ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α’ ΣΤΟΧΟΙ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι.Ι.Ε.Κ DATA Τμήμα: Μαγειρικής τέχνης Μάθημα: Στοιχεία Εστιατορικής
Advertisements

5η Ενότητα: Προετοιμασία Τραπεζαρίας (Mise un place)
ΜΑΛΙΑΚΩΣΤΑΣ & ΥΙΟΙ 4 STARS HOTEL.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Κοστολόγηση Μάθημα 13.
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥ
Τραπεζοκομία Μαθημα 1ον.
Θέμα: Οργάνωση Συνεδριών
Τραπεζοκομία Μαθημα 1ον.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 2
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΜΠΟΥΦΕ.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 4
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΘΕΣΗ
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Μάθημα: Μπαρ - Φλαμπέ Ενότητα: 2 Προσωπικό του Μπαρ.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
Κοστολόγηση Μάθημα 12.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:7 ΠΡΟΓΕΥΜΑ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΜΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ
Τάσεις στην Επισιτιστική βιομηχανία(μάθημα 1ον)
Ενότητα: Παρασκευές Επιδορπίων
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΘΕΣΗ
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
Μαγειρική Χώρου Εστίασης Θέμα: Παρασκευές Βοδινών
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Β΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Εισαγωγή στο Εδεσματολόγιο
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:7 ΠΡΟΓΕΥΜΑ ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών
Π. Μαυρογένης Υλικό μέρος και Λογισμικό των συστημάτων μηχανογράφησης των χώρων εστίασης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Αναφέρει το Υλικό μέρος των συστημάτων μηχανογράφησης.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ:7 ΠΡΟΓΕΥΜΑ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ 2
Παραθέσεις - Δεξίωση κοκτέιλ (Cocktail Party)
Ενότητα: 1 - Τεχνολογία του Φλαμπέ
Ενότητα: Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών
Μαθημα 6 Παραγοντες που επηρεαζουν τη Συνθεςη του μενου
Ενότητα: Μαγειρική χώρου εστίασης
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ κατ` επιλογή μάθημα ΙΙΙ εξαμήνου
Επιπλέον επισιτιστικά τμήματα ξενοδοχείου Room Service – Banquet & Conference Department - Mini Bar 8o Μάθημα Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ.
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
16:50. ΣΤΟΧΟΙ Μετά το πέρας του μαθήματος ο μαθητής να αναφέρει: 1. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΜΑΓΕΙΡΑ. 2. ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΓΕΙΡΑΣ ΝΑ ΕΡΓΟΔΟΤΗΘΕΙ.
Τι σημαίνουν τα αστέρια των ξενοδοχείων;. Ένα Αστέρι  Σε γενικές γραμμές μικρά ξενοδοχεία, τα οποία διευθύνονται από τους ιδιοκτήτες τους.  Τα ξενοδοχεία.
ΔΙΕΚ Χίου Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα Β εξάμηνο Ερωτήσεις Α ομάδας Νικόλαος Νύκτας – Δημήτριος.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΙΙ 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
3: Οργάνωση-Λειτουργία Ταμείου Εστιατορίου
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
Γεώργιος Απλαδάς Χειμερινό
8o Μάθημα Γεώργιος Απλαδάς
Τμηματα του Εστιατοριου Κυριοι και Βοηθητικοι χωροι του εστιατορίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α’ ΣΤΟΧΟΙ: Με τη συμπλήρωση αυτού του μαθήματος ο μαθητής/τρια θα πρέπει να μπορεί να: Εξηγεί τη σημασία της παράθεσης φαγητών και ποτών στο δωμάτιο του πελάτη. Ονομάζει το προσωπικό της υπηρεσίας αυτής και αναφέρει τα προσόντα του. Εξηγεί το σύστημα εξυπηρέτησης της υπηρεσίας δωματίου. Περιγράφει το έντυπο παραγγελίας του μενού προγεύματος για παράθεση δωματίου. Διακρίνει και κατονομάζει τον απαραίτητο εξοπλισμό της υπηρεσίας δωματίου.

