«Οι Έφηβοι στα χρόνια της κρίσης»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βίκυ Καψή Λήδα Κωστή Α2 γυμνασίου
Advertisements

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Το κάπνισμα στην ζωή μας
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Διαταραχη εθισμου στο διαδικτυο και εφηβεια
Δείγμα: μαθητές του σχολείου μας
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΝΟΜΟΥ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Μανούση Χρύσα Ζώτου Γιώτα Στράτου Γεωργία Λιάκου Ντίνα Γυμνάσιο Ζίτσας
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Παρακίνηση σε αυτοκτονία 2.Ψυχολογική πίεση λόγω φημών-διαδόσεων
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Πόσο συχνά χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;. Για ποιό λόγο χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.
ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΕΦΗΒΙΚΟΣ ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ.
Ναρκωτικα Συνέπειες.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΆτομοΟυσίες Χρήση Περι- βάλλον ΑΤΟΜΟ Ανεπάρκεια στη σύναψη κοινωνικών σχέσεων Έλλειψη ενδιαφερόντων - Στόχων Συναισθηματικός πόνος Κατάθλιψη Μαγκιά /
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Εθισμός στο Διαδίκτυο –Facebook & Έφηβοι
ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
4.4 Τρόπος ζωής και ασθένειες
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
Το Κάπνισμα Βλάπτει Σοβαρά Την Υγεία!
….για πολλές ώρες…..
Ομάδα: Τζαγκαράκη Ειρήνη
ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ 1 Γυμνάσιο Άργους Α
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Φυσικό Περιβάλλον  Τοξικοί κίνδυνοι στα Σχολεία  Διατροφή και Κυλικείο  Συνέπειες Σχολικής.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
«Aγαπώ τη ζωή μακριά από εξαρτήσεις» Κεντρικό Μαθητικού Συμβουλίου Περιφερειακού Γυμνασίου και Λυκείου Λευκάρων.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και διαδικτυακή φήμη #2.
Διάφοροι τύποι καπνιστών 1.Γνώστες: Γνωρίζουν τις συνέπειες του καπνίσματος και αποφασίζουν να το αρχίσουν. 2.Πειραματιζόμενοι: Καπνίζουν σπάνια π.χ.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΕΦΗΒΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ!!!
Εκφοβισμός στα σχολεία
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Εφηβεία: Περίοδος κρίσης και εμπειριών..
Project Α’ Τετραμήνου Θέμα: Εξάρτηση Από Το Τσιγάρο
ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Αγκαζαριάν Μαρία Παπαδημητρίου Χριστίνα Πολυχρόνη Χαρά Μακρή Εύη Ρέτζιου Αθηνά.
Ερευνητική Εργασία «Κίνδυνοι και εξαρτήσεις στην εφηβική ηλικία»
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 6ο ΕΠΑΛ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
Δημήτρης Μίλτος Γιάννης Π.
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
Κατάσταση του φαινομένου των εξαρτησιογόνων ουσιών στην Κύπρο
ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Οι Έφηβοι στα χρόνια της κρίσης» Ερευνητική Εργασία «Οι Έφηβοι στα χρόνια της κρίσης» 1Ο ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ ΤΑΞΗ Α’

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ Η ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ «ΕΜΕΙΣ» ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΣΕ ΜΕΛΕΤΗ

1.ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Η ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΤΗΝ ΩΡΙΜΗ ΗΛΙΚΙΑ ΟΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ,ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΕΥΘΙΞΙΑ ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΙΛΙΑ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ!!!!!!! ΠΕΙΣΜΑ

2. ΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΙ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΑΛΚΟΟΛ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

2.1 ΚΑΠΝΙΣΜΑ Τα αίτια που αρχίζουν το κάπνισμα Συνήθεια γονέων 2.1 ΚΑΠΝΙΣΜΑ Τα αίτια που αρχίζουν το κάπνισμα Συνήθεια γονέων Διαχείριση άγχους και καταπίεσης Φίλοι μεγαλύτερα αδέλφια και κοινωνικό περιβάλλον Μίμηση «Μαγκιά» Αντίδραση, περιέργεια κ.α

