Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Δάσκαλοι του κόσμου (Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης 2013)
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
«Ταξιδεύοντας στη χώρα των Παραμυθιών…»
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
«Γερμανόφωνη Ψηφιακή Εφημερίδα»
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Πολιτιστικό πρόγραμμα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ας γνωριστούμε κι ας μοιραστούμε»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ρητορικοί Αγώνες» Σχ. έτος
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ για την Α΄& Β΄ τάξη
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΤΑΞΗ: Ε΄1 ΔΑΣΚΑΛΑ: Μάρθα Σωτηριάδου. Τέσσερις μαθητές/τριες γίνονται αφηγητές, παρουσιαστές της θεατρικής παράστασης. ΤΑΞΗ:Ε1 ΤΑΞΗ:Ε’1 Αποφασίσαμε να.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ, ΣΤΗΝ ΑΝΕΜΗ ΤΥΛΙΓΜΕΝΗ. ΔΩΣ΄ ΤΗΣ ΚΛΩΤΣΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ Ν΄ΑΡΧΙΣΕΙ.» Σχ. έτος 2012-13 Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΚΡΙΠΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ Συνεργαζόμενοι: ΚΟΡΔΕΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ Τάξη: Β΄ ΤΑΞΗ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΔΗΜ. ΣΧ. ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ.

Το Δεκέμβριο του 2012 παρακολούθησα το σεμινάριο «Αρχές δημιουργικής γραφής : παραδοσιακό παραμύθι». Είχα αποφασίσει από την αρχή της χρονιάς και στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης να ασχοληθούμε στην τάξη μου, τη Δευτέρα δημοτικού με το παραδοσιακό παραμύθι. Αξιοποιώντας τις γνώσεις που αποκόμισα από το σεμινάριο και τις πρακτικές που έμαθα εκεί, δημιουργήσαμε με τους μαθητές μου το δικό μας παραμυθένιο κόσμο. Τα παραμύθια που δημιουργήσαμε βασίστηκαν στις θεωρίες της δημιουργικής γραφής και έτσι είναι αποτέλεσμα της εφευρετικότητας, της φαντασίας, και της αγάπης των παιδιών.

Ποιοι είμαστε… ΕΙΜΑΣΤΕ Η Β΄ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ. ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ . ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΟ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ.

Πώς ξεκίνησαν όλα… Το έναυσμα δόθηκε από ένα παραμύθι που τους διάβασα και στη συνέχεια το κάθε παιδί απάγγειλε ένα δικό του παραμύθι. Το πρόγραμμα άρχισε και τα παιδιά χωρίστηκαν σε πέντε ομάδες. Κάθε ομάδα διάλεξε το δικό της όνομα. - ο δάσκαλος ήταν, πάντα, ένα κεντρικό σημείο αναφοράς αλλά όχι το μοναδικό σημείο αναφοράς στην εκπαιδευτική διαδικασία Έτσι το ταξίδι ξεκίνησε…….

Ποιους στόχους βάλαμε; Κινητοποίηση φαντασίας και δημιουργικότητας των μαθητών. Ανάπτυξη της εφευρετικότητάς τους και της συνεργασίας. Να ασκηθούν στην καλή ακρόαση. Να αναπτύξουν ικανότητες συνεργασίας και πνεύμα σεβασμού προς τους άλλους. Να ξεδιπλώσουν τα ταλέντα τους ξορκίζοντας τους φόβους για τα φυσικά φαινόμενα και υπερφυσικές δυνάμεις. Ανάπτυξη ομαδοσυνεργατικού πνεύματος. Ανάπτυξη της πρωτοβουλίας, της αυτενέργειας, εμβάθυνση στη γνώση και στα πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα.

Το ταξίδι μας… Κάθε ομάδα διάλεξε έναν τίτλο και πάνω σε αυτόν σχεδίασαν το δικό τους παραμύθι. Στο επόμενο βήμα ήταν η εκφώνηση και παρουσίαση του παραγόμενου παραμυθιού σε όλες της ομάδες. Στο τέλος γινόταν και η δραματοποίηση.

Το ταξίδι μας… Τα καλύτερα παραμύθια γράφονταν από τα παιδιά στον υπολογιστή και μοιράζονταν σε όλη την τάξη. Υπήρξε άσκηση σωστής παρουσίασης – εκφώνησης – έκφρασης μέσα από την οποία έμαθαν την υποκριτική τέχνη παρουσίασης μιας μυθοπλασίας.

Το ταξίδι μας… Στο παράλληλο δίκτυο συνεργασίας με τη θεατρολόγο μας , οι μαθητές δούλεψαν ως εξής: Οι μαθητές αξιοποιώντας τα αντικείμενα που υπήρχαν μέσα στη σχολική τάξη επέλεξαν κάποιο από αυτά και συνέθεσαν τον προσωπικό ρόλο του αντικειμένου. Συνθέτοντας τους μεμονωμένους προσωπικούς ρόλους από τα αντικείμενα, προχώρησαν στη συγγραφή ιστορίας.

Το ταξίδι μας… Έγινε εικονογράφηση του παραγόμενου υλικού. Οργανώθηκε βραδιά παρουσίασης των παραμυθιών στο χώρο της γκαλερί «Περί Τεχνών» , την ημέρα του Παγκόσμιου Εορτασμού Παιδικού βιβλίου (02/04/2013). Η παρουσία των παιδιών εκείνη την βραδιά ήταν καταλυτική.

Το ταξίδι μας… Καταφέραμε να πλάσουμε μικρούς αφηγητές παραμυθιών οι οποίοι καθήλωσαν το ακροατήριό τους, δημιουργώντας του την απορία, πως τόσο μικροί μαθητές μπόρεσαν να καταφέρουν αυτό το επίτευγμα.

Τι πετύχαμε; Μέσα από αυτό το ταξίδι μας καταφέραμε να γνωρίσουμε κύκλωπες και λωτοφάγους. Να μην φοβηθούμε τον Πολύφημο ούτε να πέσουμε στα πλάνα δίχτυα των σειρήνων και της Κίρκης. Πιστεύουμε ότι τελικά καταφέραμε – καλύτερα από τον Οδυσσέα- να οδηγήσουμε την τριήρη των συντρόφων μας μαθητών στην Ιθάκη του σχολείου μας.