ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΕΡΓΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ Η/Υ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Καθηγητής Παναγιώτης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ (WEBQUESTS) γιατί ιστοεξερευνήσεις;;; πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν; τι είναι; 1.
Αξιοποίηση υλικού του Ψηφιακού Σχολείου στο μάθημα της Τεχνολογίας
Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο
Παράδειγμα 2: Φοίτηση στο πανεπιστήμιο Εκφώνηση: Ζητάμε το έτος κάθε φοιτητή κάποιου τμήματος κάποιας σχολής που έχει διαφορετικό αριθμό φοιτητών ανά έτος,
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Τεχνολογία Β Γυμνασίου
ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση •Μικρή Περιγραφή: •Λεξιλόγιο: •Κοινό που απευθύνεται:Σε μαθητές της ΧΥΖ τάξης (γυμνασίου,
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Δημόσια διαβούλευση Επιχειρησιακού Σχεδίου για τα έτη
Ανάλυση και Μοντελοποίηση
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ από την Κλ.Μπ..
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής, χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Πρόγραμμα Kidspiration
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής, Χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Δεδομένα και Πληροφορίες Ενότητα 1η.
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
Η διαδικασία κατα μάθημα. 1ο μάθημα: Ερωτηματολόγια γραπτά + προφορικά  Εισαγωγή στο θέμα με video (βιοκλιματικό σπίτι) και p.point Γενικές πληροφορίες.
Αναδόμηση σχεδίου μαθήματος Τίτλος: Μαγνητικές κούκλες
Προσομοίωση και Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Περιγραφή του μαθήματος.
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΝΑΚΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΠΕ-1703
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Hot Potatoes Παρουσίαση.
Πρωτογενής τομέας o3SOU.
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Εργαστήριο με θέμα: Η χαρτογράφηση εννοιών ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο της Π.Ε/ Ε.Α.Α.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Χρήση της χαρτογράφησης εννοιών για την μείωση των λαθών στο μάθημα της Τεχνολογίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΑΘΗΝΑ, 1-2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
Μάθηση και υπολογιστικά εργαλεία
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Παρουσίαση μαθήματος Υψομετρία και GNSS
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΕΡΓΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥΡΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΕΡΓΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Αξιολόγηση 1ου τριμήνου: όλα τα παραπάνω με άθροισμα 20 μονάδες 1ο Τρίμηνο Εισαγωγκές ένοιες Eπιλογήομάδας (εκτέλεση ρόλων) Επιλογή ομαδικού έργουΑναζήτηση πληροφοριών Συγκέντρωση και αξιολόγηση πληροφοριών, επιλογή ρόλων Παρουσίαση πληροφοριών (σεμινάριο) Αξιολόγηση 1ου τριμήνου: όλα τα παραπάνω με άθροισμα 20 μονάδες

Εισαγωγικές έννοιες

2ο Τρίμηνο Γραπτή εργασία Α’ μέρος: Περιγραφή της παραγωγικής μονάδας Γραπτή εργασία Α’ μέρος: Περιγραφή της παραγωγικής μονάδας Κατασκευή Α’ μέρος: Σχέδια Επιλογή υλικών και εργαλείων Ξεκίνημα της κατασκευής (ρόλοι) Προφορική εργασία Αξιολόγηση 2ου τριμήνου: όλα τα παραπάνω με άθροισμα 20 μονάδες

3ο Τρίμηνο Γραπτή εργασία Β’ μέρος: Περιγραφή της διαδικασίας της κατασκευής Ολοκλήρωση της κατασκευής Εποπτικός χάρτης Τελική προφορική εργασία Αξιολόγηση 3ου τριμήνου: όλα τα παραπάνω με άθροισμα 20 μονάδες

Η αξιολόγηση