Project του τμήματος Α1 του 1ου Γυμνασίου Πύργου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαδικτυακός εκφοβισμός
Advertisements

Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1
Quiz για το διαδίκτυο !.
NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
FACEBOOK ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΑ
Λιζέτ Γκούντα-Καραμπίνα,
Καθηγητής Πληροφορικής
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Παρακίνηση σε αυτοκτονία 2.Ψυχολογική πίεση λόγω φημών-διαδόσεων
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
Chat rooms και παρενόχληση ανηλίκων στο διαδίκτυο από αγνώστους
Διαδίκτυο … Ένας υπέροχος κόσμος;
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
4ο ΓΕ.Λ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Υποκλοπή Προσωπικών Δεδομένων ΜΙΜΗΣΗ ΒΙΑΙΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΟΛΔΕΡ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΟΥΔΕΣΙΔΗΣ ΦΩΤΗΣ.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Σεξουαλική παρενόχληση μέσω διαδικτύου και παιδική αποπλάνηση
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Γιώργος Κωσταρέλας|Στέφανος Κεραμάρης|Κώστας Καλογερόπουλος Λευτέρης Κοτζαμπασούδης|Γιώργος Κουγιουμτζίδης|Δέσποινα Καραπέτσα.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Το Παγκόσμιο Δίκτυο Επικοινωνίας Το Διαδίκτυο (αγγλ. Internet) είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν.
Project του τμήματος Α1 του 1ου Γυμνασίου Πύργου
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
….για πολλές ώρες…..
Θέμα project : Cyberbullying
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Από τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου Έδεσσας
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
AΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Ερευνητική Εργασία Α Γεωπονίας 1
Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Γίνε μέρος της λύσης, όχι του προβλήματος
Κίνδυνοι του διαδικτύου
Ασφαλές Internet Ιοί Παραπληροφόρηση Ακατάλληλα Άχρηστα Ψαράδες
περιεχόμενα ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ1 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ;
ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΣΕΡΦΑΡΟΥΜΕ;
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
Η ασφάλεια του διαδικτύου
Ασφάλεια διαδικτύου Gaming
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Προστασια ΠροσωΠικων δεδομενων στο διαδικτυο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project του τμήματος Α1 του 1ου Γυμνασίου Πύργου Σχολικό Έτος 2013-2014 Πως ισορροπούμε τη σωστή χρήση του διαδικτύου και τη σωστή αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου μας Υπεύθυνη καθηγήτρια: Περδίκη Δήμητρα, ΠΕ19

Η σωστή χρήση του διαδικτύου Η σωστή χρήση του διαδικτύου Μπορούμε να «σερφάρουμε» στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας το σωστά. Για να το καταφέρουμε αυτό θα πρέπει να «μπαίνουμε» σε ασφαλείς σελίδες. Έτσι θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο χωρίς κινδύνους.

Η αξιοποίηση του χρόνου μας Μπορούμε να αξιοποιούμε τον χρόνο μας σωστά κάνοντας ποδήλατο, διαβάζοντας ένα βιβλίο και παίζοντας με τα παιδιά της γειτονιάς μας.

ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Η κάθε χώρα με την εσωτερική της νομοθεσία ορίζει τι είναι παράνομο και τι όχι στον φυσικό κόσμο. Ακολούθως, και ο κόσμος του Διαδικτύου ως μέσο επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ συμμετεχόντων υπόκειται στις αντίστοιχες εθνικές νομοθεσίες και δε λειτουργεί σε νομικό κενό. Αυτό που θεωρείται παράνομο έξω από το Διαδίκτυο πρέπει να θεωρείται παράνομο και εντός αυτού. Ο ορισμός των αξιόποινων πράξεων διαφέρει από τη μία χώρα στην άλλη.

ΕΠΙΒΛΑΒΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Επιβλαβές περιεχόμενο, κατά τον ορισμό που έχει δώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, είναι τόσο το περιεχόμενο που επιτρέπεται, αλλά του οποίου η διανομή υπόκειται σε περιορισμούς, όσο και το περιεχόμενο που μπορεί να ενοχλήσει ορισμένους χρήστες παρόλο που η δημοσίευσή του δεν περιορίζεται σύμφωνα με την αρχή της ελευθερίας της έκφρασης. Για να προστατευθείτε σε ικανοποιητικό βαθμό από την έκθεση σε επιβλαβές περιεχόμενο στο Διαδίκτυο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα λογισμικό φίλτρο.

ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ Κάνοντας γυμναστική!!!

ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ Διαβάζοντας ένα βιβλίο!!!

ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ Παίζοντας διάφορα αθλήματα όπως μπάσκετ, ποδόσφαιρο κ.τ.λ.

ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ Παίζοντας με τα παιδιά της γειτονιάς.

Γιατί αρέσει στα παιδιά να παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια Είναι πολύ διασκεδαστικό να παίζει κανείς στο Διαδίκτυο και είναι ένας τόπος όπου τα παιδιά μπορούν ταυτόχρονα να συνομιλούν και να παίζουν. Οι συνομιλίες έχουν σαν θέμα το εκάστοτε παιχνίδι και συχνά οι παίκτες ανταλλάζουν ονόματα χρηστών (user names) για να προχωρήσουν στο επόμενο επίπεδο.

Τι κίνδυνοι υπάρχουν όταν τα παιδιά παίζουν στο Διαδύκτιο Τα διαδικτυακά παιχνίδια είναι άκρως διασκεδαστικά για τα παιδιά όμως όπως και σε άλλες δραστηριότητες που προσφέρει η διαδικτυακή τεχνολογία, υπάρχουν κίνδυνοι.Οι τρεις σημαντικότεροι κίνδυνοι είναι: Εθισμός Παρενόχληση Επικίνδυνη συμπεριφορά

Πώς μπορώ να μειώσω τους κινδύνους που μας απειλούν ενώ παίζουμε στο Διαδίκτυο Τα διαδικτυακά παιχνίδια είναι μια συνηθισμένη ενασχόληση για τα παιδιά αλλά σαν γονείς μπορεί να μην καταλαβαίνετε γιατί το παιδί σας απασχολείται τόσες ώρες παίζοντας ή πώς μπορείτε να το προστατεύσετε. Μια καλή ιδέα είναι να τοποθετήσετε τον υπολογιστή σε ένα επιβλέψιμο δωμάτιο. Έτσι, μπορείτε να εποπτεύετε τα παιχνίδια που παίζει το παιδί σας στο Διαδίκτυο, να διασφαλίζετε την καταλληλότητα του παιχνιδιού και επίσης να βεβαιώνεστε ότι το παιδί δεν εμπλέκεται σε δραστηριότητες που μπορούν να το βλάψουν. Ακόμα, με τον τρόπο αυτό τα παιδιά δε θα έχουν την ευκαιρία να παίζουν ανεξέλεγκτα στο δωμάτιο τους ενώ εσείς κοιμόσαστε! Δυστυχώς υπάρχουν κάποιοι ενήλικες που ενδιαφέρονται σεξουαλικά για τα παιδιά και χρησιμοποιούν τα παιχνίδια ως μέσο για να τα προσελκύσουν (η διαδικασία αυτή ονομάζεται grooming). Ενθαρρύνουν τα παιδιά να εμπλακούν σε ανάρμοστες συμπεριφορές ανταμείβοντας τα με γνώσεις που έχουν για το παιχνίδι. Συχνά τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν εις βάθος τους κινδύνους και θα πρέπει να παροτρύνονται να μιλήσουν σε έναν έμπιστο ενήλικα εάν έρθουν αντιμέτωπα με μια τέτοια κατάσταση. Σαν γονέας είναι σημαντικό να μιλάτε με το παιδί σας για να σιγουρευτείτε ότι γνωρίζει πώς να συμπεριφερθεί παίζοντας.

Ο χρόνος που αφιερώνουμε στη σωματική άσκηση (υγεία και άσκηση) από τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Σωματική άσκηση και μέσα κοινωνικής δικτύωσης Όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών προγονοί μας «νους υγιής εν σώματι υγιεί» Είναι πολύ σημαντικό για όλους μας να χρησιμοποιούμε τον ελεύθερο χρόνο μας για σωματική άσκηση, χωρίς να σημαίνει ότι πρέπει να επηρεάζει και το χρόνο μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όπως είναι σημαντική η σωματική άσκηση για την ομαλή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού. Η συμμετοχή μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να γίνεται σωστά και με μέτρο, (παν μέτρον άριστον ) και χωρίς εξάρτηση.

Η σύγχρονη τεχνολογία και οι αλλαγές που επιφέρει στην ανθρώπινη φύση Η τηλεόραση εδώ και πολλές δεκαετίες , και πιο πρόσφατα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης , έχουν κατακλύσει την καθημερινότητα μας , και έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής ενηλίκων και παιδιών.

Οι αρνητικές επιδράσεις, αφορούν διάφορες πτυχές της ζωής μας, και ιδιαίτερα των παιδιών .

