Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Mary Kalantzis and Bill Cope, University of Illinois
Γεώργιος Κ. Ζαρίφης Επίκ. Καθηγητής Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Α.Π.Θ 3 η Θεματική Ενότητα ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ.
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Αξιολόγηση του Μαθητή Σεπτέμβριος Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση Τί είναι η αξιολόγηση; Τι είναι η Αξιολόγηση: Είναι όλες εκείνες οι ενέργειες των εκπαιδευτικών.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη και ερευνητική διαδικασία
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
«ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» «Η Αξιολόγηση του μαθητή στο Δημοτικό Σχολείο» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΥΠΡΟΥ 9, 10 Οκτωβρίου 2015 Παρουσίαση:
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παιδαγωγική Ψυχολογία Φ. Αντωνίου
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
9-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση καλύτερα;
ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;
Συνέδριο ΚΟΕΔ Ξενοδοχείο ΧΙΛΤΟΝ, 13 Μαΐου 2017
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
«Εκπαιδευτική Αξιολόγηση»
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
για την επιλογή σκοπών και στόχων κατά το σχεδιασμό ΑΠ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
D. ACEMOGLU, D. LAIBSON, J. A. LIST
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην.
Επιμόρφωση Πληροφορικών Βαγγέλης Κανίδης
ΜικροοικονομικΗ Θεωρια
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Philip McCann Αστική και περιφερειακή οικονομική 2η έκδοση
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διαχείριση έργου Αρχές και τεχνικές
ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης MARY KALANTZIS, BILL COPE Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης

Αξιολόγηση της μάθησης

Αξιολόγηση βάσει προτύπων Η μέτρηση της μάθησης με βάση γενικά πρότυπα, όπως η κατανόηση του περιεχομένου και η γνώση του αντικειμένου

Συνεργιστική ανατροφοδότηση Συστήματα εκπαιδευτικής γνώσης που παρέχουν στους μαθητές, στους εκπαιδευτικούς και στις κοινότητες άμεση και χρήσιμη ανατροφοδότηση για τη μάθηση και τους θεσμούς μάθησης

Αξιολόγηση της επίδοσης Η αξιολόγηση της επίδοσης μετρά τη μάθηση των μαθητών, προκειμένου: Να μάθουμε το επίπεδο της προηγούμενης γνώσης ώστε το περιεχόμενο της διδασκαλίας να είναι συμβατό με τις ανάγκες του κάθε μαθητή (διαγνωστική αξιολόγηση) Να παρέχει συνεχή και άμεση ανατροφοδότηση ώστε ο εκπαιδευτικός και ο μαθητής να έχουν ακριβή εικόνα των όσων έχει μάθει και των όσων πρέπει ακόμη να μάθει ο μαθητής (διαμορφωτική αξιολόγηση) Να παρέχει ολοκληρωμένη εικόνα των σχολικών επιδόσεων του μαθητή στον εκπαιδευτικό, στον ίδιο το μαθητή και στους γονείς του με βάση τα μαθησιακά αποτελέσματα που έπρεπε να επιτευχθούν (αθροιστική ή τελική αξιολόγηση)

Εκπαιδευτική αξιολόγηση Η εκπαιδευτική αξιολόγηση επιχειρεί να ανακαλύψει: Εάν ένα πρόγραμμα σπουδών ή ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα πέτυχε την αποστολή του με βάση τους αρχικούς στόχους του, ενώ στο πλαίσιο αυτό, εξετάζεται επίσης εάν ο εκπαιδευτικός σχεδίασε και εφάρμοσε ορθά το πρόγραμμα σπουδών βάσει των στόχων και των προσδοκιών του Πόσο αποτελεσματική είναι μια σχολική μονάδα με βάση τους εκπαιδευτικούς στόχους που θέτει είτε το ίδιο το σχολείο είτε κάποιος επίσημος φορέας

Εκπαιδευτική έρευνα Η εκπαιδευτική έρευνα εκπονείται με βάση δύο εναλλακτικές προσεγγίσεις: Συστηματική παρατήρηση της λειτουργίας μιας κοινότητας μάθησης και των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων της Ενεργός παρέμβαση, που αφορά το σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση μιας εκπαιδευτικής καινοτομίας και της αποτελεσματικότητάς της

Αξιολόγηση, αποτίμηση και έρευνα στην εκπαίδευση Σχήμα 10.1 Μέθοδοι μέτρησης στην εκπαίδευση

Διάσταση 1: Αξιολόγηση της επίδοσης Μέτρηση ευφυΐας και μνήμης: Νοημοσύνη: Αξιολόγηση των φυσικών ορίων της ικανότητας ατόμων και ομάδων. Αξιολόγηση της γνώσης με βάση όσα έχει απομνημονεύσει ο μαθητής Μέτρηση βάσει προτύπων: Όλα τα παιδιά με αναπτυξιακές δυσκολίες μπορούν να επιτύχουν ισότιμα αποτελέσματα. Έμφαση στην κατανόηση του γνωστικού πεδίου και στις επιδόσεις των μαθητών Συνεργιστική ανατροφοδότηση: Διαρκής ανατροφοδότηση, διαμορφωτική αξιολόγηση. Έμφαση στις γνωσιακές αναπαραστάσεις. Συνεργατική νοημοσύνη. Μεταγνώση. Διαφοροποιημένη μάθηση

Διάσταση 2: Εκπαιδευτική αξιολόγηση Μέτρηση ευφυΐας και μνήμης: «Επιθεώρηση» των εκπαιδευτικών και του σχολείου Μέτρηση βάσει προτύπων: Συστηματική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων Συνεργιστική ανατροφοδότηση: Στο επίκεντρο ερωτήματα για τις ιδέες και τις ομάδες που σιωπηρά αποκλείονται

Διάσταση 3: Έρευνα Μέτρηση ευφυΐας και μνήμης: Μέτρηση βάσει προτύπων: Ελάχιστη ή ανύπαρκτη εκπαιδευτική έρευνα Μέτρηση βάσει προτύπων: Ποσοτική έρευνα. Ποιοτική έρευνα. Μεικτές μέθοδοι Συνεργιστική ανατροφοδότηση: Ολιστική προσέγγιση, που χρησιμοποιεί βιωματικές, αναλυτικές, εννοιολογικές και εφαρμοσμένες γνωσιακές διαδικασίες

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση ή αναπαραγωγή του παρόντος έργου με οποιονδήποτε τρόπο χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη, σύμφωνα με το Ν. 2121/1993 και τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (που έχει κυρωθεί με τον Ν. 100/1975)