Α Παιδαγωγική συνάντηση για εκπαιδευτικούς των Α τάξεων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Δημιουργικές δραστηριότητες
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Α΄ & Β΄ ΤΑΞΗΣ
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΤΙΤΛΟΣ: CAAS (Cognitive-Aptitude-Assessment-Software) ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Educational Help. Inc ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Η ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ Ε’ ΚΑΙ Στ’ ΤΑΞΗΣ.
ΔΟΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Γενικές αρχές Αφορά μικρές ηλικίες (5-8 ετών).
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
Η εικονογραφικη μεθοδοΣ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
6/12/2012 Παρουσίαση: Μιμηγιάννης Δημήτρης
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
1 Διδασκαλία του γραμματισμού
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (Ι) Να διηγούνται εμπειρίες σχετικές με τη θάλασσα (καλοκαιρινό κολύμπι, παιχνίδι στην παραλία, ταξίδι με πλοίο/βάρκα, ψάρεμα κ.ά.).
1. Τι προέχει στην ανάγνωση; Η αποκωδικοποίηση του γραπτού λόγου ή η κατανόηση; 2. Με ποιον τρόπο η χρήση ιστοριών διευκολύνουν την ανάγνωση; 3. Γιατί.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για κωφούς και βαρήκοους μαθητές.
Η Δομή του Εκπαιδευτικού Υλικού Για τη διδασκαλία της Γλώσσας στην Γ΄ τάξη του Δημοτικού χρησιμοποιείται το παρακάτω υλικό: Βιβλίο του Μαθητή, 3 τεύχη.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Διδακτικό μοντέλο για τη διδασκαλία της ανάγνωσης και της γραφής στην Α΄ τάξη Συνδυαστικό μοντέλο (συνθέτει στοιχεία της αναλυτικοσυνθετικής μεθόδου με.
Παιδαγωγικές και διδακτικές Δραστηριότητες
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Κωδικοποίηση και Αποκωδικοποίηση Συλλαβών
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α Παιδαγωγική συνάντηση για εκπαιδευτικούς των Α τάξεων Διδακτική μεθοδολογία για το μάθημα της γλώσσας Α Δημοτικού, φωνολογική επίγνωση, σχέσεις εκπαιδευτικών με τους γονείς των μαθητών» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-2015

ΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Γλώσσα Α Δημοτικού Βιβλίο μαθητή Στόχοι του μαθήματος της γλώσσας: Η κατάκτηση των βασικών δεξιοτήτων ανάγνωσης και κατανόησης γραπτών κειμένων καθώς και η αναζήτηση και χρήση της πληροφορίας. Η καλλιέργεια δεξιοτήτων γραφής, ο εμπλουτισμός και η αποσαφήνιση του λεξιλογίου και η συνειδητοποίηση των βασικών στοιχείων της δομής και της λειτουργίας της γλώσσας.

Η ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ Στις ενότητες 2 – 6, του βιβλίου του μαθητή, κάθε κεφάλαιο έχει έκταση δύο σελίδων. Η αριστερή σελίδα αποτελείται από την κεντρική εικόνα και το κυρίως κείμενο. Η δεξιά σελίδα περιέχει τα συνοδευτικά κείμενα: μια άσκηση εμπέδωσης του υπό επεξεργασία γράμματος και ένα δευτερεύον κείμενο. Στις ενότητες 7 - 10, οι μαθητές εξετάζουν με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού διαφορετικούς τύπους γραπτών κειμένων όπως: επιστολές, ανακοινώσεις, πίνακες δρομολογίων, οδηγίες, προσκλήσεις, χάρτες, κανόνες παιχνιδιών, περιγραφές τόπων, αφηγήσεις ιστοριών και πληροφοριακά κείμενα. Στο κάτω μέρος των σελίδων παρουσιάζεται το βασικό γραμματικό φαινόμενο υπό διερεύνηση με ειδική σήμανση.

Γλώσσα Α Δημοτικού Τετράδιο Εργασιών Το τετράδιο εργασιών περιέχει επαναληπτικές δραστηριότητες, οι οποίες αξιολογούν το βαθμό κατάκτησης των γνώσεων & δεξιοτήτων που αποτελούν τους λεξικο-γραμματικούς, επικοινωνιακούς και γνωσιακούς στόχους κάθε ενότητας. Οι ασκήσεις - δραστηριότητες έχουν παιγνιώδη μορφή και από τη λύση τους παράγεται ένα νόημα (π.χ. απαντήσεις σε θέματα πλοκής, περιγραφή δράσεων παράλληλες με την κεντρική ιστορία). Η τελευταία άσκηση κάθε κεφαλαίου αποτελεί την ορθογραφία. Η ορθογραφία αντιγράφεται μια φορά στην τάξη και ελέγχεται από το δάσκαλο.

