Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Advertisements

Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Σωματείο Επιχειρηματικότητα Νέων/ Junior Achievement Greece
1 Προαγωγή της Δημιουργικότητας και της Καινοτομίας Κωνσταντία Δαμιανού Θεόδωρος Θεοδώρου Ε.Μ.Ε Οικονομικών.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Νίνα-Αικατερίνη Καλαβά-Μυλωνά
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Βιολογία Γυμνασίου.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΕΕΕΚΛΕΚΤΟΝ….
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης

Συνεργασία ΣΕΝ & Αγωγή Σταδιοδρομίαςl Μαθήματα που μπορεί να ενταχθούν οι δραστηριότητες είναι:  ΣΕΠ  Οικακή Οικονομία,  Αρχές Οικονομίας,  Αρχές Οικονομικής Θεωρίας  Τεχνολογίας,Αρχές Οργάνωση και διοίκηση Επιχειρήσεων,  Ερευνητική εργασία  Δίκαιο και πολιτική  Επιχειρηματικότητα και ανάπτυξη.

ΜΑΘΗΜΑΤΑΞΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΠ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΤΟΜΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΣΚΙΑ ΕΝΟΣ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΤΟΜΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΣΕΙΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΑ΄ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Α΄ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΕΡΕΥΗΙΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣΑ΄ ΛΥΚΕΙΟΥΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ- ΕΠΙΛΟΓΗΣ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ- ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΊΑΣ- ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Γ΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ-ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ

ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣΑ΄ ΤΑΞΗ ΕΠΑΛΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑΑ΄ ΤΑΞΗ ΕΠΑΛΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Γ΄ ΤΑΞΗ ΕΠΑΛΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Β΄ ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ-ΤΟΜΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β΄ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ Γ΄ ΤΑΞΗ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΕΠΑΛ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ Α΄ Β΄ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Α΄Β΄ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΕΝΟΣ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ

Θεματικές που περιέχονται στα προγράμματα ΣΕΝ Τα οικονομικά του ατόμου (Γυμνάσια). Το πρόγραμμα αυτό βοηθά τους μαθητές: να αξιολογήσουν τις προσωπικές τους ικανότητες και ενδιαφέροντα, να διερευνήσουν επιλογές για τη σταδιοδρομία τους, να αποκτήσουν ικανότητες εύρεσης εργασίας και να ανακαλήψουν την αξία της μόρφωσης. Επιπλέον μαθαίνουν: να συντάσσουν τον ατομικό τους προϋπολογισμό, να κατανοούν τις έννοιες της αποταμίευσης και της επένδυσης, να εξοικειώνονται με τα είδη τραπεζικών συναλλαγών και την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση..

Επιχείρηση σε δράση- Γυμνάσια. Το πρόγραμμα αυτό βοηθά τους μαθητές να μάθουν: τα στάδια οργάνωσης μιας επιχείρησης, τις βασικές λειτουργίες διοίκησης, καθώς& τα στάδια παραγωγής και διάθεσης ενός προϊόντος. Επίσης μαθαίνουν: τα γνωρίσματα μιας ελεύθερης οικονομίας & το ρόλο των επιχειρήσεων σ’ αυτήν.

Παγκόσμια Αγορά- Γυμνάσια Το πρόγραμμα αυτό βοηθά τους μαθητές να ανακαλύψουν τις λειτουργίες του διεθνούς εμπορίου. Επίσης να κατανοούν: πως οι πόροι (φυσικοί, ανθρώπινοι, κεφαλαιουχικοί) μετακινούνται ανά τον κόσμο και πως οι χώρες ασκούν εμπορικές δραστηριότητες σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ξοδεύοντας έξυπνα-Α Γυμνασίου More than money Οι μαθητές: Αναπτύσσουν τις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντά τους, Συνδυάζοντάς τα με πιθανά μελλοντικά επαγγέλματα διαφόρων κατευθύνσεων, Κατανοούν το ρόλο των χρημάτων στην καθημερινή ζωή και Μαθαίνουν τρόπους να διαχειρίζονται τα προσωπικά τους εισοδήματα

Στη σκιά ενός στελέχους Γυμνάσια Γενικά & Επαγγελματικά Λύκεια. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 3ωρη επίσκεψη σε εργασιακό περιβάλλον – επιχείρηση, όπου οι μαθητές έρχονται: - σε επικοινωνία με εθελοντές – στελέχη επιχειρήσεων και ενημερώνονται για δομή λειτουργία & - τα γενικά χαρακτηριστικά του χώρου εργασίας

Εικονική Επιχείρηση (1). Το πρόγραμμα αποτελεί μια ομαδική δραστηριότητα, όπου οι μαθητές συναγωνίζονται με μαθητές από άλλα σχολεία και δημιουργούν μια δική τους μαθητική επιχείρηση, στο πλαίσιο της οποίας αναλαμβάνουν «ρόλους» με στόχο την παραγωγή ενός προϊόντος ή την παροχή υπηρεσιών καινοτόμων και φιλικών προς το περιβάλλον. Ο διαγωνισμός αναπτύσσεται σε διαδοχικές φάσεις και οι μαθητικές ομάδες που διακρίνονται συμμετέχουν σε πανελλαδικούς και πανευρωπαϊκούς διαγωνισμούς

Εικονική Επιχείρηση (2) Το πρόγραμμα προσφέρει στους μαθητές τη δυνατότητα να αναπτύξουν τις δεξιότητες συνεργασίας, οργάνωσης, επικοινωνίας, ηγεσίας, διαχείρισης χρόνου, λήψης απόφασης, ανάληψης ευθυνών, επίλυσης προβλημάτων, σχεδιασμού, δέσμευσης στην ποιότητα και εκτίμησης της περιβαλλοντικής επίδρασης. Το πρόγραμμα μπορεί να ενταχθεί στο πλαίσιο της Ερευνητικής Εργασίας (project) στην Α’ και Β’ Λυκείου χωρίς περαιτέρω έγκριση

Τράπεζες σε δράση Γενικά Λύκεια Σκοπός του προγράμματος είναι: να εξοικειωθούν οι μαθητές με τη χρηματοοικονομική γνώση και την λειτουργία των Τραπεζών & να αποκτήσουν τις κατάλληλες δεξιότητες ώστε να διαχειρίζονται τα οικονομικά τους ως ενημερωμένοι καταναλωτές και μελλοντικοί επαγγελματίες

Διαγωνισμός Καινοτομίας Γ΄ Γυμνασίου & Λυκείου Διαδραστικό και διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ενθαρρύνει τους μαθητές να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες και λύσεις για τα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα και παράλληλα να τους δώσει τη δυνατότητα να καλλιεργήσουν τις δεξιότητες που χρειάζονται να αναπτύξουν για να γίνουν πιο κοινωνικά υπεύθυνοι επαγγελματίες στο μέλλον Οι μαθητές που συμμετέχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα εξοικειωθούν με την έννοια της κοινωνικής καινοτομίας και παράλληλα να αναπτύξουν τις δικές τους δημιουργικές και καινοτόμες λύσεις σε πραγματικά κοινωνικά προβλήματα

Πρόταση Όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να εντάξουν τα συγκεκριμένα προγράμματα σε προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας παρακαλούνται να απευθυνθούν για λεπτομέρειες υλοποίησης στο ΚΕΣΥΠ

Ιστοσελίδα - 1) e/mail 2)