Επιπτώσεις του καπνίσματος Είναι θλιβερό το γεγονός ότι έως το 2025 θα έχουν πεθάνει 100.000.000 άνθρωποι με αιτία το κάπνισμα, και ένα μεγάλο μέρος αυτών, θα είναι νέοι άνθρωποι. Υπολογίζεται ότι οι καπνιστές σε όλο το κόσμο είναι 1.100.000.000. άνθρωποι και από αυτούς πεθαίνουν 3.500.000 το χρόνο (10.000 την ημέρα) εξαιτίας του καπνίσματος. Στην Ελλάδα 3 στα 10 ελληνόπουλα δοκίμασαν το τσιγάρο για πρώτη φορά σε ηλικία 13 ετών.

Τι συμβαίνει στο νησί μας; ΠΗΓΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΨΥ 2012

2.2 ΑΛΚΟΟΛ Γιατί πίνουν οι έφηβοι; 2.2 ΑΛΚΟΟΛ Γιατί πίνουν οι έφηβοι; Για διασκέδαση Από αντίδραση Θεωρούν ότι έτσι θα γίνουν αποδεκτοί σε κάποια παρέα. Για δοκιμή. Για να ανακουφιστούν από ανησυχία, κατάθλιψη, φόβο. Για να ξεχαστούν από τον πόνο ενός οικογενειακού προβλήματος (διαζύγιο γονέων, οικονομική κατάρρευση κ.α)

Η κατάχρηση αλκοόλ προκαλεί: αντικοινωνική συμπεριφορά (εσωστρέφεια, συναισθηματική απομάκρυνση) ριψοκίνδυνη συμπεριφορά (παρορμητικότητα, αμνησία) θανάτους (ατυχήματα, αυτοκτονίες) σωματικές βλάβες (σε ήπαρ, καρδιά και εγκέφαλο). .

Τι συμβαίνει στο νησί μας; Ήπιαν κάποιο οινοπνευματώδες ποτό τον τελευταίο μήνα Το 30,3% των παιδιών ηλικίας 13-14 ετών Το 71,1% των παιδιών ηλικίας 15-16 ετών Το 86,5% των παιδιών ηλικίας 17-18 ετών ΠΗΓΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΨΥ 2012

2.3 ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ Ως ναρκωτικά θεωρούμε κάθε χημική ουσία που επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει το μυαλό ή το σώμα κάποιου. Στα ναρκωτικά περιλαμβάνονται παράνομες ουσίες, όπως η ηρωίνη, η κοκαΐνη ή η μαριχουάνα και το χασίς.

Τι συμβαίνει στο νησί μας; Ένας στους 8 μαθητές ηλικίας 15-19 ετών (12,3%) έχει κάνει χρήση οποιασδήποτε παράνομης ουσίας τουλάχιστον 1 φορά στη ζωή του. Από αυτούς το 17,2% είναι 17-18 ετών και το 5% είναι 15-16 ετών ΠΗΓΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΨΥ 2012

Πρέπει να ξέρετε ότι τα ναρκωτικά: 1. Δεν είναι απαραίτητα για να διασκεδάσετε και να ψυχαγωγηθείτε. 2. Δεν λύνουν προβλήματα και δεν βοηθούν εάν νιώθετε μόνος ή αβοήθητος. 3. Δεν θα σας βοηθήσουν πραγματικά να γίνετε δημοφιλείς ή πιο αποδεκτοί από την παρέα σας. 4. Η χρήση τους δεν αποτελεί επαναστατική πράξη, αλλά αυτοκαταστροφή. 5. Μπορούν -χωρίς να το καταλάβετε- να σας οδηγήσουν σε μια πολύ επικίνδυνη κατάσταση εθισμού. 6. Δεν υπάρχουν ακίνδυνες ναρκωτικές ουσίες.

