Δέσποινα Μαγγίνα M1175 Κωνσταντίνος Γαργάνης Μ1172 Δήμητρα Μαρία Χαρακλιά Μ1206 Ιωάννης Παπαδάκης Μ1171 Αλέξανδρος Νικολόπουλος Μ1182 Δημήτριος Μπαϊρακτάρης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Advertisements

Βάσεις Δεδομένων II Ευαγγελία Πιτουρά 1 ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΙΙ.
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πέτσας Δημήτριος Παρουσίαση στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Κεφάλαιο 6 Υλοποίηση Γλωσσών Προγραμματισμού
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Καλή και δημιουργική χρονιά.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 Π. Σοφράς.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ 1. 2 Χρήστης Στόχος Ταμίας διενέργεια πώλησης διενέργεια ενοικίασης εισαγωγή ταμείου εξαγωγή ταμείου * 1 Μοντέλο Πεδίου Προβλήματος.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Η μάθηση από κείμενα 1 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011  Η μάθηση από κείμενα είναι μια πολύπλοκη διαδικασία η οποία μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει πλήρως κατανοητή.
Δημιουργία Διαφανειών
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Αλγεβρική Εξειδίκευση u Καθορισμός τύπων αφαίρεσης σε όρους σχέσεων μεταξύ τύπων λειτουργιών.
Δημιουργία Παρουσίασης
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
ANAKOINWSH H 2η Ενδιάμεση Εξέταση μεταφέρεται στις αντί για , την 24 Νοεμβρίου στις αίθουσες ΧΩΔ και 110 λόγω μη-διαθεσιμότητας.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Βάσεις Δεδομένων Εργαστήριο ΙΙ Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 1 Κεφάλαιο 3 Η Σημασιολογία των Γλωσσών Προγραμματισμού Προπτυχιακό.
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Προγραμματισμός Η / Υ 6 η Διάλεξη.
Η μάθηση από κείμενα 1 Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011  Η μάθηση από κείμενα είναι μια πολύπλοκη διαδικασία η οποία μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει πλήρως κατανοητή.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Παραδείγματα Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου,
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δέσποινα Μαγγίνα M1175 Κωνσταντίνος Γαργάνης Μ1172 Δήμητρα Μαρία Χαρακλιά Μ1206 Ιωάννης Παπαδάκης Μ1171 Αλέξανδρος Νικολόπουλος Μ1182 Δημήτριος Μπαϊρακτάρης Μ1112 1

 Βαθμίδα Εκπαίδευσης : Γ ’ Λυκείου  Γνωστικό Αντικείμενο : Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον  Έννοιες που διαπραγματεύεται : Επιλογή, Δομή Επιλογής, Εντολή, Αλγόριθμος, Διαγράμματα Ροής 2

 Οι μαθητές με το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας να είναι σε θέση : - Να περιγράφουν τις δομές επιλογής ( Απλή, Πολλαπλή, Εμφωλευμένη ) και τη σημασία τους. - Να αναγνωρίζουν την ανάγκη χρήσης μιας τέτοιας δομής σε έναν Αλγόριθμο / Πρόγραμμα. - Να χρησιμοποιούν τις δομές σε αλγόριθμους ( Ψευδογλώσσα ) για την επίλυση προβλημάτων. 3

 Να επιτευχθούν οι διδακτικοί στόχοι που αναφέρονται παραπάνω  Να μπορούν οι μαθητές να υλοποιήσουν προγράμματα με τη χρήση της δομής επιλογής  Να μπορούν να αναγνωρίζουν λάθη σε προγράμματα που χρησιμοποιούν δομή επιλογής 4

 Προσαρμοστικό Εκπαιδευτικό Περιβάλλον για Κατανόηση και Μάθηση από Κείμενα Πληροφορικής με Δραστηριότητες  Προσαρμόζεται στο μαθησιακό στυλ του εκπαιδευόμενου και στο γνωστικό του υπόβαθρο  Μοντέλο Κατανόησης Κειμένου Kintsch 5

 Ανίχνευση μαθησιακού στυλ εκπαιδευόμενου  Ανιχνευση γνωστικού υποβάθρου εκπαιδευόμενου  Προσαρμογή του υλικού στα παραπάνω χαρακτηριστικά  Δραστηριότητες  Ανατροφοδότηση 6

 Συνοχή του κειμένου : O βαθμός στον οποίον οι έννοιες, οι ιδέες και οι σχέσεις μέσα σε ένα κείμενο είναι ξεκάθαρες  Συνεκτικότητα του κειμένου : Η οικοδόμηση της συνοχής του κειμένου από τον αναγνώστη  Τέσσερις εκδόσεις κειμένου με διαφορετική τοπική και συνολική συνοχή (lg, Lg, l g, LG) 7

 Συγκλίνον : Το ενεργό μαθησιακό στυλ  Αποκλίνον : Το στοχαστικό μαθησιακό στυλ  Αφομοιωτικό : Το θεωρητικό μαθησιακό στυλ  Προσαρμοστικό : Το πειραματιζόμενο μαθησιακό στυλ 8

