1 Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών Κεφάλαιο 1 ο : ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ Ενότητα 1.5 : Α π οτελεσματικότητα των.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ Α.Μ.Κ.
Advertisements

Η κοινωνική διάσταση της ΚτΠ ΑΘΗΝΑ, 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2004 « Ευ π αθείς Κοινωνικά Ομάδες και ΚτΠ » ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΛΥΒΑ ΕΥΔ ΕΠ ΚτΠ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δήμου Σητείας
Swansea University Καθηγητής Αντώνης Κ Σημηντήρας School of Business and Economics Swansea University « Η Καινοτομία στις Λειτουργίες και η Σύνδεσή της.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΝΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ Η συμβουλή της ημέρας.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Αθανάσιος Παναγόπουλος
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ «ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ERASMUS» “Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS”
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Ενεργητικές Τεχνικές- Θεωρία και πράξη Αξιολόγηση.
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Ανθρώπινα προβλήματα Καταστροφές - Κατακλυσμοί Από τον Διδάσκαλο Paramahansa Yogananda.
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ Μ ΟΝΑΔΕΣ & Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΟΥΣ Η συμβουλή της ημέρας.
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο. Εισαγωγή Υ π οθέστε ότι ενώ, για κά π οιο λόγο, α π ουσιάζετε α π ό τον χώρο εργασίας σας, χρειάζεστε ένα έγγραφο π.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Β έρα Καρυώτη Θρησκευτικ ά Α΄ Γυμνασίου Περιεχόμενα Εκφώνηση Α π άντηση Συνέχεια α π άντησης Παιχνιδάκι  Τέλος.
Ερευνητική εργασία Έγκλημα στο διαδίκτυο. Ανά π τυξη τεχνολογίας. Εύκολη και ανεξέλεγκτη χρήση διαδικτύου α π ο χρήστες όλων τον ηλικιών. Ανά π τυξη διαδικτυακού.
Κοστολόγηση Μάθημα 1ον.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ : ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ : ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Μία διδακτική π ρόταση για το μάθημα : « Αρχές οργάνωσης και διοίκησης των ε π ιχειρήσεων » ΤΣΙΟΥΚΑ ΣΩΤΗΡΙΑ.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΓΡΑΦΗΜΑΤA ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ C.B.M. ΠΑΠΑΚΟΣΜΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΡΑΔΗΜΟΥ.
Πτυχιακή εργασία Προβολή ιστοσελίδα τμήματος από συσκευές κινητής τηλεφωνίας σε λειτουργικό σύστημα Windowsphone ………………
Κεφάλαιο 12 Ανάλυση ποιοτικών δεδομένων
Κεφάλαιο 8 Δειγματοληπτική έρευνα
Κεφάλαιο 7 Κοινωνικά πειράματα
Ερευνητική εργασία Έγκλημα στο διαδίκτυο. Ανά π τυξη τεχνολογίας. Εύκολη και ανεξέλεγκτη χρήση διαδικτύου α π ο χρήστες όλων τον ηλικιών. Ανά π τυξη διαδικτυακού.
Βασίλης Τσινό π ουλος Τηλέφωνο Α π ρίλιος Dun & Bradstreet Online Trust Solutions and.
Κεφάλαιο 1 Βασικές αρχές
Κεφάλαιο 3 Δόμηση ενός ερευνητικού προγράμματος
Κεφάλαιο 4 Κοινωνική μέτρηση
Κεφάλαιο 5 Σύνθετα μέτρα
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2015.
KOIN ΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ A’MEPOS PSY 101 Μάθημα 2.
Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ « Η τελειότητα δεν είναι πράξη, αλλά συνήθεια » Αριστοτέλης Γεώργιος Απλαδάς Εαρινό εξάμηνο Μάθημα 5 Ο.
Παρατηρητήριο Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων Παρατηρητήριο Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων Ενημερωμένοι Πολίτες = Ασφαλείς Πολίτες.
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων Γραμμικός Προγραμματισμός και Ανάλυση Ευαισθησίας.
Φαρμακοβιομηχανία και Οικονομική Ανάπτυξη Κωνσταντίνος Παναγούλιας Αναπληρωτής Πρόεδρος ΣΦΕΕ Athens Intercontinental 17 Μαρτίου 2016.
Άσκηση και υγεία ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ 2 ΝΤΑΙΑΝΑ ΣΥΜΕΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΣΥΛΒΙΑ ΓΑΒΡΙΗΛΟΒΑ.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Εισαγωγή στη Λογοπαθολογία Εργαστήριο 3 Κωνσταντίνος Βασιλείου MSc. SLT.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
Η έννοια της επιχείρησης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η έννοια της επιχείρησης
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών Κεφάλαιο 1 ο : ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ Ενότητα 1.5 : Α π οτελεσματικότητα των Ε π ιχειρήσεων Οι Στόχοι των Ε π ιχειρήσεων Επιμέλεια : Γιαλιτάκη Ειρήνη Επιμέλεια : Γιαλιτάκη Ειρήνη