Διδακτική Μεθοδολογία Συνδυαστικό Μοντέλο Αναλυτικοσυνθετική μέθοδος: Δίνει έμφαση στην αντιστοίχιση φθόγγων & γραμμάτων μέσα από συστηματική άσκηση στην κατάτμηση και επανασύνθεση πρότυπων λέξεων. Αναγνώριση γράμματος και των φθόγγων που αντιστοιχούν Αναγνώριση συλλαβών εμπλέκοντας αργότερα λέξεις ή φράσεις. Αναδυόμενη γραφή και ολική προσέγγιση: Η ανάγνωση & η γραφή είναι πράξεις με νόημα & η διδασκαλία τους πρέπει να αποσκοπεί στην εξυπηρέτηση πραγματικών επικοινωνιακών αναγκών. Τονίζει τη σπουδαιότητα των προγενέστερων γνώσεων κ εμπειριών των μαθητών

ΕΠΙΠΕΔΑ ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗΣ ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ Η ικανότητα να διακρίνουμε τόσο τις συλλαβές όσο και τα φωνήματα μιας λέξης, δηλαδή τους ξεχωριστούς ήχους που την αποτελούν. H φωνολογική συσχετίζεται άμεσα με την αναγνωστική δεξιότητα ΕΠΙΠΕΔΑ ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗΣ Η φωνημική επίγνωση Η συλλαβική επίγνωση Η επίγνωση για τα τμήματα της συλλαβής

Κύριοι άξονες ανάπτυξης δραστηριοτήτων φωνολογικής ενημερότητας ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ανάλυση Πρόταση σε λέξεις Σήμερα είναι Πέμπτη Λέξης σε συλλαβή Συλλαβής σε φωνήματα Σύνθεση Συλλαβών σε λέξη Φωνημάτων σε λέξη Ομοιοκαταληξία Λέξεων Διάκριση θέσης Συλλαβής (κα) Κανάτα πρώτης (πρώτης τελευταίας ενδιάμεσης ) φωνήματος

Κύριοι άξονες ανάπτυξης δραστηριοτήτων φωνολογικής ενημερότητας ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Αφαίρεση Συλλαβής Μωράκι- κι= μωρά Φωνήματος Πέτρα-τ = πέρα Πρόσθεση Πατά +τα= πατάτα Κ+λέω+ κλαίω Αντιστροφή ζά-ρι  ρί-ζα αννα Αντικατάσταση τώ-ρα τό-τε Άλλοςάμμος

Γράφω για να μεταδώσω ένα μήνυμα Γραφή στην Α τάξη Κάθε ήχος, καθετί που εκφέρουμε προφορικά, μπορεί να έχει και γραπτή μορφή Γράφω για να μεταδώσω ένα μήνυμα Διαβάζω για να κατανοήσω το περιεχόμενο ενός κειμένου

Ορθογραφία

Ασκήσεις ορθογραφίας 1.Άσκηση: Οικογένειες λέξεων Ανάγνωση ιστορίας σχετικά με μια οικογένεια (μαμά, παιδιά) Μαμά και παιδιά μοιάζουν Μαμά: κορυφή Παιδιά: κορυφαίος, κορύφωμα, κορφή, κορφάδα, κορυφογραμμή, κατακόρυφος, κορφοβούνι  2. Άσκηση: Σύνθετες λέξεις Μαμά: πράσινη Μπαμπάς: κόκκινος Παιδί: πρασινοκόκκινο

Ασκήσεις ορθογραφίας 3. Άσκηση: Η χαμένη λέξη είμαι κλρσείμαιτνο 3. Άσκηση: Η χαμένη λέξη  είμαι κλρσείμαιτνο στην ρστηνολφειτο ρλοπαρεακον υοκλαδιφρος τθριοτθοιρπθ κιορικαμαναρ ηγφξδκηγξκφλ 4. Διάφορες ασκήσεις Χρήση κεφαλαίου σε κείμενο με μόνο μικρά γράμματα Χρήση σημείων στίξης σε κείμενο Ρωτώ, λέω, θαυμάζω (σημεία στίξης) Πρόσθεση καταλήξεων Χρήση ομόφωνων σε πρόταση (κλίμα/ κλήμα, σύκο/ σήκω κλπ.) Σταυρόλεξο, κρεμάλα, τηλεγράφημα, κυνήγι θησαυρού

ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ

Δραστηριότητες κατανόησης & παραγωγής γραπτού λόγου Κείμενα καθημερινής χρήσης Λίστες με διάφορα είδη Λογοτεχνικά βιβλία και βιβλία γνώσεων Συγγραφή μικρών ιστοριών Αξιοποίηση του εικονογραφημένου λεξικού