 Πληροφοριακή : Ο εκπαιδευόμενος ενημερώνεται για το ποιες απαντήσεις ήταν σωστές και ποιες όχι  Διδακτική ή καθοδηγητική : Ο εκπαιδευόμενος ενημερώνεται για το ποσοστό επιτυχίας του. Ταυτόχρονα, μαθαίνει και από τα λάθη του.  Αναστοχαστική : Ο εκπαιδευόμενος καλείται να ξανασκεφτεί την απάντησή του. 9

 Ο εκπαιδευόμενος απαντάει σε ερωτήσεις για να προσδιοριστεί το γνωστικό του υπόβαθρο στο μαθησιακό στόχο που έχει επιλέξει Ερωτήσεις ανίχνευσης πρότερης γνώσης Δραστηριότητα ταξινόμησης 10

 Μετά την ολοκλήρωση του ερωτηματολογίου το ALMA μας δίνει το ποσοστό επιτυχίας, ποιες ερωτήσεις ήταν λάθος και ποιά μορφή κειμένου μας προτείνει. 11

 LG: Μέγιστη συνάφεια σε τοπικό και συνολικό επίπεδο  Lg: Μέγιστη συνάφεια σε τοπικό και ελάχιστη σε συνολικό επίπεδο  lG: Ελάχιστη συνάφεια σε τοπικό και μέγιστη σε συνολικό επίπεδο  lg: Ελάχιστη συνάφεια σε τοπικό και συνολικό επίπεδο 12

 Ανάλογα με το μαθησιακό στυλ του εκαιδευόμενου το ALMA εμφανίζει μια προτεινόμενη διαδρομή ( εξατομίκευση ):  Παρέχεται ευχέρεια αλλαγής διαδρομής για διαφορετική σειρά εκτέλεσης δραστηριοτήτων. 13

 Τα διαφορετικά είδη δραστηριοτήτων βοηθούν τον εκπαιδευόμενο στην καλύτερη κατανόηση της ύλης. Ποικίλουν ως προς : Το είδος ( ανοιχτού / κλειστού τύπου ) Τα επίπεδα κατανόησης, στα οποία αντιστοιχούν Τη δυσκολία Το τμήμα του εγκεφάλου που ενεργοποιούν ( μνήμη, κριτική σκέψη ) 14

 Οι ίδιες ερωτήσεις  Ο εκπαιδευόμενος ενημερώνεται για το γνωστικό του υπόβαθρο ( αρχική ταξινόμηση )  Ο εκπαιδευόμενος διαπιστώνει αν βελτιώθηκε – έλεγχος προόδου ( τελική ταξινόμηση ) 15

16

 Παρακινεί τον εκπαιδευόμενο να αναλάβει έναν ενεργό ρόλο και μέσου πειραματισμού να κατασκευάσει τις δικές του εσωτερικές αναπαραστάσεις.  Στόχος της δραστηριότητας είναι ο μαθητής, να έρθει σε επαφή με ένα πραγματικό περιβάλλον προγραμματισμού έτσι ώστε να προσομοιώσει μια εφαρμογή αγοραπωλησίας λογοτύπων και μελωδιών σε μια εταιρία κινητής τηλεφωνίας. 

 Σαφείς οδηγίες όπως :  Α ) Επισκεφτείτε τον δικτυακό τόπο Β ) Εισάγετε τον αλγόριθμο που νομίζετε ότι πρέπει να εκτελεστεί ώστε καλύπτει την απαίτηση του παραπάνω προβλήματος. Γ ) πατήστε το κουμπί εκτέλεση και δοκιμάστε να το τρέξετε δίνοντας όλες τις πιθανές τιμές που θα μπορούσε να δώσει κάποιος. 18

19

 Στόχος παρατήρηση και αναστοχασμός  Περιλαμβάνει : Τίτλος Γενικός Διδακτικός Στόχος Προσδοκώμενα αποτελέσματα Προαπαιτούμενες γνώσεις Περιγραφή προβλήματος Λύση προβλήματος Επεξηγήσεις στη λύση του προβλήματος Ερωτήσεις 20

21

 Στόχος είναι η καλύτερη κατανόηση της ύλης και η εξαγωγή συμπερασμάτων από τον εκπαιδευόμενο. 22

 Στόχος είναι η κατανόηση των βασικών εννοιών του μαθησιακού στόχου. 23

 Απαιτείται σύνδεση 2 ή περισσότερων σημείων του κειμένου  Ο εκπαιδευόμενος μπορεί να βγάλει συμπεράσματα σχετικά με την ύλη 24

 Για να απαντηθούν οι ερωτήσεις αυτές, απαιτείται σύνδεση της πληροφορίας του κειμένου και της πληροφορίας του γνωστικού υπόβαθρου.  π. χ. Σε περίπτωση που σε μια δομή σύνθετης επιλογής είναι αληθής παραπάνω από μία συνθήκη, τότε θα εκτελεστούν όλα τα μέρη εντολών που περιέχονται στις συνθήκες αυτές. 25

26

 Μελετάται ένα συγκεκριμένο πρόβλημα  Ο εκπαιδευόμενος δεν καλείται να λύσει εξ ολοκλήρου το πρόβλημα  Μέσα από τις απαντήσεις των ερωτήσεων βρίσκει τη σωστή απάντηση για το πρόβλημα  Οι ερωτήσεις βοηθούν στην καλύτερη εμπέδωση της λύσης 27

28

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας ! 29