Διαφύλαξη Προσωπικών Δεδομένων Διαφύλαξη Προσωπικών Δεδομένων .Ενημερώνεις το προφίλ σου στο Facebook, το MySpace, το Twitter ή κάποια άλλη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείς. Τι κάνεις; α) Ανεβάζεις ό, τι πληροφορία θέλεις. β) Προσπαθείς να είσαι επιλεκτικός στην πληροφορία που ανεβάζεις για εσένα και για τους άλλους. (Δεν θα ανέβαζες κάτι που θα ντρεπόσουν να δουν οι γονείς σου). γ) Προσπαθείς να ανεβάζεις μόνο πληροφορία που δεν περιέχει προσωπικά δεδομένα (αφήνοντας έξω τα στοιχεία επικοινωνίας σου, την ημερομηνία γέννησής σου, φωτογραφίες σου, ..).

Πως ισορροπούμε τη σωστή χρήση του διαδικτύου και το χρόνο για μελέτη; Πως ισορροπούμε τη σωστή χρήση του διαδικτύου και το χρόνο για μελέτη; Αποτελεί κοινή παραδοχή ότι οι διαδραστικές τεχνολογίες, όπως το Διαδίκτυο και το κινητό τηλέφωνο αποτελούν καταπληκτικά χρηστικά εργαλεία επικοινωνίας, μάθησης, δημιουργίας, διασκέδασης και εργασίας.

Με λίγα ΚΛΙΚ μικροί και μεγάλοι μπορούν να βρεθούν σε έναν απέραντο εικονικό κόσμο γεμάτο χίλια θαύματα. Όμως, ο αχανής αυτός ιδεατός κόσμος, όπως άλλωστε και ο πραγματικός κόσμος στον οποίο ζούμε, έχει και τις σκοτεινές πλευρές του. Ένας ενήλικας είναι σε θέση να κρίνει και να αποφύγει τους κινδύνους που θα συναντήσει εκεί, για έναν ανήλικο όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Το επιθυμητό δεν είναι ούτε η πλήρης απαγόρευση της πρόσβασης στους διαδραστικούς κόσμους που στερεί το παιδί από ανεκτίμητα εργαλεία ούτε η παντελής απουσία επιτήρησης και κατά συνέπεια η στροφή προς τις ευχές, για να μη συμβεί τίποτα κακό.

ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΌΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΌΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ Επικίνδυνη συμπεριφορά. Υπάρχουν παιδιά που θέτουν τους εαυτούς τους σε κίνδυνο για να μπορέσουν να κλέψουν ή να ενημερωθούν για το πώς θα συνεχίσουν το παιχνίδι. Ενήλικες των οποίων οι σεξουαλικές τάσεις περιλαμβάνουν παιδιά, τα παροτρύνουν να εμπλακούν σε ακατάλληλες συμπεριφορές μέσω κάμερας ή συνομιλιών σεξουαλικού περιεχομένου ανταλλάσσοντας για τις συμπεριφορές αυτές ως επιβράβευση τις γνώσεις που έχουν. Τα παιδιά πρέπει να καταλάβουν ότι η συμπεριφορά τους στο Διαδίκτυο έχει συνέπειες και εκτός Διαδικτύου και ότι εάν κάποιος τα παροτρύνει να εμπλακούν σε σεξουαλικές δραστηριότητες θα πρέπει αμέσως να ενημερώσουν κάποιον ενήλικα που εμπιστεύονται.

Τα διαδικτυακά παιχνίδια είναι άκρως διασκεδαστικά για τα παιδιά όμως όπως και σε άλλες δραστηριότητες που προσφέρει η διαδικτυακή τεχνολογία, υπάρχουν κίνδυνοι.Οι τρεις σημαντικότεροι κίνδυνοι είναι: •Εθισμός. Τα διαδικτυακά παιχνίδια μπορούν συχνά να εθίσουν τα παιδιά. Απορροφούνται τόσο πολύ από τις κοινότητες των παιχνιδιών που χάνουν την επαφή με τους φίλους τους στο φυσικό κόσμο και διαθέτουν το χρόνο τους στους διαδικτυακούς τους φίλους. Πολλοί σπαταλούν πολλές ώρες τη νύχτα παίζοντας, ειδικά μετά που κοιμούνται οι γονείς τους. Για το λόγο αυτό συστήνεται ο υπολογιστής να τοποθετείται σε επιβλέψιμο χώρο. Έτσι οι γονείς θα μπορούν να ελέγχουν τα παιχνίδια που παίζουν τα παιδιά τους ώστε να σιγουρεύονται ότι αυτά είναι κατάλληλα για την ηλικία τους.

