Διαθεματική δραστηριότητα 1 σελίδα 45

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στάσιμα κύματα.
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Διαθεματικη εργασια στην ιλιαδα
Νεφέλη Δημητρίου: Παραπληροφόρηση
ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΣΕ ΔΙΕΓΕΡΣΗ ΠΛΗΓΜΑΤΟΣ
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 9-10
Προσωποκεντρική Θεωρία (Client-centered theory)
H ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
Στέλιος Τ., Γιώργος Τ. & Κώστας Π., Β3 – 7gymioa
Ο θάνατος του Πάτροκλου
Διδακτικό Σενάριο Ομήρου Ιλιάδας Α 1-612
Ομηρικά έπη: Ιλιάδα Α΄ ραψωδία στ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Ο δρόμος προς Ποιοτική Εξυπηρέτηση Βέργας Δημήτρης
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτική.
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Ο θυμός του Αχιλλέα.
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ε ΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ Α ΓΑΜΕΜΝΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ Α ΧΙΛΛΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΝΕΞΗ ΤΟΥΣ.
Εργαζόμενοι σε ομάδες, Ανακαλύπτουμε και συγκρίνουμε ενδιαφέροντα στοιχεία, για να τα παρουσιάσουμε στους συμμαθητές μας, αξιοποιώντας το Power Point Θα.
Θεωρίες γνωστικής ασυνέπειας
Όλες οι παρατηρήσεις για κάποιο άτομο περιλαμβάνουν και θετικά και αρνητικά σημεία. Σχολιάστε τη συμπεριφορά του ατόμου, όχι την εντύπωσή σας για το άτομο.
Η αφύπνιση του Δία πάνω στον Ίδη επαναφέρει τον μύθο στην κοίτη του
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Εργασία στην Ιλιάδα Αιμίλιος Δραγκίνης Β΄1.
Μια διαφορετική…… «ματιά» στην Ιλιάδα
Το τέρας της πολυνομίας και η παραβατικότητα των Ελλήνων.
ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ - ΤΥΠΟΙ ΣΤΙΓΜΑΤΟΣ Το σωματικό (φυσικά ελαττώματα και αναπηρίες) Το στίγμα της συμπεριφοράς Το στίγμα του φρονήματος Αδυναμία του ατόμου να αναλάβει.
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
ΑΑΤ με αρχική φάση και αρχική χρονική στιγμή. Αν η μελέτη μιας ΑΑΤ αρχίζει μια χρονική στιγμή διάφορη του μηδενός (t 0 ≠ 0), τότε ισχύει: αρνητικές Οι.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
Θέμα έκθεσης [ Μάιος 2009] «Να αναφερθείτε στους τρόπους που θα συμβάλουν στην αρμονική συνύπαρξη του βιβλίου με τα ηλεκτρονικά μέσα πληροφόρησης και.
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΙΛΙΑΔΑ.
ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
του χρήστη Κυριακόπουλου Μιχαήλ
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
Ε στιάζοντας την προσοχή σε ό,τι δεν αποτελεί πρόβλημα ( Μαριάννα Αργυροπούλου Έλενα Παππά.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ομηρικά έπη: Ιλιάδα
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑ 10. Επιθετικότητα Συνηθισμένο φαινόμενο Μπορεί να αποτελεί από τη μαζική βία ενός πολέμου ως τα καθημερινά περιστατικά λεκτικής.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
13/11/2016. Δραστηριότητα Μεταγραφή κειμένου από την καθαρεύουσα στη δημοτική.
Δυσκολίες προσαρμογής των παιδιών και των εφήβων. Ιδιαιτερότητες – διάκριση απο την ομαλή συμπεριφορά.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
Το χάσμα ανάμεσα στους Βυζαντινούς & τους Δυτικούς-Λατίνους
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΑΓΓΕΙΟΓΡΑΦΟΙ.
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΚΕΡΑΙΩΝ
Θρησκευτικά Θεματική ενότητα 1 Βίκυ Διονυσοπούλου Β2
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Επιμέλεια: Γρηγοριάδου Σοφία Ζέκιος Γεώργιος
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
ΜΕΡΟΣ V & VI: Χαρακτηριστικά περιβάλλοντος επιχείρησης
ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ/ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ;
Το Δίκαιο.
ΙΣΧΥΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΟ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟ ΡΕΥΜΑ
Ομοιοσταση Βιολογία Γ’ Λυκείου.
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
«Ζωντανεύοντας τον Όμηρο» Η ραψωδία Α της Ιλιάδας με εικόνες
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαθεματική δραστηριότητα 1 σελίδα 45 Καμπάνη Ιωάννα Διαθεματική δραστηριότητα 1 σελίδα 45

Ερώτηση 1. Σε ποια σημεία της Ενότητας Α 54-306 οι ενέργειες και οι λόγοι τόσο του Αχιλλέα όσο και του Αγαμέμνονα έχουν θετικές συνέπειες για το σύνολο του στρατού και ανταποκρίνονται στους κανόνες αρμονικής και υγιούς συνύπαρξης ατόμου και κοινωνίας; Σε ποιες περιπτώ- σεις συμβαίνει το αντίθετο; Στη δεύτερη περίπτωση υπάρχουν στιγμές που κάθε ήρωας νιώθει την ανάγκη να δικαιολογήσει την αρνητική στάση του; Να επιση- μάνετε τα σχετικά χωρία.

α) Σε ποια σημεία της Ενότητας Α 54-306 οι ενέργειες και οι λόγοι τόσο του Αχιλλέα όσο και του Αγαμέμνονα έχουν θετικές συνέπειες για το σύνολο του στρατού και ανταποκρίνονται στους κανόνες αρμονικής και υγιούς συνύπαρξης ατόμου και κοινωνίας; Θετικές συνέπειες υπάρχουν στους στίχους : 60-68, 86-92, 117-118, 123-130, 142-148, 216-222, 299-300 β) Σε ποιες περιπτώσεις συμβαίνει το αντίθετο; Αρνητικές συνέπειες υπάρχουν στους στίχους: 101-116, 119-121, 131-140, 149-195,224-245, 286-297.

Γ) Στη δεύτερη περίπτωση υπάρχουν στιγμές που κάθε ήρωας νιώθει την ανάγκη να δικαιολογήσει την αρνητική στάση του; Ο Αγαμέμνονας δικαιολογεί τον εαυτό του για τη συμπεριφορά του απέναντι στον Χρύση στ. 119-121, αλλά επίσης και τη στάση του απέναντι στον Αχιλλέα στους στίχους 287-292. Ο Αχιλλέας δικαιολογεί την απροθυμία του να επιστρέψει τη Βρισηίδα στους στίχους 153-169. Και οι δύο ήρωες λειτουργούνε εγωιστικά και δεν λαμβάνουν υπόψη το κοινό καλό.