Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ (WEBQUESTS) γιατί ιστοεξερευνήσεις;;; πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν; τι είναι; 1.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Ιωάννα Παπαβασιλείου-Χαραλαμπάκη
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
Κοσμάς Τουλούμης Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών με ΤΠΕ: Δημιουργώντας σενάρια Δημοτικό Ωδείο Δράμας Σύνδεσμος Φιλολόγων 13 Δεκεμβρίου Δεκεμβρίου.
Τίτλος Δραστηριότητας
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Διδακτική της Πληροφορικής
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ομηρικά έπη: Ιλιάδα
Δημιουργία σεναρίου.
Αναζητώντας στοιχεία για την ζωή των προσφύγων στην Ελλάδα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Επιμόρφωση Β1.1 επιπέδου ΤΠΕ Θεωρητικές Επιστήμες & Καλλιτεχνικά: 1 η εργασία «Κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικού περιβάλλοντος» Μοσχονά Στυλιανή (ΠΕ 02) Πανώτα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα ΜΑΘΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Μπανάσιου Ευαγγελία, φιλόλογος 3ου Γυμνασίου Τρικάλων Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα

Λόγοι εφαρμογής του συγκεκριμένου διδακτικού σεναρίου Μία εναλλακτική μέθοδος διδασκαλίας πιθανόν πιο ελκυστική για τους μαθητές μας Χρήση των Νέων Τεχνολογιών Περισσότερα και βελτιωμένα –σύγχρονα εποπτικά μέσα Ομαδοσυνεργατική εργασία Μύηση στην αναζήτηση πληροφοριών-έρευνα Εξοικονόμηση χρόνου κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο

Διδακτικοί στόχοι Να ανακαλύψουν οι μαθητές νέες πληροφορίες για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και παράλληλα να εμπλουτίσουν τις γνώσεις που ήδη κατέχουν Να ριχτεί «φως» σε περισσότερες πτυχές του θέματος Να γίνει διαθεματική επέκτασή του(σχέση με τη λογοτεχνία ) Να συνδέσουν τις ιστορικές γνώσεις τους με τη σύγχρονη πραγματικότητα

Παιδαγωγικοί στόχοι Καλλιέργεια της αυτενέργειας του μαθητή και παράλληλα ομαδική αναζήτηση πληροφοριών Ορθή χρήση του διαδικτύου ως μέσου έρευνας και διεύρυνσης του πνευματικού μας ορίζοντα Επεξεργασία της πληροφορίας-ενίσχυση της κριτικής ικανότητας του μαθητή Σύνθεση και παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου Ανάπτυξη δεξιοτήτων εκ μέρους των «των αδύνατων» μαθητών μας

Σύντομη περιγραφή Οι μαθητές κάθονται ανά τρεις στον υπολογιστή και η κάθε ομάδα αναζητά τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα Αφού διαβάσουν τις πληροφορίες καλούνται να συμπληρώσουν το φύλλο εργασίας Ακολουθεί συζήτηση με τον διδάσκοντα σχετική με τις απαντήσεις τους

Δομή του μαθήματος Έχει προηγηθεί η διδασκαλία στην τάξη με βάση το σχολικό εγχειρίδιο Έχουμε χωρίσει τους μαθητές σε ομάδες και έχουμε ορίσει το ρόλο του καθενός στην ομάδα Ως αφόρμηση τίθεται το ερώτημα:υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στους Ολυμπιακούς Αγώνες της αρχαιότητας και τους σύγχρονους; Οι μαθητές,αφού μελετήσουν προσεκτικά τις πληροφορίες,συπληρώνουν το φύλλο εργασίας και προχωρούν στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων της διερεύνησης τους Ακολουθεί η συμπλήρωση του τελευταίου φύλλου εργασίας,η παρουσίαση στην τάξη και η συζήτηση για τα αποτελέσματα

Αξιολόγηση των μαθητών Η επιτυχής συμπλήρωση των φύλλων εργασίας Η δυνατότητα συμμετοχής τους στη συζήτηση

Φύλλα εργασίας Μεταβείτε στις ιστοσελίδες users.sch.gr/ragian/op-pr-anaviosi.htm και www.medlook.net/kidw/olympicgame.asp μελετήστε το θέμα(αναβίωση Ολυμπιακών Αγώνων)και απαντήστε στην ερώτηση:Πότε έγινε η αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων και από ποιους; Μπείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση el.wikipedia.org/wiki/Ολυμπιακοί Αγώνες,αναζητήστε τις διοργανώτριες πόλεις,καταγράψτε τις και εκθέσετε γραπτώς τα σχόλια σας. Επισκεφθείτε τις ιστoσελίδες www.fhw.gr/olympics/ancient/gr/205html και www.servitoros.gr ,μελετήστε τις και απαντήστε στις ερωτήσεις:α)Σε ποια αθλήματα διαγωνίζονταν οι αρχαίοι Έλληνες β)Ποια τα αθλήματα των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων; Στην ιστοσελίδα www,youtube.com αναζητήστε τα videos :Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαία Ολυμπία ,Ολυμπιακοί Αγώνες 2004(Athens 2004 OLYMPIC GAMES) Μπείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση el.wikipedia/wiki/Ολυμπιακός ΄Υμνος βρείτε το ποίημα του Κωστή Παλαμά μελετήστε το και απαντήστε στις ερωτήσεις:α)Γιατί ο ποιητής αποκαλεί τους αγώνες «ευγενείς»;β)Ποιος μελοποίησε το ποίημα; Στην ιστοσελίδα gwgw13.wordpress.com/2012/03/05 Oι Ολυμπιακοί Αγώνες στα παλιά χρόνια διαβάστε τα σχετικά με το έπαθλο και γράψτε ένα δικό σας κείμενο στο οποίο θα εκθέτετε την άποψή σας. Έχοντας υπόψη σας όλα αυτά που ακούσατε κατά την παρουσίαση των ομάδων καταγράψτε σε ένα κείμενο δύο παραγράφων τις ομοιότητες και τις διαφορές που εντοπίσατε στους Ολυμπιακούς Αγώνες της αρχαιότητας και τους σύγχρονους.

Δικτυογραφία Το σχολείο εργασίας των πολλαπλών πηγών γνώσης ,μάθησης και κριτικής προσέγγισης:μια πρόταση ενδεικτικού διδακτικού σεναρίου της Αμαλίας Κ. Ηλιάδη,Φιλολόγου-Ιστορικού,Δ/ντριας 3ου Γυμνασίου Τρικάλων citer.cti.gr/scenarios/holocaust-sources-workseet.doc www.e-filologos.grδιδακτικά σενάρια www.pi-scools.gr/hdtc/material/senaria/ancieent.htm Όλες οι αναγραφόμενες στα φύλλα εργασίας ηλεκτρονικές διευθύνσεις