιδιώκουν συνήθως οι άνθρωποι με τη χρήση ΟΒΕΑ;
Η βελτίωση στον αθλητισμό είναι πιο εύκολη με ΟΒΕΑ Αθλήματα Επίδοση Εμφάνιση Διατροφή Δουλειά/ Σχολείο/ Πανεπιστήμιο Διατροφή ή συμπληρώματα; Είναι ευκολότερη η αύξηση της επίδοσης με τη χρήση ουσιών 4

5 Γιατί οι ΟΒΕΑ είναι δημοφιλείς;
Τι πιστεύετε; Γιατί νομίζετε πως οι ΟΒΕΑ είναι δημοφιλείς; Σκεφτείτε λόγους και δημιουργήστε μαζί ένα νοητό χάρτη

6 Περιεχόμενο 2 Ομάδες Μέρος 1: Νοοτροπία Βελτίωσης
Πίεσε τον εαυτό σου πέρα από τα όρια του Αθλητές και ΟΒΕΑ- 2 ιστορίες Ο Ρόλος της Διαφήμισης και των Μ.Μ.Ε Οι προσδοκίες που δημιουργούνται απο τη κοινωνία και ο ρόλος των ΟΒΕΑ Μέρος 2: Πώς να αντιμετωπίσετε τη Διαφήμιση Περίληψη της προηγούμενης ενότητας Η εικόνα του ιδανικού σώματος Επίλογος και συνολικό μήνυμα 6

7 «Citius, Altius, Fortius»
Νοοτροπία Βελτίωσης «Citius, Altius, Fortius» (Ολυμπιακό σύνθημα) «Ταχύτερα , υψηλότερα, δυνατότερα» ή μήπως «ομορφότερα, δυνατότερα, καλύτερα»!; 7

8 Πίεσε τον εαυτό σου πέρα από τα όρια του: η ιστορία της Marion Jones
«[...] Η Jones είπε πως ο πρώην προπονητής της, ο Trevor Graham, της έδωσε μια ουσία, λέγοντάς της πως είναι πρόκειται για το διατροφικό συμπλήρωμα λινέλαιο και πως θα πρέπει να βάζει δύο στάγονες κάτω απο τη γλώσσα της. [...]» «Θα έπρεπε να το είχα καταλάβει όταν μου είπε να μη πώ σε κανέναν για το πρόγραμμα συμπληρωμάτων', είπε εκείνη. Είπε επίσης πως παρατήρησε διαφορές στο πώς ένοιωθε το σώμα της και στο πώς αυτό μπορούσε να επανέλθει μετά από τις προπονήσεις, όταν σταμάτησε να παίρνει την ουσία το [...]» „Η Marion Jones παραδέχετε τη χρήση στεροειδών“ Από Amy Shipley Washington Post Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου, 2007

9 Πίεσε τον εαυτό σου πέρα από τα όρια του: η ιστορία του Lance Armstrong

10 Πίεσε τον εαυτό σου πέρα από τα όρια του
Συγκέντρωσε τους λόγους που οι αθλητές ανέφεραν ότι τους ώθησαν στη χρήση ΟΒΕΑ Ποιούς άλλους λόγους μπορείς να φανταστείς που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη χρήση ΟΒΕΑ;

11 Μάρκετινγκ και Διαφήμιση
Πώς η κοινωνία μας κάνει να πιστεύουμε πως πρέπει να είμαστε „ομορφότεροι, δυνατότεροι, καλύτεροι”; Μάρκετινγκ και Διαφήμιση

12

13 Νοοτροπία Βελτίωσης - Διαφήμιση -
Η κοινωνία μας πιέζει να είμαστε ομορφότεροι, δυνατότεροι, εξυπνότεροι και να μην έχουμε καμία αδυναμία, να είμαστε καλύτεροι από αυτόν που κάθεται δίπλα μας: απλά να είμαστε τέλειοι Εσωτερικεύουμε τις υψηλές προσδοκίες ως δικές μας, παρ’ ‘ολο που αυτές δημιουργούνται από την κοινωνία Είναι δύσκολο να ικανοποιήσουμε αυτές τις προσδοκίες και να μείνουμε ανταγωνιστικοί χωρίς βοήθεια

14 Ερωτήσεις προς τους εκπαιδευόμενους: Τι υπόσχεται η διαφήμιση; Τι δεσμεύεται να κάνει;
14

15

16 Νοοτροπία Βελτίωσης - Διαφήμιση -
Νοοτροπία Βελτίωσης - Διαφήμιση - Η κοινωνία μας πιέζει να είμαστε ομορφότεροι, δυνατότεροι, εξυπνότεροι και να μην έχουμε καμία αδυναμία, να είμαστε καλύτεροι από αυτόν που κάθεται δίπλα μας: απλά να είμαστε τέλειοι Εσωτερικεύουμε τις υψηλές προσδοκίες ως δικές μας παρ’ ‘ολο που αυτές δημιουργούνται από την κοινωνία Είναι δύσκολο να ικανοποιήσουμε αυτές τις προσδοκίες και να μείνουμε ανταγωνιστικοί χωρίς βοήθεια Λύση: ΟΒΕΑ; Είναι αυτές οι προσδοκίες ρεαλιστικές;

17 Λύση: ΟΒΕΑ; Συζητήστε! Ποιά είναι τα επιχειρήματα υπέρ της χρήσης ΟΒΕΑ; Υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις; Ποιές; Απάντησε στην ερώτηση αναφορικά με το αν είναι δημοφιλείς. Εναλλακτικές λύσεις: αντιμετώπιση των αυξημένων προσδοκιών 17

18 Νοοτροπία Βελτίωσης - Διαφήμιση -
Νοοτροπία Βελτίωσης - Διαφήμιση - Η κοινωνία μας πιέζει να είμαστε ομορφότεροι, δυνατότεροι, εξυπνότεροι και να μην έχουμε καμία αδυναμία, να είμαστε καλύτεροι από αυτόν που κάθεται δίπλα μας: απλά να είμαστε τέλειοι Εσωτερικεύουμε τις υψηλές προσδοκίες ως δικές μας παρ’ ‘ολο που αυτές δημιουργούνται από την κοινωνία Είναι δύσκολο να ικανοποιήσουμε αυτές τις προσδοκίες και να μείνουμε ανταγωνιστικοί χωρίς βοήθεια Λύση: PAES!? Είναι αυτές οι προσδοκίες ρεαλιστικές?

19 Είναι ρεαλιστικές οι προσδοκίες που δημιουργούνται απο την κοινωνία;
Το Photoshop είναι ο καλύτερος φίλος της διαφήμισης!

20 Κορίτσια, είναι φυσιολογικό να έχετε λίπος
Είναι ρεαλιστικές οι προσδοκίες που δημιουργούνται από τη κοινωνία; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης- Κορίτσια, είναι φυσιολογικό να έχετε λίπος 20

21 Νοοτροπία Βελτίωσης - Σύνοψη-
Η κοινωνία δημιουργεί μια μη ρεαλιστική εικόνα της τελειότητας που προβάλετε από τις διαφημίσεις και τα Μ.Μ.Ε Πρέπει να δείχνεις τέλειος! Πίεσε τον εαυτό σου παραπάνω! Πάντα προσπάθησε σκληρά! Η λύση που η κοινωνία προτείνει: Χρειάζεσαι στήριξη, κάνε χρήση ΟΒΕΑ!

22 Περισσότερα...την επόμενη φορά!
Απορίες; Επισκευθείτε μας στο


Κατέβασμα ppt "Γιατί είναι δημοφιλείς οι ΟΒΕΑ;"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google