ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ιστορία του Πέπε.
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Πρωτότυπη προσέγγιση της χριστιανικής πίστεως ……! ?
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Τα παραμυθεια.
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
Δρόμος αρετής και δύναμης
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11ο O Ιησούς και οι μαθητές του Το πλήθος των μαθητών και οπαδών τον Χριστού γρήγορα αυξήθηκε πολύ. Τον ακολουθούσαν παντού. Και ήταν άντρες.
Έχεις δύο επιλογές! από το
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Το Τουβλο.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Η θεραπεία του παράλυτου
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Μετάνοια - Εξομολόγηση
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
Ευαγγελία Στυλιανού Α’4
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Κειμενικές εργασίες με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα
Ασκηση 4,σελίδα 94 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου Β΄3. 4. Ξαναδιαβάστε τη σκηνή της β' συνάντησης του τυφλού με τους Φαρισαίους (στ ): α. Ποιες αντιρρήσεις.
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 6/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ
ΜΑΘΗΤΗΣ: ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ/ΝΑΙ: 16/2/15
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑ: Β1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
Η φιλοξενία του Αβραάμ Λίγα χρόνια αργότερα ο Κύριος παρουσιάστηκε και πάλι στον Αβραάμ, ενώ αυτός καθόταν στο άνοιγμα της σκηνής του .Ο Αβραάμ είδε τρεις.
Ο Κύριος παρουσιάστηκε στον Αβραάµ, κοντά στη ∆ρυ Μαµβρή, ενώ αυτός καθόταν στο άνοιγμα της σκηνής του κατά το µεσηµέρι. Σήκωσε τα µάτια του και είδε.
11. Ο Ιησούς και οι μαθητές του
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ;. Ο Θεός, που έκανε τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν μέσα σ΄ αυτόν, αυτός που είναι ο Κύριος του ουρανού και της γης, ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ.
Η ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Π.Γ.Ε.Σ.Σ.Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20 ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Β’
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Β’
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Προετοιμασία της Βιβλικής
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
Δανάη Φιλιπποπούλου Β’3
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Α’: ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
«Οι Τρεις Ιεράρχες μιλούν για την ειρήνη και τον πόλεμο»
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 22 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ Θεοφάνεια σημαίνει Φανέρωση το ῦ Θεο ῦ, ἀ πό τίς λέξεις Θεός + φαίνομαι.
Ο Θεοσ στην εντατικη Ψαλμός 22.
Εργασία θρησκευτικών. Μάθημα εργασίας 21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ: Ο Χριστός ελευθερώνει από την ασθένεια και από τις απάνθρωπες αντιλήψεις.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2

 Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως συγκεντρώθηκαν πολλοί, ώστε δεν υπήρχε χώρος ούτε κι έξω από την πόρτα· και τους κήρυττε το μήνυμά του.  3Έρχονται τότε προς αυτόν, φέρνοντας έναν παράλυτο, που τον βάσταζαν τέσσερα άτομα.  4Κι επειδή δεν μπορούσαν να τον φέρουν κοντά στον Ιησού εξαιτίας του πλήθους, έβγαλαν τη στέγη πάνω από κει που ήταν ο Ιησούς, έκαναν ένα άνοιγμα και κατέβασαν το κρεβάτι,  πάνω στο οποίο ήταν ξαπλωμένος ο παράλυτος.  5 Όταν είδε ο Ιησούς την πίστη τους, είπε στον παράλυτο: "Παιδί μου, σου συγχωρούνται οι αμαρτίες

 6 Κάθονταν όμως εκεί μερικοί γραμματείς και συλλογίζονταν μέσα τους:  7 "Πώς μιλάει αυτός έτσι, προσβάλλοντας τον Θεό; Ποιος μπορεί να συγχωρεί αμαρτίες; Μόνον ένας, ο Θεός".  8 Αμέσως κατάλαβε ο Ιησούς ότι αυτά σκέφτονται και τους λέει: "Γιατί κάνετε αυτές τις σκέψεις στο μυαλό σας;  9 Τι είναι ευκολότερο να πω στον παράλυτο: 'Σου συγχωρούνται οι αμαρτίες' ή να του πω: 'Σήκω, πάρε το κρεβάτι σου και περπάτα';  10 Για να μάθετε λοιπόν ότι έχω την εξουσία να συγχωρώ πάνω στη γη αμαρτίες" λέει στον παράλυτο:  11 "Σ' εσένα το λέω, σήκω, πάρε το κρεβάτι σου και πήγαινε στο σπίτι σου".  12 Εκείνος σηκώθηκε αμέσως, πήρε το κρεβάτι του και μπροστά σε όλους βγήκε έξω, έτσι που θαύμαζαν όλοι και δόξαζαν τον Θεό λέγοντας: "Τέτοια πράγματα ποτέ ως τώρα δεν είδαμε!"

 Και σήμερα ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν, όπως και τότε, ότι οι αρρώστιες και τα βάσανα στη ζωή είναι τιμωρίες από τον Θεό για τις αμαρτίες τους. Με βάση το σημερινό μάθημα ποια απάντηση θα δίνατε;  Το συγκλονιστικό γεγονός της θεραπείας του παράλυτου, όπως και όλα τα θαύματα του Χριστού απορρίπτουν την αντίληψη των ανθρώπων ότι κάθε αρρώστια ή αναπηρία είναι η δίκαιη τιμωρία του Θεού για τις αμαρτίες τους. Ο Θεός δεν είναι τιμωρός των ανθρώπων και η αγάπη του για αυτούς αναδυκνύεται σε όλη την πορεία της ανθρώπινης ιστορίας. Ο Θεός συγχωρεί τις αμαρτίες και θεραπεύει τις ψυχές και τα σώματα όσων επιζητούν με βαθιά πίστη την προστασία και την βοήθειά του.