Οι Στόχοι του σημερινού μας μαθήματος... 2 Στο σημερινό μας μάθημα, θα π ρέ π ει να : 1. Κατανοούμε και να ορίζουμε την έννοια του « Ε π ιχειρησιακού Στόχου ». 1. Γνωρίζουμε τις κατηγορίες Διακρισής του. 2. Αναγνωρίζουμε τα α π οτελέσματα και τα π εδία αναφοράς των Θεσμικών & Λειτουργικών Στόχων. 3. Συσχετίζουμε με π αραδείγματα την κατανόηση των εννοιών μας.

3

4 T ί είναι Ε π ιχείρηση ; o T ί είναι Ε π ιχείρηση ; o T ι είναι Στόχος ;

5  Τι είναι Ε π ιχειρησιακός Στόχος ; Είναι μια ε π ιθυμητή κατάσταση στην ο π οία ε π ιδιώκει να φτάσει η ε π ιχείρηση, ή ένα α π οτέλεσμα π ρος ε π ίτευξη. Κάθε ε π ιχείρηση ( ή οργανισμός ) έχει στόχους οι ο π οίοι δικαιολογούν την ύ π αρξη - υ π όσταση της. Ερμηνεία – Ορισμός Ε π ιχειρησιακού Στόχου : Ερμηνεία – Ορισμός Ε π ιχειρησιακού Στόχου :

6 Διάκριση Ε π ιχειρησιακών Στόχων : Ε π ιχειρησιακός Στόχος Θεσμικοί στόχοι Λειτουργικοί στόχοι

7 Ερμηνεία Κατηγοριο π οίησης Στόχων : Ερμηνεία Κατηγοριο π οίησης Στόχων : Θεσμικοί & Λειτουργικοί Στόχοι : Τι είναι Θεσμικός Στόχος ;  Τι είναι Θεσμικός Στόχος ; E ίναι οι στόχοι π ου ε π ίσημα η ε π ιχείρηση ( ή οργανισμός ) διατυ π ώνει στο καταστατικό της, με βάση το ο π οίο νομιμο π οιείται η ύ π αρξη και η λειτουργία της. Πρόκειται ουσιαστικά για : Γενικούς και μη συγκεκριμένους στόχους. Στόχους π ου εκφράζουν το βασικό καθήκον της ε π ιχείρησης. Στόχους π ου εκφράζουν το βασικό καθήκον της ε π ιχείρησης. Π. χ. Η α π οστολή του σχολείου είναι η μόρφωση των ανθρώ π ων & η α π οστολή ενός νοσοκομείου είναι η π αροχή υ π ηρεσιών υγείας.

8 Ερμηνεία Κατηγοριο π οίησης Στόχων : Θεσμικοί & Λειτουργικοί Στόχοι : Τι είναι Λειτουργικός Στόχος ;  Τι είναι Λειτουργικός Στόχος ; E ίναι οι στόχοι της ε π ιχείρησης π ου εκφράζουν συγκεκριμένα α π οτελέσματα τα ο π οία ε π ιδιώκει να ε π ιτύχει. Αυτοί οι στόχοι αναφέρονται : Στα συνολικά μεγέθη της ε π ιχείρησης Στα συνολικά μεγέθη της ε π ιχείρησης Στην αγορά Στην αγορά Στην π αραγωγή Στην π αραγωγή Στους ανθρώ π ους Στους ανθρώ π ους Στις καινοτομίες Στις καινοτομίες