2.4 ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μέλη κοινωνικών δικτύων (facebook, twitter, myspace κλπ) είναι σήμερα το 90% των νέων στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ένα μεγάλο ποσοστό, μεταξύ αυτών, εκτίθεται καθημερινά μέσω της «διαδικτυακής» οδού σε σοβαρούς κινδύνους. Συγκεκριμένα,το 63% των εφήβων που πήραν μέρος σε μεγάλη ευρωπαϊκή έρευνα, ομολόγησαν ότι επικοινωνούν με αγνώστους on - line ενώ το 9,3% από αυτούς αναφέρουν ότι αυτό τους έβλαψε. Το 45,7% από τους ερωτηθέντες συνάντησαν κάποιον που γνώρισαν μέσω Διαδικτύου, το 58,8% εκτέθηκαν σε πορνογραφικό υλικό και το 21,9% έχουν δεχθεί  διαδικτυακό εκφοβισμό.

Ποιες είναι οι συμπεριφορές εξάρτησης από το διαδίκτυο; Αρνητικές συμπεριφορές στον πραγματικό κόσμο Πρωταγωνιστικός ρόλος του διαδικτύου στην καθημερινότητα Απώλεια ελέγχου σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου

3.1 ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ 3.1 ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Οι έφηβοι παρά την μικρή ηλικία τους Αισθάνονται το άγχος της κρίσης Αναγκάζονται να μειώσουν έξοδα, χαρτζιλίκι, απαιτήσεις Αλλάζουν τα σχέδιά τους για το μέλλον

Η δική μας έρευνα….. Πραγματοποιήθηκε σε 50 μαθητές του σχολείου μας

3.2 ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ 3.2 ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Τι λένε οι γονείς μας για την οικονομική κρίση; Πως αντιδρούν στα δύσκολα δεδομένα; Κάναμε τη δική μας έρευνα. Φτιάξαμε ερωτηματολόγια, βγήκαμε στο δρόμο…….

3.3 ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ

Συνέπειες της κρίσης στο σχολείο Μείωση των δαπανών για τα σχολεία Καταργήσεις, συγχωνεύσεις σχολείων Μαθητική διαρροή Βίαιες συμπεριφορές μαθητών Αναγκαστική αλλαγή επαγγελματικού προσανατολισμού Υποσιτισμός μερίδας μαθητών

Η δική μας έρευνα………… ΕΧΕΙ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ;

Το σχολείο δίνει την αναγκαία υποστήριξη στους μαθητές για να αντιμετωπίσουν την κρίση;

Οι προτάσεις μας Βοήθεια στους οικονομικά ασθενέστερους μαθητές Ενισχυτική διδασκαλία στα σχολεία Μαθησιακή υποστήριξη από εθελοντές καθηγητές Συγκέντρωση και διανομή τροφίμων φαρμάκων κ.λ.π σε άπορες οικογένειες

Δεν αδιαφορούμε για τον διπλανό μας άνθρωπο νοιαζόμαστε μοιραζόμαστε!!!

Εμείς …………… ΑΛΙΦΙΕΡΗ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ ΑΛΚΟΥΣΙ ΕΓΚΛΑΝΤΙΝΑ ΓΡΕΓΟΥ ΜΑΡΙΑ ΖΕΡΑΙ ΣΙΝΤΟΡΕΛΑ ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΔΗ ΑΝΝΑ ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΔΗ ΟΛΓΑ ΚΑΡΝΟΥΠΑΚΗ ΑΡΓΥΡΩ ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΙΟΡΡΗ ΕΤΛΕΒΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑΡΗ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΑΘΙΟΥΔΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥΤΣΟ ΦΡΑΝΚΟ ΦΡΑΝΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΙΣΚΕΝΤΑΙ ΡΟΜΙΝΑ Η ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΚΟΥΤΣΙΑΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