ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
στάδια στην εξέλιξη της Τεχνολογίας
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
3ο Γυμνάσιο Κέρκυρας Αποτελέσματα Έρευνας
Η ΙστορΙα των ΜηχανΩν και η συμβολη τησ στην αναπτυξη των κοινωνιων και στην βελτιωση του επιπεδου ζωησ.
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΧΑΝΙΑ
Τεχνολογίας Εργασία στο μάθημα της :
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
[ ] Ανοικτά Μαθήματα ocw-project.upatras.gr.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΑΓΝΗ ΜΠΟΥΡΑ ΤΑΞΙΑ ΠΕΤΡΙΤΖΙΚΛΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΕΥΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΠΙΚOIΝΩΝΙΑ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΟΛΥΒΙΑΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΑΤΩΝ ΛΑΓΟΥΤΑΡΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ ΡΑΝΤΕΦ.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
Λύκειο Αγίου Νικολάου ΕΡΕΥΝΑ Αυτοαξιολόγησης Μαθητή Ευγενία Γαλιούνα Καθηγήτρια Πληροφορικής.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1 7/10/2011: ΚΑΘΟΡΙΣΜΩΣ ΟΜΑΔΩΝ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 2 4/11/2011: ΧΡΟΝΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 3 11/11/2011:ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.
6 ος Ετήσιος Διαγωνισμός Τεχνοπλεύση Σάββατο, 16 Απριλίου 2011 Ηλεκτροκύκλωση Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Πανεπιστήμιο Κύπρου.
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ1΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 10΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ:
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Tattoo VS Piercing Ερωτηματολόγιο για τα tattoos και το piercing.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Γ.ΕΛ Ευκαρπίας Ερευνητική Εργασία(Α2) Ερωτηματολόγιο για Αερόβια Άσκηση Ομάδα : Ανώνυμοι Σχολ.Έτος :
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
KΥΚΛΟΙ, ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄ Λυκείου Ιανουάριος 2012
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
 Δημοφιλή λειτουργικά συστήματα  Προτιμήσεις καταναλωτών  Ηλικίες που τα χρησιμοποιούν  Την διάρκεια χρήσης συσκευών  Αντικατάσταση συσκευών  Κριτήρια.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανάπτυξη της τεχνολογίας και οι συνέπειές της   Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε με την επίβλεψη της κ. Τσιοπούλου και εντάσσεται στα πλαίσια του project του τμήματος Α1 Λυκείου. Στο μάθημα της ερευνητικής εργασίας που θέμα είχαμε την ανάπτυξη της τεχνολογίας και οι συνέπειές της ,το τμήμα μας χωρίστηκε σε τέσσερις ομάδες με τα υποθέματα 1) Ιστορική εξέλιξη της τεχνολογίας 2) Συνέπειες της τεχνολογίας στη ζωή του ανθρώπου 3) Σπουδαίοι εκπρόσωποι που βοήθησαν στην ανάπτυξη της τεχνολογίας 4) Τεχνολογικές εφευρέσεις

Κάθε ομάδα αποτελούνταν από τους εξής μαθητές   ΟΜΑΔΑ Α:Αθανασίου Πολυξένη Αποστολάκης Νίκος Βύρας Χρήστος ΟΜΑΔΑ Β:Γκερμπεσιώτης Βαγγέλης Διπλάρης Δημήτρης Κακός Παναγιώτης Μετάι Αρτενίς ΟΜΑΔΑ Γ:Μπακαλάκος Πέτρος Αθάνατος Γιώργος Ασκονίτης Ηρακλής Γαλάνης Κω/νος ΟΜΑΔΑ Δ:Ζήσης Αχιλλέας Κόκκινος Γιώργος Γκούκλια Ευαγγελία Μίσσας Γιώργος

Ασχοληθήκαμε με: Α:Την ιστορική εξέλιξη της τεχνολογίας Εφευρέθηκαν: Ανάπτυξη της τεχνολογίας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα Υδραυλικός τηλέγραφος 2) Ανάπτυξη της τεχνολογίας από τον μεσαίωνα ως τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Ασύρματος Τηλέφωνο Πτητική μηχανή Μέθοδος γραμμικής παραγωγής 3) Ανάπτυξη της τεχνολογίας στα νεότερα χρόνια Ηλεκτρονική τεχνολογία Βιοτεχνία Υπολογιστές Ψηφιακή τεχνολογία  

