Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ/ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 490 πχ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
Advertisements

ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΑΝΘΛΓΟΣ(ΥΠ) ΚΥΡΑΤΣΟΥΔΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ.
 Τι είναι blog; Τι είναι blog; Παρουσίαση της έννοιας του blogs  Απο που προήλθαν; Απο που προήλθαν;  Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα Blog; Πως μπορώ να.
ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ.
Η περιγραφή της μάχης του
Εθιμα Χριστουγεννων Σχέδιο μαθήματος.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΑΝΘΛΓΟΣ(ΥΠ) ΚΥΡΑΤΣΟΥΔΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ.
Θουκυδίδης, ο μεγαλύτερος ιστορικός (5ος αι. π.Χ.)
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
1ο δωδεκαθέσιο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
Ιωάννης Α. Καποδίστριας
Στους γονείς μου οφείλω το ζην και στο δάσκαλό μου το ευ ζην
Δημοτικό Σχολείο Άγιων Τριμιθιάς Ιστορία Δ’ Τάξης
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
Πρώτο Πρότυπο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Για το σχολιασμό της αφήγησης παρατηρώ:
Επεξεργαστής Παρουσιάσεων λογισμικό Ο Επεξεργαστής παρουσιάσεων είναι και αποτελείται από μια ομάδα από οπτικά εργαλεία που βοηθούν το χρήστη να δημιουργεί.
Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ. ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΣΧΕΔΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΟΡΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑ- ΘΕΣΗ ΠΕΡΣΙΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΚΙΝΗΣΗ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ ΘΕΣΗ.
490 π.Χ. - η δεύτερη επίθεση των Περσών
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ. Οι υπολογιστές και τα εκπαιδευτικά λογισμικά στη διδακτική διαδικασία  Μοντέλο διδασκαλίας της ύλης  Μοντέλο σταδιακής.
Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής
Ομάδα 5 η  Έξαρχος Απόστολος  Μπουτνάρου Γιάννης  Λιάκος Παναγιώτης  Χαριζάνης Ορφέας.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Περσικοί Πόλεμοι 7. Πέρσες και Έλληνες: δύο κόσμοι συγκρούονται(σελ ) Περσικοί Πόλεμοι 7. Πέρσες και Έλληνες: δύο κόσμοι συγκρούονται(σελ )
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Ιλιάδα Μονομαχίες. Μονομαχία:Πάρη και Μενέλαου Ο Πάρης προβάλει απο το Τρωικό στράτευμα εναντίον του Μενέλαου.Πρίν την μονομαχία ο Πάρης κυριεύεται από.
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Αφήγηση αφήγηση.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Αγριάνη Νομού Έβρου Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Το Χαμόγελο του παιδιού
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Βησσαρίων ο Τραπεζούντιος
Εργασία Βιολογίας β’ Γυμνασίου
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Περιβαλλοντολόγοι : Εργασία 1
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
Στρατιώτης στον πόλεμο του Μαραθώνα!
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
נושא 5: מגנטים ומגנטיות.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Α’ ΤΑΞΗΣ – 18/10/2017
Ο Λεωνίδας Α’ της Σπάρτης γεννιέται περί το 540 π. x
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ/ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 490 πχ ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ/ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 490 πχ

Πολεμώντας στην πρώτη γραμμή των Ελλήνων, οι Αθηναίοι στο Μαραθώνα κατέστρεψαν τη δύναμη των χρυσοφόρων Μήδων. Σιμωνίδης ο Κείος

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1ο Να χωριστείτε σε δύο ομάδες και να δημιουργήσετε δύο πινακοθήκες εικόνων σχετικών με τη μάχη του Μαραθώνα. Κάνετε κλικ εδώ για να αρχίσετε τη συλλογή σας σύμφωνα με τη χρονολογική σειρά των γεγονότων.

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2ο Παρακολουθήσετε προσεχτικά το video που ακολουθεί (κάνετε κλικ εδώ). Με τη βοήθεια των πληροφοριών της wikipedia (κάνετε κλικ εδώ), χωριστείτε σε 5 ομάδες. Η κάθε ομάδα πρέπει να παράξει ένα κείμενο σε περιβάλλον επεξεργασίας word πάνω στα εξής θέματα: 1η ΟΜΑΔΑ: Τι γνωρίζετε για το προοίμιο της μάχης και την ημερομηνία διεξαγωγής της;

2η ΟΜΑΔΑ: Τι γνωρίζετε για τις δυνάμεις των Ελλήνων και των Περσών; Ποια ήταν η στρατηγική και οι πολεμικές τακτικές των Ελλήνων; 3η ΟΜΑΔΑ: Να περιγράψετε τις φάσεις της μάχης ( σχεδιάγραμμα, κινήσεις αντιπάλων, σχέδιο Μιλτιάδη). 4η ΟΜΑΔΑ: Να αναφέρετε τα αποτελέσματα και τη σημασία της μάχης του Μαραθώνα.

5η ΟΜΑΔΑ: Να αναφέρετε τους θρύλους για τη μάχη του Μαραθώνα και την ιστορία του Μαραθώνιου. Μπορείτε να ξεχωρίσετε τα πραγματικά ιστορικά από τα ψευδοϊστορικά στοιχεία των αφηγήσεων; Να αναφέρετε μερικούς λόγους για τη δημιουργία τέτοιων θρύλων.