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ (ROOM SERVICE) Η υπηρεσία δωματίου προσφέρεται σε ξενοδοχεία που επιθυμούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες με όλες τις ανέσεις. Είναι προέκταση των υπηρεσιών του τμήματος τροφίμων και ποτών. Οι πελάτες: Έχουν την επιλογής της χρονικής στιγμής που θα γευματίσουν. Δεν πιέζονται χρονικά αλλά ούτε ψυχολογικά. Απολαμβάνουν το γεύμα στον προσωπικό τους χώρο όπως αυτοί επιθυμούν.

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Υπεύθυνος τραπεζοκόμος (Chef d’etage) Βοηθός τραπεζοκόμος (Commis)

ΤA ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Γλωσσομαθής Γνώστης εστιατορικής τέχνης Εργατικός Πρόθυμος Προσωπικότητα Τυπικός Τίμιος Συνεργάσιμος Εχέμυθος

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Εξυπηρέτηση από τα οφίς των ορόφων: Είναι χώροι ειδικά διαμορφωμένοι και εξοπλισμένοι για την προετοιμασία σερβιρίσματος στα δωμάτια πελατών. Βρίσκονται: Mεταξύ κουζίνας και τραπεζαρίας. Δίπλα από τον ανελκυστήρα, το χώρο παρασκευής καφέδων και την κάβα ημέρας. Τα μεγάλα ξενοδοχεία διαθέτουν ένα οφίς για κάθε όροφο.

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Εξυπηρέτηση από μια κεντρική κουζίνα: Η υπηρεσία αυτή βρίσκεται : Δίπλα από την κεντρική κουζίνα. Κοντά στο παρασκευαστήριο προγευμάτων. Υπάρχει ένα οφίς με υπεύθυνο του Room Service ο οποίος: Απαντά το τηλέφωνο. Συντονίζει τις παραγγελίες. Μεριμνεί να σταλούν οι παραγγελίες μέσω του ανελκυστήρα στα δωμάτια των πελατών.

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Επικοινωνία του πελάτη με την υπηρεσία δωματίου: Προφορική μέσω τηλεφώνου. Με πίνακα ελέγχου δωματίων (Ειδικό κουμπί στο δωμάτιο του πελάτη ενωμένο με τα οφίς των ορόφων). Γραπτή επικοινωνία με έντυπο παραγγελίας προγευμάτων.

ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΕΥΜΑΤΟΣ Το έντυπο παραγγελίας υπάρχει στο δωμάτιο. Υπάρχουν πάνω τυπωμένες οι παρασκευές φαγητών και ποτών που προσφέρονται στο πρόγευμα. Ο πελάτης το συμπληρώνει και το αναρτά στο εξωτερικό χερούλι της πόρτας του υπνοδωματίου από το προηγούμενο βράδυ. Το πρωί μαζεύεται από το προσωπικό της υπηρεσίας δωματίου. Το έντυπο παραδίνεται στα οφίς για εξυπηρέτηση.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Ασημικά ( μαχαιροπίρουνα) Πιάτα (πορσελάνες) Ποτήρια (κρύσταλλα) Λινά (Τραπεζομάντιλα κα.) Μηχανή του καφέ Ψυγεία Θερμοτράπεζα

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Δίσκοι σερβιρίσματος. Τρόλεϊ σερβιρίσματος. Τηλέφωνο. Λάντζα για πλύσιμο σκευών. Υπολογιστής παλάμης για αποστολή της παραγγελίας. στην κουζίνα ή στην κάβα ημέρας και αυτόματη χρέωση στο λογαριασμό του πελάτη. Μικρός εκτυπωτής για εκτύπωση του λογαριασμού του πελάτη.

Αίθουσα σερβιρίσματος για ορόφους Υπολογιστής παλάμης Εκτυπωτής λογαριασμού του πελάτη

ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ Ποια η σημασία της παράθεσης φαγητών και ποτών στο δωμάτιο του πελάτη; Ποιο είναι το προσωπικό της υπηρεσίας δωματίου και ποια προσόντα πρέπει να διαθέτει; Πώς λειτουργεί το σύστημα εξυπηρέτησης της υπηρεσίας δωματίου; Τι πληροφορίες περιέχει το έντυπο παραγγελίας του μενού προγεύματος για παράθεση δωματίου; Τι εξοπλισμό πρέπει να περιέχει η υπηρεσία δωματίου;