  Β: Συνέπειες της τεχνολογίας στη ζωή του ανθρώπου 1) Συνέπειες στην οικονομική ζωή 2) Συνέπειες στην οικογένεια 3) Συνέπειες στην κοινωνία

@ Γ:Σπουδαίοι εκπρόσωποι που βοήθησαν στην ανάπτυξη της τεχνολογίας   1) Νίκολας Κουνιό-Νικολάους Όττο Αυτοκίνητο 2) Στιβ Τζομπς Υπολογιστής Tablet Κινητό 3) Τιμ Μπερνερς-Λι Μέσα επικοινωνίας Διαδίκτυο 4) Βενεδικτίνος Ηλεκτρονική μουσική

Δ: Τεχνολογικές εφευρέσεις   Υπολογιστής Μέσα επικοινωνίας Μέσα μεταφοράς Μουσικές τεχνολογικές εφευρέσεις

ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΊΟΥ Με τη δημοσκόπηση(ερωτηματολόγιο)που διεξήγαμε τα άτομα που κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις για να καθοριστεί. 1)ο σκοπός της χρήσης της τεχνολογίας στις ηλικίες 12-18, η συμβολή της σε διάφορους επιστημονικούς τομείς αλλά και για το αν είναι χρήσιμη, αν έχει αρνητικό αντίκτυπο στο περιβάλλον και κατά πόσο βοηθά αλλά και επηρεάζει τη ζωή και την εργασία των ανθρώπων.

@ Το ερωτηματολόγιο περιείχε σύντομες και προσιτές σε όλες της ηλικίες ερωτήσεις πολλαπλών απαντήσεων και επιλογών. Η έρευνα δημοσκόπησης με θέμα τη σχέση των μαθητών με την τεχνολογία, πραγματοποιήθηκε στη Καρδίτσα το 2012-2013 με παιδιά από 12-18 χρόνων μαθητών και μαθητριών κυρίως του Μουσικού Γυμνασίου και Λυκείου Καρδίτσας.  

Στην έρευνα που κάναμε με ένα ερωτηματολόγιο που συντάξαμε έχουμε τα εξής αποτελέσματα   Στην έρευνα που κάναμε με ένα ερωτηματολόγιο που συντάξαμε έχουμε τα εξής αποτελέσματα: ΟΜΑΔΑ Α' Στην ερώτηση ``Η τεχνολογία επηρεάζει τον άνθρωπο`` οι μαθητές από 12-15 ετών απάντησαν το:18,5% στην οικονομική ζωή,25,9% στην κοινωνική,14,8% στην πολιτική ζωή και ένα ποσοστό της τάξεως του 40,7%απάντησε σε όλα τα παραπάνω. Στην ίδια ερώτηση οι μαθητές από16-18 ετών απάντησαν το:18,1% στην οικονομική ζωή,31,8% στην κοινωνική ζωή,9% στην πολιτική ζωή και το 40% σε όλα τα παραπάνω. ΟΜΑΔΑ Β' Στην ερώτηση ``Χρησιμοποιείς καθημερινά τεχνολογία`` οι μαθητές από 12-15 ετών απάντησαν ως εξής το:92,8% απάντησε ΝΑΙ και 7,2% απάντησε ΟΧΙ. Στην ίδια ερώτηση οι μαθητές από 16-18 ετών το:95,6% απάντησε ΝΑΙ και το 9,3% απάντησε ΟΧΙ.

ΟΜΑΔΑ Γ   Στην ερώτηση ``πιστεύετε ότι χρησιμεύει η τεχνολογία στις μέρες μας`` οι μαθητές από 12-15 ετών απάντησαν το:7,4% ΚΑΘΟΛΟΥ,14,8% ΛΙΓΟ και το 77,7% ΠΟΛΥ. Στην ίδια ερώτηση οι μαθητές από 16-18 ετών το:13% ΚΑΘΟΛΟΥ,0% ΛΙΓΟ και 86,9% ΠΟΛΥ.   ΟΜΑΔΑ Δ' Στην ερώτηση ``Πόσο και αν η τεχνολογία βοηθά την επιστήμη της ιατρικής`` οι μαθητές ηλικίας 12-15 απάντησαν σε ποσοστό 100% ΝΑΙ,ΒΟΗΘΑ ΠΟΛΥ. Στην ίδια ερώτηση οι ηλικίες 16-18 απάντησαν σε ποσοστό 95,6% ΝΑΙ,ΒΟΗΘΑ ΠΟΛΥ. Και υπήρχε και μία άκυρη απάντηση.