9 1. Στα συνολικά μεγέθη της ε π ιχείρησης : Πεδία αναφοράς Λειτουργικών Στόχων : Τα κέρδη Τα κέρδη Το εισόδημα Το εισόδημα Οι ρυθμοί αύξησης ή ανά π τυξης Οι ρυθμοί αύξησης ή ανά π τυξης Η Α π οδοτικότητα των ε π ενδυμένων κεφαλαίων Η Α π οδοτικότητα των ε π ενδυμένων κεφαλαίων Η φήμη Η φήμη Η δύναμη Η δύναμη 2. Στην αγορά : 2. Στην αγορά : Η κατάκτηση συγκεκριμένου μεριδίου αγοράς Η κατάκτηση συγκεκριμένου μεριδίου αγοράς Η δημιουργία δικτύου π ωλήσεων η διανομής Η δημιουργία δικτύου π ωλήσεων η διανομής Η δημιουργία εμ π οδίων εισόδου ανταγωνιστών Η δημιουργία εμ π οδίων εισόδου ανταγωνιστών

10 Πεδία αναφοράς Λειτουργικών Στόχων : 3. Στην π αραγωγή : Η π αραγωγικότητα της εργασίας Η π αραγωγικότητα της εργασίας Η π οιότητα των π ροϊόντων Η π οιότητα των π ροϊόντων Τα κόστη Τα κόστη 4. Στους ανθρώ π ους : Η ικανο π οίηση των εργαζομένων Η ικανο π οίηση των εργαζομένων Η α π ασχόληση Η α π ασχόληση Η εκ π αίδευση Η εκ π αίδευση Η ανά π τυξη Η ανά π τυξη

11 Πεδία αναφοράς Λειτουργικών Στόχων : 5. Στις καινοτομίες : Ανά π τυξη νέων π ροϊόντων Ανά π τυξη νέων π ροϊόντων Ανά π τυξη νέων μεθόδων και τεχνικών π αραγωγής και διανομής Ανά π τυξη νέων μεθόδων και τεχνικών π αραγωγής και διανομής Ανά π τυξη νέων διοικητικών συστημάτων Ανά π τυξη νέων διοικητικών συστημάτων Με σκο π ό : Την ανά π τυξη Την π ροσαρμογή της ε π ιχείρησης στις εξελίξεις του π εριβάλλοντος Την π ροσαρμογή της ε π ιχείρησης στις εξελίξεις του π εριβάλλοντος

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Άσκηση 3, ( α π ό το βιβλίο ) – σελ : 43 Άσκηση 3, ( α π ό το βιβλίο ) – σελ : 43 Ερώτηση : Ερώτηση : Να σημειώσετε με Σ το σωστό και με Λ το λάθος στο τέλος κάθε π ρότασης : 1. Λειτουργικός στόχος του σχολείου είναι η μόρφωση των ανθρώ π ων Σ Λ 2. Οι θεσμικοί στόχοι της ε π ιχείρησης διατυ π ώνονται στο καταστατικό της Σ Λ

13 Έννοια Ε π ιχειρησιακού στόχου  Έννοια Ε π ιχειρησιακού στόχου  Διάκριση Ε π ιχειρησιακού στόχου  Ανάλυση και Ορισμός κατηγοριών Διάκρισης στόχων, ( θεσμικοί & Λειτουργικοί στόχοι ).  Ερμηνεία π εδίων αναφοράς Ε π ιχειρησιακού στόχου

14 Α π όψεις καθηγητών ( R. Cyert & s. March ), σχετικά με την έννοια  Α π όψεις καθηγητών ( R. Cyert & s. March ), σχετικά με την έννοια του στόχου  Αναφορά στις π αρατηρήσεις π ου διατυ π ώνουν  Παρουσίαση 2 τελικών π αραδοχών Καλή συνέχεια … Σας ευχαριστώ θερμά για την π ροσοχή σας ! Σας ευχαριστώ θερμά για την π ροσοχή σας !