Μάθημα : Σχεδιασμός εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων βασισμένος στις Ψηφιακές Τεχνολογίες Θέμα εργασίας : Σενάριο στη Διδακτική της Ιταλικής Γλώσσας με Αξιοποίηση των εργαλείων Web 2.0 Διδάσκουσα : Κατερίνα Μακρή Φοιτήτρια : Σιλιγάρδου Χρυσάνθη
Στόχοι ως προς το γνωστικό αντικείμενο Να είναι σε θέση να εκφράζονται στο παρελθόν και το μέλλον. Τα χρώματα, την ώρα, είδη ένδυσης, ονόματα μερών, μηνών, εποχών. Να είναι σε θέση να ζητούν και να δίνουν πληροφορίες. Να γνωρίσουν την ιταλική μουσική. Να γνωρίσουν τη Ρώμη. Να καλλιεργηθεί το ενδιαφέρον των παιδιών για την Ιταλία και την κουλτούρα της.
Τίτλος σεναρίου : Περιπέτεια στη Ρώμη Χρόνος υλοποίησης : 20 διδακτικές ώρες Χώρος υλοποίησης : Εργαστήριο υπολογιστών Πλαίσιο εφαρμογής 1 η φάση : Επαφή με το γνωστικό αντικείμενο 2 η φάση : Θεατρική παράσταση 3 η φάση : Πρακτική των γνώσεων με το λογισμικό του SecondLife
Εργαλεία 1. Hot potatoes 2. Διαδίκτυο 3. Επεξεργαστής κειμένου 4. Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο 5. Αβάκιο 6. Wikis 7. SecondLife
Wiki : aulaitaliana
Hot potatoes
Κρυμμένο Κείμενο
Second Life
Διδακτικές μέθοδοι Διερευνητική-ανακαλυπτική μάθηση Ομαδο-συνεργατική μάθηση Υποστηρικτική διδασκαλία και μάθηση Ενεργητική &βιωματική μάθηση (learning by doing)
Buon Viaggio