•Παρενόχληση. Μερικά παιδιά που παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια μπορούν να βασανίσουν άλλους παίχτες. Η εκάστοτε επιθετική συμπεριφορά εμφανίζει ποικιλομορφία. Μπορεί να είναι απλά δυσάρεστα σχόλια στο δωμάτιο συνομιλίας του παιχνιδιού μέχρι τη μόνιμη νίκη και την άρνηση γνώσεων στο πώς να προχωρήσει κάποιος στο επόμενο επίπεδο. Συνιστάται στα παιδιά να συμπεριφέρονται στους αντιπάλους τους στα διαδικτυακά παιχνίδια με τον ίδιο τρόπο που θα ήθελαν να τους συμπεριφέρονται.

•Επικίνδυνη συμπεριφορά •Επικίνδυνη συμπεριφορά. Υπάρχουν παιδιά που θέτουν τους εαυτούς τους σε κίνδυνο για να μπορέσουν να κλέψουν ή να ενημερωθούν για το πώς θα συνεχίσουν το παιχνίδι. Ενήλικες των οποίων οι σεξουαλικές τάσεις περιλαμβάνουν παιδιά, τα παροτρύνουν να εμπλακούν σε ακατάλληλες συμπεριφορές μέσω κάμερας ή συνομιλιών σεξουαλικού περιεχομένου ανταλλάσσοντας για τις συμπεριφορές αυτές ως επιβράβευση τις γνώσεις που έχουν. Τα παιδιά πρέπει να καταλάβουν ότι η συμπεριφορά τους στο Διαδίκτυο έχει συνέπειες και εκτός Διαδικτύου και ότι εάν κάποιος τα παροτρύνει να εμπλακούν σε σεξουαλικές δραστηριότητες θα πρέπει αμέσως να ενημερώσουν κάποιον ενήλικα που εμπιστεύονται.

Τι κινδύνους κρύβουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για τα παιδία και τους νέους Παρόλο που το να συνομιλεί κανείς στο Διαδίκτυο είναι αρκετά διασκεδαστικό, οι νέοι μπορεί σε κάποιες καταστάσεις να βρεθούν σε δύσκολη θέση. Κίνδυνοι αρχίζουν να εμφανίζονται όταν δίνουν τα προσωπικά τους στοιχεία σε αγνώστους. Ο διαδικτυακός κόσμος είναι συχνά πολύ διαφορετικός από τον πραγματικό και οι νέοι μπαίνουν στον πειρασμό να κάνουν και να λένε πράγματα που δε θα διανοούνταν να κάνουν και να πουν σε κάποιον έχοντας τον μπροστά τους. Κάτι τέτοιο περιλαμβάνει και το να εμπιστεύονται προσωπικές πληροφορίες όπως για παράδειγμα αριθμούς κινητών τηλεφώνων ή φωτογραφίες.

Τι κινδύνους κρύβουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για τα παιδιά και τους νέους Εάν συνομιλούν με κάποιον συνομήλικό τους, τότε υπάρχει κίνδυνος να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες αυτές απρόσεχτα- για παράδειγμα, στέλνοντας προσβλητικά μηνύματα, ή ανεβάζοντας κάποια εικόνα σε μια ιστοσελίδα. Όμως, ο κίνδυνος είναι φανερά μεγαλύτερος εάν το άτομο με το οποίο συνομιλούν είναι ενήλικας. Δυστυχώς, παιδόφιλοι- ενήλικες που επιθυμούν να γνωρίσουν νέους για να ικανοποιήσουν τις σεξουαλικές τους ανάγκες- χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να τον προσεγγίσουν ενδεχομένως με τελικό σκοπό μια συνάντηση στον πραγματικό κόσμο

Οι νέοι άνθρωποι μπορεί να επιδείξουν αφέλεια μπροστά σε τέτοιους κινδύνους και συνήθως νοιώθουν αόρατοι ή ότι «θα το καταλάβαιναν αν κάποιος έλεγε ψέματα». Οι νέοι άνθρωποι ανταλλάσουν φίλους μέσω υπηρεσιών άμεσων μηνυμάτων και με τον τρόπο αυτό συνομιλούν με αγνώστους, τους οποίους νοιώθουν ότι μπορούν να εμπιστευτούν επειδή «ένας φίλος ενός φίλου» τους γνωρίζει. Οι υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων είναι μια πολύ προσωπική μέθοδος επικοινωνίας –περισσότερο από ένα δωμάτιο συνομιλίας με πολλούς συμμετέχοντες- και έτσι οι παιδόφιλοι χρησιμοποιούν αυτό το μέσο για να αποσπάσουν πληροφορίες από ένα νεαρό άτομο.