Ευθαλία Μότσιου Γιάννης Πανούκλας Αργαλαστή, 14/5/2008

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
…γεννά απορίες!! Μια βόλτα στο δάσος…
Advertisements

Επιλογή θέσης Παράμετροι επιλογής θέσης εγκατάστασης Αιολικό δυναμικό
Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Στερεάς Ελλάδας Παρεμβάσεις του Π.Ε.Π. Στερεάς Ελλάδας στον τομέα Περιβάλλοντος Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
Διαβίωση στη Φύση – Μικροί Κατασκηνωτές
Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο
7ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΘΗΒΑΣ ΤΑΞΗ: Δ1΄ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ: ΘΩΜΑΣ ΣΚΟΥΦΗΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΧΑΝΙΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Όλυμπος Ο Όλυμπος είναι το ψηλότερο βουνό της Ελλάδας γνωστό παγκοσμίως κυρίως για το μυθολογικό του πλαίσιο, καθώς στην κορυφή του (Μύτικας μ.)
Διαδικτυακά Συστήματα Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠ
Περιβαλλοντική εργασία
Ο ΠΟΤΑΜΟΣ ΑΩΟΣ Λουίζα Σμυρνή.
Από την : Κωνσταντίνα Κουκούτση
Επ ιτέλους ήρθε η Άνοιξη και κάναμε την πρώτη μας επίσκεψη στο πάρκο. Εκεί μιλήσαμε για τους κινδύνους που εγκυμονούν στη φύση και πώς πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε.
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
Νίκολας Κοιλιάρης Ε΄1 Ε΄ Δημοτικό Σχολείο Λακατάμιας
ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ
Αποτελέσματα Ερωτηματολογίων σχετικά με την Κατανάλωση Μανιταριών Ο μαγικός Κόσμος των Μανιταριών ΕΠΑΛ ΚΑΛΛΟΝΗΣ 2011 ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ.
ΔΑΣΗ Οταν τα δέντρα και οι θάμνοι συζούν πάνω σε μια μεγάλη επιφάνεια σε στενή κοινωνική σχέση μεταξύ τους και σε τόση απόσταση, ώστε με τη συγκόμωσή τους.
Γραμμικός Προγραμματισμός
Συνεργασία με το Δημοτικό Κάμπινγκ Αλεξανδρούπολης
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Απώλεια ενός μεγάλου πνεύμονα…23/08/2009.
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
1. Γενικά-Σκοπός 2. Γενική περιγραφή της περιοχής 3. Υφιστάμενη γεωργοοικονομική κατάσταση 4. Προβλήματα της περιοχής 5. Δυνατότητες ανάπτυξης της περιοχής.
Αστικό και περιαστικό πράσινο
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣΥΓΓΕΝΙΚΟΙ ΔΕΣΜΟΙ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΓΑΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΑΣΤΙΚΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΔΥΝΑΤΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟΙ.
H βλάστηση της Ευρώπης.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Μιχαηλίδου Αργυρώ Πολυνού Λίτσα Πολυνού Λιάνα
Από τον Γιάννο Παπαιωάννου
Έφη Σωτήρη Κώστας Πρόκος Αργαλαστή, 14/5/2008
ΟΜAΔΑ:ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ & ΜΑΡΙΝΑ ΛΑΜΠΑΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κ.ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ.
Η Αξία του Δάσους Τι είναι το δάσος διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα) διαφόρων ζώων Είναι σύνολο: διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα)
Μελετώ το δάσος Χάρις Χριστοφή
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Ρύπανση από ανθρωπογενείς παράγοντες Γ.Ε.Λ. Νιγρίτας
Αυτόχθονες Λαοί Αυτόχθονες ή ιθαγενείς ονομάζονται στις μέρες μας οι μειονοτικοί πληθυσμοί ενός κράτους, στην περίπτωση που κατοικούσαν στο έδαφός του.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Μετεωρολογικός Σταθμός με Raspberry Pi. Μετεωρολογικός Σταθμός Raspberry Pi Foundation Oracle.
Εργαστήριο Κηπευτικών Καλλιεργειών Παπανδρέου ΑναστασίαΑ17065 Επιβλέπων: Χάρολντ Κρίστοφερ Πάσσαμ Θέμα: Καλλιέργεια και μετασυλλεκτική συμπεριφορά της.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών “ Ενισχύσεις και Επισκευές Κατασκευών από Ω.Σ. ” Αναγνώριση – Καταγραφή υφιστάμενη δομικού συστήματος.
MΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΕΣ MΕΤΡΗΣΕΙΣ. 1. Τι μετράμε-παρατηρούμε-εκτιμούμε 2. Γιατί μετράμε-παρατηρούμε-εκτιμούμε 3.Που μετράμε-παρατηρούμε-εκτιμούμε 4.Πότε μετράμε-παρατηρούμε-εκτιμούμε.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Ένταξη στο πρόγραμμα Σπουδών.
Μέθοδοι εμπειρικής Παιδαγωγικής
Ο κύκλος του νερού ΡΟΣΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ-ΟΛΓΑ ο κύκλος του νερού.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
ΤΟ ΔΑΣΟΣ.
Οικοσυστήματα Ελλάδας
Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές
Ο ρόλος της ClientEarth στην Περιβαλλοντική Δικαιοσύνη
Δείκτης Χημικής Έκθεσης Dow
ΚΑΙΡΟΣ ΚΛΙΜΑ.
ΠΤΔΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΣΑΙΤΗ Α.Ε.Μ.: 3874
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
2. ΠΩΣ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΜΑΣ
Οικοσυστήματα Οικοσύστημα είναι το σύνολο:
Γερολυμάτου Σταυρούλα ΑΜ: ΣΧΨ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Μελέτη μιας κίνησης με χρήση λογισμικού διερεύνησης
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Γεωγραφία Γ΄ Ενότητα.
22. Η χλωρίδα και η πανίδα της Ελλάδας
Το ημερολόγιο ενός Σπασίκλα 10
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευθαλία Μότσιου Γιάννης Πανούκλας Αργαλαστή, 14/5/2008 Διαβίωση στο δάσος Ευθαλία Μότσιου Γιάννης Πανούκλας Αργαλαστή, 14/5/2008

Εισαγωγή Ξέφωτο στο δάσος της Βάλια Κάλντα Χωρισμός ομάδων – δραστηριότητες Στήσιμο σκηνής Παρατήρηση βιοδηλωτικών ιχνών Εξοπλισμός κατασκηνωτή - γευσιγνωσία

Στήσιμο σκηνής Κριτήρια επιλογής του τόπου Ο τρόπος Καιρικά φαινόμενα Απειλή ζώων Ο τρόπος Η αξία της συνεργασίας Η μελέτη του σχεδίου κατασκευής Πιθανά προβλήματα (πχ αέρας, έδαφος) Όταν ξεστήνουμε τη σκηνή

Στήσιμο σκηνής

Βιοδηλωτικά ίχνη Ίχνη αρκούδας Σπάνια μανιτάρια Έντομα Φυτά

Βιοδηλωτικά ίχνη

Παιγνίδια Ασκήσεις μνήμης (με εξοπλισμό για κατασκήνωση) Ασκήσεις γευσιγνωσίας

Συμπεράσματα Επαφή με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του δάσους Εκτίμηση της αξίας του δάσους Επαφή με τις συνθήκες διαβίωσης στο δάσος Ίσως μια μέρα…