Ατομικός Φάκελος Μαθητών (portfolio) Στο φάκελο ο εκπαιδευτικός θα συγκεντρώνει τις γραπτές εργασίες του μαθητή (ζωγραφιές, διάφορα κείμενα που έχει γράψει, ενδεικτικά διορθωμένα κείμενα που έχει κάνει μετά από συζήτηση με τον εκπαιδευτικό) και γενικά οτιδήποτε δείχνει την πρόοδό του αλλά και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν βοηθητικό στοιχείο για την παροχή εξηγήσεων στους γονείς του.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ Συζητήσετε με τους γονείς σε ατομική βάση και ζητείστε να σας αναφέρουν κάτι που πρέπει να προσέξετε για το παιδί Επικοινωνείτε καθημερινά με τους γονείς Ενημερώνετέ τους πρώτα για τα θετικά του παιδιού και μετά συζητήσετε πρώτα διερευνητικά για θέματα που σας προβληματίζουν στην συμπεριφορά του ή στην σχολική του επίδοση Διατηρείτε καθημερινά τον προσωπικό φάκελο (portfolio) κάθε μαθητή ενημερωμένο Συζητήσετε με τους γονείς τι θέλετε και πως θέλετε να βοηθούν τα παιδιά στο σπίτι Εξηγήστε τους στην αρχή της χρονιάς πως θα δουλέψετε σε κάθε μάθημα Πάντοτε να τους εξηγείτε τι έκανε λάθος ο μαθητής και πως μπορεί να διορθωθεί ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΥΣ προσεκτικά και πάντοτε με ΥΠΟΜΟΝΗ….

Ενδεικτικές γλωσσικές δραστηριότητες με τη βοήθεια των γονέων Κάνετε ένα περίπατο στο χωριό ζητώντας από το παιδί να ονομάσει διάφορες επιγραφές, καταστήματα που υπάρχουν στο χωριό, σπίτια συγγενών, δρόμους. Διαβάστε μαζί ένα περιοδικό ψάχνοντας φωτογραφίες με λεζάντες Συζητήσετε διάφορα έντυπα που έρχονται στο σπίτι σας (λογαριασμοί, έντυπα με διαφημίσεις). Εξερευνήσετε παρέα τα είδη της κουζίνας και τις ετικέτες που είναι στα τρόφιμα Πάτε παρέα στο μπακάλικο του χωριού, ή το φούρνο και συζητήσετε τα είδη που πωλούν και τις συσκευασίες τους. Κάνετε ένα κατάλογο μαζί του με τα πράγματα που θα παίρνει μαζί του στο σχολείο Διαβάσετε μαζί οδηγίες χρήσης για τα παιχνίδια που έχει ή θέλει να του αγοράσετε. Διαβάζετε μαζί για την επικινδυνότητα κάποιου προϊόντος στη συσκευασία του.

Ενδεικτικές γλωσσικές δραστηριότητες με τη βοήθεια των γονέων Μαζί με το παιδί γράψετε μια πρόσκληση που απευθύνεται στους φίλους του για τα γενέθλιά του ή για τη γιορτή του (αποστολέας, παραλήπτης, τόπος, ημερομηνία, ώρα). Ζητείστε από τα παιδιά να σας αφηγηθούν κάτι που έγινε στο σχολείο και τους έκανε εντύπωση χωρίς να κάνετε διορθώσεις σε αυτά που θα σας αφηγηθεί. Διαβάσετε ένα παραμύθι μαζί προσέχοντας το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο του βιβλίου. Ρωτήστε το παιδί για το περιεχόμενο του βιβλίου και ζητήστε τον να σας εξηγήσει τις εικόνες του βιβλίου. Ρωτήστε το ποιος το έγραψε… Διαβάστε το βιβλίο μαζί, πρώτα εσείς δείχνοντας με το δάκτυλο, τονίζοντας ανάλογα τη φωνή σας στα σημεία πλοκής και σταματάτε όταν υπάρχουν τα ανάλογα σημεία στίξης. Ζητείστε από το παιδί να σας κάνει τις διάφορες φωνές των ηρώων ή των ζώων μέσα από το παραμύθι. Ενθαρρύνετε τα παιδιά να σας διηγηθούν το παραμύθι που διάβασαν σε κάποιον άλλο με δικά τους λόγια.

ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΦΩΤΟΔΕΝΔΡΟ http://dschool.edu.gr/

ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ http://users.sch.gr/aparaske/site5/wordpress/

ΤΠΕ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ http://users.sch.gr/aparaske/site5/wordpress/?cat=13 ΤΠΕ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ http://users.sch.gr/aparaske/site5/wordpress/?cat=63

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΓΙΑ ΓΛΩΣΣΑ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ http://ts.sch.gr/software http://ts.sch.gr/repo/online-packages/dim-glossa-a-b/

ΦΩΤΟΔΕΝΔΡΟ http://photodentro.edu.gr/lor/simple-search?query=%CE%93%CE%BB%CF%8E%CF%83%CF%83%CE%B1&submit=&newQuery=yes&locale=el#q1=1,/q2=/q3=2,/q4=2,/q5=/sb=0/rd=DESC/rp=10/st=/rq=/rqc=/q6=/q7=/q8=/q11=/q9=/q10=/q12=

ΦΩΤΟΔΕΝΔΡΟ- ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ http://photodentro.edu.gr/video/simple-search?query=%CE%93%CE%9B%CE%A9%CE%A3%CE%A3%CE%91&submit=%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7&newQuery=yes

ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ https://www.youtube.com/watch?v=d60yvZ0FU5s&list=PL4201E2EAA1EA2DC3

ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ YOUTUBE https://www.youtube.com/watch?v=_JGFRlmVQl4

Αναζήτηση παρουσιάσεων από την υπηρεσία SlideShare http://www.slideshare.net/featured/category/education https://www.slideshare.net/signup